Vond ik ook suf.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:04 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond het wel suf dat Jack binnen 2 seconden over de dood van Tony heen was. Sowieso was er bijna geen aandacht voor Tony's dood.
Wat een gezeur, het was toch duidelijk dat daar geen moment voor was, en bij Edgar wel.quote:Op donderdag 23 maart 2006 22:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vond ik ook suf.
En geen stille klok, terwijl Edgar er wel een kreeg.![]()
Ik heb denk ik wel een idee waarom er zoveel over gezeurd word. Jack en Tony zijn echt super goede vrienden. Al de hele serie en het was één van de laatste die zo dicht bij hem stond. Ze hebben af en toe wat onenigheid e.d.. Maar Jack is op zulke momenten gewoon eigenlijk een monsterquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat een gezeur, het was toch duidelijk dat daar geen moment voor was, en bij Edgar wel.
Dat was 1 van de weinige keren dat Chloë emotie toonde terwijl ze een beetje een haatliefde verhouding hadden, en het was een drama moment omdat iedereen daar veilig zat en moest toekijken hoe hij stierf.
Bij Tony moesten ze snel weer verder, het gebeurde in een oogwenk, Jack had het er even moeilijk mee maar er is > 40% personeel weg en terroristen zijn bezig met hun volgende doel dan heb je niet echt tijd om erbij stil te staan. Hard maar enigzins realistisch, er komt vast nog wel een moment dat Jack afscheid neemt van Tony.
Ik snap niet dat er zooooveel om gezeurd moet worden.
Misschien heeft ie het eerst in werking gezet en het toen pas op TV aan het volk verklaard?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:43 schreef Mip1988 het volgende:
jammer dat er geen aandacht was voor Tony
en ook in deze ep was het realtime-concept conpleet verdwenen
de president doet z'n toespraak en 5 minuten later staat het leger op straat
en weeeeeeeeeeer een terrorist die immuniteit eist. kommop jongens hoe vaak hebben we dat nou al gezien![]()
ben wel beniewd naar hoe het zit met Audrey en wat Wayne gaat meemaken
Duuh! Het leger stond natuurlijk allang klaar, hij zei ook niet voor niets dat de Martial Law per direct in werking werd gesteld.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:43 schreef Mip1988 het volgende:
de president doet z'n toespraak en 5 minuten later staat het leger op straat
8 bedoel jequote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:06 schreef flyguy het volgende:
grappig ook altijd dat in 90% van de tijd tijdens de reclameklokken de scene zeg maar blijft hangen maar dat de klok door blijft lopen :S
als je het nog beter gaat bekijken zien we maar 40 van de 60 minuten dus eigenlijk moeten er gewoon per seizoen 12 afleveringen bij
Juist niet, meestal wordt de tijdssprong gewoon netjes gemaakt dacht ik zo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:06 schreef flyguy het volgende:
grappig ook altijd dat in 90% van de tijd tijdens de reclameklokken de scene zeg maar blijft hangen maar dat de klok door blijft lopen :S
als je het nog beter gaat bekijken zien we maar 40 van de 60 minuten dus eigenlijk moeten er gewoon per seizoen 12 afleveringen bij
Idd, zoiets word eerst tot in de puntjes alvast geregeld, en dan wordt het als formaliteit aan 'the people' verteld...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 11:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Misschien heeft ie het eerst in werking gezet en het toen pas op TV aan het volk verklaard?
dat is plas pause voor Jackquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:06 schreef flyguy het volgende:
Was ook allang gevraagd door Logan aan die Vice President, die zei dat ze al klaarstonden toen hij het plan opperde...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Duuh! Het leger stond natuurlijk allang klaar, hij zei ook niet voor niets dat de Martial Law per direct in werking werd gesteld.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan belt ie met CSI om ook hun zaken op te lossen, je weet
Jack een bureaucraatquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:55 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
![]()
Daar kan Grissom niet tegen. Hij heeft een hekel aan bemoeizuchtige burocraten
Nee dat is hij eigenlijk ook niet, maar Grissom lost dingen liever gewoon zelf op, dat wilde ik vertellen. Ze lijken dus wel een beetje op elkaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |