waarom is dat zinloos?quote:Op maandag 17 april 2006 21:09 schreef GewoneMan het volgende:
2. een wapen die dmv een meachinsche sluis open gaat en het gas er langzaam uit laat ontsnappen is totaal zinloos als wapen.
ok foute woordkeus het is niet effectief.quote:
Ik vidn het voornamelijk een betje rare kritieken.quote:Op maandag 17 april 2006 21:31 schreef GewoneMan het volgende:
teeveep dan maar, hopelijk krijg ik nog feedback over mijn laatste post(s)
Een TVP zonder plaatje is zóóó not done.quote:Op maandag 17 april 2006 21:30 schreef Merkie het volgende:
Goed topic.
nou zoals ik al eerder zei, het is niet slecht maar hoop dat 6 beter is. verder vind ik het weldegelijk van belang dat het zoveel mogelijk strookt met de realiteit en die is in season 5 het verst te zoeken.quote:Op maandag 17 april 2006 21:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vidn het voornamelijk een betje rare kritieken.Daarop bepaal je toch niet of je een seizoen goed vindt of niet.
![]()
Gek. Net alsof seizoen 1, 2, 3 en 4 zo realistisch waren.quote:Op maandag 17 april 2006 21:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nou zoals ik al eerder zei, het is niet slecht maar hoop dat 6 beter is. verder vind ik het weldegelijk van belang dat het zoveel mogelijk strookt met de realiteit en die is in season 5 het verst te zoeken.
Puike kikkerquote:Op maandag 17 april 2006 21:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Een TVP zonder plaatje is zóóó not done.![]()
[afbeelding]
Dat had ik juist bij seizoen 4. Dat was gewoon veel te veel allemaal.quote:Op maandag 17 april 2006 21:45 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nou zoals ik al eerder zei, het is niet slecht maar hoop dat 6 beter is. verder vind ik het weldegelijk van belang dat het zoveel mogelijk strookt met de realiteit en die is in season 5 het verst te zoeken.
Huiliequote:Op maandag 17 april 2006 21:44 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Een TVP zonder plaatje is zóóó not done.![]()
[afbeelding]
en michelle?quote:Op maandag 17 april 2006 21:55 schreef Dethroned het volgende:
24 hotties:
- Kim Bauer (Elisha Cuthbert)
- Mandy (Mia Kirshner)
- Kate Warner (Sarah Wynter)
- Nina Myers (Sarah Clarke)
Voeg ik even toe
- Sarah Gavin (Lana Parrilla)
[afbeelding]
[afbeelding]
en
[afbeelding]
[afbeelding]
Een geil plaatje posten is genoeg.quote:Op maandag 17 april 2006 22:54 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik vond mijn geforceerde-ik-wil-snel-een-tvp-plaatsen-grapje toch niet zo leuk
De VP zal Logan wel afzetten of zo, en in ieder geval opvolgen... en aangezien hij al heeft laten doorschemeren Jack-fan te zijn, zal de VP het zaakje met de Chinezen wel in het voordeel van jack regelen of zo...quote:Op maandag 17 april 2006 22:58 schreef Gremen het volgende:
Zou de VP nog een nuttige rol krijgen?
Nu logan het brein is, heeft hij dus niks bijzonders gedaan.
Behalve het leger inzetten, maar verder gebeurd daar ook weinig mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |