Bij mij wilt het totaal niet. De laadtijden waren altijd allang, maar nu met Op Reis erbij is het bijna slaapverwekkend. En tijdens het spelen zelf loopt het ook al niet erg soepel!quote:Op zondag 16 september 2007 13:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ook een TVP. Gisteren weer gespeeld. Het spelen met alle vakantieoorden gaat op zich prima, maar zodra mijn sims naar een geheime op de kaart gevonden lokatie willen, slaat het spel vast...
Da's echt strontvervelend.. heb je al geprobeerd om zoveel mogelijk programma's die op de achtergrond draaien af te sluiten voordat je opstart? En als je gaat simmen en je hebt daarvoor al 'n hoop op je computer gedaan, eerst even opnieuw opstarten? Als dat ook niet helpt, misschien kan je dan even kijken hoeveel ram geheugen je hebt, wellicht is dat net iets te weinig..?quote:Op zondag 16 september 2007 19:57 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Bij mij wilt het totaal niet. De laadtijden waren altijd allang, maar nu met Op Reis erbij is het bijna slaapverwekkend. En tijdens het spelen zelf loopt het ook al niet erg soepel!
Dat is een veelgehoord probleem..quote:Op zondag 16 september 2007 19:57 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Bij mij wilt het totaal niet. De laadtijden waren altijd allang, maar nu met Op Reis erbij is het bijna slaapverwekkend. En tijdens het spelen zelf loopt het ook al niet erg soepel!
Hou jequote:Op maandag 17 september 2007 07:00 schreef avotar het volgende:
[..]
Dat is een veelgehoord probleem..![]()
Mja, ik heb me al voorgenomen om volgend jaar mijn pc te trakteren op een nieuwe binnenkant. De Sims is trager dan ooit. Ik irriteer me mateloos aan die wachttijden.quote:Op maandag 17 september 2007 17:18 schreef dennisw het volgende:
Ik wacht wel met spelen voordat deze PC geupgrade is, want dit is echt 3x niks
Mijn PC heeft ook een 2.0 Ghz processor, en bij mij loopt het wel normaal. Het was eerder aan de hoeveelheid RAM en je videokaart liggen.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijn computer kan het ook al niet aan.
Alles werkt gewoon prima, tot ze daadwerkelijk op vakantie gaan.
Na 20 minuten (echte tijd, geen sims minuten) in zo'n hotel te zijn geweest en ik nog niet eens normaal van de ene naar de andere kant van het hotel kon komen ben ik maar gestopt.
Stom gedoe
Mijn vriend had nagekeken dat de aanbevolen systeemeisen voor de processor 2.8 GHz was ofzo iets, die van mij is maar 2. Ik snap nu wel waarom het voor geen meter werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |