quote:
Ik ook. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze een mol is. Daarvoor loopt ze al te lang braaf mee.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:06 schreef XxxPimxxX het volgende:
Oeh, ik ben benieuwd hoe Audry in dit alles is verwikkeld
de oude versie stond nog in mn cachequote:
Ach ja, wat maakt het uit.quote:
Ja, je kúnt ook een kneiter van een spoiler in de TT gooien idd.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:10 schreef TC03 het volgende:
Ach ja, wat maakt het uit.
Ik vind de TT wel een beetje matig trouwens.
Ik kan het me inderdaad ook niet echt voorstellen. Het zet Jack straks wel voor een mooi dilemma! Dat kan nog eens mooi verfilmd gaan wordenquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:09 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ook. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze een mol is. Daarvoor loopt ze al te lang braaf mee.
Mike en Pierce.quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[afbeelding]
Mike Novick
[afbeelding]
Aaron Pierce
Er zitten nogal wat dooien bij.quote:Tevens een schaamteloze TVP![]()
wie is die rechter nouquote:
President Logan natuurlijk.quote:
Mike for President!quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:14 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mike en Pierce.
[..]
Er zitten nogal wat dooien bij.
waarom kijkt ie dan zo eng!quote:
Key-figures dit seizoen, ik vond ze wel een vermelding waardquote:
is dat ook meteen de volgorde van jou?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:35 schreef Arcee het volgende:
Top 10 favo 24-karakters
1. President David Palmer (Palmer
)
2. Jack Bauer (Jack rules, punt)
3. Mike Novick (die fluistertoon, die achterdochtige blik, die bril)
4. Sherry Palmer (oeh, wat een vals kreng)
5. Tony Almeida (Tony is cool)
6. Agent Aaron Pierce (vakman)
7. Chloe O'Brian (Chloe weet en kan alles, echt álles)
8. Nina Myers (stoer wijf)
9. Mrs. Logan ()
10. Bill Buchanan (die stem)
Nu jullie.
24 (USA) Deel 20: "That's not a threat, that's a fact!"quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:42 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
ik vond mijn OP titel toch mooier...
sterder nog, deze is lame.
"That's not a threat, that's a fact!"
Gok 'es?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:52 schreef qu63 het volgende:
is dat ook meteen de volgorde van jou?
wat is er in vredesnaam nou weer een spoiler aan "That's not a threat, that's a fact!"quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:02 schreef Arcee het volgende:
Wat de TT betreft: ik wou 'm spoilervrij houden, dus vandaar niet te wild.
Ik had 't over m'n eigen TT natuurlijk, niet over een mogelijke andere.quote:Op woensdag 22 maart 2006 15:08 schreef Euc- het volgende:
wat is er in vredesnaam nou weer een spoiler aan "That's not a threat, that's a fact!"
Je kunt er op uitmaken dat iemand zegt dat het een feit is en geen dreigement. ooeeeee
1 Jackquote:
Dat vond ik ook zo vreemd, die kerel is gewoon ongemerkt uit CTU ontsnapt?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:19 schreef Myers het volgende:
Geen Henderson deze aflevering, volgende week wel hopelijk, heb m'n Henderson fix nodig!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:10 schreef Bergie88 het volgende:
http://www.fox.com/unanimous/
Komt Jameson bij de profiles onderaan de site jullie ook niet erg bekend voor??
of ben ik paranoia
Volgens mij heb je gelijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
[afbeelding]
die?
Volgens mij zijn het gewoon 9 echte mensen die zo lang mogelijk daar moeten blijven ofzo
24 heeft wel meer van die cliche zinnetjes hoor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:49 schreef Gamedemon het volgende:
Our only lead...god wat haat ik die zin, iedere aflevering moet ie gezegd worden
ik dacht dat je hem op Edgar vond lijkenquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:52 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk, al lijkt hij ook een beetje op iemand uit de bunker in Lost
![]()
Ik stem voor.quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:46 schreef de_sapje het volgende:
Is het geen idee om al die plaatjes van de personages uit de OP te halen?
- Iedereen kent ze al
- Onnodige laadtijd
ja of als jack tegen iemand praat moet hij een samenvatting van de laatste 3 afleveringen zeggen:quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
24 heeft wel meer van die cliche zinnetjes hoor.
"We're running out of time!!!!"
Ik voelde me daarna echt gek, na die aflevering. Was echt half in shock. Zooo erg.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:01 schreef cora4034 het volgende:
10.Ryan Chappele Het ultieme slikmoment tijdens 24 voor mij
Nou... hét moment uit 5 seizoenen 24. Ik zat aan m'n stoel genageld. Wat een indrukwekkend moment. Huiveringwekkend.quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:58 schreef TC03 het volgende:
Ik voelde me daarna echt gek, na die aflevering. Was echt half in shock. Zooo erg.
welke sitequote:Op woensdag 22 maart 2006 22:20 schreef jdiezrequejo het volgende:
24inside will return this season!
Zo staat er op de site!
WOei!
quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:19 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou... hét moment uit 5 seizoenen 24. Ik zat aan m'n stoel genageld. Wat een indrukwekkend moment. Huiveringwekkend.
Stylesquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:49 schreef Dos37 het volgende:
Top 10 favo 24-karakters
1. Jack Bauer
2. Chase Edmuns
3. Ryan Chapelle
4. George Mason.
5. Nina Myers
6. David Palmer
7. Tony Almeida
8. Stephen Saunders
9. Claudia. Alleen maar om die lippen![]()
10. Edgar <achternaam>
is dat de officiële site ofzo!quote:
Wie weet!quote:
ik zou inderdaad ook mn gaspedaal flink ingedrukt hebbenquote:Op donderdag 23 maart 2006 01:53 schreef Daemon19 het volgende:
Die Wayne Palmer is ook een sukkel natuurlijk (dat zag je al aankomen vanaf het moment dat de vice-president toestemming gaf), dat ie er gewoon naast blijft rijden..![]()
dat snap ik idd ook nietquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
een mercedes vs een busje? Mercedes wint
Ja vond haar ook gelijk op Mischa Barton lijken! Had haar oudere zus kunnen zijn ofzo.quote:Op donderdag 23 maart 2006 01:53 schreef Daemon19 het volgende:
Ik vind dat ze een beetje op Mischa Barton (Marissa in The O.C.) lijkt, alleen wat ouder.
Hij reed in een een Lexus LS.quote:Op donderdag 23 maart 2006 09:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
een mercedes vs een busje? Mercedes wint
topsnelheid 250 km/hquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:30 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ja vond haar ook gelijk op Mischa Barton lijken! Had haar oudere zus kunnen zijn ofzo.
[..]
Hij reed in een een Lexus LS.
Beetje een S-klasse rip-off.
[afbeelding]
Inderdaad, dat vond ik ook nogal vreemd. Als dat busje naast me kwam rijden had ik flink geremd (busje gaat dan ook wel remmen of keren) om er vervolgens met een hoog tempo links voorbij te scheuren. Dat busje red dat dan echt niet, lijkt mequote:Op donderdag 23 maart 2006 09:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
topsnelheid 250 km/h
acceleratie 0-100 km/h 6,3 s
Wayne kon het gaspedaal dus niet zo goed vinden
Wayne Palmer is dus ook een watje en kan niet zo makkelijk besluiten nemen als zijn broer.quote:Op donderdag 23 maart 2006 11:03 schreef Carport het volgende:
[..]
Inderdaad, dat vond ik ook nogal vreemd. Als dat busje naast me kwam rijden had ik flink geremd (busje gaat dan ook wel remmen of keren) om er vervolgens met een hoog tempo links voorbij te scheuren. Dat busje red dat dan echt niet, lijkt me![]()
ehm.. het zou wel uniek zijnquote:Op donderdag 23 maart 2006 13:58 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Wayne Palmer is dus ook een watje en kan niet zo makkelijk besluiten nemen als zijn broer.
David Palmer for president, laat Busch maar oprotten
![]()
Is wel makkelijk op in te praten, was voor z'n dood wel andersquote:Op donderdag 23 maart 2006 14:11 schreef qu63 het volgende:
[..]
ehm.. het zou wel uniek zijn
de eerste zwarte, én de eerste dode president!
Dat had ik bij de dood van Edgar, ken me de dood van Ryan Chappelle niet echt goed meer herinneren eigenlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:25 schreef TC03 het volgende:
[..]
Normaal kan ik ook altijd zo overstappen uit die 24-sfeer, maar toen was dat echt lastig.
Nouja zeg. Seizoen 3 aflevering 18, ik weet het uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:49 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Dat had ik bij de dood van Edgar, ken me de dood van Ryan Chappelle niet echt goed meer herinneren eigenlijk![]()
Uit mijn hoofd kan ik mij nog The Cowboy Way herinnerenquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:26 schreef qu63 het volgende:
net even wat Kiefer films gehaald bij de videotheek
Nu nog ff rippen
ik heb nu gevonden: Ring of Fire, Desert Saints en Taking Livesquote:Op donderdag 23 maart 2006 17:30 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd kan ik mij nog The Cowboy Way herinneren
Taking Lives is nauwelijks een Kiefer film, hij komt er zelf net 3 minuten in voor..quote:Op donderdag 23 maart 2006 17:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb nu gevonden: Ring of Fire, Desert Saints en Taking Lives
nu nog 720p bestanden.quote:Op donderdag 23 maart 2006 20:11 schreef H.Flick het volgende:
Aardige aflevering deze keer, maar niet zo spectaculair als de afgelopen 2 weken. Wel voor het eerst dat ik 24 in 720p op mijn HD-ready TV heb kunnen kijken, dat is wel een prachtige ervaring
die zijn er alquote:
ik ga niet vragen waar, omdat ik geen zeurende moderator wil hebben. maar torrent sites neem ik aan? want LOL rips zijn niet 720p jammer genoegquote:
thx weet ik precies waarvoor ik moet zoekenquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:42 schreef Merkie het volgende:
LOL is 350MB. Ik ga toch liever voor NBS, CTU (hehe
) of Dimension.
Lijkt mij ook tof, het liefst in Nederland. Met bootjes door de grachten, achtervolgingen over de Erasmusbrug, het Binnenhof in Den Haag, kernbommen snel naar Friesland brengen om ze niet in de Randstad te laten ontploffen. Woei, dat wordt tof.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:22 schreef mrkanarie het volgende:
Nu ik zo zag dat er een geheime MIT agent was, zat ik zo te denken dat Jack werkende aan een internationale missie met hulp van CTU ook wel een leuk plot zou zijn voor een volgend seizoen.
of nog beter de 720p DD51 .ts: 2,5 GB per afleveringquote:Op donderdag 23 maart 2006 20:42 schreef Merkie het volgende:
LOL is 350MB. Ik ga toch liever voor NBS, CTU (hehe
) of Dimension.
Ja dan moet ik 2 dagen wachtenquote:Op donderdag 23 maart 2006 21:17 schreef de_sapje het volgende:
[..]
of nog beter de 720p DD51 .ts: 2,5 GB per aflevering![]()
quote:Op donderdag 23 maart 2006 21:17 schreef de_sapje het volgende:
[..]
of nog beter de 720p DD51 .ts: 2,5 GB per aflevering![]()
Ja, dat vond ik ook jammer.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:04 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond het wel suf dat Jack binnen 2 seconden over de dood van Tony heen was. Sowieso was er bijna geen aandacht voor Tony's dood.
Volgens mij had hij net zoveel relevantie voor het verhaal als die twee Irakezen met hun winkel in het vorige seizoen. Een 2-episode deal dus.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:14 schreef H.Flick het volgende:
Die Duitser gaat denk ik nog wel een grotere rol krijgen. Straks zit na China ook Duitsland achter Jack aan.
Vond ik ook suf.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:04 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond het wel suf dat Jack binnen 2 seconden over de dood van Tony heen was. Sowieso was er bijna geen aandacht voor Tony's dood.
Wat een gezeur, het was toch duidelijk dat daar geen moment voor was, en bij Edgar wel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vond ik ook suf.
En geen stille klok, terwijl Edgar er wel een kreeg.![]()
Ik heb denk ik wel een idee waarom er zoveel over gezeurd word. Jack en Tony zijn echt super goede vrienden. Al de hele serie en het was één van de laatste die zo dicht bij hem stond. Ze hebben af en toe wat onenigheid e.d.. Maar Jack is op zulke momenten gewoon eigenlijk een monsterquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat een gezeur, het was toch duidelijk dat daar geen moment voor was, en bij Edgar wel.
Dat was 1 van de weinige keren dat Chloë emotie toonde terwijl ze een beetje een haatliefde verhouding hadden, en het was een drama moment omdat iedereen daar veilig zat en moest toekijken hoe hij stierf.
Bij Tony moesten ze snel weer verder, het gebeurde in een oogwenk, Jack had het er even moeilijk mee maar er is > 40% personeel weg en terroristen zijn bezig met hun volgende doel dan heb je niet echt tijd om erbij stil te staan. Hard maar enigzins realistisch, er komt vast nog wel een moment dat Jack afscheid neemt van Tony.
Ik snap niet dat er zooooveel om gezeurd moet worden.
Misschien heeft ie het eerst in werking gezet en het toen pas op TV aan het volk verklaard?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:43 schreef Mip1988 het volgende:
jammer dat er geen aandacht was voor Tony
en ook in deze ep was het realtime-concept conpleet verdwenen
de president doet z'n toespraak en 5 minuten later staat het leger op straat
en weeeeeeeeeeer een terrorist die immuniteit eist. kommop jongens hoe vaak hebben we dat nou al gezien![]()
ben wel beniewd naar hoe het zit met Audrey en wat Wayne gaat meemaken
Duuh! Het leger stond natuurlijk allang klaar, hij zei ook niet voor niets dat de Martial Law per direct in werking werd gesteld.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:43 schreef Mip1988 het volgende:
de president doet z'n toespraak en 5 minuten later staat het leger op straat
8 bedoel jequote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:06 schreef flyguy het volgende:
grappig ook altijd dat in 90% van de tijd tijdens de reclameklokken de scene zeg maar blijft hangen maar dat de klok door blijft lopen :S
als je het nog beter gaat bekijken zien we maar 40 van de 60 minuten dus eigenlijk moeten er gewoon per seizoen 12 afleveringen bij
Juist niet, meestal wordt de tijdssprong gewoon netjes gemaakt dacht ik zo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:06 schreef flyguy het volgende:
grappig ook altijd dat in 90% van de tijd tijdens de reclameklokken de scene zeg maar blijft hangen maar dat de klok door blijft lopen :S
als je het nog beter gaat bekijken zien we maar 40 van de 60 minuten dus eigenlijk moeten er gewoon per seizoen 12 afleveringen bij
Idd, zoiets word eerst tot in de puntjes alvast geregeld, en dan wordt het als formaliteit aan 'the people' verteld...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Misschien heeft ie het eerst in werking gezet en het toen pas op TV aan het volk verklaard?
dat is plas pause voor Jackquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:06 schreef flyguy het volgende:
Was ook allang gevraagd door Logan aan die Vice President, die zei dat ze al klaarstonden toen hij het plan opperde...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Duuh! Het leger stond natuurlijk allang klaar, hij zei ook niet voor niets dat de Martial Law per direct in werking werd gesteld.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan belt ie met CSI om ook hun zaken op te lossen, je weet
Jack een bureaucraatquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:55 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
![]()
Daar kan Grissom niet tegen. Hij heeft een hekel aan bemoeizuchtige burocraten
Nee dat is hij eigenlijk ook niet, maar Grissom lost dingen liever gewoon zelf op, dat wilde ik vertellen. Ze lijken dus wel een beetje op elkaarquote:
Ben ik het compleet mee eens.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:17 schreef ThaMadEd het volgende:
Over die favoriete personages: het valt me op dat velen Sherry Palmer nemen. Maar als ik me aan een wijf mateloos heb kunnen irriteren in de serie is het wel aan haar. De hele tijd dat gezeik "you need me David" en de voortdurende ruzies tussen haar en Davind... die scenes vond ik echt de minste scenes. Overigens vind ik wel dat de actrice die Sherry speelt wel een goede acteerprestatie aflevert, omdat ze wel overtuigend een manipulerende bitch neerzet.
Precies, daarom juist.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:17 schreef ThaMadEd het volgende:
Overigens vind ik wel dat de actrice die Sherry speelt wel een goede acteerprestatie aflevert, omdat ze wel overtuigend een manipulerende bitch neerzet.
Neuh, Logan niet. Die vind ik helemaal niet overtuigend als president van Amerika.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:36 schreef Daemon19 het volgende:
Ben ik het compleet mee eens.
Ik haat het karakter, maar omdat ik het karakter zo haat, vind ik de actrice juist goed!
Zelfde geld voor President Logan.
Daarom juist!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:46 schreef Arcee het volgende:
Neuh, Logan niet. Die vind ik helemaal niet overtuigend als president van Amerika.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:01 schreef CloudStrife het volgende:
[afbeelding]
In het echt ziet hij er ruig uit, met oorbellen enzo!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Palmer was als karakter veel daadkrachtiger!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 07:50 schreef HuubTuub het volgende:
Ik vind het een goede link met de realitiet dat nu in 24 een president zit die zelf weinig inhoud heeft en veel advies vraagt bij anderen. Of komthet gewoon dat David Palmer stukken beter was?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 10:48 schreef jdiezrequejo het volgende:
Palmer was als karakter veel daadkrachtiger!
Hij wist wat hij ging doen, hij had de rust om een beslissing te nemen..
Logan raakt meteen in paniek
inderdaad ja, hahahahaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:13 schreef Wuder het volgende:
Vette aflevering, wel toevallig dat Wayne naast een tunnel crashed..
Ze leeft nog dus?quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:56 schreef MuKe het volgende:
ik had afgelopen zomer Sarah Clarke (Nina Myers) in het vliegtuig naar LA gezien. Wij zaten in de economy class en we waren iets van 7 uurtjes al in het vliegtuig (vanuit Heathrow).
Komt opeens vanachter het gordijn vanuit business class iemand naar achter. Ik kijk omhoog en ik denk van what the fuck.... ze had een beetje oubollig bloemetjes jurk aan als ik me niet vergis maar het was definately Nina![]()
Ze ging naar de stewardess die vlakbij me stond om iets te zeggen/vragen en ging toen weer terug.
Had geen camera bij de hand ofzomaarja iedereen weet wel wie ik bedoel:
[afbeelding]
dacht ff leuk verhaaltje om mee te delen
Ik hoop dat ze er een dikke SOA voor gekregen heeft..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:56 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ze leeft nog dus?![]()
En je hebt haar niet overmeesterd en overgedragen aan CTU?
Schaam je![]()
Aflevering 14 was wel cool, ik denk niet dat Audrey een echte mol tegen CTU is. Ze heeft gewoon een schema verkocht maar wist niet waar het voor was. Maar waarom? Voor het geld hoeft ze het toch niet te doen?![]()
Ik denk dat ze er wat anders voor heeft gekregen.
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:54 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er een dikke SOA voor gekregen heeft..![]()
jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:56 schreef Merkie het volgende:
"Isn't it funny - you hear a phone ringing and it could be anybody. But a ringing phone has to be answered, doesn't it?"
En? Vind je nog steeds dat Kiefer geen bad-guy speelt in deze film?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:27 schreef qu63 het volgende:
http://www.ebaumsworld.com/phonebooth.html
jaquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En? Vind je nog steeds dat Kiefer geen bad-guy speelt in deze film?
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:23 schreef TC03 het volgende:
"You've got credibility problems, Stu."
Liegen en bedriegen lijkt me altijd nog een klein tikkeltje (quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
ja
Stu liegt en bedriegd, en Kiefer zorgt ervoor dat hij de waarheid spreekt. Stu blijft liegen en neemt zijn verantwoordelijkheden niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 maart 2006 11:06 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Edgar
Ik vind seizoen 5 tot nu toe, ik hoop dat er alleen vanaf nu geen echte bekenden meer dood gaan. Palmer, Michelle, Edgar, Tony, Lynn, nu vind ik het wel genoeg eerlijk gezegd. Ben benieuwd hoe de verhaallijn van Audrey zich gaat ontvouwen, alweer een mol is wat afgezaagd, dus ik ben benieuwd waar ze mee komen.
Ik denk dat iemand gewoon haar naam heeft gebruikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Das niet zo duur, via het internet of .....quote:Op zondag 26 maart 2006 16:14 schreef qu63 het volgende:
ik heb net de eerste 4 seizoenen op dvd gekocht voor ¤150
bij de V&Dquote:Op zondag 26 maart 2006 16:15 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Das niet zo duur, via het internet of .....
quote:Op woensdag 22 maart 2006 14:12 schreef Arcee het volgende:
Die screenshots zijn veel de donker.
[afbeelding]
Dan liever een mooie heldere foto van Mrs. Logan.
daar is ze best vrolijk enzoquote:Op zondag 26 maart 2006 16:25 schreef Pek het volgende:
[..]
![]()
mrs. Logan speelt ook in een lullige comedy op Net5 zie ik net![]()
Nog niet bekend, maar ik denk in september ofzo, net als seizoen 4.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:52 schreef SilverGun het volgende:
Even een n00b-vraag: wanneer begint seizoen 5 in Nederland?
Nee, ik werd vakker voordat hij dat kon vertellen.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:30 schreef H.Flick het volgende:
Was Mason gemuteerd door de radioactieve straling?
Ik had haar laatst ook nog eens in een film gezien. Weet alleen niet meer welkequote:Op zondag 26 maart 2006 16:31 schreef qu63 het volgende:
[..]
daar is ze best vrolijk enzo
heb vorige week wat screenies gemaakt ervan, maar zat niks leuks bij
http://www.imdb.com/name/nm0005443/quote:Op zondag 26 maart 2006 16:53 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Ik had haar laatst ook nog eens in een film gezien. Weet alleen niet meer welke![]()
Ow ja Garden State, waar ze trailertrash was![]()
Helaas, het had een stuk goedkoper kunnen zijn voor je via internet. Voor iedereen die dvd's wil hebben van de vorige seizoenen: op play.com zijn ze uit mn hoofd rond de 25euro dacht ik per stuk, ook s4.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
bij de V&D
3 halen, 2 betalen. eerste 3 seizoenen ¤45, 4e seizoen ¤69.
klopt daar heb ik ze alle 4 vandaan.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:07 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Helaas, het had een stuk goedkoper kunnen zijn voor je via internet. Voor iedereen die dvd's wil hebben van de vorige seizoenen: op play.com zijn ze uit mn hoofd rond de 25euro dacht ik per stuk, ook s4.
Een kerel die Hank heet met ongeschoren bakkus en pruik op: "Hoi, ik ben Audrey Raines je weet wel van die secretaris, wil je een tekening kopen"quote:Op maandag 27 maart 2006 09:45 schreef dapluiz het volgende:
Heb zo'n idee dat audrey er wel ingeluist zal zijn, misschien wel weer een mole die iets onder haar naam verkocht heeft ofzo ?
in een steegje:quote:Op maandag 27 maart 2006 10:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Een kerel die Hank heet met ongeschoren bakkus en pruik op: "Hoi, ik ben Audrey Raines je weet wel van die secretaris, wil je een tekening kopen"
kan je misschien een screenie maken?quote:Op maandag 27 maart 2006 10:35 schreef Wytze het volgende:
is het iemand opgevallen trouwens dat die kale knakker die telkens vrolijk met jack en kurtis mee hopt vorig seizoen is neergeschoten door die vrouwelijke fake FBI agent die later door jack werd neergepoft in dat appartement
Dat zijn gewoon van die lui waarvan ze denken dat ze toch niet onthouden worden (en ze hebben gelijk het is mij niet opgevallenquote:Op maandag 27 maart 2006 10:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je misschien een screenie maken?
en er zijn een aantal actuers die meerdere keren gebruikt worden he
Die actie in het colloseum (einde seizoen 2) met die Kingsley en Ms. Palmer. Dat 3e figuur wat er bij stond werd neergeschoten door Jack, en in seizoen 3 word ie nog een aantal keer neergeschoten
Everyone is for sale, even CTUquote:Op maandag 27 maart 2006 15:24 schreef qu63 het volgende:
iemand al opgevallen dat die strepen op de ramen in CTU eigenlijk barcodes zijn?
Klopt, vertelde ze ook een keer in een behind the scenes. Het waren volgens mij ook allemaal echte boodschappen.quote:Op maandag 27 maart 2006 15:24 schreef qu63 het volgende:
iemand al opgevallen dat die strepen op de ramen in CTU eigenlijk barcodes zijn?
er staat iig de naam van de designer van de hele set inquote:Op maandag 27 maart 2006 16:19 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Klopt, vertelde ze ook een keer in een behind the scenes. Het waren volgens mij ook allemaal echte boodschappen.
laatste ep?quote:Op maandag 27 maart 2006 16:14 schreef Pek het volgende:
Ik kan het helaas nu niet terugkijken, maar er is een stukje in de laatste ep waar die vice-president aan de telefoon is en toen zag ik dus echt zijn horloge op 10 voor 2 staan, of 10 over 10![]()
Kan iemand dat bevestigen?
"Your mother sucks cock in hellllll"quote:Op maandag 27 maart 2006 16:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
er staat iig de naam van de designer van de hele set in
de rest wilde ie niet vertellen
als in nr. 14?quote:
doh!quote:
Ik kan 't niet vinden.quote:Op maandag 27 maart 2006 16:14 schreef Pek het volgende:
Ik kan het helaas nu niet terugkijken, maar er is een stukje in de laatste ep waar die vice-president aan de telefoon is en toen zag ik dus echt zijn horloge op 10 voor 2 staan, of 10 over 10![]()
Kan iemand dat bevestigen?
quote:Op maandag 27 maart 2006 18:28 schreef Pek het volgende:
Oh god, voor ik paniek zaai:
Ray Wise speelde Leyland Palmer in Twin Peaks, waarin hij z'n eigen dochter Laura om zeep helpt![]()
offtopic, inderdaad, sorry![]()
die is al oudquote:Op maandag 27 maart 2006 18:31 schreef Bergie88 het volgende:
When Kim Bauer lost her virginity, Jack Bauer found it and put it back.
Bron: http://www.notrly.com/jackbauer/index.php?topthirty
quote:
http://www.24fanclub.com/quote:Op maandag 27 maart 2006 21:38 schreef Jay_Snake het volgende:
Zag vandaag in IC dat één van de hoofdrolspelers een CTU tshirt aanhad. Iemand enig idee waar je deze kunt bestellen? Zag er heel kewl uit.
Alvast bedankt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hele aflevering was een grote parodie op 24 leek het wel.. Je zag steeds een rode klok in beeld, die er echt precies hetzelfde uitzag als in 24. Er was zo'n aannemer ofzo die heette Sjaakquote:Op maandag 27 maart 2006 21:38 schreef Jay_Snake het volgende:
Zag vandaag in IC dat één van de hoofdrolspelers een CTU tshirt aanhad. Iemand enig idee waar je deze kunt bestellen? Zag er heel kewl uit.
Alvast bedankt
quote:Op maandag 27 maart 2006 21:46 schreef CloudStrife het volgende:
Raadsel waarvan ik zelf niet eens het antwoord weet. Ik doe ff als spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He, jammer. Beetje prijzig om 1 shirt naar NL te laten verschepen, 35 dollar (shirt+ verschepen naar nl) ofzo. Weet iemand missie een zaak in Nederland die ze heeft?quote:
Dat probeer ik ook al een tijdje uit te zoeken maar heb tot nu toe niks gevonden. De prijs vind ik niet eens zo'n probleem.. heb alleen geen CC dus dan houd het op.quote:Op maandag 27 maart 2006 22:05 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
He, jammer. Beetje prijzig om 1 shirt naar NL te laten verschepen, 35 dollar (shirt+ verschepen naar nl) ofzo. Weet iemand missie een zaak in Nederland die ze heeft?
zat Chloë er niet vanaf het begin inquote:But three years ago, as "24" entered its third season and the newly created role of Chloe beckoned, Rajskub was loath to audition.
"On the page the part was just, `No, Jack. Yes, Jack,'" she explains. "Besides, I had never watched '24.' But when I realized what it was, I realized this is a cool show."
wie was er dan de techiequote:
zo'n wijf dat dood ging in S2 toen CTU werd opgeblazenquote:
Paulaquote:Op maandag 27 maart 2006 23:59 schreef Merkie het volgende:
Jaimie in seizoen 1, Paula in seizoen 2. Toch?
Ja.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:01 schreef Wytze het volgende:
Je hebt de nieuwe ep al gezien ?
[ Bericht 29% gewijzigd door flapp0r op 28-03-2006 08:32:51 ]Hij was maar een clown...
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:31 schreef AlohaXa het volgende:
Ik hoop dat hij dood is, dan lekker einde 24![]()
wat dacht je van de vice presidentquote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:08 schreef kreischer2000 het volgende:
Vette episode wederom, vooral toen Jack die CTU ventjes aanviel, damn wat had ik graag gehad dat hij die gasten een pak slaag had gegeven. Die Henderson is trouwens wel een held, echt het evenbeeld van Jack alleen dan van the dark side![]()
Ben echt benieuwd wat Wayne te melden heeft en wat er in Hendersons Pandorra's box zit. Hij wist iig dat Wayne op weg was naar de verblijfplaats van de President dus daar moet een mol zitten.
Ik vind dat TE voor de hand liggend eigenlijk. Ik hoop op iemand andersquote:
En nog 1:quote:Jack in Therapy
Audrey: "He fakes his death, moves to Mexico and shacks up with some other family for a year and a half. By the way this is after he killed my husband. Then, out of nowhere he comes back, accuses me of being a terrorist and tortures me."
Jack: "You don't understand this Job Audrey..."
Audrey: "What does that even mean Jack?!?! You used the same line a few years ago on Kim & Chase when you we're strung out on smack!.."
Doc: "Wait, Jack you had a drug problem? was this before or after you killed Audrey's husband and staged your death?"
Jack: "We're running out of time...."
93220.3 in reply to 93220.2
Jack: "...i've already gone over this, i had to use in order to maintain cover with the Salazars...You know this Audrey, you have access to my file. WHY ARE WE HERE!!!"
Audrey: "Stop blaming the job Jack, you see how quickly he loses his temper. It's like this all the time at home"
Doc: "Hmm...., I see. Back up for a moment, who are the Salazars?"
Jack: "The Salazars attempted to buy a weaponized virus for the purposes of holding the world hostage...Hundreds of thousands of lives were at stake, including yours Doc! I don't have time for this...you wont understand."
Doc: "and you began to use at that time?"
Audrey: "it's more complex than that, his addiction was also the result of depression."
Jack: "Audrey what are you doing..."
Doc: "Jack you were abusing heroin because you were depressed? Tell me more."
Jack: "This is the last time I will talk about this. I was having a difficult time dealing with Terri's death."
Doc: "Terri, your wife....?"
Jack: "Right, she was murdered by a CTU Agent with whom I had a relationship while I was seperated from Terri."
Doc: "So let me get this straight. Your wife was murdered by the woman you were sleeping with during your marital separation, you subsequently became depressed and addicted to heroin, then you killed Audrey's husband and staged your own death? anything else I should know about?"
Jack: "You dont want to know anything more..."
Audrey: "Jack, we said we weren't going to place any limitations on this!!"
Jack: "This is over, Audrey we're leaving..."
quote:Okay, now pretend Jack never met Barry and it turns out that Barry is the doc.
Barry: Well, I think we made good progress today, should I book you two for next week.
Jack looks over and notices a picture of Kim on Barry's desk.
Jack: What the hell is that!
Barry: Oh that? That's my girlfriend. Her heroine addicted father also faked his death and was an extremely controlling person. Yep, she was an easy one to get into the sack with, she just needed a little fatherly love...From a man twice her age (wink)
Jack pushes Barry's desk over and grabs him by the throat, pushing him against the wall.
Jack: You SONOFABITCH!!! YOU STAY THE HELL AWAY FROM MY DAUGHTER OR I 'WILL' LET YOU BLEED TO DEATH IN THIS OFFICE!
Barry: But I'm not bleeding.
Jack pulls out his gun and shoots Barry in the kneecap.
Barry: JEEEEESUS! WHAT THE HELL IS YOUR PROBLEM!
Audrey: Do you see now what I have to put up with. He's like this every Monday.
Jack: Audrey, go wait outside.
Audrey: Jack...
Jack: NOW!!!
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 12:25 schreef kreischer2000 het volgende:
Dit kwam ik tegen op een ander 24 forum en ik kon het jullie niet onthouden:
[..]
En nog 1:
[..]
![]()
Die van kreischer is een beetje een 12-in-een-dozijn kwootje, alhoewel ie wel tof is.quote:"And now I'm... upset"
Ik denk ook niet dat Jack dood is. Die ligt daar straks bewusteloos terwijl Birko ervandoor gaat zodat ze dat lijntje nog wat kunnen rekkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:12 schreef TC03 het volgende:
Wtf, Jaaaaaaack!Nouja, ik denk niet dat hij dood is. Trouwens, wie vond het er nog meer een beetje debiel uit zien dat Jack met schoudertas en al via een touw uit een helikopter glijdt? En ook nog die laatste scène, dat Jack voordat vuur uit rent, béétje lachwekkend (incl. schoudertas weer
).
TT voor het volgende topic:
[..]
Die van kreischer is een beetje een 12-in-een-dozijn kwootje, alhoewel ie wel tof is.
Aaron blijft ook een cool personage.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:17 schreef qu63 het volgende:
ik vond Curtis wel lekker droog, jack reageerd niet, iedereen in paniek, en dan lekker droog melden dat Jack weer terug gaat
Aflevering 15 is gisteren uitgezonden in de VS.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:17 schreef Woldo het volgende:
Tot waar zijn we nu? Ik heb t/m 14 gedownload en gekeken.
Aflevering 15 is gisteren uitgezonden, vandaag te downloaden.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:17 schreef Woldo het volgende:
Tot waar zijn we nu? Ik heb t/m 14 gedownload en gekeken.
nah, Jack leeft, Bi(e?)rko zat in Jack's armen geklemdquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:16 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Jack dood is. Die ligt daar straks bewusteloos terwijl Birko ervandoor gaat zodat ze dat lijntje nog wat kunnen rekken![]()
ik denk dat er dan maar 1x geschoten wordtquote:Ik blijf die Henderson wel een mooi vent vinden hoor, hij maakt het Jack toch best lastig.Ik kijk al uit naar de confrontatie tussen die twee, dat wordt nog gezellig
![]()
een knikje en dan twee headshotsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:17 schreef TC03 het volgende:
Dat was trouwens wel stoer, Jack en Curtis samen op de pwn-toer.
Ik hoop op een mooie martelscennequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
nah, Jack leeft, Bi(e?)rko zat in Jack's armen geklemd
[..]
ik denk dat er dan maar 1x geschoten wordt
Door Jack
China erbij zou wel gaaf zijn en Henderson opsporenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:20 schreef Merkie het volgende:
Ben benieuwd wat nu de verhaallijn wordt. Zenuwgas is voorbij, en verder weet ik alleen dat Aaron en Wayne Ghost Recon aan het spelen zijn en dat Jack ergens in een auto verstopt ligt.
Putverdumme, nu downloaden en kijkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:22 schreef Woldo het volgende:
Damn, jullie hebben et nu over aflevering 15? Zo ja, dan ga ik snel uit dit topic.
tot over een paar uurquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:22 schreef Woldo het volgende:
Damn, jullie hebben et nu over aflevering 15? Zo ja, dan ga ik snel uit dit topic.
Overname CTU, Russische president die geïrriteerd is, rare VP etc...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:24 schreef AlohaXa het volgende:
Hmm we hebben Henderson , broeder Palmer met Erin, de chinezen en misschien de duitse spion nog.
Hmmmm ik hoop dat het nu niet afzwakt zonder zenuwgas
broeder Palmer is wel even buiten bewustzijnquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:24 schreef AlohaXa het volgende:
Hmm we hebben Henderson , broeder Palmer met Erin, de chinezen en misschien de duitse spion nog.
Vond die verhaallijn maar storend eigenlijk. Ik wil Jack vs Henderson (hoe heet 'ie van veur eigenlijk?)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:24 schreef AlohaXa het volgende:
Aaron heeft een toffe rol dit seizoenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
broeder Palmer is wel even buiten bewustzijn
Dat zal nog stoer worden in dat buitenverblijfErin met een verdoofde palmer op zn rug al schietend door het buitenverblijf van de president
Idd! Dat was echt vét!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:25 schreef Merkie het volgende:
Iemand trouwens de toffe muziek weer opgevallen? Toen Bierko en co de centrale overnamen. Vorige week ook al toen Colette werd opgepakt.
Sean mag toch ook wel een keer uit zn dak gaanquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:26 schreef kreischer2000 het volgende:
Ja idd, klinkt niet als Sean Callery dat is toch wat rustiger normaal gesproken!
'k Heb nu al zin in de laatste scène van het seizoen. Die zijn altijd zo mooi.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Sean mag toch ook wel een keer uit zn dak gaan
Het paste iig erg goed bij de scenequote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Sean mag toch ook wel een keer uit zn dak gaan
Het nare is dan dat je daarna weer 7 maanden moet wachtenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
'k Heb nu al zin in de laatste scène van het seizoen. Die zijn altijd zo mooi.Vooral bij seizoen 3.
![]()
Werk.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Putverdumme, nu downloaden en kijken. Aflevering 15 is erg vet
.
Tegen die tijd zal deel 19 al wel geopend zijnquote:
Met het tempo van het laatste half uur moet dat zeker goedkomenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tegen die tijd zal deel 19 al wel geopend zijn. Tot vanavond dan maar
.
Dat was in een ver ver verleden, laten we nu gewoon maar normaal doortellen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:36 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Met het tempo van het laatste half uur moet dat zeker goedkomen![]()
Ik vind het trouwens echt gaaf dat ze Aaron een grotere rol hebben gegeven dit seizoen, dat blijft een gave vent![]()
Volgende deel moet trouwens deel 21 zijn! Dan klopt de telling weer![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.previews op http://feeds.feedburner.com/24Season5Promos
Beetje erg overdreven. Zo'n crisis situatie, zij komt met de oplossing waarmee ze in feite de levens van honderdduizenden mensen redt en toch is dat het eerste waar ze aan denkt... wel erg ver gezocht.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:45 schreef Un4 het volgende:
Nou,nerve gas uit de weg: laat de chinezen maar komen!
Vond dat sexual harrassment stukje wel leuk gevondenPsycho bitch!
Hij is ook niet zomaar iemand he en wist dat z'n leven gevaar liepquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:01 schreef H.Flick het volgende:
Hoe kwam Wayne eigenlijk aan dat geweer? Liggen die zomaar in de bossen daar?
Z'n auto was over de kop geslagen en hij was meteen zo'n tunnel in gevlucht. Toen had hij nog geen wapen bij zich, of hij moet een gigantisch geweer in z'n broek kunnen verstoppenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:11 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hij is ook niet zomaar iemand he en wist dat z'n leven gevaar liep
ik vind dr nou niet echt een goede band hebben hoorquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:29 schreef Bergie88 het volgende:
Cloe heeft trouwens ook voor de eerste keer snel een "goede" band met der nieuwe colega, en die meid is nog best wel knap ook
idd was het al gemeldquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:40 schreef BB-Pieter het volgende:
Heb net de vorige aflevering gezien, ga zo de laatste bekijken, maar wou dit nog even kwijt. Weet niet of dit al genoemd was, maar het viel mij gelijk op dat ik die kerel kende. Desmond!! :p Heb vorige topic nog niet gelezen, veel te bang dat ik weer te veel informatie zou lezen, dus sorry als het dubbele info is.
'Lost''s Desmond turns up... on '24'
Lost fans have been wondering what happened to Desmond since he bolted from The Hatch last fall. Well, wonder no longer: Desmond apparently ran all the way to another network. Actor Henry Ian Cusick showed up on this week's 24, playing a German intelligence agent who's been hunting down -- and sleeping with -- a gorgeous information broker with ties to the nerve-gas gang.
Seems pretty clear what's going on here: Multi-accented terrorists, demented Defense Department superpatriots, and German intelligence have conspired to imprison the Lost castaways on a remote island while simultaneously attacking Los Angeles with nerve gas. Now Jack Bauer, Dr. Jack, and The Tree-Uprooting Smoke Monster (an unlikely ally) must team up to solve the mystery and save the world from The Others -- before time runs out! At least that's my theory.
Ik dacht dat hij zo'n mannetje die achter hem aan kwam had vermoord.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Z'n auto was over de kop geslagen en hij was meteen zo'n tunnel in gevlucht. Toen had hij nog geen wapen bij zich, of hij moet een gigantisch geweer in z'n broek kunnen verstoppen.
oftopic: ik ben het slowchatten uit het bb5 topic nog steeds niet verleerd, daar kwam soms per minuut meer dan één bericht binnenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
@bergie88
Anders plaats je gelijk ff 3 berichten achter elkaar!
-knip-
eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |