 
		 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Oi!quote:Op zondag 18 juli 2010 23:22 schreef zimmerzimmer het volgende:
Wat moet je doen als je klok in de auto het niet doet haha!
Ik had m laatst goed gezet maar hij blijft steeds achterlopen...
 niemand?
  niemand?  
											 
			 
			
			
			Ja okéquote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:36 schreef Hyperdude het volgende:
Dat is waar. Maar roest blijft een groot gevaar.
En taxatie; daardoor stijgt ie niet in waarde. Verkoopopbrengst is het enige dat telt.

Geen idee, wellicht een kapotte batterij.quote:
 
			 
			
			
			Het is maar een gok hoor. Kan ook zijn dattie direct op de accu zit aangesloten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:58 schreef zimmerzimmer het volgende:
oh wist niet dat die dingen op een batterij liepen..
 
			 
			
			
			
 
											 
			 
			
			
			quote:Op maandag 19 juli 2010 19:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Breng maar naar de sloop.
 
			 
			
			
			Neen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
  
											 
			 
			
			
			Welk model BMW hebben we het eigenlijk over?quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:58 schreef zimmerzimmer het volgende:
oh wist niet dat die dingen op een batterij liepen..
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Nee precies het is zo'n grotere niet onder de radio zoals bij mn vorige auto.. vind het ook raar heb ook geen boekje erbij dus geen id..quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:49 schreef YoshiBignose het volgende:
Analoge in E36 dus, ipv toerenteller. Sommige E36 hebben ook een klein klokje onder de radio, maar die bedoel je dus niet. Hoe die dingen werken....... ik heb geen idee.
 
											 
			 
			
			
			 @ Zimmer..
 @ Zimmer.. 
  (de mijne is vervangen door een turbodruk meter
  (de mijne is vervangen door een turbodruk meter  )
 )
											 
			 
			
			
			
 
  
  
											 
			 
			
			
			Net gekocht. Papierwerk regelen we vandaag of morgen.quote:Op zondag 18 juli 2010 21:11 schreef nelisb het volgende:
Tvp! Zal gauw eens bijlezen.
Ga waarschijnlijk een 320D uit 2006 kopen aankomende week.
 
			 
			
			
			Tof.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:20 schreef nelisb het volgende:
[..]
Net gekocht. Papierwerk regelen we vandaag of morgen.
[ afbeelding ]
 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Zit je me uit te lachenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:38 schreef Turquaz52 het volgende:@ Zimmer..
Ik heb wel een toerenteller voor je? Van een 318..
En als je er per se een klokje bij wilt kan ik je er wel eentje cadeau doen (neem wel mee van de sloop, zo'n kleintje net boven je zonnebril vakje)..(de mijne is vervangen door een turbodruk meter
)
 ik wil gewoon een werkende klok geen megaflashyturbodruktoerenteller!
 ik wil gewoon een werkende klok geen megaflashyturbodruktoerenteller! 
											 
			 
			
			
			Maar een scheepsklok ipv je toerenteller?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:45 schreef zimmerzimmer het volgende:
[..]
Zit je me uit te lachenik wil gewoon een werkende klok geen megaflashyturbodruktoerenteller!
Maar toch bedankt voor je aanbod
 
											 
			 
			
			
			nahh.. strippen en de front overzetten op mijn e36 zoals gezegd..quote:
 Is wel een slappe swap, maar goed.. zijn blok is gaar maar uiterlijk super, dus een 2.0 24v zou wel mooi passen bij hem onder de motorkap
  Is wel een slappe swap, maar goed.. zijn blok is gaar maar uiterlijk super, dus een 2.0 24v zou wel mooi passen bij hem onder de motorkap  
											 
			 
			
			
			Juist een auto die technisch niet in orde is of er slecht uit ziet heb je meer kans om met losse onderdelen meer te verdienenquote:Op woensdag 21 juli 2010 11:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Gast, jij hebt een half werkende 28 jarige auto waarbij elk onderdeel problemen geeft en dan ga je dat in onderdelen verkopen. Tja, er zal heus wel wat bruikbaars tussen zitten maar het gaat je niet veel opleveren.
 
											 
			 
			
			
			

 
											 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			Hoop wel met flinke korting.quote:
 
											 
			 
			
			
			niet meer als 2 meijers.. wtf moet ik met een 316iquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is niet relevant, wat je ervoor wilt geven wil ik horen
 
											 
			 
			
			
			quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
niet meer als 2 meijers.. wtf moet ik met een 316i

 
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Ja, de 2.0. Die heeft een top van 220, volgens BMW.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:39 schreef YoshiBignose het volgende:
210 op de GPS haalt de E36 318is zelfs. Jij had toch een Z4?
 
			 
			
			
			 maar meestal kan je toch wat harder dan als topsnelheid wordt aangegeven. Met mijn E46 ook 4 cilinder 2.0 haal ik 230 op de teller, weet niet hoeveel dat is op GPS, maar die laatste kilometers gaan ook niet erg snel hoor. Zit wel boven de 5k toeren
 maar meestal kan je toch wat harder dan als topsnelheid wordt aangegeven. Met mijn E46 ook 4 cilinder 2.0 haal ik 230 op de teller, weet niet hoeveel dat is op GPS, maar die laatste kilometers gaan ook niet erg snel hoor. Zit wel boven de 5k toeren  
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:50 schreef k_man het volgende:
Misschien moet dat dan in de 5, niet in de 6.
 
											 
			 
			
			
			quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:56 schreef Sounddragon het volgende:
dat zal wel niet, maar als je een luie (underpowered) auto hebt, is het meestal wel het beste om hem in 5 te redlinen, en dán pas in 6 te gooien, zodat je meteen zo hoog mogelijk in vermogen zit in 6
 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Zucht, er zal ook altijd weer iemand zijn die met dat gelul komt
 
											
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |