jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:56 schreef Merkie het volgende:
"Isn't it funny - you hear a phone ringing and it could be anybody. But a ringing phone has to be answered, doesn't it?"
En? Vind je nog steeds dat Kiefer geen bad-guy speelt in deze film?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:27 schreef qu63 het volgende:
http://www.ebaumsworld.com/phonebooth.html
jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En? Vind je nog steeds dat Kiefer geen bad-guy speelt in deze film?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:23 schreef TC03 het volgende:
"You've got credibility problems, Stu."
Liegen en bedriegen lijkt me altijd nog een klein tikkeltje (quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja
Stu liegt en bedriegd, en Kiefer zorgt ervoor dat hij de waarheid spreekt. Stu blijft liegen en neemt zijn verantwoordelijkheden niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 maart 2006 11:06 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Edgar
Ik vind seizoen 5 tot nu toe, ik hoop dat er alleen vanaf nu geen echte bekenden meer dood gaan. Palmer, Michelle, Edgar, Tony, Lynn, nu vind ik het wel genoeg eerlijk gezegd. Ben benieuwd hoe de verhaallijn van Audrey zich gaat ontvouwen, alweer een mol is wat afgezaagd, dus ik ben benieuwd waar ze mee komen.
Ik denk dat iemand gewoon haar naam heeft gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Das niet zo duur, via het internet of .....quote:Op zondag 26 maart 2006 16:14 schreef qu63 het volgende:
ik heb net de eerste 4 seizoenen op dvd gekocht voor ¤150
bij de V&Dquote:Op zondag 26 maart 2006 16:15 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Das niet zo duur, via het internet of .....
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:12 schreef Arcee het volgende:
Die screenshots zijn veel de donker.
[afbeelding]
Dan liever een mooie heldere foto van Mrs. Logan.
daar is ze best vrolijk enzoquote:Op zondag 26 maart 2006 16:25 schreef Pek het volgende:
[..]
![]()
mrs. Logan speelt ook in een lullige comedy op Net5 zie ik net![]()
Nog niet bekend, maar ik denk in september ofzo, net als seizoen 4.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:52 schreef SilverGun het volgende:
Even een n00b-vraag: wanneer begint seizoen 5 in Nederland?
Nee, ik werd vakker voordat hij dat kon vertellen.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:30 schreef H.Flick het volgende:
Was Mason gemuteerd door de radioactieve straling?
Ik had haar laatst ook nog eens in een film gezien. Weet alleen niet meer welkequote:Op zondag 26 maart 2006 16:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
daar is ze best vrolijk enzo
heb vorige week wat screenies gemaakt ervan, maar zat niks leuks bij
http://www.imdb.com/name/nm0005443/quote:Op zondag 26 maart 2006 16:53 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ik had haar laatst ook nog eens in een film gezien. Weet alleen niet meer welke![]()
Ow ja Garden State, waar ze trailertrash was![]()
Helaas, het had een stuk goedkoper kunnen zijn voor je via internet. Voor iedereen die dvd's wil hebben van de vorige seizoenen: op play.com zijn ze uit mn hoofd rond de 25euro dacht ik per stuk, ook s4.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
bij de V&D
3 halen, 2 betalen. eerste 3 seizoenen ¤45, 4e seizoen ¤69.
klopt daar heb ik ze alle 4 vandaan.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:07 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Helaas, het had een stuk goedkoper kunnen zijn voor je via internet. Voor iedereen die dvd's wil hebben van de vorige seizoenen: op play.com zijn ze uit mn hoofd rond de 25euro dacht ik per stuk, ook s4.
Een kerel die Hank heet met ongeschoren bakkus en pruik op: "Hoi, ik ben Audrey Raines je weet wel van die secretaris, wil je een tekening kopen"quote:Op maandag 27 maart 2006 09:45 schreef dapluiz het volgende:
Heb zo'n idee dat audrey er wel ingeluist zal zijn, misschien wel weer een mole die iets onder haar naam verkocht heeft ofzo ?
in een steegje:quote:Op maandag 27 maart 2006 10:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Een kerel die Hank heet met ongeschoren bakkus en pruik op: "Hoi, ik ben Audrey Raines je weet wel van die secretaris, wil je een tekening kopen"
kan je misschien een screenie maken?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:35 schreef Wytze het volgende:
is het iemand opgevallen trouwens dat die kale knakker die telkens vrolijk met jack en kurtis mee hopt vorig seizoen is neergeschoten door die vrouwelijke fake FBI agent die later door jack werd neergepoft in dat appartement
Dat zijn gewoon van die lui waarvan ze denken dat ze toch niet onthouden worden (en ze hebben gelijk het is mij niet opgevallenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je misschien een screenie maken?
en er zijn een aantal actuers die meerdere keren gebruikt worden he
Die actie in het colloseum (einde seizoen 2) met die Kingsley en Ms. Palmer. Dat 3e figuur wat er bij stond werd neergeschoten door Jack, en in seizoen 3 word ie nog een aantal keer neergeschoten
Everyone is for sale, even CTUquote:Op maandag 27 maart 2006 15:24 schreef qu63 het volgende:
iemand al opgevallen dat die strepen op de ramen in CTU eigenlijk barcodes zijn?
Klopt, vertelde ze ook een keer in een behind the scenes. Het waren volgens mij ook allemaal echte boodschappen.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:24 schreef qu63 het volgende:
iemand al opgevallen dat die strepen op de ramen in CTU eigenlijk barcodes zijn?
er staat iig de naam van de designer van de hele set inquote:Op maandag 27 maart 2006 16:19 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Klopt, vertelde ze ook een keer in een behind the scenes. Het waren volgens mij ook allemaal echte boodschappen.
laatste ep?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:14 schreef Pek het volgende:
Ik kan het helaas nu niet terugkijken, maar er is een stukje in de laatste ep waar die vice-president aan de telefoon is en toen zag ik dus echt zijn horloge op 10 voor 2 staan, of 10 over 10![]()
Kan iemand dat bevestigen?
"Your mother sucks cock in hellllll"quote:Op maandag 27 maart 2006 16:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
er staat iig de naam van de designer van de hele set in
de rest wilde ie niet vertellen
als in nr. 14?quote:
doh!quote:
Ik kan 't niet vinden.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:14 schreef Pek het volgende:
Ik kan het helaas nu niet terugkijken, maar er is een stukje in de laatste ep waar die vice-president aan de telefoon is en toen zag ik dus echt zijn horloge op 10 voor 2 staan, of 10 over 10![]()
Kan iemand dat bevestigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |