quote:
Ik ook. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze een mol is. Daarvoor loopt ze al te lang braaf mee.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:06 schreef XxxPimxxX het volgende:
Oeh, ik ben benieuwd hoe Audry in dit alles is verwikkeld
de oude versie stond nog in mn cachequote:
Ach ja, wat maakt het uit.quote:
Ja, je kúnt ook een kneiter van een spoiler in de TT gooien idd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:10 schreef TC03 het volgende:
Ach ja, wat maakt het uit.
Ik vind de TT wel een beetje matig trouwens.
Ik kan het me inderdaad ook niet echt voorstellen. Het zet Jack straks wel voor een mooi dilemma! Dat kan nog eens mooi verfilmd gaan wordenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ook. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze een mol is. Daarvoor loopt ze al te lang braaf mee.
Mike en Pierce.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
Mike Novick
[afbeelding]
Aaron Pierce
Er zitten nogal wat dooien bij.quote:Tevens een schaamteloze TVP![]()
wie is die rechter nouquote:
President Logan natuurlijk.quote:
Mike for President!quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mike en Pierce.
[..]
Er zitten nogal wat dooien bij.
waarom kijkt ie dan zo eng!quote:
Key-figures dit seizoen, ik vond ze wel een vermelding waardquote:
is dat ook meteen de volgorde van jou?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef Arcee het volgende:
Top 10 favo 24-karakters
1. President David Palmer (Palmer
)
2. Jack Bauer (Jack rules, punt)
3. Mike Novick (die fluistertoon, die achterdochtige blik, die bril)
4. Sherry Palmer (oeh, wat een vals kreng)
5. Tony Almeida (Tony is cool)
6. Agent Aaron Pierce (vakman)
7. Chloe O'Brian (Chloe weet en kan alles, echt álles)
8. Nina Myers (stoer wijf)
9. Mrs. Logan ()
10. Bill Buchanan (die stem)
Nu jullie.
24 (USA) Deel 20: "That's not a threat, that's a fact!"quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:42 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
ik vond mijn OP titel toch mooier...
sterder nog, deze is lame.
"That's not a threat, that's a fact!"
Gok 'es?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:52 schreef qu63 het volgende:
is dat ook meteen de volgorde van jou?
wat is er in vredesnaam nou weer een spoiler aan "That's not a threat, that's a fact!"quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:02 schreef Arcee het volgende:
Wat de TT betreft: ik wou 'm spoilervrij houden, dus vandaar niet te wild.
Ik had 't over m'n eigen TT natuurlijk, niet over een mogelijke andere.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:08 schreef Euc- het volgende:
wat is er in vredesnaam nou weer een spoiler aan "That's not a threat, that's a fact!"
Je kunt er op uitmaken dat iemand zegt dat het een feit is en geen dreigement. ooeeeee
1 Jackquote:
Dat vond ik ook zo vreemd, die kerel is gewoon ongemerkt uit CTU ontsnapt?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:19 schreef Myers het volgende:
Geen Henderson deze aflevering, volgende week wel hopelijk, heb m'n Henderson fix nodig!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:10 schreef Bergie88 het volgende:
http://www.fox.com/unanimous/
Komt Jameson bij de profiles onderaan de site jullie ook niet erg bekend voor??
of ben ik paranoia
Volgens mij heb je gelijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
[afbeelding]
die?
Volgens mij zijn het gewoon 9 echte mensen die zo lang mogelijk daar moeten blijven ofzo
24 heeft wel meer van die cliche zinnetjes hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:49 schreef Gamedemon het volgende:
Our only lead...god wat haat ik die zin, iedere aflevering moet ie gezegd worden
ik dacht dat je hem op Edgar vond lijkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:52 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk, al lijkt hij ook een beetje op iemand uit de bunker in Lost
![]()
Ik stem voor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:46 schreef de_sapje het volgende:
Is het geen idee om al die plaatjes van de personages uit de OP te halen?
- Iedereen kent ze al
- Onnodige laadtijd
ja of als jack tegen iemand praat moet hij een samenvatting van de laatste 3 afleveringen zeggen:quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
24 heeft wel meer van die cliche zinnetjes hoor.
"We're running out of time!!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |