abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84517625
Inderdaad :P ff gewisseld met de toeter en nu werkt het weer. Hebben niet eens wat reserve liggen hier hmmm nou ja gelukkig niks kostbaars, dacht al straks daar ook weer halve deur stuk ofzo.
Facts don't care about your feelings
  maandag 26 juli 2010 @ 21:53:26 #257
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_84523337
Je zou je natuurlijk ook af kunnen vragen waardoor die zekering doorgebrand is? :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_84527290
Waar kan dat aan liggen dan? Is nog nooit eerder gebeurd :P
Facts don't care about your feelings
pi_84527973
quote:
Op maandag 26 juli 2010 16:23 schreef minispilie het volgende:

[..]

Hey die velgen heb ik ook ;)

[ afbeelding ]
Ruilen tegen de mijne? :9~
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_84528047
quote:
Op maandag 26 juli 2010 23:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Waar kan dat aan liggen dan? Is nog nooit eerder gebeurd :P
misschien zit/zat er iets klem waardoor er teveel belasting op het motortje kwam?

euhm ik weet dat bv met vastgevroren ruitenwissers dit gebeurd. dan brand ook de zekering door. ook bv met een electrische fin die vast slaat (lagers stuk)...
pi_84536786
Ah oke, misschien toen hij z'n ramen wilde sluiten ofzo, dat z'n arm erop zat? Ik weet het niet, maar goed het werkt allemaal weer :P
Facts don't care about your feelings
pi_84557029
Rival, pm!
  dinsdag 27 juli 2010 @ 18:49:12 #263
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_84559996
Oppassen met je BMW in België :P

quote:
Moeder en dochter zien motor overvliegen terwijl ze stilstaan aan verkeerslichten

Biker springt over wachtende auto
quote:
EEKLO - Nicole Dobbelaere en haar dochter Jolien schrokken zich vorige week een aap toen een roekeloze motorrijder letterlijk over hun wagen sprong aan het station van Eeklo. 'Hadden we sneller opgetrokken, hij was in onze voorruit beland. Onverantwoord.'
Trialpiloten zijn kunstenaars op de motorfiets, maar meestal beperken ze hun waaghalzerijen tot het circuit. Eentje alvast doet het liever in volle stadscentrum, overdag. Dat ondervonden Nicole Dobbelaere en haar dochter Jolien Van Holderbeke in Eeklo.

'Mama en ik stonden rond half acht 's avonds aan te schuiven voor het rode licht aan het station van Eeklo', zegt Jolien. 'Toen het licht op groen sprong, zag ik plots een motorfiets met hoge snelheid achter ons opduiken. Zijn motor brulde. Ik zei mama dat ze beter wat naar links zou uitwijken, want ik dacht dat de piloot ons op het kruispunt rechts voorbij zou stuiven. Toen we de motor een paar seconden later voor onze neus zagen landen, amper een halve meter voor onze auto, zaten we allebei als aan de grond genageld. Die man was gewoon over onze auto gesprongen. Wij konden onze ogen niet geloven. Hoe hij dat gedaan heeft, weet ik niet. De baan aan het station is biljartvlak, er zijn geen uitsteeksels die als schans gebruikt kunnen worden. Hoe dan ook, zo'n manoeuvre is onverantwoord, zeker aan een druk kruispunt in een stad als Eeklo.'

Vinnig beestje

Nicole Dobbelaere rijdt met een BMW1, een kleine maar vinnige wagen die 4,23 meter lang is. 'Onze auto is inderdaad een energiek beestje dat snel optrekt', zegt Jolien. 'Normaal gezien geeft mijn moeder ook goed gas als het groen wordt, gelukkig deed ze dat nu niet. Hadden we sneller opgetrokken, dan was die piloot op onze motorkap beland, zo close was het. We zijn de piloot nog een tijdje gevolgd en enkele kilometers later is hij ijzig kalm afgestapt. Zulke dwaasheden, zo'n roekeloos gedrag, dat hoort toch niet thuis op de openbare weg? Stel dat zijn stunt mislukt of dat wij toch sneller hadden aangezet, de gevolgen waren niet te overzien geweest. Iemand die zo onverantwoord rijdt, zou zijn rijbewijs afgenomen mogen worden.'
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G8O2TAJCJ
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 28 juli 2010 @ 16:32:53 #264
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84593524
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 18:49 schreef Hyperdude het volgende:
Oppassen met je BMW in België :P
[..]


[..]

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=G8O2TAJCJ
Waarom zou je zulke achterlijke dingen doen met je fiets?
Idioot!
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:10:27 #265
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84623686
Daar ben ik ook weer. Begin een beetje van het idee van een 320d af te stappen. Qua km's is het net aan dat diesel rendabel is, maar heb nogal wat horrorverhalen gehoord over de 150pk diesel van de E46. Zit nu te kijken naar een E46 318i touring van 2001 of later. In Duitsland te krijgen om en nabij en 7k... klinkt aantrekkelijk. Mensen met tips? :)
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_84624007
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:10 schreef Mikkie het volgende:
Daar ben ik ook weer. Begin een beetje van het idee van een 320d af te stappen. Qua km's is het net aan dat diesel rendabel is, maar heb nogal wat horrorverhalen gehoord over de 150pk diesel van de E46. Zit nu te kijken naar een E46 318i touring van 2001 of later. In Duitsland te krijgen om en nabij en 7k... klinkt aantrekkelijk. Mensen met tips? :)
Ja, haal een 6 pitter, al is het maar een 320i :@
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  donderdag 29 juli 2010 @ 13:34:08 #267
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84624606
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:18 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ja, haal een 6 pitter, al is het maar een 320i :@
Daar heb ik naar zitten kijken, want het lijkt me heerlijk ja. Probleem is alleen dat die, op basis van de verbruikscijfers van de fabriek, per jaar al 500 euro duurder is in brandstof. En dan heb ik het nog niet over m'n eigen gescheur dat met een zespitter waarschijnlijk erger is dan met een vierpitter :P. Dat kan ik nu nog even niet hebben :). In de toekomst komt er absoluut iets leuks, maar ik denk dat ik het al niet onaardig doe wanneer ik als student zijnde een 3-serie Touring van na 2001 rij ;). Een dikkere auto komt daarna wel weer.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_84630831
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 13:34 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Daar heb ik naar zitten kijken, want het lijkt me heerlijk ja. Probleem is alleen dat die, op basis van de verbruikscijfers van de fabriek, per jaar al 500 euro duurder is in brandstof. En dan heb ik het nog niet over m'n eigen gescheur dat met een zespitter waarschijnlijk erger is dan met een vierpitter :P. Dat kan ik nu nog even niet hebben :). In de toekomst komt er absoluut iets leuks, maar ik denk dat ik het al niet onaardig doe wanneer ik als student zijnde een 3-serie Touring van na 2001 rij ;). Een dikkere auto komt daarna wel weer.
Minder trappen, scheelt je ook boetes..
Verbruik van een 6 pitter valt mee, ik rij met 60 liter 550km, en dit met een automaat, 2.5 liter, 80% stad trappen en 20% snelweg (waaronder 3x 200+).. ik rij er ook rustig mee.. ;)
1 op 9,5 gemiddeld dus.. Dat geroffel van een 6 pitter vs. dat miezerig 4 pittertje, keuze is toch snel gemaakt? *O*
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_84631489
Heb je nou al een Z4 gevonden?
  donderdag 29 juli 2010 @ 17:36:28 #270
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84634436
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:01 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Minder trappen, scheelt je ook boetes..
Verbruik van een 6 pitter valt mee, ik rij met 60 liter 550km, en dit met een automaat, 2.5 liter, 80% stad trappen en 20% snelweg (waaronder 3x 200+).. ik rij er ook rustig mee.. ;)
1 op 9,5 gemiddeld dus.. Dat geroffel van een 6 pitter vs. dat miezerig 4 pittertje, keuze is toch snel gemaakt? *O*
Die heerlijke roffel komt nog wel een keer. Verschil in prestaties tussen de 4 en 6 pitter valt tegen (318 vs 320), dat geluid komt wel een keer. We hebben het wel over een aanschaf richting de 10k en running costs van duizenden euro's per jaar. 500 euro alleen al aan brandstof (en waarschijnlijk nog wel meer) scheelt nogal op het budget. Dus voorlopig is dat gewoon een no-go. Niet zo drammen ;)
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_84634874
Ik wil ook een BMW met 6 kabouters erin :'(

Maar mijn auto is nu helemaal goed, ben zo bang om weer het hele riedeltje opnieuw te doen. :{

Kan ik voor een remvloeistof-wissel gewoon naar de kwik-shit (nee, ik laat me geen oor aannaaien voor overige reparaties), of weer naar de specialist?
  donderdag 29 juli 2010 @ 17:49:34 #272
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84634903
Ik hoorde ooit dat je met een zwaardere (meer cc) zuiniger kan rijden. :P
Ik weet niet in hoeverre dat klopt, wat ik wel weet is dat je rechtervoet bepaalt hoe vaak je naar de pomp mag om te tanken :)

Ik heb trouwens geen aakooptips voor je, ik heb geen ervaring met een e46.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_84634917
Gewoon E46 318i nemen hoor (wel de 2.0) is helemaal niks mis met die motor. Als je nu al een 6 neemt dan kan je nooit meer terug ;) Maar wat moet je als student met een touring? Of heb je ook al een gezin en een hond.

quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik hoorde ooit dat je met een zwaardere (meer cc) zuiniger kan rijden. :P
Juist, kan. En dat gebeurt dus NOOIT. En volgens mij is een 330i bijv. in geen enkel opzicht zuiniger dan een 4-cilinder behalve als we over constant hoge snelheden praten.
Facts don't care about your feelings
  donderdag 29 juli 2010 @ 17:51:53 #274
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84634970
Lowlands?
Pinkpop?
Rock Werchter?
Mystery Land?

Of hobbies als snowboarden, (wind)surfen et cetera :)
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_84636673
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 16:18 schreef k_man het volgende:
Heb je nou al een Z4 gevonden?
Ik schrap de Z4 effetjes, ben me al aan het orienteren op iets veel leukers O+
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_84636736
Waarom verbaast dat antwoord me niet...? _O-
pi_84637248
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:51 schreef k_man het volgende:
Waarom verbaast dat antwoord me niet...? _O-
Omdat ik een vetter idee heb dan een Z4 :P
De Z4 die komt nog, dit gaat me ietsjes meer kosten, maar is het wel waard _O_
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:19:38 #278
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84637716
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 17:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Gewoon E46 318i nemen hoor (wel de 2.0) is helemaal niks mis met die motor. Als je nu al een 6 neemt dan kan je nooit meer terug ;) Maar wat moet je als student met een touring? Of heb je ook al een gezin en een hond.
Gezin en hond zijn voorlopig nog niet in beeld ;). Punt is dat ik de sedan gewoon niet het mooiste model vind. De touring is mooier. De cabrio is ook mooi maar te duur. De coupé is op zich ook wel netjes, maar heeft alweer snel zo'n Sjonnie-uiterlijk vind ik. Bovendien vind ik het best praktisch om simpel wat spullen op de achterbank te kunnen gooien door een extra deur, maar helemaal doorslaggevend is dat niet :). Het voordeel met tourings is in Duitsland overigens wel groter. De coupé begint een beetje vanaf 7,5k à 8k terwijl je een touring tegen de 7k kan vinden (liefst met een schuifdakje en die zie je in de coupé bijna niet). Bovendien hoop/denk ik een touring in NL over een tijdje weer makkelijker kwijt te raken.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  donderdag 29 juli 2010 @ 22:35:55 #279
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_84646409
318i Touring is een prima keuze.
Facelift modellen (na zomer 2001) schijnen redelijk uit-ontwikkeld te zijn, en vrijwel foutloos, maar ik heb zelf weinig gedoe met mijn pré-facelift versie Touring uit 2001. Let wel op dat alles wat er op en aan zit ook daadwerkelijk werkt; reparaties en onderdelen zijn nooit echt goedkoop.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_84647111
GVD IK KAN BIJNA EEN KLAAGBAAK TOPIC OPENEN :r :r :r :r
ZOO PISSED OFF..

Was in de buurt een LS6 blok te koop met net 40.000km incl. alles voor 1000 euro.. :9~

Belt die flikker mij op van ja is al verkocht. }:|
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_84648496
Waar ga je die 5.7 liter dan laten? :X
pi_84648837
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:33 schreef Bowny het volgende:
Waar ga je die 5.7 liter dan laten? :X
In de schuur waarschijnlijk :+
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  donderdag 29 juli 2010 @ 23:53:22 #283
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_84649198
Kan niet :) Of ga je voor een Z8? :D
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 18:49 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik schrap de Z4 effetjes, ben me al aan het orienteren op iets veel leukers O+
  vrijdag 30 juli 2010 @ 00:05:46 #284
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84649694
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 22:35 schreef Hyperdude het volgende:
318i Touring is een prima keuze.
Facelift modellen (na zomer 2001) schijnen redelijk uit-ontwikkeld te zijn, en vrijwel foutloos, maar ik heb zelf weinig gedoe met mijn pré-facelift versie Touring uit 2001. Let wel op dat alles wat er op en aan zit ook daadwerkelijk werkt; reparaties en onderdelen zijn nooit echt goedkoop.
Goed om te horen :). Ik ben er ook nog niet helemaal over uit wat verstandig is. Zo'n coupé is ook wel sjiek natuurlijk. Qua kofferruimte minder praktisch dus je moet niet met vijf man op vakantie willen, wat met een touring wel prima kan. Anderzijds kan ik dan wellicht nog wel een auto ruilen met een bekende.

En ik betwijfel wat handig is. Voor rond de 10k staan de coupés en tourings in NL ook, onderkant van de markt. Duurdere secties loopt het richting de 13k. Zijn die dan allemaal overpriced of is de onderkant v/d markt gewoon vol met verrotte modellen? Meestal hebben ze rond de 150 à 200k gelopen, al twijfel ik in NL regelmatig aan de tellerstand (te makkelijk mee te knoeien). In Duitsland heb je dezelfde modellen, regelmatig met iets minder km's voor (inclusief import) rond de 8,5 à 9,5k. Is dat dan de moeite waard? 40k tot 80k minder gereden kan natuurlijk een flink voordeel zijn in onderhoud. Bovendien is tellerstanden knoeien daar bij wet strenger bestraft en heb ik meer vertrouwen in onderhoudsboekjes enzo. Iemand ervaring?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_84650189
Net was het nog sjonnie en nu is het sjiek. Een wereld van verschil lijkt me........ Coupe is zeker niet praktisch, maar wel verreweg het mooiste :P
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 30 juli 2010 @ 00:21:46 #286
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84650239
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Net was het nog sjonnie en nu is het sjiek. Een wereld van verschil lijkt me........ Coupe is zeker niet praktisch, maar wel verreweg het mooiste :P
Het kan dicht bij elkaar liggen :P. Als je er geen protserige velgen onder legt, het ding gewoon netjes houdt en niet als een aap scheef erin gaat liggen, kan het gewoon sjiek zijn. Doe je dat wel, dan wordt het al snel fout en Sjonnie. Je moet in die auto haast je best doen om normaal gevonden te worden.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 09:01:48 #287
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_84655742
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 00:05 schreef Mikkie het volgende:
...Voor rond de 10k staan de coupés en tourings in NL ook, onderkant van de markt. Duurdere secties loopt het richting de 13k. Zijn die dan allemaal overpriced of is de onderkant v/d markt gewoon vol met verrotte modellen? Meestal hebben ze rond de 150 à 200k gelopen, al twijfel ik in NL regelmatig aan de tellerstand (te makkelijk mee te knoeien). In Duitsland heb je dezelfde modellen, regelmatig met iets minder km's voor (inclusief import) rond de 8,5 à 9,5k. Is dat dan de moeite waard? 40k tot 80k minder gereden kan natuurlijk een flink voordeel zijn in onderhoud. Bovendien is tellerstanden knoeien daar bij wet strenger bestraft en heb ik meer vertrouwen in onderhoudsboekjes enzo. Iemand ervaring?
Ik zou wat exemplaren bij je in de buurt bekijken. Als het allemaal niet echt nette auto's zijn met een NAP/stapeltje rekeningen zou ik eens een dagje in Duitsland kijken. Importeren is een makkie en je hebt er veel meer keuze. Ver is het ook niet; bij Arnhem de grens over. :P

NB. Het gaat om auto's van bijna 10 jaar oud, en toch staan er erg veel te koop met 120000 of minder op de teller. Zou ik alleen vertrouwen met volledige documentatie.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_84656293
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:33 schreef Bowny het volgende:
Waar ga je die 5.7 liter dan laten? :X
Die past zelfs in een e30

Als het cabrio project klaar is gaan wij hier ook beginnen met een Amerikaanse V8 ofzo :)
  vrijdag 30 juli 2010 @ 09:44:10 #289
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84656578
Een Amerikaanse V8, dat is waarschijnlijk 9 liter met 100 PK :{
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  vrijdag 30 juli 2010 @ 09:50:31 #290
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_84656723
Altijd nog genoeg PK's om naar zijn project topic te tuffen. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_84656938
En 1500 nm koppel :P
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:11:04 #292
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84657217
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 09:50 schreef Hyperdude het volgende:
Altijd nog genoeg PK's om naar zijn project topic te tuffen. :P
Maar ook genoeg benzine? :D
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_84657594
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 09:59 schreef YoshiBignose het volgende:
En 1500 nm koppel :P
Kijk jij snapt het :)

Er zijn blokken te vinden van 200pk die niet snel zijn. Maar die wel zonder problemen een bus een berg oprijden ;)

Maar zo zijn er zat verschillende motoren, verdiep je er eens in voordat je gekke dingen roept :D
  vrijdag 30 juli 2010 @ 10:43:09 #294
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84658160
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 09:01 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Ik zou wat exemplaren bij je in de buurt bekijken. Als het allemaal niet echt nette auto's zijn met een NAP/stapeltje rekeningen zou ik eens een dagje in Duitsland kijken. Importeren is een makkie en je hebt er veel meer keuze. Ver is het ook niet; bij Arnhem de grens over. :P

NB. Het gaat om auto's van bijna 10 jaar oud, en toch staan er erg veel te koop met 120000 of minder op de teller. Zou ik alleen vertrouwen met volledige documentatie.

Ik ben gewoon niet zo'n fan van NL-verkoop. Zit nu in Duitsland te kijken inderdaad, via Internet. Hooguit een km of 400 rijden, da's nog te overzien als je een mooi voordeeltje kan scoren.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 11:03:25 #295
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_84658785
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 10:24 schreef rival het volgende:

[..]

Kijk jij snapt het :)

Er zijn blokken te vinden van 200pk die niet snel zijn. Maar die wel zonder problemen een bus een berg oprijden ;)

Maar zo zijn er zat verschillende motoren, verdiep je er eens in voordat je gekke dingen roept :D
Dat klopt, Amerikaanse auto's (en dus ook motoren) zijn gemaakt om lange afstanden te maken. Maar er is natuurlijk een reden waarom Europese auto's verschillen met die Amerikaanse dingen.
Een Amerikaans blok is ook niet nuttig hier. En daarbij zuipt het ook als de tering.

Voor Europese wegen kan je gewoon het beste een Europese auto hebben.
Eigenlijk prefereer ik sowieso Europese wagens, betere afwerking, gaat beter door de bochten met veel comfort... :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
pi_84658920
Verdiep je er eens in :)
pi_84661422
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:33 schreef Bowny het volgende:
Waar ga je die 5.7 liter dan laten? :X
Ik wou een 320i coupe/cabrio kopen voor donor onderdelen om de motor te swappen in de 316i coupe van een maat. EN om de gat te vullen onder de motorkap wou ik daar een V8 in gooien..

Die dingen passen werkelijk overal in, 240SX, RX7, RX8, e34, e30, e36 zelfs een Civic (Civette) _O- _O-
Een ombouw kit heb j ezo voor +/- 4.000dollar en die blokken gaan voor 3000dollar weg (6000 voor een rollend chasiss met alles er op en dr aan)..

;(
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_84661497
5.7 liter met +/- 400PK, en met kleine aanpassingkjes krik je dat zo omhoog..
Ze zijn klein, Alu, betrouwbaar en veel over te vinden en te krijgen...

Je hebt de wegligging van een BMW, vermogen van een American Muscle en het verbruik van een Hot Import :P (1 op 11 gemiddeld).

+ een V8je is niet veel lichter/zwaarder dan de huidige 6 cilinder wat er in zit..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 13:20:58 #299
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_84663691
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 12:27 schreef Turquaz52 het volgende:
5.7 liter met +/- 400PK, en met kleine aanpassingkjes krik je dat zo omhoog..
...(1 op 11 gemiddeld)....
En gij geleuf da?
Die 1 op 11 haal misschien als je 'm in een rollator schroeft en nooit meer van het McDrive terrein af komt. ;)
Als je ooit je achterbanden die 400 pk wilt laten voelen kom je nooit meer in de buurt van die 1 op 11.

NB respect als je het voor elkaar krijgt. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_84664247
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 13:20 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

En gij geleuf da?
Die 1 op 11 haal misschien als je 'm in een rollator schroeft en nooit meer van het McDrive terrein af komt. ;)
Als je ooit je achterbanden die 400 pk wilt laten voelen kom je nooit meer in de buurt van die 1 op 11.

NB respect als je het voor elkaar krijgt. :)
1 op 11 haal je zeker wel als je rustig rijdt, als ik 400PK heb wilt niet zeggen dat ik het steeds oproep.. :P
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
  vrijdag 30 juli 2010 @ 13:36:52 #301
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_84664412
Daar kunnen we wel dit hele topic over vollullel; maar dat vind ik zonde van mijn, en jouw, tijd. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')