SSJ2?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:58 schreef Dethroned het volgende:
Ik vond epi 13 echt één van de beste ooit, in ieder geval van dit seizoen. Het seizoen waarbij volgens mij de "dreiging" toch een beetje verdwaald is. De terroristen hebben dan alweer een final target enzo. Moet eigenlijk wel zeggen dat ze voor terroristen wel aardig succesvol zijn.
Het is in 13 dat we een paar gevoelige zaken voorbij zien komen die echt, als je het aan mij vraagt, top worden weergegeven. Ook Kim, die ik qua karakter maar een doos vind, geeft haar zaken volwassnen manier aan.
Ik vermoed dat we nog niet van haar af zijn en haar "vriendje". Die ik trouwens heel goed gecast vind, want het is echt eenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.mannetje.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Audrey vind ik eigenlijk nu ook nog wel weer meevallen in tegenstelling tot het gewhine van vorig seizoen.
Kiefer doet geweldig. Echt super, de teleurstelling, wanhoop, onrust en dan nog het verdriet.
Ik zie hem zo SSJ2 worden ! Die Peter Weller moet dood !
Wat wel een domper is, is dat ie dus zo opstaat. Kan die torture gozer dan helemaal niks ?! WTF ..
iig niet jackquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:17 schreef dapluiz het volgende:
Heh, ik vraag me af wie de rest nou zou denken dat er dood is door de topic titelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:20 schreef Atreidez het volgende:
De topictitel doet niet echt vermoeden dat het om doodgaan gaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies."She's gone Jack ... she went out for cigarettes"..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nu je het zegt!quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:11 schreef Atreidez het volgende:
maar toch. Iig wel goed gespeelt van Robocopom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Supa Saya - Jin aka Super Saiyan 2quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
SSJ2?
En ik snap idd niet hoe je een coma kan faken.. hartslag moet toch wel duidelijkheid geven? en je kan je reflexen toch niet uitschakelen? althans.. lijkt mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lost his keycardquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:47 schreef Richardfun het volgende:
Het was idd wel een mooie manier voor Lynn om zichzelf te 'redeemen'. Maar ja, als hij gewoon had gzegd dat zn keycard weg was, was ctu nooit aangevallen. Wat zullen ze op z'n grafsteen zetten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
denk dat ie opzettelijk zijn hartslag verlaagde.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
SSJ2?
En ik snap idd niet hoe je een coma kan faken.. hartslag moet toch wel duidelijkheid geven? en je kan je reflexen toch niet uitschakelen? althans.. lijkt mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan moet je daar echt wel goed in getraind zijn wil je dat zomaar kunnenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:54 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
denk dat ie opzettelijk zijn hartslag verlaagde.
ja maar die gast heeft net zo veel ervaring als Bauer zelf, dus ik zie dat wel zo kunnen gebeurenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan moet je daar echt wel goed in getraind zijn wil je dat zomaar kunnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik bedoel meer qua meditatie etc.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:17 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ja maar die gast heeft net zo veel ervaring als Bauer zelf, dus ik zie dat wel zo kunnen gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop