Ik dacht even dat het misschien wel grappig zou zijn, toen hij allemaal koffie moest halen, maar vervolgens maken ze er opeens een zogenaamd "echt avontuur" van en is het alleen maar sneuquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:30 schreef Merkie het volgende:
Wat moet dit voorstellen? Wat slechtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jupquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:52 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Geweldige TTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee jij bent lekkerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:13 schreef planethugo het volgende:
wat een kut tt
Als ik jou was zou ik ff opbokken tot je epi 3 & 4 ook hebt gezien, want dit topic staat zometeen vol spoilersquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:56 schreef Jasza het volgende:
ALLAH U AKHBARom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zei die toch in die 2e aflevering?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Nee jij bent lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:41 schreef Aibmi het volgende:
Jammer dat de TT wel een spoiler is als je 24 wel al helemaal hebt gezien, en PB nog nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel jammer voor mensen die seizoen 6 nog niet begonnen zijn omdat ze alle andere seizoenen nog moesten inhalenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:52 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Geweldige TTom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan kun je hier ook beter niet zijn.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:51 schreef Djensen het volgende:
[..]
Wel jammer voor mensen die seizoen 6 nog niet begonnen zijn omdat ze alle andere seizoenen nog moesten inhalenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In 32 dagen van aflevering 1 se1 tot op dit moment aflevering 17 se5, redelijk verslaafd, kan ook niet wachten op seizoen 6!!
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:01 schreef TC03 het volgende:
Wat was de TT eerst dan?
PRISONBREAK SPOILER 
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:20 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik ff opbokken tot je epi 3 & 4 ook hebt gezien, want dit topic staat zometeen vol spoilersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu 4 kijkenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar is je geweldige titel danquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:18 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Jupom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Nee jij bent lekkerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat hij een PB-spoiler in de titel doet vind ik niet zo erg, wel vind ik het erg dat hij van de unaniem besloten "Not good enough"-TT afwijkt. Tssquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[afbeelding] PRISONBREAK SPOILER [afbeelding]SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder blijf ik me verbazen dat de show zo pakkend kan blijven, je zou denken dat het concept nu wel uitgemolken was...SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik nieteens gelezenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat hij een PB-spoiler in de titel doet vind ik niet zo erg, wel vind ik het erg dat hij van de unaniem besloten "Not good enough"-TT afwijkt. Tssom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop