Soms houd ik wel van mijn schotelquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
16e en 17e voor ons heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Maar idd, 4 afleveringen in 2 dagen van 24. Hoe mooi kan het leven zijnJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe wil je Amerikaanse TV hier via de satelliet ontvangen danquote:Op zondag 18 december 2005 02:56 schreef Euc- het volgende:
[..]
Soms houd ik wel van mijn schotelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, ik dacht, ik maak er maar wat vanquote:Op zondag 18 december 2005 02:27 schreef qu63 het volgende:
mooi plaatje trouwens in de OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb CBS, NBC, ABC, FOX en nog een hele rits andere Amerikaanse zenders gewoon standaard in het pakket zitten hoor, geen idee hoe, ik ben niet zo technisch, maar toen die gozer dat kwam installeren had ie dat direct geregeld.quote:Op zondag 18 december 2005 03:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe wil je Amerikaanse TV hier via de satelliet ontvangen danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.? En dan nog is het 16 januari om 4 uur 's ochtens ofzoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Ja, ik dacht, ik maak er maar wat vanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kan je ook rippen?quote:Op zondag 18 december 2005 03:04 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb CBS, NBC, ABC, FOX en nog een hele rits andere Amerikaanse zenders gewoon standaard in het pakket zitten hoor, geen idee hoe, ik ben niet zo technisch, maar toen die gozer dat kwam installeren had ie dat direct geregeld.
quote:Op zondag 18 december 2005 03:04 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb CBS, NBC, ABC, FOX en nog een hele rits andere Amerikaanse zenders gewoon standaard in het pakket zitten hoor, geen idee hoe, ik ben niet zo technisch, maar toen die gozer dat kwam installeren had ie dat direct geregeld.
Nope, geen tv kaart, daarbij heb je daar niks aan, want alle groepen op internet zijn sneller of even snel als ik zou kunnen zijn met een tv kaart.quote:Op zondag 18 december 2005 03:06 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je ook rippen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 18 december 2005 06:02 schreef Del_Toro het volgende:
komt er nog een 5de seizoen?
Dit is wel een grote spoiler:quote:Op zondag 18 december 2005 10:00 schreef Zhenar het volgende:
Is er al wat bekend over welke spelers er terugkeren en welke niet terugkomen? (evt. in spoilers, voor als mensen dat nog niet willen weten?)
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OMFG!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 18 december 2005 11:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dit is wel een grote spoiler:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28quote:Op zondag 18 december 2005 01:23 schreef ImPrEzA het volgende:
tvpom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hoeveel dagen ook alweer nog?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 18 december 2005 11:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dit is wel een grote spoiler:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt 't nou uit, ik kijk series gewoon wanneer ik tijd heb. Meestal is dat net na school.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:25 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Inderdaad, 24 hoor je 's avonds te kijken, niet voordat je naar je werk/school gaat. Wie doet dat in godsnaamom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop