Soms houd ik wel van mijn schotelquote:Op zaterdag 17 december 2005 13:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
16e en 17e voor ons he. Maar idd, 4 afleveringen in 2 dagen van 24. Hoe mooi kan het leven zijn
?
Hoe wil je Amerikaanse TV hier via de satelliet ontvangen danquote:
Ja, ik dacht, ik maak er maar wat vanquote:
Ik heb CBS, NBC, ABC, FOX en nog een hele rits andere Amerikaanse zenders gewoon standaard in het pakket zitten hoor, geen idee hoe, ik ben niet zo technisch, maar toen die gozer dat kwam installeren had ie dat direct geregeld.quote:Op zondag 18 december 2005 03:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hoe wil je Amerikaanse TV hier via de satelliet ontvangen dan? En dan nog is het 16 januari om 4 uur 's ochtens ofzo
.
[..]
Ja, ik dacht, ik maak er maar wat van.
kan je ook rippen?quote:Op zondag 18 december 2005 03:04 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb CBS, NBC, ABC, FOX en nog een hele rits andere Amerikaanse zenders gewoon standaard in het pakket zitten hoor, geen idee hoe, ik ben niet zo technisch, maar toen die gozer dat kwam installeren had ie dat direct geregeld.
quote:Op zondag 18 december 2005 03:04 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik heb CBS, NBC, ABC, FOX en nog een hele rits andere Amerikaanse zenders gewoon standaard in het pakket zitten hoor, geen idee hoe, ik ben niet zo technisch, maar toen die gozer dat kwam installeren had ie dat direct geregeld.
Nope, geen tv kaart, daarbij heb je daar niks aan, want alle groepen op internet zijn sneller of even snel als ik zou kunnen zijn met een tv kaart.quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 06:02 schreef Del_Toro het volgende:
komt er nog een 5de seizoen?
Dit is wel een grote spoiler:quote:Op zondag 18 december 2005 10:00 schreef Zhenar het volgende:
Is er al wat bekend over welke spelers er terugkeren en welke niet terugkomen? (evt. in spoilers, voor als mensen dat nog niet willen weten?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O_o o_O O_O °_O °_° O_°
quote:Op zondag 18 december 2005 11:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dit is wel een grote spoiler:OMFG!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Damn! Nu wilde ik dat ik het niet had gelezen!Ik ben zwak...
![]()
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
28quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 11:54 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dit is wel een grote spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt 't nou uit, ik kijk series gewoon wanneer ik tijd heb. Meestal is dat net na school.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:25 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Inderdaad, 24 hoor je 's avonds te kijken, niet voordat je naar je werk/school gaat. Wie doet dat in godsnaam?
Aardig nieuwe castquote:24 + 2 MORE: With Season 5 now less than a month away, Fox's 24 has announced two more hires: Two-time Tony Award nominee Jayne Atkinson will fill the role of Homeland Security official Karen Hayes, while Tony winner Stephen Spinella will play her subordinate, Miles. These additions, mind you, are in addition to Connie Britton as Jack's new honey, Sean Astin as a CTUer, Julian Sands as a baddie named Bierko, Jean Smart as President Doofball Logan's wife, and Peter Weller and JoBeth Williams as a federal agent and his wife. These new folks are so gonna steal time from my "Chloedgar" romance, aren't they?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2000 light years from home
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:11 schreef Merkie het volgende:
Ik ken alleen die hobbit.
En volgens mijWaarom werken we hier met spoilers btw, lijkt me dat in een topic over S5 enkel en alleen spoilers staan t/m half januari?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Owja, mocht je 'echte' spoilers willen lezen (zowat de plots van de eerste 5 episodes):
http://www.24spoilers.tvheaven.com/index.html
En op deze pagina vind je foto's van alle - nieuwe - karakters:
http://www.24spoilers.tvheaven.com/about.htmlzeroxcool.net - 'I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life."
President Doofball Loganquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:09 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Aardig nieuwe casten niet de eerste de beste
yum, die Connie Britton...quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:15 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
En op deze pagina vind je foto's van alle - nieuwe - karakters:
http://www.24spoilers.tvheaven.com/about.html
ik zie dan maar 20 secondenquote:Op woensdag 21 december 2005 16:48 schreef Aryan_S het volgende:
Op tv.com staat een trailer van 90 seconde, je moet dan rechterkant klikken op play, een echte trailer en geen teaser. Je kunt al een beetje zien waar het verhaal over gaat.
Ik wel gewoon 2 minuten geweldige trailer trouwensquote:
Dat is gewoon deze toch?quote:Op woensdag 21 december 2005 17:06 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik wel gewoon 2 minuten geweldige trailer trouwens
quote:Op woensdag 21 december 2005 17:52 schreef CloudStrife het volgende:
Nieuwe trailer:
http://www.24la.net/videos/teaser12season5_24la.wmv
Prachtig!!!
Wauw, absoluut de beste tot nu toe. Ziek goed.quote:Op woensdag 21 december 2005 17:52 schreef CloudStrife het volgende:
Nieuwe trailer:
http://www.24la.net/videos/teaser12season5_24la.wmv
Prachtig!!!
Das inderdaad dezelfdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 76% gewijzigd door CloudStrife op 21-12-2005 18:17:28 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Niet lezen als je niet wil weten wie wel eens in dit seizoen zou kunnen zitten!quote:[b]Op woensdag 21 december 2005 18:04 schreef CloudStrife het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Niet lezen als je niet wil weten wie wel eens in dit seizoen zou kunnen zitten!Klopt toch, maker zelf zegt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:19 schreef pinominie het volgende:
Waar is het nieuwe seizoen online te vinden eigenlijk?
quote:Op woensdag 21 december 2005 20:19 schreef pinominie het volgende:
Waar is het nieuwe seizoen online te vinden eigenlijk?
Weer eens seizoen 5 gekekenquote:Op woensdag 21 december 2005 23:04 schreef Euc- het volgende:
Ik ben vandaag weer eens seizoen 5 gaan kijken, viel me op dat Elisha Cuthbert er niet in voorkwam, kijk ik net, staat er dat ze niet meer aan de serie meedoet
Hoe is zei er ookalweer uit geschreven dan? (hele tijd terug seizoen 3 gezien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |