Soms houd ik wel van mijn schotelquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
16e en 17e voor ons he. Maar idd, 4 afleveringen in 2 dagen van 24. Hoe mooi kan het leven zijn
?
Hoe wil je Amerikaanse TV hier via de satelliet ontvangen danquote:
Ja, ik dacht, ik maak er maar wat vanquote:
Ik heb CBS, NBC, ABC, FOX en nog een hele rits andere Amerikaanse zenders gewoon standaard in het pakket zitten hoor, geen idee hoe, ik ben niet zo technisch, maar toen die gozer dat kwam installeren had ie dat direct geregeld.quote:Op zondag 18 december 2005 03:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe wil je Amerikaanse TV hier via de satelliet ontvangen dan? En dan nog is het 16 januari om 4 uur 's ochtens ofzo
.
[..]
Ja, ik dacht, ik maak er maar wat van.
kan je ook rippen?quote:Op zondag 18 december 2005 03:04 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb CBS, NBC, ABC, FOX en nog een hele rits andere Amerikaanse zenders gewoon standaard in het pakket zitten hoor, geen idee hoe, ik ben niet zo technisch, maar toen die gozer dat kwam installeren had ie dat direct geregeld.
quote:Op zondag 18 december 2005 03:04 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb CBS, NBC, ABC, FOX en nog een hele rits andere Amerikaanse zenders gewoon standaard in het pakket zitten hoor, geen idee hoe, ik ben niet zo technisch, maar toen die gozer dat kwam installeren had ie dat direct geregeld.
Nope, geen tv kaart, daarbij heb je daar niks aan, want alle groepen op internet zijn sneller of even snel als ik zou kunnen zijn met een tv kaart.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 06:02 schreef Del_Toro het volgende:
komt er nog een 5de seizoen?
Dit is wel een grote spoiler:quote:Op zondag 18 december 2005 10:00 schreef Zhenar het volgende:
Is er al wat bekend over welke spelers er terugkeren en welke niet terugkomen? (evt. in spoilers, voor als mensen dat nog niet willen weten?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O_o o_O O_O °_O °_° O_°
quote:Op zondag 18 december 2005 11:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dit is wel een grote spoiler:OMFG!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Damn! Nu wilde ik dat ik het niet had gelezen!Ik ben zwak...
![]()
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
28quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 11:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dit is wel een grote spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt 't nou uit, ik kijk series gewoon wanneer ik tijd heb. Meestal is dat net na school.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:25 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Inderdaad, 24 hoor je 's avonds te kijken, niet voordat je naar je werk/school gaat. Wie doet dat in godsnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |