quote:Op dinsdag 23 mei 2006 10:50 schreef 0_finch_0 het volgende:
Degelijk einde, maar niet zo spectaculair als het hele seizoen, vind ik. Weer een open lijntje, naar de volgende serie. Waarschijnlijk gaan ze hem gebruiken om het Logan verhaal te vertellen, zodat de VS een flink gezichtsverlies lijden t.o.v. China.
Serie 6 zal ook wel een beetje in het kader staan van 'the hunt' op de mannen achter Logan. Welke trouwens waarschijnlijk op korte termijn wel dood gaat, want die mannetjes zijn als de dood dat hij zijn mondje open doet.
Ik weet trouwens niet of Henderson echt dood is, waarom lag hij op een brancard zonder doek over zich heen? Waarom kwam hij weer in beeld? Hij wilde op eenzelfde manier als Jack onderduiken, de eerste stap is gezet. Daarnaast kent hij die knakkers achter Logan waarschijnlijk.
Just my few penniesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:22 schreef Richardfun het volgende:
Briljant hoe Logan uiteindelijk ontmaskerd werd, zag dat echt niet aankomen met die 'bug' op z'n pen. Ik dacht heel even dat het een happy end ging worden voor Jack toen ze zeiden dat Kim aan de telefoon was, maar toen hij naar binnen moest voor dat telefoontje voelde ik de bui al hangen. Kutchinezen. Arme Jack, het zit hem ook nooit mee. En arme 'ons', wij moeten nu weer 7 maanden wachten op het nieuwe seizoen...
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:39 schreef qu63 het volgende:
OMG!
de gebugde pen zag ik eigenlijk wel aankomen, en ook stom eigenlijk dat Jack de telefoon binnen aan moest nemen, iedereen heeft toch een mobiel? Ook leuk dat degene die het aan Jack kwam vertellen wel een Aziatisch uiterlijk hadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en Jack op de boot naar Sjanghaiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
7 maanden wachten!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:49 schreef koudair het volgende:
heerlijk einde hoor...niet teveel actie maar een lekkere opbouw naar het slot toe
we zaten een beetje op de chinezen te wachten.
oh ja een kleine promo dat seizoen 6 eraan komt http://rapidshare.de/file(...)romo_ea186_.avi.html
ben nu al benieuwd hoe ze hem terug gaan brengen
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:55 schreef Aurelium het volgende:
Pff, wel een beetje onzin dat jack bauer om 5 voor 7 ofzo ontvoerd werd en om 7 uur volledig afgetuigd was en op de boot naar china zat.
Maar goed, al met al een zeer toffe seasonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hoewel ik toen logan zn vrouw zo begon te mishandelen wel wist dat het opgenomen werdJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:23 schreef Bellator het volgende:
Net gezien, OMFG. Het einde!!!
Mijn opmerkingen.
- Begin met die onderzeeër, wauw! Super! Zo spannend. "Cut him deep, and cut him fast". Aiight!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
- Die ene derde agent, je wist dat ie dood ging. Ik iig wel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
- Superexecutie van Henderson door Jack. Het had haast niet mooier/beter gekund.
- Mooie Toyota.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
- Goed acteerwerk van Mike Novick!
- Morris is echt het achterlijkste personage uit ooit 24.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
- "He's selling women shoes in Beverly Hills"om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
- "Will he hurt him?" - "Jack Bauer does will do whatever it takes to compel blabla."om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
- Waar is Wayne Palmer?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Hij werd wel genoemd.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
- Morris is echt met afstand het stomste personage ooit, niet te geloven.
- Beetje low-budget om dezelfde foto van Jack Bauer te gebruiken als in seizoen 3.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
- Supergoede muziek aan het begin van de tweede aflevering, waar blijft die OST!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
- "Mr. President, I have a message from the White House" omfg, nieuwe TT!
- Geweldige monoloog van Jack, nóg beter dan diegene tegen Nina uit s3.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
- Uitvaart van Palmer was wel mooi, met die muziek en Logan die afgevoerd wordt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
- Die foto van Edgar + Chloe...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
- De Chinezen, wát een twist op zo'n goed moment. Ik vond het het meest schokkende moment van 24. Op dit moment, mijn god. Ik zag het echt niet aankomen alhoewel je het kon weten omdat een Chinees mannetje het tegen Jack zei.
- Seizoen 6 in Shanghai.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Erg goede season finale, met een beter eind dan seizoen 4! Soms ook hele ssaie stukken maar ook ENORM goede stukken. Het was de laatste paar afleveringen best mager qua verhaallijn, maar deze finale was gewoon goed met een enorme klapper op het eind.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.24Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
NIET de TT veranderen aub. Wacht lekker tot het volgende topic.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:26 schreef Merkie het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Capsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Gewoon lekker high-res, hier zitten toch geen modemmers:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hendersonom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Mooie autoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Oh jee, Jack Bauert tegenover mijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Jack =om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
R.I.P. Palmert.
[afbeelding]
Logan wordt afgevoerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Palmert gaat wegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Chloe + Edgarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Jack toegetakeldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Het zijn de Chinezenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Jack op de boot naar Shanghaiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
En nu is 't wachtenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:35 schreef Hulkio het volgende:
Toe Jack telefoon kreeg van kim en een chinees kwam dat vertellen toen had ik wel een vaag idee wat ging gebeuren (eindelijk is een keer geen "Happy End"). Net als het gesprek tussen Logan en zijn vrouw, had al zo'n gek idee dat het gesprek werd opgenomen. Verder heb ik ook mijn twijfels over de dood van Henderson. Jack had hem zijn "woord" gegeven dat hij hem zou laten verdwijnen net zoals hij was verdwenen en we weten allemaal nog wel hoe dat ging. Al met al een goede afluiting van een heel goed seizoen.
Ze reclameren niet voor niks met "the non stop season of 24", dat vind ik echt geweldig. Als ze in september beginnen moeten ze ook tot mei, en dat betekent af en toe een pauze van een paar week of een recap-aflevering. En dan zijn op dit forum over t algemeen de rapen ook gaar...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:17 schreef truStie het volgende:
Weer pas in Januari? Jeez dat duurt echt te lang.. waarom kan 24 niet gewoon vroeger beginnenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is dat die pipo wiens 100% uitgewerkte plan op basis van 80 toevalligheden aan elkaar hangt? Wat een vakman.quote:
hahaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:39 schreef Bellator het volgende:
[..]
Is dat die pipo wiens 100% uitgewerkte plan op basis van 80 toevalligheden aan elkaar hangt? Wat een vakman.
Idd dat vind ik ook zo ongeloofwaardig aan 24. Het is wel een goede serie maar alles gaat zo snel dat het niet realistisch meer lijkt.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:27 schreef ImPrEzA het volgende:
Wel ongeloofwaardig dat ie in een paar minuten op die boot zat en volkomen was mishandeld, maar ok. Ik ben benieuwdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik denk het niet. China zal wel in het begin spelen, of in de prequel. Maar 24 kennende komt Jack gewoon terug naar Amerika om terroristen te dwarsbomen.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 20:42 schreef H.Flick het volgende:
Zou seizoen 6 zich in China afspelen? Zou wel verfrissend zijn, maar dan is er eigenlijk geen plaats voor CTU.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop