je moet voor de mkv-bestanden gaanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Vandaag voor het eerst een 700MB bestand gedownload. Soms wel leuk, maar echt superstrak is het ook weer niet... IMO nauwelijks toegevoegde waarde...
Mjeh, eerst weten waar te vinden, daarna te bekijken hoe dat op mijn TV te krijgen...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
je moet voor de mkv-bestanden gaan
![]()
(wel 1gb)
90% kans dat hij al binnenkort doodgaatquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:32 schreef kreischer2000 het volgende:
Die nieuwe head field ops speelt het ook onwijs goed, wat een nare baas zeg!
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
90% kans dat hij al binnenkort doodgaat
Al praatte hij wel erg stoer, zelfs Jack was onder de indruk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Seriously!?
weet niet of ie snel doodgaat want hij zat geloof ik ook bij dat gesprek van de cast met die gast van cnn met die grote bril, kom ff niet op z'n naamquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:34 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
90% kans dat hij al binnenkort doodgaat
Al praatte hij wel erg stoer, zelfs Jack was onder de indruk.
Larry Kingquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:50 schreef planethugo het volgende:
die gast van cnn met die grote bril, kom ff niet op z'n naam![]()
Jaaa inderdaad, de muziek is echt geweldig! Ook als Jack van de trap af wordt getrapt in het consulaat en daarna op zichzelf is, die muziek is echt meesterlijk. Geweldige muziek dit seizoen, ook die van de eerste 4 afleveringen was subliem.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Larry King
[afbeelding]
Doyle is stoer, beter blijft die LANG in leven. Jack + Doyle kunnen tezamen zeer hard pwnen
De muzikale score @ 37:55 in de aflevering, als de camera over dat muurtje heen panned, is echt MEESTERLIJK![]()
Sean Callery
Kom maar op aflevering 14![]()
Dat is allemaal inderdaad minder geworden, maar ze kunnen niet met mollen etc bezig blijven, want dat is ook weer niet meer leuk. Denk dat de inspiratie een beetje weg isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:14 schreef Repeat het volgende:
lekker knalwerk weer bij die ambassade en misschien overleeft logan het nog wel.
Wat wel opvallend is is dat er in de laatste paar seizoenen steeds minder bizarre plotwendingen voorkomen, geen mollen meer, geen mensen die niet blijken te zijn wie ze zijn ed, geen dingen die je totaal niet verwacht. Opzich jammer, want juist die dingen maakten 24 zo ongelofelijk spannend.
Dat vond ik het enige leuke van de aflevering.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:32 schreef kreischer2000 het volgende:
Die vond ik echt slecht. Morris doet even een beetje recalcitrant en hij grijpt Morris naar z'n keel, wauw geweldig! Om over z'n geforceerde acteerwerk maar niet te beginnen. Maargoed, alle begin is moeilijk, en op zich is het wel een tof karakter.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:32 schreef kreischer2000 het volgende:
Kan je nagaan hoe we onze standaard hebben bijgesteld.quote:Op woensdag 14 maart 2007 01:25 schreef TC03 het volgende:
Veelzeggend dat ik tot mijn spijt moet mede delen dat ik dit één van de betere afleveringen vind. Vorig jaar zouden we dit allemaal bagger hebben gevonden.
Hoe meer ik van seizoen 6 zie, hoe meer ik seizoen 5 ga waarderen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:49 schreef Dos37 het volgende:
Kut aflevering konden ze het niveau van seizoen 3 5 maar weer halen. Man elke maandag voor een nieuwe aflevering bleef ik opzitten tot 5 uur eerst 24 kijken. Wat hebben ze toch gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo moet ze toch ook over komen? Als labiele doos? Vind haar wel goed gespeelt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:50 schreef Jivis het volgende:
Ik vind Martha Logan trouwens een uiterst irritant creatuur, verschrikkelijk dat ze die weer uit de kast hebben getrokken. De scenes in seizoen 5 met haar waren tenenkrommend. Verder ben ik het ook wel met TC03 eens.
Ja okee, maar dat maakt haar niet minder irritantquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:23 schreef zBus het volgende:
[..]
Zo moet ze toch ook over komen? Als labiele doos? Vind haar wel goed gespeelt.
Wel beetje onverwacht dat logan de pijp aan maarten geeft.
Ze missen gewoon personages als David Palmer, Tony etc. die de boel naast Jack interessant maakten. Graem vond ik bijvoorbeeld echt een vet personage, maar die moorden ze dan weer meteen uit. Zonde.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:33 schreef zBus het volgende:
Moet wel toegeven dat 24 niet echt meer 24 is. Het is meer het slappe aftreksel van alle seizoenen. Gewoon stukjes verhaallijn die té lame waren voor de eerdere series hier in proppen.
Ze zijn de wanhoop nabij en weten niet hoe ze het interresant kunnen houden.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:22 schreef TC03 het volgende:
De verhaallijn is ook helemaal niet consistent. Eerst dat gedoe met die bom gewoon, daarna dat gedoe met Jack's familie en nu ineens weer een Rusland/Logan-storyline.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:15 schreef DaMart het volgende:
Over die promo: ik las net op een ander forum datHuh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over die promo: ik las net op een ander forum dathoe kunnen ze dat in godsnaam wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over die promo: ik las net op een ander forum datDat slaat echt nergens op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee hoe hij het weet, maar aan de reacties van anderen te zien heeft hij het regelmatig bij het rechte eind.quote:
Misschien wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pffffff.24, de beste serie ooit.
Over die promo: ik las net op een ander forum datGeloof je toch zeker zelf nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
2000 light years from home
Interview is van 20 juli...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:20 schreef juniorL het volgende:
DIT GAAT OVER AUDREY RAINES (KIM RAVER) KLIK EROP ALS JE HET WILT ZIEN
http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=15528
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:50 schreef SunChaser het volgende:
Mijn gedachten over seizoen 6
Geen echte dreiging, die bommen zijn er alleen om Jack aan t rennen te houden
Geen echte held, Jack is een softy die in herhaling valt
Geen echte badguys. Graham ging te vroeg dood en wat zijn pa wil, sja
Geen goede president, een beetje een watje ook
En geen verrassingen. Het lijkt me duidelijk dat Jack blijft leven en dat de vice president achter de aanslag op Palmer II zat.
De serie was echt van start gekomen als Phillip Jack ook echt een nekschot had gegeven en Ricky Schroder de fakkel overnam.
Dus om de serie te redden moet Jack maar eens dood.
Palmer komt aan het eind vast wel terug.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:36 schreef CloudStrife het volgende:
Powers Boothe blijft echt geniaal!
Wel kicken dat President Palmer en zn zus gewoon gedumpt zijn terwijl ze wel op de groepsfoto stonden. Hehehehehe.
er wonen volgens mij wel 'lichtgetinte personen'quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:18 schreef Merkie het volgende:
Bij 24 hebben ze het altijd over Yourcountry, maar dat land ken ik helemaal niet. Kan het ook nergens vinden via Google. Is er wel eens iemand geweest en weet iemand wat het precies voor land is?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:05 schreef Arcee het volgende:
En agent Pierce.Die gelijk al weer enorm kont stond te schoppen, behalve toen Mrs. Logan haar ex neerstak.
Gaaf dat-ie de hand van Logan weigerde.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:47 schreef superhaagie het volgende:
Jullie vergeten helemaal dat Aaron er ook weer was
Dat irriteerde me enorm. ten eerste had Jack de ondervragen door CTU moeten laten tapen, per gsm, en hij loopt naar de deur om CTU te bellen na de ondervraging. Waarom, om naar buiten te lopenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:54 schreef Arcee het volgende:
Niet zo slim van Jack om niet direct CTU even te bellen nadat-ie de info van Markov had.
Dat vond ik alleen maar triest. Kom op, it's been two years, en nóg wil hij de hand niet schudden van de man die hem wilde omleggen? Triest hoor, get over it.quote:
Plus hij heeft nu een baard.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:02 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat vond ik alleen maar triest. Kom op, it's been two years, en nóg wil hij de hand niet schudden van de man die hem wilde omleggen? Triest hoor, get over it.
En niet te vergeten, het is op dat moment iets van 4 uur 's nachts in Rusland. En Anya was een toespraak aan het houdenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:33 schreef scanman01 het volgende:
Mooie episode wel. Alleen een grove fout op het einde.
Na 37 minuten en 40 seconden vraagt die vrouw van Suvarov om haar meer te vertellen over wat er gaande is in het consulaat. Vlak daarna, na 38 minuten en 20 seconden (en er is géén pauze tussen geweest) praat Suvarov zelf opeens al met Markov. Dat kan natuurlijk nooit. Die vrouw van Suvarov moest eerst nog het hele verhaal aanhoren, volvolgens haar man zoeken om hem het hele verhaal te vertellen en over te halen om in actie te komen. Nou zitten er wel vaker van die tijdsfoutjes in, maar volgens mij nog nooit zo erg als deze. Dit is gewoon echt een fout in plaats van die andere keren dat ze 'real time' gewoon erg ruim zien.
Ja, wat scanman01 zegt idd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:55 schreef SunChaser het volgende:
Verder zijn de tijdgaten in t script weer talrijk. Die Russische president hing wel heel snel aan de lijn met de ambasade.
Ja, leuk, krijgen we eindelijk Hollywood 'es in een film/serie te zien.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:35 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat ze LA niet benutten, ik bedoel, fucking Hollywood zit daar, ze zijn er nog geen minuut geweest, kun je zoveel leuke dingen mee doen.
Pierce is een man van principes.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:02 schreef -Mo- het volgende:
Dat vond ik alleen maar triest. Kom op, it's been two years, en nóg wil hij de hand niet schudden van de man die hem wilde omleggen? Triest hoor, get over it.
Ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:30 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dat Martha iets tegen Charles ging doen zag wel aankomen (die messen kwamen niet voor niet voor niets zoveel in beeld), maar ik zou 't jammer vinden als 'm nu dood zouden laten gaan. Ik hoop wel dat Martha wat langer blijft dan 1 a 2 afleveringen, want Jean Smart is gewoon top![]()
Alsof ze nu origineel zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, leuk, krijgen we eindelijk Hollywood 'es in een film/serie te zien.
Ik niet, ik vind daar sowieso niks aan, een film/serie over het filmwereldje zelf.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:59 schreef SunChaser het volgende:
Alsof ze nu origineel zijn
Ik wil wel zien
Jack in de achtervolging op een filmset
Jack die een filmbons aanpakt
Cameo's van echte acteurs
Zoals het was ja. Dit jaar lijkt t nergens naar. Ze hebben de vijf eerdere seizoenen in een blender gestopt en dit kwam er uit.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 10:41 schreef Jack_is_Back het volgende:
misschien heeft hij toch gelijk over Audrey
http://www.24fans.net/videos/season_6_trailers/episode14_2/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op zondag 18 maart 2007 10:41 schreef Jack_is_Back het volgende:
misschien heeft hij toch gelijk over Audrey
http://www.24fans.net/videos/season_6_trailers/episode14_2/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]Dat krijg je dus als ik snel even iets post!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer hierover vind je op deze site met spoilers van afl. 19.
Overigens vind ik die spoilersites maar duivelse scheppingen. Je wilt ze niet lezen, maar doet het toch.![]()
Ja! Weten dat ik niet de enige ben die buigt voor die duivelse spoilers maakt het lezen ervan weer een beetje goed.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:09 schreef Merkie het volgende:
En jullie plaatsen ze ook altijd hier, vuilakken. Maar goed, bij dit seizoen is het toch niet zo erg. Is er tenminste iets wat het spannend maakt.
ik lees ze ook steedsquote:Op zondag 18 maart 2007 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja! Weten dat ik niet de enige ben die buigt voor die duivelse spoilers maakt het lezen ervan weer een beetje goed.
Hoezo? 133e deel?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef Merkie het volgende:
Overigens is dit deel wel een jubileum he.
Misschien ben ik nog niet helemaal wakker, maar ik heb geen flauw idee wat je bedoelt.quote:
Ja, lijkt me nogal gaar ja. Seizoen 2 duurt al te lang.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:44 schreef Houtspeer het volgende:
Nog 2 dagen voor Prison Break![]()
Ik vind seizoen 1 veel spannender, maar ik kan maar niet stoppen met kijken
Wel jammer dat er een seizoen 3 komt en als ik de geruchten moet geloven is het helemaal gaar..
Dit is deel 48, dus elk meervoud van 24 is een jubileumdeelquote:Op zondag 18 maart 2007 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien ben ik nog niet helemaal wakker, maar ik heb geen flauw idee wat je bedoelt.
Wat een klootzak ookquote:Op zondag 18 maart 2007 13:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, lijkt me nogal gaar ja. Seizoen 2 duurt al te lang.
Het verhaaltje wordt wel steeds uitgerekter en dunner, maar het blijft leuk.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:44 schreef Houtspeer het volgende:
Wel jammer dat er een seizoen 3 komt en als ik de geruchten moet geloven is het helemaal gaar..
Wij vinden het ook jammer dat het nog niet gecancelled is.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:44 schreef Houtspeer het volgende:
Hoezo is dit deel 48 dan??? Als je alle voorgaande seizoenen meetelt is dit deel 133. Ik volg je echt nog steeds niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dit is deel 48, dus elk meervoud van 24 is een jubileumdeel.
Omdat dit de enige 24-reeks is waarbij de topicnummering fatsoenlijk is bijgehouden. En er staat #48 in de titel, dit is dus deel 48 van deze 24-reeks. Daarom is dit een jubileumtopic, net zoals deel 24 dat was.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo is dit deel 48 dan??? Als je alle voorgaande seizoenen meetelt is dit deel 133. Ik volg je echt nog steeds niet.
Volgens mij wíl je het niet begrijpen, er staat toch duidelijk #48 in de TT.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoezo is dit deel 48 dan??? Als je alle voorgaande seizoenen meetelt is dit deel 133. Ik volg je echt nog steeds niet.
Damn... Je bedoelt het topicnummer 48quote:Op zondag 18 maart 2007 13:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Omdat dit de enige 24-reeks is waarbij de topicnummering fatsoenlijk is bijgehouden. En er staat #48 in de titel, dit is dus deel 48 van deze 24-reeks. Daarom is dit een jubileumtopic, net zoals deel 24 dat was.
Ik dacht hier dus dat je het over de aflevering had.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef Merkie het volgende:
Overigens is dit deel wel een jubileum he.
Dat kan niet eens, want hij vind niet eens alle topicsquote:Op zondag 18 maart 2007 13:53 schreef Merkie het volgende:.
Ik dacht al even dat je via de brakke Fok!-search alle topics bij elkaar had gezocht en ze geteld had.
Daarom vond ik het al zo knapquote:Op zondag 18 maart 2007 13:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat kan niet eens, want hij vind niet eens alle topics
Mandy?quote:Op zondag 18 maart 2007 14:28 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Jack![]()
Hopelijk komt die chick uit S2 terug![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Jack_is_Back op 18-03-2007 21:00:17 ]
Ja, Jack heeft zijn dag niet.quote:Op zondag 18 maart 2007 18:33 schreef kreischer2000 het volgende:
Gast waarom post je dat dat personage terugkomt!
Jij bent gewoon raar.quote:Op zondag 18 maart 2007 21:55 schreef SunChaser het volgende:
Idd
Al heb ik al 3 seizoenen dat als ik de naam Audrey lees denk dat t over Chloe gaat
En dan te bedenken dat ie al 2 jaar niet heeft geneuktquote:Op zondag 18 maart 2007 22:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Wel erg kut ja. Precies op deze dag komt die hoer terug.... niet te geloven.
quote:Op zondag 18 maart 2007 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]Had het eigenlijk niet willen lezen maar deze spoilers beloven wel een hoop spannende afleveringen. Althans, dat is te hopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer hierover vind je op deze site met spoilers van afl. 19.
Overigens vind ik die spoilersites maar duivelse scheppingen. Je wilt ze niet lezen, maar doet het toch.![]()
![]()
Bron? Misschien zat ie wel in de chinese versie van Ozquote:Op zondag 18 maart 2007 23:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ie al 2 jaar niet heeft geneukt
Ik was nog hoopvol.. net als iemand hierboven zei.. elke keer dat er een leuke episode was.. komt er een heel slechte..quote:Op maandag 19 maart 2007 15:31 schreef cora4034 het volgende:
Nou hopelijk wordt de kwaliteit beter. Tot nu toe vind ik het niet al te best.
Maybequote:Op maandag 19 maart 2007 12:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
Bron? Misschien zat ie wel in de chinese versie van Oz![]()
Vermakelijk, maar daar blijft het helaas ook bij. We hebben het allemaal al eens gezien. Deze aflevering laat maar weer eens duidelijk blijken dat de schrijvers alles wat ze maar konden verzinnen, in de eerste 3 seizoenen hebben gestopt. En nu recyclen ze alles maar een beetje ipv een andere kant op te gaan. En dat zuigt wel een beetje.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 09:50 schreef Merkie het volgende:
Niemand wat te melden over de nieuwe ep? Ik moet hem nog kijken
.
Sean?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:44 schreef Myers het volgende:
Alleen Kiefer en Sean Callery blijven schitteren. Deze twee heren dragen de show volledig.
Maakt de muziek.quote:
Nee vorig seizoen had je bij Jack soms een James Bond achtige baslijntje.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 12:02 schreef Myers het volgende:
Als je 'The name's Chloe O' Brian' van de nieuwste OST bedoelt, dat liedje roelt
hij leek meer op en mummie met dat lompe verbandquote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:52 schreef Terecht het volgende:
Waar was Jack. Hij is misschien 3 minuutjes in beeld geweest ofzo en toen ie in beeld kwam zag ik een groot litteken
, die Chinezen moeten kapot!
Ik vind S2 juist veruit het beste seizoen. S4 was wel erg slecht ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:56 schreef drGoeroe het volgende:
Maar alle even seizoenen zijn tot nu toe minder geweest. Seizoen 2, seizoen 4 en nu ook seizoen 6. Daar waar 1, 3 en 5 echt briljant waren. Dat zijn mijn favorieten in ieder geval.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:03 schreef Myers het volgende:
Ook wel droog, een 'waarschuwingschot' met een kernbom
Idd, geen enkele twijfel kwam er bij mij op dat die drone niet zou ontploffen, en dat lag niet aan de uitzonderlijke capaciteiten van Jackquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:58 schreef Myers het volgende:
Hoeft geen spoilers meer hoor. Ik vond het ook wel tof toen Jack zei dat hij iedereen op gaat zoeken wie daar mee te maken had wat betreft Audrey. Misschien wel voor een heel seizoen. Maar ben bang dat we er niet veel meer van horen. Dat met die drone was natuurlijk totaal niet spannend. Op dit moment ben ik zelfs gewoon voor Fayed en hoop ik dat die laatste bommen gewoon afgaan en dat Powers Boothe zn volledige nucleaire arsenaal op de wereld loslaat.
Dat lijkt me irritant. Is hier geen medicijn voor ofzo?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Bij mijn leven liep mn geluid niet gelijk met het beeld
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:03 schreef Myers het volgende:
Ook wel droog, een 'waarschuwingschot' met een kernbom
Nee, want ik download enkel goede versies.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:47 schreef Repeat het volgende:
ik zit nu te kijken, loopt gvd vanaf ongeveer 19 minuten het geluid niet meer synchroon
meer mensen last van?
ik had mn kristallen bol niet bij de hand toen ik begon met downloaden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, want ik download enkel goede versies.
Er is inmiddels wel een proper te vinden via nieuwsgroepen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik had mn kristallen bol niet bij de hand toen ik begon met downloaden.
nee geen last van.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:47 schreef Repeat het volgende:
ik zit nu te kijken, loopt gvd vanaf ongeveer 19 minuten het geluid niet meer synchroon
meer mensen last van?
Over die promo: ik las net op een ander forum datzegt iedereen dat het onzin is, is het toch zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahaha
Heb ik ook gehad met de crimson release, moet je even de proper binnenhalen inderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:47 schreef Repeat het volgende:
meer mensen last van?
Ja, die bron bleek dus wel betrouwbaar te zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:08 schreef Repeat het volgende:
dit dus:
[..]
zegt iedereen dat het onzin is, is het toch zohahaha
Ik vond deze aflevering wel redelijk overigens. Ik had ook last van dat brakke geluid, viel met enige regelmaat zelfs helemaal weg. Het had mij wel een stunt geleken als die tweede bom ook gewoon af was gegaan. Maar dat durfden de schrijvers niet aan blijkbaar. Volgende keer mag er trouwens wel weer wat meer Jack in van mij.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die bron bleek dus wel betrouwbaar te zijnhoe weten die lui dat dan? Echte insiders ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond deze aflevering wel redelijk overigens. Ik had ook last van dat brakke geluid, viel met enige regelmaat zelfs helemaal weg. Het had mij wel een stunt geleken als die tweede bom ook gewoon af was gegaan. Maar dat durfden de schrijvers niet aan blijkbaar. Volgende keer mag er trouwens wel weer wat meer Jack in van mij.
Een aantal mensen daar zegt de scripts in handen gehad te hebben. O, en die spoiler stond ook in een link die ik eerder heb gepost.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:03 schreef Repeat het volgende:
[..]
hoe weten die lui dat dan? Echte insiders ofzo?
had dan in ieder geval een toepasselijkere gebruikersnaam gekozen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:07 schreef Mr_Scofield het volgende:
hehe eindelijk is het me gelukt om een accountje aan te maken:p
ik volg dit topic al sinds begin seizoen 5 :p maar kon nooit meepostten.
nu is het eindelijk gelukt om een account te bemachtigen, moet trouwens de nieuwe ep nog zien;)
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:20 schreef CloudStrife het volgende:
Vond de aflevering wel redelijk, maar weer weinig Jack.
WTF is wrong with the writers!?
Naja, seizoen 3 was in het begin ook brak en begon eigenlijk pas vanaf 15 enorm gaaf te worden. Dus hopelijk ook met dit seizoen!
Seizoen 7 liever met geheel nieuwe cast, dus ook zonder Jack, en in een andere stad.
Jack gaat dood in aflevering 6.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Is er geen 24 NL topic ?
Heb net seizoen 1 afgekeken eindelijk. Ben nu bezig met ep1 van s2 erg leuk nog. Ben benieuwd hoe het verder gaat
Met de search kun je oude discussies over voorgaande seizoenen lezen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Is er geen 24 NL topic ?
Ben benieuwd hoe het verder gaat
Spannend is 't zeker niet nee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Jezus mina wat een gedrocht van een aflevering... Dit seizoen doen ze echt meer aan spanningsafbraak dan aan opbouw...
Mwoah, liever dat dan dat ze niks zeggen en er binnen 1 minuut zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:40 schreef Kloon het volgende:
Waarom zaten die gasten die de bom bestuurden zo dichtbij CTU eigenlijk, ging echt nergens over.
Nouja, waar ze ook zijn in LA, ze zijn er altijd in 5 minuten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mwoah, liever dat dan dat ze niks zeggen en er binnen 1 minuut zijn.
Anders konden ze de satellite feed van CTU natuurlijk niet blockz0rzen, doh.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:40 schreef Kloon het volgende:
Waarom zaten die gasten die de bom bestuurden zo dichtbij CTU eigenlijk, ging echt nergens over.
Alsof ze daarvoor zo close moeten zijn, in vorige seizoenen konden ze alles aftappen van welke plek ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Anders konden ze de satellite feed van CTU natuurlijk niet blockz0rzen, doh.
Russen enzeau.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:54 schreef Kloon het volgende:
[..]
Alsof ze daarvoor zo close moeten zijn, in vorige seizoenen konden ze alles aftappen van welke plek ook.
Ik neem verder aan dat Milo de mol is.
Zou echt cliché en out of character zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:59 schreef kreischer2000 het volgende:
Denk dat Karen Wayen wakker maakt die de nucleaire aanval dan blokkeert waarna Wayne dood gaat...
Dat zit er wel aan te komen ja... zoo vreselijk voorspelbaar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:59 schreef kreischer2000 het volgende:
Denk dat Karen Wayen wakker maakt die de nucleaire aanval dan blokkeert waarna Wayne dood gaat...
Dat hebben we in seizoen 2 al voor zien komenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat zit er wel aan te komen ja... zoo vreselijk voorspelbaar.
Ja, Audrey is niet dood, ze beginnen die film in china, Audrey terug, dan naar LA.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:20 schreef Zhenar het volgende:
Oh, en wie kreeg er bij de Adrey Raines = dood onthulling nog meer een "kijk eens welk balletje we alvast aan het rollen brengen voor de 24 film"-vibe?![]()
As usual: the odd numbers are best...quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:18 schreef Kloon het volgende:
Maar zoals iemand al zei, seizoen 1, 3 en 5 waren geniaal, 2, 4 en 6 zijn om te huilen.
Seizoen 2 was veel beter dan seizoen 4 en 6. En eigenlijk ook wel beter dan 3.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
As usual: the odd numbers are best...
Nee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:09 schreef Skull-splitter het volgende:
2 was ronduit kut.
Dat was inderdaad ronduit belachelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:18 schreef Zhenar het volgende:
Dit is echt de meest debiele terroristische organisatie ooit:
Ze hebben drones die vanaf de hele wereld bestuurd kunnen worden. En waar houdt de persoon die de nucleair-drone bestuurt zich schuil? OP VIJF FUCKING MINUTEN AFSTAND VAN HET CTU HOOFDKWARTIER!![]()
![]()
![]()
Idd, ik raakte daar helemaal van in de war. Dacht dat ik een ep had gemist ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:11 schreef Merkie het volgende:
Ligt het overigens aan mij, of is er daadwerkelijk helemaal niets gezegd over de toestand van Sjarrel?
Maar de wereldbedreigende onverlaten zitten alijd in LA. Dom hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:07 schreef TwyLight het volgende:
Het is toch CTU LA, niet CTU NY
Hier vrees ik nog het meeste voor. Van alle slechte dingen die ze nog kunnen doen om dit seizoen nog slechter te maken, is dit misschien wel de ergste.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:59 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik realiseerde mij gisteren pas, dat die zeikende trut dus ook een zus van David Palmer was.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:36 schreef Richardfun het volgende:
Vond em deze week zeker tof, maar ik vrees voor volgende week. Veel gemiep met die zus van Wayne , mark my words.
Wie is Sjarrel?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:11 schreef Merkie het volgende:
Ligt het overigens aan mij, of is er daadwerkelijk helemaal niets gezegd over de toestand van Sjarrel?
Ik moest ook even rekenen, maar ik neem aan dat hij Charles (Logan) bedoelt.quote:
Zeer herkenbaar, ik liep zelfs weg om te telefoon op te nemen en 24 niet eens te pauseren. Ook niet teruggekeken wat ik gemist had. Ik zou zeggen, na dit seizoen er maar mee kappenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:01 schreef cora4034 het volgende:
Ik merk terwijl ik 24 kijkm, ik gewoon zit te internetten en denk, ach die bom onploft toch niet.... Het is niet spannend genoeg
Zowiezo eerst XP Media center op je pc zetten en dan je 360 als media center extender gebruiken, maar dan kan je nog geen avi's streamen, dus dan moet je daar iets op zien te vindenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:44 schreef Armageddon het volgende:
Even een vraagje hè, ik heb een hdtv en een xbox360. Is het mogelijk dat ik 24 hdtv kwaliteit download en via mijn pc naar de xbox360 naar mijn hdtv de boel kan bekijken?
Zo ja, zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij dit uit te leggen?
Dat gebeurd zoiezo niet, Sutherland heeft nog een contract voor 2 seizoenen ook.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:05 schreef RedFever007 het volgende:
Inderdaad, Jack is veel te rustig! Hoeveel boeven heeft Jack nu koud gemaakt? niet echt veel![]()
[..]
Zeer herkenbaar, ik liep zelfs weg om te telefoon op te nemen en 24 niet eens te pauseren. Ook niet teruggekeken wat ik gemist had. Ik zou zeggen, na dit seizoen er maar mee kappen
Bedankt voor de link, had hem gemist op E!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:50 schreef juniorL het volgende:
ik heb een reportage over 24 gevonden dat onlangs is uitgezonden op E!
Ik vond het best wel interressant. de reportage duurt ongeveer 50 min en is in 5 delen gehakt.
veel plezier!
http://www.twentyfour.tv/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=87&Itemid=2
YWquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:29 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, had hem gemist op E!
Grappig toch, hoe meningen zo kunnen verschillen. Ik vond 2 namelijk wel erg goed, en 3 echt verschrikkelijk (al denk ik bij al de positieve reacties die ik lees ook wel eens dat ik 'm nog maar eens opnieuw moet gaan bekijken). Ik was blij dat het daarna wel weer beter werd. Maar inderdaad heeft dit seizoen het niet. Ik zit ook steeds andere dingen te doen tijdens het kijken, had ik vorige seizoen echt helemaal niet, nooit. Ik heb wel nog steeds de hoop op superafleveringen in het tweede deel van dit seizoen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:56 schreef drGoeroe het volgende:
Daar zit wat in Terecht, ik denk ook inderdaad nog wel dat het seizoen nog een goed einde krijgt met bloedstollende afleveringen. En zoniet zullen ze geen andere keus hebben dan het in seizoen 7 geweldig te doen.
Maar alle even seizoenen zijn tot nu toe minder geweest. Seizoen 2, seizoen 4 en nu ook seizoen 6. Daar waar 1, 3 en 5 echt briljant waren. Dat zijn mijn favorieten in ieder geval.
Ik oordeel misschien ook uiteindelijk te hard over seizoen 2, ik moet alleen altijd denken aan de verhaallijn van Kim en daarop gebaseerd was het een vreselijk seizoen. Maar de verhaallijn met George en dat meisje waarvan je nooit ziet aankomen dat zij de kwaadaardige is waren geweldig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:38 schreef StArcheo het volgende:
[..]
Grappig toch, hoe meningen zo kunnen verschillen. Ik vond 2 namelijk wel erg goed, en 3 echt verschrikkelijk (al denk ik bij al de positieve reacties die ik lees ook wel eens dat ik 'm nog maar eens opnieuw moet gaan bekijken). Ik was blij dat het daarna wel weer beter werd. Maar inderdaad heeft dit seizoen het niet. Ik zit ook steeds andere dingen te doen tijdens het kijken, had ik vorige seizoen echt helemaal niet, nooit. Ik heb wel nog steeds de hoop op superafleveringen in het tweede deel van dit seizoen.
China. Rusland.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:55 schreef dapluiz het volgende:
Haha idd, ze zijn echt te bang om een lang te noemen, tenzij er een land bestaat die "your country" heet
Dat lijkt me pas een grote fout.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:12 schreef Myers het volgende:
Dat zou toch een stuk spannender zijn lijkt me. Krijg je als season cliffhanger dat WO3 begint en er overal kernbommen worden afgevuurd.
ook best wel slecht eigenlijk. Ze sluiten af met een cliffhanger dat logan er bijna aan gaat en de aflevering erna rept niemand met een woord over 'mquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:12 schreef Myers het volgende:
Volgens mij gaan we nooit meer iets van Logan vernemen. Het kwam niet eens voor bij de 'Previously on 24'. Echt zo zonde, het was zo'n toffe character.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:26 schreef drGoeroe het volgende:
In het laatste deel van die E! reportage:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*ril*
Tonnie? Filmpjes?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:13 schreef -Mo- het volgende:
Verbaast me ook niks dat Tonnie nog op die filmpjes te zien is. Die gast moet echt ff een leven vinden.
Nee, doen we al sinds het eerste seizoen 5 topic.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:26 schreef SunChaser het volgende:
Is dat hip of zo, de karakters Sjek, Sjarrel, Tonnie en Klowie noemen?
Volgens mij hebben ze erg sterk aan Bush gedacht toen ze hem schreven.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:12 schreef thettes het volgende:
Ik vind die vice president toch echt de slechtste character ooit. Alle overgebleven geloofwaardigheid wordt door hem vergooid. Hij is wel een slechterik, maar ook nog een domme. Iemand die echt nooit zo'n functie zou kunnen bereiken. Zelfs als straks weer blijkt dat hij achter de schermen wel een meesterbrein is blijft het ongeloofwaardig, want zoals hij in de omgang is red je het gewoon niet in de politiek.
Tony is niet echt goed wijs als je die filmpjes ziet iddquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:13 schreef -Mo- het volgende:
Verbaast me ook niks dat Tonnie nog op die filmpjes te zien is. Die gast moet echt ff een leven vinden.
Ik persoonlijk vind het steeds net wat minder leuk worden per seizoen tot S5. Die is echt super. Maar S6 spant echt de kroon, zelfs S4 was nog beterquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Is er geen 24 NL topic ?
Heb net seizoen 1 afgekeken eindelijk. Ben nu bezig met ep1 van s2 erg leuk nog. Ben benieuwd hoe het verder gaat
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:26 schreef drGoeroe het volgende:
In het laatste deel van die E! reportage:Ja... en Bill zegt daarna dat hij in de eerste drie afleveringen alleen maar Chinees spreekt omdat dat het enige is wat jack op dat moment nog kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get it?
My soul is painted like the wings of butterflies
hihi, spreek je na episode 16 nog wel een keerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:12 schreef thettes het volgende:
Ik vind die vice president toch echt de slechtste character ooit. Alle overgebleven geloofwaardigheid wordt door hem vergooid. Hij is wel een slechterik, maar ook nog een domme. Iemand die echt nooit zo'n functie zou kunnen bereiken. Zelfs als straks weer blijkt dat hij achter de schermen wel een meesterbrein is blijft het ongeloofwaardig, want zoals hij in de omgang is red je het gewoon niet in de politiek.
Geinig, van die halve-spoilersquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:39 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
hihi, spreek je na episode 16 nog wel een keer![]()
Het zegt nog niets mijn opmerkingquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geinig, van die halve-spoilers. Doe eens niet.
Nee, maar tijdens de aflevering zelf wordt het je dan ineens duidelijk, terwijl je dat nog helemaal niet wilt. En wat is verder het nut van zulke halve spoilers?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:44 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Het zegt nog niets mijn opmerking
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:07 schreef qu63 het volgende:
voor de gein even de coördinaten opgezocht waar die drone heen zou moeten
klik(rond 25:45 zie je de coördinaten..)
toch wel grappig dat Jack em dus binnen een paar meter met een snelheid van iets van 250 Mph om kan laten draaien en laten landen tegen die kraan
Denk eens na.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:44 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Het zegt nog niets mijn opmerking
Who caresquote:Op zondag 25 maart 2007 00:58 schreef SunChaser het volgende:
We hadden het kunnen weten dat t zo slecht zou worden toen we het in t eerste kwartier zagen. Jack komt na 2 jaar in een kerker in China te hebben gezeten zonder health- en dentalcare terug in LA, hoort dat ie wordt uitgeleverd aan de badguys die m willen vermoorden maar denkt: ik wil wel netjes sterven en scheert in 10 minuten zijn baard van 2 jaar af en kn ipt zelf een mooie coupe. Heeft ie ook nog gedoucht in dat kwartier, anders zal Jack toch enorm moeten stinken nu, hoelang hij zich al niet heeft gewassen.
Ja, wat een vals wijf was dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |