meer actie dus, lijkt mequote:Op zondag 11 december 2005 20:15 schreef greatgonzo het volgende:
Aan de prequel (die met de achtervolging) te zien wordt het toch misschien wat minder high-tech, aangezien JB alles alleen zal moeten doen (het feit dat ze achter zijn echte identiteit zijn gekomen, zorgt ervoor dat CTU niet kan helpen). Het wordt dus minder actie gericht dan vorig seizoen lijkt me, en misschien iets meer terug naar de thriller/suspense van S1.
ik zag het ook jaquote:Op zondag 11 december 2005 22:58 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
in trailer 7 heeft jack een of andere politiebadge om z'n nek hangen?
Seizoen 5 wordt persoonlijker. Meer personelijkere conflicten en drama.quote:Op zondag 11 december 2005 22:17 schreef greatgonzo het volgende:
ok, maar minder High-tech actie, dus geen nucleaire bommen enz, maar iets dichter bij de mensen, hopelijk
Jah dat viel mij ook al op!quote:Op zondag 11 december 2005 22:58 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
in trailer 7 heeft jack een of andere politiebadge om z'n nek hangen?
ctu zal wel niet, en als ie als politieagent oid rondloopt zal het niet als Jack Bauer zijn, maar als Frank nogwatquote:Op maandag 12 december 2005 20:57 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Jah dat viel mij ook al op!
Zou hij terug komen bij ctu? Je zou toch denken dat dat onmogelijk word..
Of krigjen we weer zoiets als we in de vorige seizoenen hadden, zo'n "owwjaaaah" momentje..
Hoop het iig niet
Deze nieuwe bedoel je?quote:Op donderdag 15 december 2005 18:13 schreef jdiezrequejo het volgende:
Kan kan, wie zal het zegge
De nieuwe trailer vind ik de spannendste tot nu toe!
Ookw eer nieuwere beelden erin
quote:Op zaterdag 17 december 2005 12:22 schreef CloudStrife het volgende:
Just fucking awesome.
Fuck yah!
http://boss.streamos.com/wmedia/foxbc/shows/24/24_promo.wvx
![]()
16e en 17e voor ons hequote:Op zaterdag 17 december 2005 13:33 schreef Euc- het volgende:
Die promo is echt gaaf !
Kan niet wachten tot de 15e en de 16e, 4 afleveringen!
vorig seizoen ook al hequote:Op zaterdag 17 december 2005 14:14 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
oohhh, Chloe=chick with gun
je icoon!quote:
Ja vond 'm niet zo mooiquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
je icoon!
ik zou je ondertitel dan ook veranderen in "I'll see you in heel"![]()
Edit: je vorige icoon dus
Ik kom uit een nachtdienst, het is nog vroeg...quote:
Het moet its zijn, niet it's. It's betekent het is, its betekent zijn (bezittelijk voornaamwoord).quote:Op zaterdag 17 december 2005 15:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik kom uit een nachtdienst, het is nog vroeg...
das idd een pijnlijk iets (en dan gewoon over de apostrof heenlezen is ook pijnlijkquote:Op zaterdag 17 december 2005 15:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het moet its zijn, niet it's. It's betekent het is, its betekent zijn (bezittelijk voornaamwoord).
Ach, je had nachtdienst en het was nog vroegquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
das idd een pijnlijk iets (en dan gewoon over de apostrof heenlezen is ook pijnlijk)
ik hoop idd dat het geen final product isquote:
Je bedoelt Sleeper Cell? En niet het spel Splinter Cell? Of niet?quote:Op zaterdag 17 december 2005 17:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Wie van de 24 kijkers hier is ook helemaal verslingerd aan Splinter Cell?
SCCT en SCPT multiplayer helemaal grijsgespeeld.quote:Op zaterdag 17 december 2005 19:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Het spel splinter cell idd, sleeper cell is iets anders...
om mn 24 torrent tracker nog eens goed onder de aandacht te brengenquote:Op zaterdag 17 december 2005 17:09 schreef CloudStrife het volgende:
Maaruh qu63, waarom wil je ons mailen dan?
hmzquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:23 schreef Merkie het volgende:
199 dollar. Zo gaat de coolheid van Jack er wel af.
qu63, ik heb net een trailer geupload maar uiteindelijk staat er niks bij. Klopt niet echt denk ik.
Daarvoor deed mijn Firefox trouwens ook gek, kreeg een bericht of ik het javascript wilde afbreken of het erg lang duurde. De eerste keer deed ik dat en kreeg ik een foutmelding te zien (o.a. dat de max_file_size overschreven was), de tweede keer deed ik gewoon doorgaan met het script, en toen kreeg ik geen foutmelding maar was er gewoon niks gebeurd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |