abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53213340
Welkom in het Sims 2 [PC] Topic!

Nieuwste Expansion/Special Packs:

H&M Fashion stuff pack

*[screens]
*[video's]
*[Systeemeisen]

Seasons/Seizoenen (27 februari 2007)

* [Screens]
* [Video\'s]
* [Systeemeisen]

Geniet van de vier seizoenen met je Sims in De Sims™ 2 Seizoenen.
Ga naar buiten en geniet van alle seizoenen met je Sims! Je Sims kunnen nieuwe seizoensgebonden activiteiten ondernemen, waaronder sneeuwbalgevechten houden, vuurvliegjes vangen of in bladerhopen springen. Haal de familiebanden aan in de winter, laat de romantiek de vrije teugel in de lente, verdiep vriendschappen in de zomer of geef je carrière een boost in de herfst. Je Sims kunnen nu het hele jaar door nieuwe loopbanen verkennen en nieuwe talenten ontwikkelen, maar pas op voor bevriezing, niesbuien, verbranding door de zon of andere onverwachte effecten die het gevolg kunnen zijn van het weer! Trek je Sims de juiste kleren aan of accepteer de gevolgen!

Glamour Life Stuff/Glamour Accessoires (31 Augustus 2006)

* [Screens]
* [Video\'s]
* [Nieuwe objecten + skins]
* [Systeemeisen]

Je Sims kunnen nu een leven vol glamour leiden, met behulp van deze collectie luxe meubels, trendy kleding en extravagante voorwerpen voor in huis. Creëer dure huizen met modern ingerichte slaapkamers, huiskamers en eetkamers. Laat de hele buurt op feestjes naar je Sim staren als je verschijnt in de meest elegante jurken, stijlvolle avondkleding of coole vrijetijdskleding. 60 nieuwe voorwerpen waaronder pop-art-schilderijen, aanbouwbanken, luxe stereo-installaties en bontjassen zorgen ervoor dat je Sims helemaal bij de jetset horen!

Pets/Huisdieren (17 Oktober 2006)

* [Screens]
* [Video\'s]
* [Systeemeisen]

Zet je klauwen in het uitbreidingspakket De Sims™ 2 Huisdieren! Van vrolijk dartelende puppy’s tot snoezige kittens, je hebt allerlei mogelijkheden om nieuwe harige of gevederde vriendjes toe te voegen aan het leven van je Sims. Kies uit tientallen populaire honden- en kattenrassen zoals dalmatiërs en de Amerikaanse korthaar. Of creëer je eigen unieke kat of hond door de lichaamsbouw, de vorm van kop en snuit, de kleur, de tekening en vele andere kenmerken te bepalen. Ook kun je het karakter van een huisdier vastleggen: slim, schattig, dom of slonzig. Je Sims kunnen hun huisdieren kunstjes leren, meenemen naar het park en nog allerlei andere dingen doen die het leven met een viervoeter verrijken. Maar onthoud een ding: Sim-huisdieren hebben een eigen wil. Kijk niet vreemd op als je kat aan de bank krabt, je hond een gat in de tuin graaft, een vermoeid dier op het bed van je Sim gaat liggen of nog erger. Verwacht altijd het onverwachte!

Downloads, extra spulletjes en kleding en hacks om je spel nog leuker te maken.

Hieronder staan wat links waar ze te vinden zijn, maar waar moeten ze?
Mijn Documenten/EA Games/Sims2/Downloads. Als je die Downloads map niet hebt, aanmaken. Met hoofdletter D. .

Sims 2 Download Sites

Pay sites (betaal sites)
* paysites.mustbedestroyed
* AroundTheSims2
* Peggysims
* SiMHz
* The Sims Resource

Gratis sites
* 3D Consortium
* 4ever Sim Fantasy
* Boutique Emilie
* Choti Designs
* Haksenhausen
* Helaene
* Holysimoly
* La jeunesse
* Lueppiline
* ModtheSims2 (!)
* Noukie Sims
* Open House
* Organza
* Parsimonious
* Pimp My Sims
* Poison Pink Lemons
* Reflexsims
* Rosesims
* Sexy Sims
* Sims 24 Ever
* Sims 2 Bits n Pieces
* SIMcredible! Designs
* SimGuys
* Simply Stiling
* Simsquirts
* Sim Wardrobe
* Strawberry-patch
* StudioB43
* Stylist Sims
* Sunair
* VitaSims2
* XM Sims
* Raonsims

Elke dag updates
* Reflexsimsforum
* SimsArena

Diverse Downloads:

De objecten van Life Stories voor de Sims 2
* Hier

Penishack
* 1 en * 2

InSimenator
* Hier

Patch voor OFB/Gaan het maken
* Hier

Patch voor Pets/Huisdieren
* Hier

(Meer links zijn welkom!)

Oude Topics

#01 | #02 | #03 | #04 | #05 | #06 | #07 | #08 | #09 | #10 |
#11 | #12 | #13 | #14 | #15 | #16 | #17 | #18 | #19 | #20 |
#21 | #22 | #23 | #24 | #25 | #26 | #27 | #28 | #29 | #30 |
#31 | #32 | #33 | #34 | #35 | #36 |#37 | #38 |

Credits:
OP gemaakt door: Chanty87
Link bijdrage: izzypizzy, zoeperzazke, SEMTEX, peri, lotjeb, Elvi, berney, Marvellous.
Logo\'s: TheSims2.EA.com
Teksten: TheSims2.nl
The Simstm is eigendom van Maxis/Electronic Arts.

Game ON!
Whatever I want.
pi_53213355
Ik wilde dus zeggen dat ik Raonsims een toffe site vind. En ik ben nog steeds niet begonnen met spelen, nog steeds customs aan het verzamelen !
Whatever I want.
  zondag 16 september 2007 @ 09:48:11 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_53213391
Terug Vind Sim!
Weet iemand voor mij nog waar ik wat hacks kan downloaden (voor vrienden, banen en de algemene kunstjes zoals lichaam) en zo? Op mijn nieuwe pc heb ik die nog niet en het spel wordt zo langdradig.

Ik ben het zat om ze uren naar de universiteit te laten gaan.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_53213424
Met de InSimenator kon je toch de kook-, sociaal-, creatief- en leerpunten enzo aanpassen? Ik weet het niet meer, ben er zo lang uitgeweest . Careers heb je op modthesims.
Whatever I want.
  zondag 16 september 2007 @ 10:06:12 #5
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_53213511
Thanks darling.
Ik kon ze tussen die 15000 andere sims downloads niet meer terug vinden op mijn oude schijf.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_53213714
Terug Vind Sim
  zondag 16 september 2007 @ 10:33:20 #7
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_53213778
Het was idd de insimenator die ik bedoelde.

Heb meteen een Paris Hilton aangemaakt die niets kan en alleen maar interesse in kleding en geld heeft en ga haar ff flink treiteren.
  zondag 16 september 2007 @ 10:50:32 #8
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_53213958
Mijn vakantie zit er weer op. De vakantie van mijn Sims zit er weer op. Heb alleen geen screens gemaakt. Maar ze hebben zelf wel een paar foto's geschoten. Dus wellicht dat ik die hier een keer plaats
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  zondag 16 september 2007 @ 13:16:17 #9
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_53216623
Ook een TVP. Gisteren weer gespeeld. Het spelen met alle vakantieoorden gaat op zich prima, maar zodra mijn sims naar een geheime op de kaart gevonden lokatie willen, slaat het spel vast...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_53222635
Ik ben nog een Sim1-er maar meldt me toch maar in dit topic, aangezien er voor een Sims1-topic wel geen ontzettend veel animo meer zal wezen..
Net 'de complete collectie' weer geinstalleerd, en heb er weer zin in.. Even snel een lading buren maken (want die standaardgezinnen zijn maar saai) en ik kan er weer even tegenaan..

Weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat je date tijdens dates/vakanties wat beter naar z'n verlangens luistert? Ik heb al een paar keer een partner gehad die niet at, in z'n broek piste, te laat ging slapen, etc.. en dan wordt het natuurlijk nooit wat in de liefde!!
O en is er nog een ultieme must-see Sims-site qua items, skins etc? Ik kom regelmatig wat tegen, maar er is zó veel dat ik door de bomen t bos niet zie zeg maar...

Kan iemand mij trouwens vertellen hoe zwaar Sims 2 is?
Hij lijkt me namelijk wel leuk maar ik vraag me af of ie op m'n laptop wel een beetje kan draaien...
pi_53223380
TVP! Ik heb 'op reis' toch maar geinstalleerd hoor...

pi_53225450
@Maartel: ligt eraan wat voor laptop je hebt . Ik heb een laptop met 2GB RAM, een goeie videokaart en een duo core processor, loopt als een zonnetje en ik heb nu al meerdere uitbreidingen geïnstalleerd. Ik zou gewoon even op de officiele site van sims2 kijken voor minimale vereisten .

Ik heb op reis net geïnstalleerd en gespeeld en ik vind het echt superleuk (terwijl ik eigenlijk dacht dat 't maar een flutuitbreiding zou zijn). Ga 'm morgen gelijk op m'n laptop zetten, kan ik ook doordeweeks spelen .

Tevens TerugVindSimmie .
  zondag 16 september 2007 @ 19:30:58 #13
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_53225712
Moet in de OP trouwens Op Reis ook niet vermeld gaan worden?
Fuck the EBU.
pi_53226468
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ook een TVP. Gisteren weer gespeeld. Het spelen met alle vakantieoorden gaat op zich prima, maar zodra mijn sims naar een geheime op de kaart gevonden lokatie willen, slaat het spel vast...
Bij mij wilt het totaal niet. De laadtijden waren altijd allang, maar nu met Op Reis erbij is het bijna slaapverwekkend. En tijdens het spelen zelf loopt het ook al niet erg soepel!
pi_53229505
Gisteren heb ik Op Reis gespeeld, in de mediamarkt van Alkmaar.
Daar stond een computer met het origineel en Op Reis. Hij was daar ook 25 euro ipv 30, maar ik krijg hem voor mijn verjaardag dus toch maar niet gekocht.
Maar hij leek me erg leuk.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2007 21:55:36 ]
pi_53229785
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:57 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Bij mij wilt het totaal niet. De laadtijden waren altijd allang, maar nu met Op Reis erbij is het bijna slaapverwekkend. En tijdens het spelen zelf loopt het ook al niet erg soepel!
Da's echt strontvervelend.. heb je al geprobeerd om zoveel mogelijk programma's die op de achtergrond draaien af te sluiten voordat je opstart? En als je gaat simmen en je hebt daarvoor al 'n hoop op je computer gedaan, eerst even opnieuw opstarten? Als dat ook niet helpt, misschien kan je dan even kijken hoeveel ram geheugen je hebt, wellicht is dat net iets te weinig..?
  zondag 16 september 2007 @ 22:06:18 #17
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_53229971
tvp! sorry even geen screens
beetje te druk gehad om te spelen afgelopen tijd
pi_53229994
Pff, opzich blijft het leuk maar het is met dates/vakanties wel nog altijd hetzelfde euvel: ik zorg goed voor mezelf en heb de tijd van mijn leven maar mijn date wordt met de dag sjagrijniger omdat ie heel nodig moet douchen/naar wc en het vertikt dit zelf te doen..
Is er iets wat ik hier aan kan doen, want dit bederft de vakanties nogal behoorlijk
  maandag 17 september 2007 @ 07:00:12 #19
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_53235407
quote:
Op zondag 16 september 2007 19:57 schreef The_Voice_Within het volgende:

[..]

Dat is een veelgehoord probleem..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_53237681
tvp-tje
pi_53237722
quote:
Op maandag 17 september 2007 07:00 schreef avotar het volgende:

[..]

Dat is een veelgehoord probleem..
Hou je bij je.
pi_53247926
Ik wacht wel met spelen voordat deze PC geupgrade is, want dit is echt 3x niks
pi_53292350
quote:
Op maandag 17 september 2007 17:18 schreef dennisw het volgende:
Ik wacht wel met spelen voordat deze PC geupgrade is, want dit is echt 3x niks
Mja, ik heb me al voorgenomen om volgend jaar mijn pc te trakteren op een nieuwe binnenkant. De Sims is trager dan ooit. Ik irriteer me mateloos aan die wachttijden.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_53310884
Mijn computer kan het ook al niet aan.
Alles werkt gewoon prima, tot ze daadwerkelijk op vakantie gaan.
Na 20 minuten (echte tijd, geen sims minuten ) in zo'n hotel te zijn geweest en ik nog niet eens normaal van de ene naar de andere kant van het hotel kon komen ben ik maar gestopt.
Stom gedoe

Mijn vriend had nagekeken dat de aanbevolen systeemeisen voor de processor 2.8 GHz was ofzo iets, die van mij is maar 2. Ik snap nu wel waarom het voor geen meter werkt

[ Bericht 23% gewijzigd door .Sparkling. op 19-09-2007 21:32:09 ]
E.
  woensdag 19 september 2007 @ 22:08:21 #25
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_53312946
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:10 schreef .Sparkling. het volgende:
Mijn computer kan het ook al niet aan.
Alles werkt gewoon prima, tot ze daadwerkelijk op vakantie gaan.
Na 20 minuten (echte tijd, geen sims minuten ) in zo'n hotel te zijn geweest en ik nog niet eens normaal van de ene naar de andere kant van het hotel kon komen ben ik maar gestopt.
Stom gedoe

Mijn vriend had nagekeken dat de aanbevolen systeemeisen voor de processor 2.8 GHz was ofzo iets, die van mij is maar 2. Ik snap nu wel waarom het voor geen meter werkt
Mijn PC heeft ook een 2.0 Ghz processor, en bij mij loopt het wel normaal. Het was eerder aan de hoeveelheid RAM en je videokaart liggen.
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')