Ja, net als inmiddels nog 10 aides... Niemand die dat papier in handen of boezem gehad heeft behalve Marthy & Walt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En was het niet zo dat die assistente van Martha Logan op hoogte was van het bestaan van dat telefoongesprek op papier?
Volgens mij wel maar ze heeft niet gezien wat er op stond, helaas. Wat ik dan wel weer vreemd vond maar goed. Tot nu toe 4 afleveringen gezien. Nog even een paar weekjes wachten en dan komen 5 t/m 12 op DVDquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En was het niet zo dat die assistente van Martha Logan op hoogte was van het bestaan van dat telefoongesprek op papier?
Dat is niet vreemd, want Marthy propte 't meteen achter d'r tiet en zei dat ze "Got where she came for".quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar ze heeft niet gezien wat er op stond, helaas. Wat ik dan wel weer vreemd vond maar goed. Tot nu toe 4 afleveringen gezien. Nog even een paar weekjes wachten en dan komen 5 t/m 12 op DVD
Omdat hij ze op DVD kijkt, en er staan kennelijk zeven afleveringen op een DVD. Dus hij kan pas kijken als aflevering 12 is uitgezonden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:59 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd, want Marthy propte 't meteen achter d'r tiet en zei dat ze "Got where she came for".
Waarom 7 weken wachten op 5 t/m 12?
Ik trek ze van nieuwsgroepen af, dan zit er ondertiteling bij. Het is niet nodig maar ik vind het wel fijnerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:59 schreef Tomaz het volgende:
Dat is niet vreemd, want Marthy propte 't meteen achter d'r tiet en zei dat ze "Got where she came for".
Waarom 7 weken wachten op 5 t/m 12?
Dat was inderdaad tofquote:
Dat is ie zekerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |