Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 03:50 schreef SunChaser het volgende:
Mijn gedachten over seizoen 6
Geen echte dreiging, die bommen zijn er alleen om Jack aan t rennen te houden
Geen echte held, Jack is een softy die in herhaling valt
Geen echte badguys. Graham ging te vroeg dood en wat zijn pa wil, sja
Geen goede president, een beetje een watje ook
En geen verrassingen. Het lijkt me duidelijk dat Jack blijft leven en dat de vice president achter de aanslag op Palmer II zat.
De serie was echt van start gekomen als Phillip Jack ook echt een nekschot had gegeven en Ricky Schroder de fakkel overnam.
Dus om de serie te redden moet Jack maar eens dood.
Palmer komt aan het eind vast wel terug.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:36 schreef CloudStrife het volgende:
Powers Boothe blijft echt geniaal!
Wel kicken dat President Palmer en zn zus gewoon gedumpt zijn terwijl ze wel op de groepsfoto stonden. Hehehehehe.
er wonen volgens mij wel 'lichtgetinte personen'quote:Op vrijdag 16 maart 2007 00:18 schreef Merkie het volgende:
Bij 24 hebben ze het altijd over Yourcountry, maar dat land ken ik helemaal niet. Kan het ook nergens vinden via Google. Is er wel eens iemand geweest en weet iemand wat het precies voor land is?
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:05 schreef Arcee het volgende:
En agent Pierce.Die gelijk al weer enorm kont stond te schoppen, behalve toen Mrs. Logan haar ex neerstak.
Gaaf dat-ie de hand van Logan weigerde.
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:47 schreef superhaagie het volgende:
Jullie vergeten helemaal dat Aaron er ook weer was
Dat irriteerde me enorm. ten eerste had Jack de ondervragen door CTU moeten laten tapen, per gsm, en hij loopt naar de deur om CTU te bellen na de ondervraging. Waarom, om naar buiten te lopenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:54 schreef Arcee het volgende:
Niet zo slim van Jack om niet direct CTU even te bellen nadat-ie de info van Markov had.
Dat vond ik alleen maar triest. Kom op, it's been two years, en nóg wil hij de hand niet schudden van de man die hem wilde omleggen? Triest hoor, get over it.quote:
Plus hij heeft nu een baard.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:02 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat vond ik alleen maar triest. Kom op, it's been two years, en nóg wil hij de hand niet schudden van de man die hem wilde omleggen? Triest hoor, get over it.
En niet te vergeten, het is op dat moment iets van 4 uur 's nachts in Rusland. En Anya was een toespraak aan het houdenquote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:33 schreef scanman01 het volgende:
Mooie episode wel. Alleen een grove fout op het einde.
Na 37 minuten en 40 seconden vraagt die vrouw van Suvarov om haar meer te vertellen over wat er gaande is in het consulaat. Vlak daarna, na 38 minuten en 20 seconden (en er is géén pauze tussen geweest) praat Suvarov zelf opeens al met Markov. Dat kan natuurlijk nooit. Die vrouw van Suvarov moest eerst nog het hele verhaal aanhoren, volvolgens haar man zoeken om hem het hele verhaal te vertellen en over te halen om in actie te komen. Nou zitten er wel vaker van die tijdsfoutjes in, maar volgens mij nog nooit zo erg als deze. Dit is gewoon echt een fout in plaats van die andere keren dat ze 'real time' gewoon erg ruim zien.
Ja, wat scanman01 zegt idd.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:55 schreef SunChaser het volgende:
Verder zijn de tijdgaten in t script weer talrijk. Die Russische president hing wel heel snel aan de lijn met de ambasade.
Ja, leuk, krijgen we eindelijk Hollywood 'es in een film/serie te zien.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 11:35 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat ze LA niet benutten, ik bedoel, fucking Hollywood zit daar, ze zijn er nog geen minuut geweest, kun je zoveel leuke dingen mee doen.
Pierce is een man van principes.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:02 schreef -Mo- het volgende:
Dat vond ik alleen maar triest. Kom op, it's been two years, en nóg wil hij de hand niet schudden van de man die hem wilde omleggen? Triest hoor, get over it.
Ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:30 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Dat Martha iets tegen Charles ging doen zag wel aankomen (die messen kwamen niet voor niet voor niets zoveel in beeld), maar ik zou 't jammer vinden als 'm nu dood zouden laten gaan. Ik hoop wel dat Martha wat langer blijft dan 1 a 2 afleveringen, want Jean Smart is gewoon top![]()
Alsof ze nu origineel zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, leuk, krijgen we eindelijk Hollywood 'es in een film/serie te zien.
Ik niet, ik vind daar sowieso niks aan, een film/serie over het filmwereldje zelf.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 16:59 schreef SunChaser het volgende:
Alsof ze nu origineel zijn
Ik wil wel zien
Jack in de achtervolging op een filmset
Jack die een filmbons aanpakt
Cameo's van echte acteurs
Zoals het was ja. Dit jaar lijkt t nergens naar. Ze hebben de vijf eerdere seizoenen in een blender gestopt en dit kwam er uit.quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 10:41 schreef Jack_is_Back het volgende:
misschien heeft hij toch gelijk over Audrey
http://www.24fans.net/videos/season_6_trailers/episode14_2/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op zondag 18 maart 2007 10:41 schreef Jack_is_Back het volgende:
misschien heeft hij toch gelijk over Audrey
http://www.24fans.net/videos/season_6_trailers/episode14_2/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]Dat krijg je dus als ik snel even iets post!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 18 maart 2007 11:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer hierover vind je op deze site met spoilers van afl. 19.
Overigens vind ik die spoilersites maar duivelse scheppingen. Je wilt ze niet lezen, maar doet het toch.![]()
Ja! Weten dat ik niet de enige ben die buigt voor die duivelse spoilers maakt het lezen ervan weer een beetje goed.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:09 schreef Merkie het volgende:
En jullie plaatsen ze ook altijd hier, vuilakken. Maar goed, bij dit seizoen is het toch niet zo erg. Is er tenminste iets wat het spannend maakt.
ik lees ze ook steedsquote:Op zondag 18 maart 2007 12:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja! Weten dat ik niet de enige ben die buigt voor die duivelse spoilers maakt het lezen ervan weer een beetje goed.
Hoezo? 133e deel?quote:Op zondag 18 maart 2007 13:29 schreef Merkie het volgende:
Overigens is dit deel wel een jubileum he.
Misschien ben ik nog niet helemaal wakker, maar ik heb geen flauw idee wat je bedoelt.quote:
Ja, lijkt me nogal gaar ja. Seizoen 2 duurt al te lang.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:44 schreef Houtspeer het volgende:
Nog 2 dagen voor Prison Break![]()
Ik vind seizoen 1 veel spannender, maar ik kan maar niet stoppen met kijken
Wel jammer dat er een seizoen 3 komt en als ik de geruchten moet geloven is het helemaal gaar..
Dit is deel 48, dus elk meervoud van 24 is een jubileumdeelquote:Op zondag 18 maart 2007 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien ben ik nog niet helemaal wakker, maar ik heb geen flauw idee wat je bedoelt.
Wat een klootzak ookquote:Op zondag 18 maart 2007 13:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, lijkt me nogal gaar ja. Seizoen 2 duurt al te lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |