mm, als er een periode komt zonder Lost, CSI en 24 denk ik dat ik ook maar eens aan Prison Break begin om het gat op te vullenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:40 schreef TC03 het volgende:
Wat een goede serie is dit toch. Ik heb net Prison Break verder gekeken, leuke serie, maar het valt wel een beetje in het niet als je ook 24 hebt.
Onterecht zo bleek later. Maar was wel leuk. "Then you'll see what protocols are all about."quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:05 schreef Arcee het volgende:
Geweldig hoe Chloe dat sexual harassment-mannetje op z'n nummer zette.
Dat heb ik dus andersomquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:40 schreef TC03 het volgende:
Wat een goede serie is dit toch. Ik heb net Prison Break verder gekeken, leuke serie, maar het valt wel een beetje in het niet als je ook 24 hebt.
Die 2 seconden Henderson deed 't hem hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:17 schreef Myers het volgende:
Dit vond ik dus echt ff de coolste ep van heel seizoen 5, VET HEFTIG.
Klopt, maar op dat moment weer een erg stoer Chloe-momentje.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:50 schreef TC03 het volgende:
Onterecht zo bleek later. Maar was wel leuk. "Then you'll see what protocols are all about."
Henderson owned idd, maar alles in deze aflevering was super coolquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die 2 seconden Henderson deed 't hem he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:54 schreef koudair het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogal ergelijker inderdaad.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:33 schreef Arcee het volgende:
Was Jack niet beetje heel snel van de aanhouding van Miss Stenger naar CTU?
Naar mijn idee is dat al gebeurd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:49 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Nogal ergelijker inderdaad.
Voor de rest echt een puike aflevering weer. Ik denk dat seizoen 3 wel wordt overtroffen als dat niet al is gebeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |