Zoals ik al eerder zei: wat Jack betreft is 24 best wel voorspelbaar... zo snel laten ze hem niet doodgaanquote:Op donderdag 6 april 2006 21:30 schreef scanman01 het volgende:
Ik bedacht me net dat de topictitel van een tijdje geleden, 'Shes gone Jack' wel een beetje een spoiler is. Niet zozeer over wie er dood is, maar wel over het feit dat Jack terug komt. In principe weten de mensen die alleen het einde van seizoen 4 kennen dat nog niet natuurlijk.
Maar ach, dat was ook wel te raden
Klopt, maar iedereen vroeg zich vorig jaar toch wel af hoe het nou verder zou gaan met Jack, omdat hij officieel niet meer bestond. Aan de topictitels is wel te zien dat hij gewoon weer bij CTU is denk ik. In ieder geval dat het weer rondom CTU speelt. Dat had ik zelf vorig jaar niet verwacht eigenlijk.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: wat Jack betreft is 24 best wel voorspelbaar... zo snel laten ze hem niet doodgaan
Ik denk nog steeds dat het einde van seizoen 5 ook wel in het teken zal staan van Jack en de Chinezen. Misschien dat Logan de Chinezen op de hoogte stelt van het feit dat Jack nog leeft, of weet Jack alles zo te draaien dat China Logan de schuld geeft in plaats van hem. Maar ik vind dat ze die lijn niet zo maar kunnen vergeten. Jack zou immers weer verdwijnen, zo had hij Logan beloofd.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar iedereen vroeg zich vorig jaar toch wel af hoe het nou verder zou gaan met Jack, omdat hij officieel niet meer bestond. Aan de topictitels is wel te zien dat hij gewoon weer bij CTU is denk ik. In ieder geval dat het weer rondom CTU speelt. Dat had ik zelf vorig jaar niet verwacht eigenlijk.
Herhaling van seizoen 1: Curtis moet een presidentskandidaat beschermen: Future President Jack Bauerquote:Op donderdag 6 april 2006 21:43 schreef TC03 het volgende:TVP
Ik hoop alleen voor seizoen 6 dat er een keer iets anders gebeurt. GewooN Jack, Kloowie, Audrey en Curtis die samen met een missie bezig zijn die niet per sé over een grote terroristische aanslag gaat. Het zou mij ook heel cool lijken als het zich een keer niet in LA afspeelt, maar gewoon in Londen ofzo. Of Rotterdam.![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herhaling van seizoen 1: Curtis moet een presidentskandidaat beschermen: Future President Jack Bauer
Dit moet wel een hoax zijnquote:Op donderdag 6 april 2006 22:55 schreef -Mo- het volgende:
[[url=http://www.gmu.edu/toplevel/images/gmulogo.gif]afbeelding][/url]
Zo werk Buchanan daar, zijn er de Palmer Raids, is Bauer er Assistant Registrar, Terry Myers assistent bij Engels, Almeida is financieel president, en verder houdt het maar niet op.![]()
Hoezo precies?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:56 schreef H.Flick het volgende:
Ongelooflijk trouwens dat Jack in seizoen 1 director was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |