mm, als er een periode komt zonder Lost, CSI en 24 denk ik dat ik ook maar eens aan Prison Break begin om het gat op te vullenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:40 schreef TC03 het volgende:
Wat een goede serie is dit toch. Ik heb net Prison Break verder gekeken, leuke serie, maar het valt wel een beetje in het niet als je ook 24 hebt.
Onterecht zo bleek later. Maar was wel leuk. "Then you'll see what protocols are all about."quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:05 schreef Arcee het volgende:
Geweldig hoe Chloe dat sexual harassment-mannetje op z'n nummer zette.
Dat heb ik dus andersomquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:40 schreef TC03 het volgende:
Wat een goede serie is dit toch. Ik heb net Prison Break verder gekeken, leuke serie, maar het valt wel een beetje in het niet als je ook 24 hebt.
Die 2 seconden Henderson deed 't hem hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:17 schreef Myers het volgende:
Dit vond ik dus echt ff de coolste ep van heel seizoen 5, VET HEFTIG.
Klopt, maar op dat moment weer een erg stoer Chloe-momentje.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:50 schreef TC03 het volgende:
Onterecht zo bleek later. Maar was wel leuk. "Then you'll see what protocols are all about."
Henderson owned idd, maar alles in deze aflevering was super coolquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die 2 seconden Henderson deed 't hem he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:54 schreef koudair het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogal ergelijker inderdaad.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:33 schreef Arcee het volgende:
Was Jack niet beetje heel snel van de aanhouding van Miss Stenger naar CTU?
Naar mijn idee is dat al gebeurd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:49 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Nogal ergelijker inderdaad.
Voor de rest echt een puike aflevering weer. Ik denk dat seizoen 3 wel wordt overtroffen als dat niet al is gebeurd.
hij belde vanuit de autoquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:39 schreef Bergie88 het volgende:
Waar in de episode hebben jullie Henderson gezien dan?? Hij speelt het wel goed maar ik dacht niet aan hem tijdens de uitzending, ik vond het super hoe Bierko bezig was.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:18 schreef Richardfun het volgende:
Schaamteloze tvp
Ja dat bedacht ik me ook heel even! Dat deed Sjek toch tamelijk vlotquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:33 schreef Arcee het volgende:
Was Jack niet beetje heel snel van de aanhouding van Miss Stenger naar CTU?
Hehe dat heb ik dus ook.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:45 schreef dapluiz het volgende:
Ik kan me de topictitel quote gewoon ff niet herinneren![]()
Wanneer was dat precies ?
ik geloof toen hij Colette ondervroeg..quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:45 schreef dapluiz het volgende:
Ik kan me de topictitel quote gewoon ff niet herinneren![]()
Wanneer was dat precies ?
En zalige tietenquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat heeft Audrey een lelijke neus trouwens
Ik denk dat je er je eigen invulling aan kan geven want we weten tenslotte niet hoe ze daar gekomen zijn. Dus ik gok maar op met de helicopter.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook heel even! Dat deed Sjek toch tamelijk vlotBehoorlijke steek die ze daar lieten vallen imo.. dat was voor mij toch de 1e keer dat ik ff zoiets had van "hmpf ze smokkelen met realtime" (ik weet dat het vaker is gebeurd, maar dit is toch wel extreem hoor) ... maar dat maakte de rest van de aflevering meer dan goed
Dat doen ze sowieso altijd. Het begint nooit precies op het moment dat de vorige aflevering stopte. Kijk maar na, om 07:59:59 ligt Tony nog dood in Sjek's armen, om 08:00:01 wordt er een laken over Tony gelegd en wordt de boel opgeruimdquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook heel even! Dat deed Sjek toch tamelijk vlotBehoorlijke steek die ze daar lieten vallen imo.. dat was voor mij toch de 1e keer dat ik ff zoiets had van "hmpf ze smokkelen met realtime" (ik weet dat het vaker is gebeurd, maar dit is toch wel extreem hoor) ... maar dat maakte de rest van de aflevering meer dan goed
ik denk dat Wayne eerst bij moet komenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:38 schreef Richardfun het volgende:
Ik denk dat Wayne de volgende ep redelijk 'home free' is. Als Aaron hem eenmaal daar bij de retreat krijgt, kan ik me niet voorstellen dat ze hem nog iets kunnen maken, ook al zou bv. de vice-president in het complot zitten, daar is het toch wel redelijk veilig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |