idd, maar er zijn veel mensen die niet na iedere EP hier langs komenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:02 schreef TC03 het volgende:
Jammer dat de topics eigenlijk nét niet hard genoeg gaan voor een topic per aflevering.
Is dat een echt nederlands woord btw?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:21 schreef kreuk050 het volgende:
Previews spoileren is gewoon NOT DONE jongens.
Kom op!![]()
![]()
![]()
![]()
spoiler is al geen Nederlandfs woord, dus spoileren ook nietquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:22 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Is dat een echt nederlands woord btw?![]()
ik was te lui om te zoekenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 23:34 schreef ImPrEzA het volgende:
spoi·ler (de ~ (m.), ~s)
1 inrichting om de luchtweerstand rond auto's te stroomlijnen en rond vliegtuigen te verstoren
Hehe relaxt, good for youquote:Op zaterdag 25 februari 2006 02:23 schreef SunChaser het volgende:
Ik zit nu in Amerika en zo een herhaling van ep 9. Wil t wel eens zien hoe t bedoeld is, met reclame ertussen. Maar zit ook wel lekker aan t zwembad
Uh nee, jullie lezen mijn posts niet goedquote:Op zaterdag 25 februari 2006 12:25 schreef Wytze het volgende:
Is er Dinsdag een dubbele ep ?
Klopt. De aflevering van vorige week en de aflevering van komende week worden dan nog herhaald, en dan komt er een dubbelaflevering.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 13:54 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Die week erop is er een dubbelaflevering!
Worden er dan vier afleveringen achter elkaar uitgezonden?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 14:02 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Klopt. De aflevering van vorige week en de aflevering van komende week worden dan nog herhaald, en dan komt er een dubbelaflevering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |