een knikje en dan twee headshotsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:17 schreef TC03 het volgende:
Dat was trouwens wel stoer, Jack en Curtis samen op de pwn-toer.
Ik hoop op een mooie martelscennequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
nah, Jack leeft, Bi(e?)rko zat in Jack's armen geklemd
[..]
ik denk dat er dan maar 1x geschoten wordt
Door Jack
China erbij zou wel gaaf zijn en Henderson opsporenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:20 schreef Merkie het volgende:
Ben benieuwd wat nu de verhaallijn wordt. Zenuwgas is voorbij, en verder weet ik alleen dat Aaron en Wayne Ghost Recon aan het spelen zijn en dat Jack ergens in een auto verstopt ligt.
Putverdumme, nu downloaden en kijkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:22 schreef Woldo het volgende:
Damn, jullie hebben et nu over aflevering 15? Zo ja, dan ga ik snel uit dit topic.
tot over een paar uurquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:22 schreef Woldo het volgende:
Damn, jullie hebben et nu over aflevering 15? Zo ja, dan ga ik snel uit dit topic.
Overname CTU, Russische president die geïrriteerd is, rare VP etc...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:24 schreef AlohaXa het volgende:
Hmm we hebben Henderson , broeder Palmer met Erin, de chinezen en misschien de duitse spion nog.
Hmmmm ik hoop dat het nu niet afzwakt zonder zenuwgas
broeder Palmer is wel even buiten bewustzijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:24 schreef AlohaXa het volgende:
Hmm we hebben Henderson , broeder Palmer met Erin, de chinezen en misschien de duitse spion nog.
Vond die verhaallijn maar storend eigenlijk. Ik wil Jack vs Henderson (hoe heet 'ie van veur eigenlijk?)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:24 schreef AlohaXa het volgende:
Aaron heeft een toffe rol dit seizoenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
broeder Palmer is wel even buiten bewustzijn
Dat zal nog stoer worden in dat buitenverblijfErin met een verdoofde palmer op zn rug al schietend door het buitenverblijf van de president
Idd! Dat was echt vét!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:25 schreef Merkie het volgende:
Iemand trouwens de toffe muziek weer opgevallen? Toen Bierko en co de centrale overnamen. Vorige week ook al toen Colette werd opgepakt.
Sean mag toch ook wel een keer uit zn dak gaanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:26 schreef kreischer2000 het volgende:
Ja idd, klinkt niet als Sean Callery dat is toch wat rustiger normaal gesproken!
'k Heb nu al zin in de laatste scène van het seizoen. Die zijn altijd zo mooi.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Sean mag toch ook wel een keer uit zn dak gaan
Het paste iig erg goed bij de scenequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Sean mag toch ook wel een keer uit zn dak gaan
Het nare is dan dat je daarna weer 7 maanden moet wachtenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
'k Heb nu al zin in de laatste scène van het seizoen. Die zijn altijd zo mooi.Vooral bij seizoen 3.
![]()
Werk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Putverdumme, nu downloaden en kijken. Aflevering 15 is erg vet
.
Tegen die tijd zal deel 19 al wel geopend zijnquote:
Met het tempo van het laatste half uur moet dat zeker goedkomenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal deel 19 al wel geopend zijn. Tot vanavond dan maar
.
Dat was in een ver ver verleden, laten we nu gewoon maar normaal doortellen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:36 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Met het tempo van het laatste half uur moet dat zeker goedkomen![]()
Ik vind het trouwens echt gaaf dat ze Aaron een grotere rol hebben gegeven dit seizoen, dat blijft een gave vent![]()
Volgende deel moet trouwens deel 21 zijn! Dan klopt de telling weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.previews op http://feeds.feedburner.com/24Season5Promos
Beetje erg overdreven. Zo'n crisis situatie, zij komt met de oplossing waarmee ze in feite de levens van honderdduizenden mensen redt en toch is dat het eerste waar ze aan denkt... wel erg ver gezocht.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:45 schreef Un4 het volgende:
Nou,nerve gas uit de weg: laat de chinezen maar komen!
Vond dat sexual harrassment stukje wel leuk gevondenPsycho bitch!
Hij is ook niet zomaar iemand he en wist dat z'n leven gevaar liepquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:01 schreef H.Flick het volgende:
Hoe kwam Wayne eigenlijk aan dat geweer? Liggen die zomaar in de bossen daar?
Z'n auto was over de kop geslagen en hij was meteen zo'n tunnel in gevlucht. Toen had hij nog geen wapen bij zich, of hij moet een gigantisch geweer in z'n broek kunnen verstoppenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hij is ook niet zomaar iemand he en wist dat z'n leven gevaar liep
ik vind dr nou niet echt een goede band hebben hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:29 schreef Bergie88 het volgende:
Cloe heeft trouwens ook voor de eerste keer snel een "goede" band met der nieuwe colega, en die meid is nog best wel knap ook
idd was het al gemeldquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:40 schreef BB-Pieter het volgende:
Heb net de vorige aflevering gezien, ga zo de laatste bekijken, maar wou dit nog even kwijt. Weet niet of dit al genoemd was, maar het viel mij gelijk op dat ik die kerel kende. Desmond!! :p Heb vorige topic nog niet gelezen, veel te bang dat ik weer te veel informatie zou lezen, dus sorry als het dubbele info is.
'Lost''s Desmond turns up... on '24'
Lost fans have been wondering what happened to Desmond since he bolted from The Hatch last fall. Well, wonder no longer: Desmond apparently ran all the way to another network. Actor Henry Ian Cusick showed up on this week's 24, playing a German intelligence agent who's been hunting down -- and sleeping with -- a gorgeous information broker with ties to the nerve-gas gang.
Seems pretty clear what's going on here: Multi-accented terrorists, demented Defense Department superpatriots, and German intelligence have conspired to imprison the Lost castaways on a remote island while simultaneously attacking Los Angeles with nerve gas. Now Jack Bauer, Dr. Jack, and The Tree-Uprooting Smoke Monster (an unlikely ally) must team up to solve the mystery and save the world from The Others -- before time runs out! At least that's my theory.
Ik dacht dat hij zo'n mannetje die achter hem aan kwam had vermoord.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Z'n auto was over de kop geslagen en hij was meteen zo'n tunnel in gevlucht. Toen had hij nog geen wapen bij zich, of hij moet een gigantisch geweer in z'n broek kunnen verstoppen.
oftopic: ik ben het slowchatten uit het bb5 topic nog steeds niet verleerd, daar kwam soms per minuut meer dan één bericht binnenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
@bergie88
Anders plaats je gelijk ff 3 berichten achter elkaar!
-knip-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |