Subtiel k_man, heel subtielquote:Op woensdag 14 juli 2010 12:01 schreef k_man het volgende:
Oh wacht, het is je eigen auto?![]()
Ik dacht dat je op internet gezocht had naar een ultiem fout plaatje en daar uitermate goed in geslaagd was.
oh de geblindeerde zijramen, die waren al zo toen ik hem kocht.... ik kan me er echt niet aan storen hoor...quote:
Ja, die velgen zijn lekker origineel zeker? En ja, zwarte achterlichten en zwarte folie zijn inderdaad sjonniedingen.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:34 schreef rival het volgende:
dus wat originele delen in de kleur van je auto maken, maakt iets een sjonniemobiel
Nee, dat interesseert me helemaal niks. Als ik snelheid belangrijk had gevonden, had ik wel een Z4 met zwaardere motor gekocht. Een beetje toeren met open dak over leuke dijkjes en bosweggetjes, is veel leuker dan met 250 over de snelweg razen terwijl horen en zien je vergaat.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:36 schreef rival het volgende:
en je voelt je toch wel lullig als je met je Z4 deze sjonniebak niet in kan halen
Alpina zit erop, erg fout ja nu je het zegtquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, die velgen zijn lekker origineel zeker?
daar heb ik een echte auto voorquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:40 schreef k_man het volgende:
Een beetje toeren met open dak over leuke dijkjes en bosweggetjes, is veel leuker dan met 250 over de snelweg razen terwijl horen en zien je vergaat.
het is 17 inch. die maakt alpina voor de BMW.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef k_man het volgende:
Ja, inderdaad. Vooral in combinatie met die auto. Ze zijn te groot, steken te ver uit. Het staat ordinair.
Ah, leuk. een rijdende badkuip.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
daar heb ik een echte auto voor![]()
[ afbeelding ]
Ja, alles wat volgens de wet mag is smaakvol.quote:Op woensdag 14 juli 2010 13:47 schreef rival het volgende:
het is 17 inch. die maakt alpina voor de BMW.
volgens de wet steken ze niet te ver uit...
wat zeg je toch rare dingen
mij zien ze iig niet als een homofiele kapperquote:Op woensdag 14 juli 2010 13:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, leuk. een rijdende badkuip.
Maar goed, dit ziet er inderdaad een stuk beter uit dan die coupé. Geen idee waarom je die coupé zo hebt toegetakeld als je weet dat het ook zo kan.
staat er nu in, bij 1 serie... klopt toch?quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat zit erin dan? En Rival, zou je oYo nog in de OP kunnen zetten, zie mijn post aan begin van dit topic. Alhoewel ik die gast nooit heb zien posten hier...
zal nog dichtbij de standaard liggen van de 2.8 dus 193pk wat zou moeten uitkomen op ongeveer 220.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:36 schreef M.O.D het volgende:
Mar hoeveel PK"s komen er nu dan ongeveer uit?
beweerde iemand dat dan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Er bestaat bovendien niet eens een M van de E89.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef k_man het volgende:
Nee, het was een aanvulling. Vandaar het woordje 'bovendien'.
Laat het gerust weten als ik nog andere dingen aan je uit moet leggen die verder voor iedereen duidelijk zijn. Schaam je niet, het geeft echt niet hoor.
er bestaat bovendien geen AMG versie van de E92, slaat op net zo weinig als wat jij zegtquote:Op woensdag 14 juli 2010 16:14 schreef k_man het volgende:
Nee, het was een aanvulling. Vandaar het woordje 'bovendien'.
Laat het gerust weten als ik nog andere dingen aan je uit moet leggen die verder voor iedereen duidelijk zijn. Schaam je niet, het geeft echt niet hoor.
welke van de 5?quote:Op woensdag 14 juli 2010 16:38 schreef Kreator het volgende:
Ah. Ik dacht al dat ik de enige was die de bmw van TS een pauperbak vond..
En jij noemt je een BMW fan? De E89 is de opvolger van de E85 en heeft een metalen opklapbaar dak waardoor er geen coupe meer is.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:29 schreef tha_rizzo het volgende:
Wat is een E89?
Zet er even achter dat 't een Z4 is, motorinhoud is onbelangrijk
Ik heb al gepost hoor, in het vorige topic.quote:Op woensdag 14 juli 2010 14:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Wat zit erin dan? En Rival, zou je oYo nog in de OP kunnen zetten, zie mijn post aan begin van dit topic. Alhoewel ik die gast nooit heb zien posten hier...
Staat er ook niet, maar misschien moet er ook nog maar inhoud, vermogen, PK bij voor de nitwits zoals jij.quote:Op woensdag 14 juli 2010 15:29 schreef tha_rizzo het volgende:
Wat is een E89?
Zet er even achter dat 't een Z4 is, motorinhoud is onbelangrijk
Gaan we eisen stellen? Dat puntje hoort inderdaad niet, maar zoals je misschien aan de andere auto's in de OP kan zien wordt alleen het BMW E-nummer gegeven en het type. Dus lijkt me E89 Z4 35i of als je het echt precies wil hebben E89 Z4 sDrive35i mij ruim voldoende.quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:11 schreef oYo het volgende:
[..]
In ieder geval sta ik nu in de OP, maar maak er even Z4 (e89)SDrive 35i met DCT van
Dat puntje hoort er echt niet tussen, want het is een 3 liter.
Ow?quote:Op woensdag 14 juli 2010 19:13 schreef oYo het volgende:
[..]
Staat er ook niet, maar misschien moet er ook nog maar inhoud, vermogen, PK bij voor de nitwits zoals jij.
Ja, als dat ding nauwelijks rijdt is dat ook niet lastig. Bovendien maak jij een post met "wat is een E89" en daaronder "zet er dan bij dat het een Z4 is". Dus eigenlijk antwoord op je eigen vraagquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:48 schreef tha_rizzo het volgende:
@ Yoshi, omdat ik dol ben op BMW's moet ik dan echt alles weten?
Nou ja, ik ben wel zo dol op m'n auto dat ik 'm niet ergens tegenaan parkeer.
Mijn koelvloeistof is in orde en dat geluid hoor ik al maanden dus dat zal het wel niet zijnquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:50 schreef Bowny het volgende:
Weet ik veel wat die doet, weet alleen dat ik wat koelvloeistof op m'n klauwen kreeg, toen ik de slang eraf rukte.
Ik stel geen eisen (zie de smileyquote:Op woensdag 14 juli 2010 19:43 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Gaan we eisen stellen? Dat puntje hoort inderdaad niet, maar zoals je misschien aan de andere auto's in de OP kan zien wordt alleen het BMW E-nummer gegeven en het type. Dus lijkt me E89 Z4 35i of als je het echt precies wil hebben E89 Z4 sDrive35i mij ruim voldoende.
Aangepastquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:10 schreef oYo het volgende:
[..]
Ik stel geen eisen (zie de smiley) maar het type moet wel correct zijn, een 3.5i bestaat niet
Misschien is het juist voor anderen? Ow ja.quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:00 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja, als dat ding nauwelijks rijdt is dat ook niet lastig. Bovendien maak jij een post met "wat is een E89" en daaronder "zet er dan bij dat het een Z4 is". Dus eigenlijk antwoord op je eigen vraag
Tsja als je als een oud vrouwtje rijdt zal je niet snel uit een bocht vliegen....quote:Op woensdag 14 juli 2010 21:42 schreef tha_rizzo het volgende:
Ach ja, ik heb m'n auto wel onder controle gehouden in de winter, terwijl 't jou niet in de regen lukt.
Hehe.quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:45 schreef rival het volgende:
[..]
Tsja als je als een oud vrouwtje rijdt zal je niet snel uit een bocht vliegen....![]()
wel of geen schade hebben gemaakt in je leven zegt best weinig over je rijkunsten. denk je dat schumacher nooit een auto in de prak rijdt? als je vaak risico's neemt kan het weleens mis gaan natuurlijk
in principe kan het weinig kwaad, je moet de mijne eens horen tikkenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 00:11 schreef Ysblok het volgende:
Vanwege het gebrek aan airco rijd ik met deze temperaturen met de ramen open. Wat me dan opvalt is dat (waarschijnlijk?) de klepstoters hoorbaak tikken, dit zowel bij koude als warme motor.
In hoeverre kan dit nou eigenlijk kwaad?
Lees nou wat die link precies zegt.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:47 schreef tha_rizzo het volgende:
Hyper, wtf @ Peugeot-link? Franse auto's
ik zie daar al een fokker binnen komen... :" wie is hier de mod?quote:Op vrijdag 16 juli 2010 11:54 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Lees nou wat die link precies zegt.
Flauw, maar kan toch geen toeval zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |