waarom is dat zinloos?quote:Op maandag 17 april 2006 21:09 schreef GewoneMan het volgende:
2. een wapen die dmv een meachinsche sluis open gaat en het gas er langzaam uit laat ontsnappen is totaal zinloos als wapen.
ok foute woordkeus het is niet effectief.quote:
Ik vidn het voornamelijk een betje rare kritieken.quote:Op maandag 17 april 2006 21:31 schreef GewoneMan het volgende:
teeveep dan maar, hopelijk krijg ik nog feedback over mijn laatste post(s)
Een TVP zonder plaatje is zóóó not done.quote:Op maandag 17 april 2006 21:30 schreef Merkie het volgende:
Goed topic.
nou zoals ik al eerder zei, het is niet slecht maar hoop dat 6 beter is. verder vind ik het weldegelijk van belang dat het zoveel mogelijk strookt met de realiteit en die is in season 5 het verst te zoeken.quote:Op maandag 17 april 2006 21:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vidn het voornamelijk een betje rare kritieken.Daarop bepaal je toch niet of je een seizoen goed vindt of niet.
![]()
Gek. Net alsof seizoen 1, 2, 3 en 4 zo realistisch waren.quote:Op maandag 17 april 2006 21:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nou zoals ik al eerder zei, het is niet slecht maar hoop dat 6 beter is. verder vind ik het weldegelijk van belang dat het zoveel mogelijk strookt met de realiteit en die is in season 5 het verst te zoeken.
Puike kikkerquote:Op maandag 17 april 2006 21:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Een TVP zonder plaatje is zóóó not done.![]()
[afbeelding]
Dat had ik juist bij seizoen 4. Dat was gewoon veel te veel allemaal.quote:Op maandag 17 april 2006 21:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nou zoals ik al eerder zei, het is niet slecht maar hoop dat 6 beter is. verder vind ik het weldegelijk van belang dat het zoveel mogelijk strookt met de realiteit en die is in season 5 het verst te zoeken.
Huiliequote:Op maandag 17 april 2006 21:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Een TVP zonder plaatje is zóóó not done.![]()
[afbeelding]
en michelle?quote:Op maandag 17 april 2006 21:55 schreef Dethroned het volgende:
24 hotties:
- Kim Bauer (Elisha Cuthbert)
- Mandy (Mia Kirshner)
- Kate Warner (Sarah Wynter)
- Nina Myers (Sarah Clarke)
Voeg ik even toe
- Sarah Gavin (Lana Parrilla)
[afbeelding]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
[afbeelding]
Een geil plaatje posten is genoeg.quote:Op maandag 17 april 2006 22:54 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik vond mijn geforceerde-ik-wil-snel-een-tvp-plaatsen-grapje toch niet zo leuk
De VP zal Logan wel afzetten of zo, en in ieder geval opvolgen... en aangezien hij al heeft laten doorschemeren Jack-fan te zijn, zal de VP het zaakje met de Chinezen wel in het voordeel van jack regelen of zo...quote:Op maandag 17 april 2006 22:58 schreef Gremen het volgende:
Zou de VP nog een nuttige rol krijgen?
Nu logan het brein is, heeft hij dus niks bijzonders gedaan.
Behalve het leger inzetten, maar verder gebeurd daar ook weinig mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |