quote:Op maandag 27 maart 2006 18:28 schreef Pek het volgende:
Oh god, voor ik paniek zaai:
Ray Wise speelde Leyland Palmer in Twin Peaks, waarin hij z'n eigen dochter Laura om zeep helpt![]()
offtopic, inderdaad, sorry![]()
die is al oudquote:Op maandag 27 maart 2006 18:31 schreef Bergie88 het volgende:
When Kim Bauer lost her virginity, Jack Bauer found it and put it back.
Bron: http://www.notrly.com/jackbauer/index.php?topthirty
quote:
http://www.24fanclub.com/quote:Op maandag 27 maart 2006 21:38 schreef Jay_Snake het volgende:
Zag vandaag in IC dat één van de hoofdrolspelers een CTU tshirt aanhad. Iemand enig idee waar je deze kunt bestellen? Zag er heel kewl uit.
Alvast bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hele aflevering was een grote parodie op 24 leek het wel.. Je zag steeds een rode klok in beeld, die er echt precies hetzelfde uitzag als in 24. Er was zo'n aannemer ofzo die heette Sjaakquote:Op maandag 27 maart 2006 21:38 schreef Jay_Snake het volgende:
Zag vandaag in IC dat één van de hoofdrolspelers een CTU tshirt aanhad. Iemand enig idee waar je deze kunt bestellen? Zag er heel kewl uit.
Alvast bedankt
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:46 schreef CloudStrife het volgende:
Raadsel waarvan ik zelf niet eens het antwoord weet. Ik doe ff als spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He, jammer. Beetje prijzig om 1 shirt naar NL te laten verschepen, 35 dollar (shirt+ verschepen naar nl) ofzo. Weet iemand missie een zaak in Nederland die ze heeft?quote:
Dat probeer ik ook al een tijdje uit te zoeken maar heb tot nu toe niks gevonden. De prijs vind ik niet eens zo'n probleem.. heb alleen geen CC dus dan houd het op.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:05 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
He, jammer. Beetje prijzig om 1 shirt naar NL te laten verschepen, 35 dollar (shirt+ verschepen naar nl) ofzo. Weet iemand missie een zaak in Nederland die ze heeft?
zat Chloë er niet vanaf het begin inquote:But three years ago, as "24" entered its third season and the newly created role of Chloe beckoned, Rajskub was loath to audition.
"On the page the part was just, `No, Jack. Yes, Jack,'" she explains. "Besides, I had never watched '24.' But when I realized what it was, I realized this is a cool show."
wie was er dan de techiequote:
zo'n wijf dat dood ging in S2 toen CTU werd opgeblazenquote:
Paulaquote:Op maandag 27 maart 2006 23:59 schreef Merkie het volgende:
Jaimie in seizoen 1, Paula in seizoen 2. Toch?
Ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:01 schreef Wytze het volgende:
Je hebt de nieuwe ep al gezien ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door flapp0r op 28-03-2006 08:32:51 ]Hij was maar een clown...
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:31 schreef AlohaXa het volgende:
Ik hoop dat hij dood is, dan lekker einde 24![]()
wat dacht je van de vice presidentquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:08 schreef kreischer2000 het volgende:
Vette episode wederom, vooral toen Jack die CTU ventjes aanviel, damn wat had ik graag gehad dat hij die gasten een pak slaag had gegeven. Die Henderson is trouwens wel een held, echt het evenbeeld van Jack alleen dan van the dark side![]()
Ben echt benieuwd wat Wayne te melden heeft en wat er in Hendersons Pandorra's box zit. Hij wist iig dat Wayne op weg was naar de verblijfplaats van de President dus daar moet een mol zitten.
Ik vind dat TE voor de hand liggend eigenlijk. Ik hoop op iemand andersquote:
En nog 1:quote:Jack in Therapy
Audrey: "He fakes his death, moves to Mexico and shacks up with some other family for a year and a half. By the way this is after he killed my husband. Then, out of nowhere he comes back, accuses me of being a terrorist and tortures me."
Jack: "You don't understand this Job Audrey..."
Audrey: "What does that even mean Jack?!?! You used the same line a few years ago on Kim & Chase when you we're strung out on smack!.."
Doc: "Wait, Jack you had a drug problem? was this before or after you killed Audrey's husband and staged your death?"
Jack: "We're running out of time...."
93220.3 in reply to 93220.2
Jack: "...i've already gone over this, i had to use in order to maintain cover with the Salazars...You know this Audrey, you have access to my file. WHY ARE WE HERE!!!"
Audrey: "Stop blaming the job Jack, you see how quickly he loses his temper. It's like this all the time at home"
Doc: "Hmm...., I see. Back up for a moment, who are the Salazars?"
Jack: "The Salazars attempted to buy a weaponized virus for the purposes of holding the world hostage...Hundreds of thousands of lives were at stake, including yours Doc! I don't have time for this...you wont understand."
Doc: "and you began to use at that time?"
Audrey: "it's more complex than that, his addiction was also the result of depression."
Jack: "Audrey what are you doing..."
Doc: "Jack you were abusing heroin because you were depressed? Tell me more."
Jack: "This is the last time I will talk about this. I was having a difficult time dealing with Terri's death."
Doc: "Terri, your wife....?"
Jack: "Right, she was murdered by a CTU Agent with whom I had a relationship while I was seperated from Terri."
Doc: "So let me get this straight. Your wife was murdered by the woman you were sleeping with during your marital separation, you subsequently became depressed and addicted to heroin, then you killed Audrey's husband and staged your own death? anything else I should know about?"
Jack: "You dont want to know anything more..."
Audrey: "Jack, we said we weren't going to place any limitations on this!!"
Jack: "This is over, Audrey we're leaving..."
quote:Okay, now pretend Jack never met Barry and it turns out that Barry is the doc.
Barry: Well, I think we made good progress today, should I book you two for next week.
Jack looks over and notices a picture of Kim on Barry's desk.
Jack: What the hell is that!
Barry: Oh that? That's my girlfriend. Her heroine addicted father also faked his death and was an extremely controlling person. Yep, she was an easy one to get into the sack with, she just needed a little fatherly love...From a man twice her age (wink)
Jack pushes Barry's desk over and grabs him by the throat, pushing him against the wall.
Jack: You SONOFABITCH!!! YOU STAY THE HELL AWAY FROM MY DAUGHTER OR I 'WILL' LET YOU BLEED TO DEATH IN THIS OFFICE!
Barry: But I'm not bleeding.
Jack pulls out his gun and shoots Barry in the kneecap.
Barry: JEEEEESUS! WHAT THE HELL IS YOUR PROBLEM!
Audrey: Do you see now what I have to put up with. He's like this every Monday.
Jack: Audrey, go wait outside.
Audrey: Jack...
Jack: NOW!!!
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:25 schreef kreischer2000 het volgende:
Dit kwam ik tegen op een ander 24 forum en ik kon het jullie niet onthouden:
[..]
En nog 1:
[..]
![]()
Die van kreischer is een beetje een 12-in-een-dozijn kwootje, alhoewel ie wel tof is.quote:"And now I'm... upset"
Ik denk ook niet dat Jack dood is. Die ligt daar straks bewusteloos terwijl Birko ervandoor gaat zodat ze dat lijntje nog wat kunnen rekkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:12 schreef TC03 het volgende:
Wtf, Jaaaaaaack!Nouja, ik denk niet dat hij dood is. Trouwens, wie vond het er nog meer een beetje debiel uit zien dat Jack met schoudertas en al via een touw uit een helikopter glijdt? En ook nog die laatste scène, dat Jack voordat vuur uit rent, béétje lachwekkend (incl. schoudertas weer
).
TT voor het volgende topic:
[..]
Die van kreischer is een beetje een 12-in-een-dozijn kwootje, alhoewel ie wel tof is.
Aaron blijft ook een cool personage.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:17 schreef qu63 het volgende:
ik vond Curtis wel lekker droog, jack reageerd niet, iedereen in paniek, en dan lekker droog melden dat Jack weer terug gaat
Aflevering 15 is gisteren uitgezonden in de VS.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:17 schreef Woldo het volgende:
Tot waar zijn we nu? Ik heb t/m 14 gedownload en gekeken.
Aflevering 15 is gisteren uitgezonden, vandaag te downloaden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:17 schreef Woldo het volgende:
Tot waar zijn we nu? Ik heb t/m 14 gedownload en gekeken.
nah, Jack leeft, Bi(e?)rko zat in Jack's armen geklemdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:16 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Jack dood is. Die ligt daar straks bewusteloos terwijl Birko ervandoor gaat zodat ze dat lijntje nog wat kunnen rekken![]()
ik denk dat er dan maar 1x geschoten wordtquote:Ik blijf die Henderson wel een mooi vent vinden hoor, hij maakt het Jack toch best lastig.Ik kijk al uit naar de confrontatie tussen die twee, dat wordt nog gezellig
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |