Palmertquote:Op maandag 16 januari 2006 23:36 schreef TC03 het volgende:
Maargoed, dan zou hij ook Tony, Michelle en Chloe hebben willen vermoorden. Dat zou Palmert nou weer niet doen.
Weet ook niet precies hoe dat zit maar ik neem aan dat palmer er niet achter zit, maar simpelweg om een nog onbekende reden geen andere uitweg zag dan in te stemmen met de eisen van de bad guy ofzo. Maargoed ik loop ook maar te gissen, maar zie eigenlijk anders weinig reden om te melden dat Palmer zichzelf al niet was sinds hij in LA was.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:41 schreef Takemenow het volgende:
OMFG!
Wat een opening! Hier heb ik zo lang naar uitgekeken en het was elke seconde waard! Woei![]()
Denk overigens niet dat Palmer zich liet vermoorden en achter het hele plan zit... waarom laat ie anders (encrtypted) info achter op zn appeltje?
Ik heb spoiler ongevoelige caps gemaakt.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:49 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oke, ik zet een TVP neer en kijk niet naar de plaatjes
Ik denk dat ze redelijk snel afstappen van het idee dat Jack de dader is. Chloe heeft immers de échte moordenaar zien bekennen. Waarom zouden ze Chloe's getuigenis in twijfel trekken? Plus het feit dat Jack CTU een plezier gaat doen door die gijzeling te beëindigen (lijkt me).quote:Op maandag 16 januari 2006 23:52 schreef scanman01 het volgende:
Wat een begin.... wat een begin
Ik zat wel goed met de verwachting dat Palmer in de eerste 10 minuten zou worden vermoord. Geen enkel idee dat dat ook voor Michelle zou gelden (en Tony bijna). Ik hoopte wel dat Tony weer een grote rol zou spelen, maar dat zit er dus niet in. Maar hij komt vast nog wel terug, anders hadden ze hem ook wel meteen laten doodgaan.
Dat die assistent van Logan de mol was, zag ik helaas ook al aankomen. Maar ook dat doet niets af aan de geweldige opening van deze 5e serie. Wat mij betreft de beste opening ooit.
Dat met Jack nu op dat vliegveld doet me een beetje aan Die Hard 1 denken, waar Bruce Willis ook toevallig op de wc zit tijdens het begin van een gijzeling. Als het ook op een dergelijke manier verder gaat, dan kunnen we nog wat verwachten.
Wat ik wel weer jammer vind, is dat die luitjes bij CTU er maar zo vanuit gaan dat Jack dat de dader wel moet zijn. De man heeft vele keren de VS en Palmer gered en dan verwachten ze wel dat hij tot zoiets in staat is? Belachelijke zaak natuurlijk, maar voor het verhaal is het misschien wel weer beter. Alleen hoop ik niet dat ze zover gaan dat Chloe nu een martelsessie moet ondergaan omdat ze bepaalde dingen niet wil vertellen.
Maar goed, wat ee begin.... en wat een opluchting dat er morgen alweer twee delen zijn. Maar na morgen begint de ellende: iedere keer een week wachten.
Chloe heeft dat aan de telefoon al gemeld en toch wordt ze gearresteerd. Dus die melding heeft blijkbaar niet geholpen.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:54 schreef TC03 het volgende:
Ik denk dat ze redelijk snel afstappen van het idee dat Jack de dader is. Chloe heeft immers de échte moordenaar zien bekennen. Waarom zouden ze Chloe's getuigenis in twijfel trekken? Plus het feit dat Jack CTU een plezier gaat doen door die gijzeling te beëindigen (lijkt me).
Ach ja, na één verhaaltje over de telefoon stoppen ze niet meteen met de arrestatie natuurlijk. Maar na verhoor etc. denk ik dat ze haar wel serieus nemen.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Chloe heeft dat aan de telefoon al gemeld en toch wordt ze gearresteerd. Dus die melding heeft blijkbaar niet geholpen.
De vraag is trouwens: hope is er iemand achter gekomen dat 4 personen op de hoogte waren van de feit dat Jack Bauer nog leeft. In de prequel van seizoen 5 zegt Chloe wel iets dat haar computer gekraakt was ofzo. Dus zoiets zal het dan wel zijn. Ik vertrouw dat vriendje van Chloe niet zo trouwens.
Staat de afleveringen nadat ze zijn uitgezonden al meteen online dan. Want over 3 1/2 uur is het half 4 onze tijd. Dan zijn ze nog niet eens afgelopen!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:56 schreef glannie het volgende:
Nog maar 3 en een half uur (give or take) en dan zit ik weer klaar voor het vervolg
kan echt niet wachten!!
* glannie is vrij jaloers op mensen die dit vanaf 2uur onze tijd live kunnen zien... maar die hebben dan natuurlijk ook wel weer last van ellenlange reclames
Hij zal wel in de VS wonen.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Staat de afleveringen nadat ze zijn uitgezonden al meteen online dan. Want over 3 1/2 uur is het half 4 onze tijd. Dan zijn ze nog niet eens afgelopen!
Heb je de prequel gezien? Daarin wordt duidelijk dat iemand dat inderdaad heeft ontdekt. Jack wordt dan ook achtervolgd. En je hoort ze in deze afleveringen toch ook een paar keer zeggen dat ze achter Bauer aanzitten (en die meid.... waarmee ze dus Chloe bedoelden).quote:Op maandag 16 januari 2006 23:59 schreef TC03 het volgende:
Misschien moet je je trouwens afvragen of de 'vijand' wel weet dat Jack Bauer nog leeft.
dan is de eerste toch net af?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Staat de afleveringen nadat ze zijn uitgezonden al meteen online dan. Want over 3 1/2 uur is het half 4 onze tijd. Dan zijn ze nog niet eens afgelopen!
Dat van die prequel wist ik niet meer. Maar ik hoor ze nergens melen dat ze achter Jack aan zitten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je de prequel gezien? Daarin wordt duidelijk dat iemand dat inderdaad heeft ontdekt. Jack wordt dan ook achtervolgd. En je hoort ze in deze afleveringen toch ook een paar keer zeggen dat ze achter Bauer aanzitten (en die meid.... waarmee ze dus Chloe bedoelden).
Wordt zo'n aflevering gelijk online gezet dan? Dat is wel super snel zegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:01 schreef glannie het volgende:
Nee dan zijn ze wel afgelopen hoor... ik woon gewoon in nl
2uur begint het 3uur is dus de 1e afgelopen... half uurtje uppen en hopNet als afgelopen nacht
Ik ook niet, ben benieuwd of ze weer hetzelfde geintje flikken als met Tony in Season 1. De het halve seizoen lijkt het ook een nogal onbetrouwbaar figuur, wat uiteraard uiteindelijk niet zo is.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat vriendje van Chloe niet zo trouwens.
Volgens mij zegt een van die bad guys "We're trying to get Bauer and that girl, but they got away."quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat van die prequel wist ik niet meer. Maar ik hoor ze nergens melen dat ze achter Jack aan zitten.
Ach ja.. als 24 kenner weten wij ook dat ieder nieuw gezicht in CTU natuurlijk een potentiele mol is, dus je gaat al snel zoiets denkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:04 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben benieuwd of ze weer hetzelfde geintje flikken als met Tony in Season 1. De het halve seizoen lijkt het ook een nogal onbetrouwbaar figuur, wat uiteraard uiteindelijk niet zo is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |