abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 januari 2006 @ 23:40:32 #1
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_34143497

24

Vervolg van: 24 (VS) Rise and Shine, a new day has begun! Day 5

Links
Officiele 24 site
24LA.net
Previews seizoen 5

Caps, 5.01 en 5.02

De openingspost is hier te vinden.

[ Bericht 10% gewijzigd door TC03 op 16-01-2006 23:48:21 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 16 januari 2006 @ 23:41:35 #2
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_34143541
OMFG!
Wat een opening! Hier heb ik zo lang naar uitgekeken en het was elke seconde waard! Woei

Denk overigens niet dat Palmer zich liet vermoorden en achter het hele plan zit... waarom laat ie anders (encrtypted) info achter op zn appeltje?
pi_34143555
En nu nog goede thumbs . Prachtige quote gebruikt in de topic title . Ik kon niet meer reageren in het vorige topic, dus bij dezen:
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:36 schreef TC03 het volgende:
Maargoed, dan zou hij ook Tony, Michelle en Chloe hebben willen vermoorden. Dat zou Palmert nou weer niet doen.
Palmert ...

Tsja, als je zo na gaat denken is dat eigenlijk ook wel onwaarschijnlijk, waarom zou hij anders aan zijn begonnen met het opschrijven van z'n memoires, ook niet echt helder, wel?

Maar goed, ik ga slapen, dan kan ik morgenvroeg weer mooi downloaden en kijken. * ZeRoXcOoL vindt het prima om twee weken tentamenweek te hebben en daarin maar één tentamen te maken, .

[ Bericht 4% gewijzigd door ZeRoXcOoL op 16-01-2006 23:43:58 (typotjes) ]
zeroxcool.net - 'I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."
  Redactie Games maandag 16 januari 2006 @ 23:49:16 #4
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_34143914
Oke, ik zet een TVP neer en kijk niet naar de plaatjes
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_34144008
Net gekeken... heerlijk zeg! Het begint echt meteen knallend, het is bijna weer even wennen na al die afleveringen Lost...

Jack's back
Seriously!?
pi_34144034
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:41 schreef Takemenow het volgende:
OMFG!
Wat een opening! Hier heb ik zo lang naar uitgekeken en het was elke seconde waard! Woei

Denk overigens niet dat Palmer zich liet vermoorden en achter het hele plan zit... waarom laat ie anders (encrtypted) info achter op zn appeltje?
Weet ook niet precies hoe dat zit maar ik neem aan dat palmer er niet achter zit, maar simpelweg om een nog onbekende reden geen andere uitweg zag dan in te stemmen met de eisen van de bad guy ofzo. Maargoed ik loop ook maar te gissen, maar zie eigenlijk anders weinig reden om te melden dat Palmer zichzelf al niet was sinds hij in LA was.

Ben benieuwd hoe Tony eruit zal komen te zien na z'n operatie.. Two Face Tony?
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  maandag 16 januari 2006 @ 23:52:48 #7
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34144073
Wat een begin.... wat een begin

Ik zat wel goed met de verwachting dat Palmer in de eerste 10 minuten zou worden vermoord. Geen enkel idee dat dat ook voor Michelle zou gelden (en Tony bijna). Ik hoopte wel dat Tony weer een grote rol zou spelen, maar dat zit er dus niet in. Maar hij komt vast nog wel terug, anders hadden ze hem ook wel meteen laten doodgaan.

Dat die assistent van Logan de mol was, zag ik helaas ook al aankomen. Maar ook dat doet niets af aan de geweldige opening van deze 5e serie. Wat mij betreft de beste opening ooit.
Dat met Jack nu op dat vliegveld doet me een beetje aan Die Hard 1 denken, waar Bruce Willis ook toevallig op de wc zit tijdens het begin van een gijzeling. Als het ook op een dergelijke manier verder gaat, dan kunnen we nog wat verwachten.
Wat ik wel weer jammer vind, is dat die luitjes bij CTU er maar zo vanuit gaan dat Jack de dader wel moet zijn. De man heeft vele keren de VS en Palmer gered en dan verwachten ze wel dat hij tot zoiets in staat is? Belachelijke zaak natuurlijk, maar voor het verhaal is het misschien wel weer beter. Alleen hoop ik niet dat ze zover gaan dat Chloe nu een martelsessie moet ondergaan omdat ze bepaalde dingen niet wil vertellen.

Maar goed, wat een begin.... en wat een opluchting dat er morgen alweer twee delen zijn. Maar na morgen begint de ellende: iedere keer een week wachten.
My soul is painted like the wings of butterflies
  maandag 16 januari 2006 @ 23:52:48 #8
53267 TC03
pi_34144074
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oke, ik zet een TVP neer en kijk niet naar de plaatjes
Ik heb spoiler ongevoelige caps gemaakt. Het had ook zo in de promo's kunnen zitten.
  maandag 16 januari 2006 @ 23:54:32 #9
53267 TC03
pi_34144141
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
Wat een begin.... wat een begin

Ik zat wel goed met de verwachting dat Palmer in de eerste 10 minuten zou worden vermoord. Geen enkel idee dat dat ook voor Michelle zou gelden (en Tony bijna). Ik hoopte wel dat Tony weer een grote rol zou spelen, maar dat zit er dus niet in. Maar hij komt vast nog wel terug, anders hadden ze hem ook wel meteen laten doodgaan.

Dat die assistent van Logan de mol was, zag ik helaas ook al aankomen. Maar ook dat doet niets af aan de geweldige opening van deze 5e serie. Wat mij betreft de beste opening ooit.
Dat met Jack nu op dat vliegveld doet me een beetje aan Die Hard 1 denken, waar Bruce Willis ook toevallig op de wc zit tijdens het begin van een gijzeling. Als het ook op een dergelijke manier verder gaat, dan kunnen we nog wat verwachten.
Wat ik wel weer jammer vind, is dat die luitjes bij CTU er maar zo vanuit gaan dat Jack dat de dader wel moet zijn. De man heeft vele keren de VS en Palmer gered en dan verwachten ze wel dat hij tot zoiets in staat is? Belachelijke zaak natuurlijk, maar voor het verhaal is het misschien wel weer beter. Alleen hoop ik niet dat ze zover gaan dat Chloe nu een martelsessie moet ondergaan omdat ze bepaalde dingen niet wil vertellen.

Maar goed, wat ee begin.... en wat een opluchting dat er morgen alweer twee delen zijn. Maar na morgen begint de ellende: iedere keer een week wachten.
Ik denk dat ze redelijk snel afstappen van het idee dat Jack de dader is. Chloe heeft immers de échte moordenaar zien bekennen. Waarom zouden ze Chloe's getuigenis in twijfel trekken? Plus het feit dat Jack CTU een plezier gaat doen door die gijzeling te beëindigen (lijkt me).

Overigens wil ik julie eraan herinneren dat wij nog niks van het verhaal erachter kennen. Als seizoen 3 was begonnen met Chappelle die dood geschoten wordt door een 'onbekend' iemand, dan zou het ook een beetje vergezocht zijn om Jack Bauer als dader aan te wijzen.
  maandag 16 januari 2006 @ 23:55:19 #10
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_34144176
Dat Walt een mol is zag ik niet aankomen. Ik vertrouwde 'm niet echt, maar dacht meer dat het een assistent met iets te veel ambitie was .
2000 light years from home
pi_34144201
Nog maar 3 en een half uur (give or take) en dan zit ik weer klaar voor het vervolg
kan echt niet wachten!!

* glannie is vrij jaloers op mensen die dit vanaf 2uur onze tijd live kunnen zien... maar die hebben dan natuurlijk ook wel weer last van ellenlange reclames
  maandag 16 januari 2006 @ 23:57:04 #12
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34144234
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:54 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat ze redelijk snel afstappen van het idee dat Jack de dader is. Chloe heeft immers de échte moordenaar zien bekennen. Waarom zouden ze Chloe's getuigenis in twijfel trekken? Plus het feit dat Jack CTU een plezier gaat doen door die gijzeling te beëindigen (lijkt me).
Chloe heeft dat aan de telefoon al gemeld en toch wordt ze gearresteerd. Dus die melding heeft blijkbaar niet geholpen.
De vraag is trouwens: hoe is er iemand achter gekomen dat 4 personen op de hoogte waren van de feit dat Jack Bauer nog leeft. In de prequel van seizoen 5 zegt Chloe wel iets dat haar computer gekraakt was ofzo. Dus zoiets zal het dan wel zijn. Ik vertrouw dat vriendje van Chloe niet zo trouwens.
  maandag 16 januari 2006 @ 23:59:06 #13
53267 TC03
pi_34144309
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Chloe heeft dat aan de telefoon al gemeld en toch wordt ze gearresteerd. Dus die melding heeft blijkbaar niet geholpen.
De vraag is trouwens: hope is er iemand achter gekomen dat 4 personen op de hoogte waren van de feit dat Jack Bauer nog leeft. In de prequel van seizoen 5 zegt Chloe wel iets dat haar computer gekraakt was ofzo. Dus zoiets zal het dan wel zijn. Ik vertrouw dat vriendje van Chloe niet zo trouwens.
Ach ja, na één verhaaltje over de telefoon stoppen ze niet meteen met de arrestatie natuurlijk. Maar na verhoor etc. denk ik dat ze haar wel serieus nemen.

Misschien moet je je trouwens afvragen of de 'vijand' wel weet dat Jack Bauer nog leeft.
  maandag 16 januari 2006 @ 23:59:12 #14
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34144314
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:56 schreef glannie het volgende:
Nog maar 3 en een half uur (give or take) en dan zit ik weer klaar voor het vervolg
kan echt niet wachten!!

* glannie is vrij jaloers op mensen die dit vanaf 2uur onze tijd live kunnen zien... maar die hebben dan natuurlijk ook wel weer last van ellenlange reclames
Staat de afleveringen nadat ze zijn uitgezonden al meteen online dan. Want over 3 1/2 uur is het half 4 onze tijd. Dan zijn ze nog niet eens afgelopen!
  maandag 16 januari 2006 @ 23:59:48 #15
53267 TC03
pi_34144329
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:59 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Staat de afleveringen nadat ze zijn uitgezonden al meteen online dan. Want over 3 1/2 uur is het half 4 onze tijd. Dan zijn ze nog niet eens afgelopen!
Hij zal wel in de VS wonen.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 00:01:15 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34144400
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:59 schreef TC03 het volgende:
Misschien moet je je trouwens afvragen of de 'vijand' wel weet dat Jack Bauer nog leeft.
Heb je de prequel gezien? Daarin wordt duidelijk dat iemand dat inderdaad heeft ontdekt. Jack wordt dan ook achtervolgd. En je hoort ze in deze afleveringen toch ook een paar keer zeggen dat ze achter Bauer aanzitten (en die meid.... waarmee ze dus Chloe bedoelden).
pi_34144413
Nee dan zijn ze wel afgelopen hoor... ik woon gewoon in nl
2uur begint het 3uur is dus de 1e afgelopen... half uurtje uppen en hop Net als afgelopen nacht
  dinsdag 17 januari 2006 @ 00:02:28 #18
11252 Ultrawuft
Projectfuhrer
pi_34144457
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:59 schreef scanman01 het volgende:

[..]

dan is de eerste toch net af?
om 4:01 stonden ze alle twee online volgens mij vanmorgen
  dinsdag 17 januari 2006 @ 00:02:47 #19
53267 TC03
pi_34144476
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Heb je de prequel gezien? Daarin wordt duidelijk dat iemand dat inderdaad heeft ontdekt. Jack wordt dan ook achtervolgd. En je hoort ze in deze afleveringen toch ook een paar keer zeggen dat ze achter Bauer aanzitten (en die meid.... waarmee ze dus Chloe bedoelden).
Dat van die prequel wist ik niet meer. Maar ik hoor ze nergens melen dat ze achter Jack aan zitten.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 00:03:32 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34144515
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 00:01 schreef glannie het volgende:
Nee dan zijn ze wel afgelopen hoor... ik woon gewoon in nl
2uur begint het 3uur is dus de 1e afgelopen... half uurtje uppen en hop Net als afgelopen nacht
Wordt zo'n aflevering gelijk online gezet dan? Dat is wel super snel zeg
pi_34144554
quote:
Op maandag 16 januari 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Ik vertrouw dat vriendje van Chloe niet zo trouwens.
Ik ook niet, ben benieuwd of ze weer hetzelfde geintje flikken als met Tony in Season 1. De het halve seizoen lijkt het ook een nogal onbetrouwbaar figuur, wat uiteraard uiteindelijk niet zo is.
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
  dinsdag 17 januari 2006 @ 00:06:07 #22
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34144620
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 00:02 schreef TC03 het volgende:

[..]

Dat van die prequel wist ik niet meer. Maar ik hoor ze nergens melen dat ze achter Jack aan zitten.
Volgens mij zegt een van die bad guys "We're trying to get Bauer and that girl, but they got away."
En het is ook wel belachelijk als ze ook denken dat hij dood is, om dan hem een moord in de schoenen proberen te schuiven. Daar komt dus die prequel nog bij, waaruit blijkt dat de info van Chloe's computer is gehaald. Dat de bad guys op de hoogte zijn van zijn fake-death is dus wel duidelijk.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 00:07:47 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34144701
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 00:04 schreef Un4 het volgende:

[..]

Ik ook niet, ben benieuwd of ze weer hetzelfde geintje flikken als met Tony in Season 1. De het halve seizoen lijkt het ook een nogal onbetrouwbaar figuur, wat uiteraard uiteindelijk niet zo is.
Ach ja.. als 24 kenner weten wij ook dat ieder nieuw gezicht in CTU natuurlijk een potentiele mol is, dus je gaat al snel zoiets denken
pi_34144801
de eerste aflevering was weer leuk

meteen de tweede er maar achteraan...

en morgen weer 2
Honest disagreement is often a good sign of progress
website
  dinsdag 17 januari 2006 @ 00:13:28 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_34144965
Ik heb het nog even nagezocht. In aflevering 2 na 9 minuten en 10 seconden zegt de bad guy:

"The last time I spoke to Dobbs, he was about to move on Bauer and the woman"

Dan volgt er nog een gesprek over Bauer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')