Ja, net als inmiddels nog 10 aides... Niemand die dat papier in handen of boezem gehad heeft behalve Marthy & Walt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En was het niet zo dat die assistente van Martha Logan op hoogte was van het bestaan van dat telefoongesprek op papier?
Volgens mij wel maar ze heeft niet gezien wat er op stond, helaas. Wat ik dan wel weer vreemd vond maar goed. Tot nu toe 4 afleveringen gezien. Nog even een paar weekjes wachten en dan komen 5 t/m 12 op DVDquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En was het niet zo dat die assistente van Martha Logan op hoogte was van het bestaan van dat telefoongesprek op papier?
Dat is niet vreemd, want Marthy propte 't meteen achter d'r tiet en zei dat ze "Got where she came for".quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:55 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar ze heeft niet gezien wat er op stond, helaas. Wat ik dan wel weer vreemd vond maar goed. Tot nu toe 4 afleveringen gezien. Nog even een paar weekjes wachten en dan komen 5 t/m 12 op DVD
Omdat hij ze op DVD kijkt, en er staan kennelijk zeven afleveringen op een DVD. Dus hij kan pas kijken als aflevering 12 is uitgezonden.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:59 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Dat is niet vreemd, want Marthy propte 't meteen achter d'r tiet en zei dat ze "Got where she came for".
Waarom 7 weken wachten op 5 t/m 12?
Ik trek ze van nieuwsgroepen af, dan zit er ondertiteling bij. Het is niet nodig maar ik vind het wel fijnerquote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:59 schreef Tomaz het volgende:
Dat is niet vreemd, want Marthy propte 't meteen achter d'r tiet en zei dat ze "Got where she came for".
Waarom 7 weken wachten op 5 t/m 12?
Dat was inderdaad tofquote:
Dat is ie zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu nog wachten op bewegende beelden![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door Gorro op 24-01-2006 19:34:26 (spoilertags toegevoegd en linkjes) ]"Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
Precies dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 16:51 schreef Richardfun het volgende:
Vergeet niet dat ze nog geen bewijs hebben tegen Walt Cummings, behalve het woord van groentje Spenser, dus ze zullen dat eerst moeten verzamelen. Zeker aangezien de president zo'n 'spineless wimp' is die alles wat Walt zegt voor waarheid aanneemt. Damn, kan niet wachten op meer eps
Dacht dat je geen internet hadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:45 schreef DaMart het volgende:
Voor Walt lijkt het nu verknald
Ik vond het begin van de aflevering matig, maar gaandeweg werd het weer beter. Nog steeds een erg sterk begin van het seizoen!
Helaas wel weer 7 dagen wachten nu op de volgende aflevering.
Volgens Planet kan verhuizen sneller dan ik dacht, dus ik wacht nog even met internetverbinding verhuizen tot ik weet wanneer de meubels komenquote:
Idd. Jack op z'n best aan het eindquote:
Vind ik niet zo'n gek, z'n vrouw heeft al eerder in een kliniek gezeten zo te horen. Ze is geestelijk niet helemaal 100% en als je dat al 20 jaar meemaaktquote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:40 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Precies dat dacht ik dus ook.
Die Logan is wel overdreven clueless trouwens, wat een idioot zeg. Een beetje onrealistisch wel, hoe hij geen sec. naar zijn vrouw wilde luisteren. En waarom duwde ze dat papiertje niet gewoon voor z'n gezicht ofzo...![]()
Zelfs wanneer hij Walt het zou horen toegeven zou Logan waarschijnlijk nog niet begrijpen dat Walt de mol is.
Zelfs dan hoef je haar niet compleet te negeren wanneer ze aangeeft dat ze even iets tegen je wil zeggen. Maar hey, dat is mijn mening he, en och, de serie moet spannend blijvenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:15 schreef Merkie het volgende:
[..]
Idd. Jack op z'n best aan het eind. Volgende week lijkt me echt stoer. Walt
![]()
![]()
.
[..]
Vind ik niet zo'n gek, z'n vrouw heeft al eerder in een kliniek gezeten zo te horen. Ze is geestelijk niet helemaal 100% en als je dat al 20 jaar meemaakt.
CTU wist toch al dat Jack de dader niet was, dus het was nergens voor nodig om Tony om te leggen. Het gebeurde trouwens bijna alsnog, de kogels vlogen om Tony heen.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:38 schreef greatgonzo het volgende:
Wel wazig dat ze alle moeite doen om Tony en Michelle om te leggen, Tony die redt het waarschijnlijk , maar zo snel er een assasin naast Tony op Jack staat te wachten is het een te grote moeite om het karwei alsnog af te maken
Het lijkt me dat Tony evt nog belastende verklaringen af kan leggen
Die moordenaar was ingehuurd om Jack te doden. Ze hadden kunnen zeggen dat hij Tony wilde vermoorden, maar ik denk dat als Tony vermoord wordt Jack ineens een stuk minder makkelijk te pakken is, beveiliging enzo.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:38 schreef greatgonzo het volgende:
Het lijkt me dat Tony evt nog belastende verklaringen af kan leggen
Wie zegt dat Tony niet meer weet.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:40 schreef H.Flick het volgende:
[..]
CTU wist toch al dat Jack de dader niet was, dus het was nergens voor nodig om Tony om te leggen. Het gebeurde trouwens bijna alsnog, de kogels vlogen om Tony heen.
Volgens mij was dat wel het doel. Men heeft toch niet voor niks die videobeelden aangepast zodat het leek alsof Jack de sluipschutter was die Palmer neergeschoten heeft.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:42 schreef greatgonzo het volgende:
Het omleggen van Tony/Michelle was toch niet om Sjek de schuld in de schoenen te schuiven? CTU dacht dat, maar dat was toch niet het doel van de terroristen?
quote:"You can't talk to me like that!"
- "O rly, I just did."
quote:"Apology accepted."
- "Well it's not an apology, it's an observation of..."
Ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:48 schreef H.Flick het volgende:
Chloe is tegenwoordig echt een leuk personage. Wie had dat gedacht in seizoen 3.
De coolste vechtscène met Jack vond ik toch met Chevinsky hoor. Kort maar krachtig. "You are gonna tell me what I want to know, it's just a question of how much you want it to hurt."quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:50 schreef Myers het volgende:
Wow dat was een vette aflevering zeg, dat gevecht op het eind was echt SUPER COOL, 1 van de stoerste 1 vs 1 gevechten in heel 24, maar Jack moet wel ff in vorm komen nog.
Zal volgende week wel een spannende episode worden als Jack die Walt gaat halen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 20:47 schreef TC03 het volgende:
Chloe was ook wel grappig trouwens.
[..]
[..]
Zekersch.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:09 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Oh come on, it's called national security.
Zou een mooie topictitel kunnen zijn voor deel 11.
Mooi aktie id. Maar, logisch? Niet echt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:40 schreef Tomaz het volgende:
Prachtig hoe Sjek die schaar nog even lekker aanduwt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |