quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:03 schreef Myers het volgende:
Ook wel droog, een 'waarschuwingschot' met een kernbom
Idd, geen enkele twijfel kwam er bij mij op dat die drone niet zou ontploffen, en dat lag niet aan de uitzonderlijke capaciteiten van Jackquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:58 schreef Myers het volgende:
Hoeft geen spoilers meer hoor. Ik vond het ook wel tof toen Jack zei dat hij iedereen op gaat zoeken wie daar mee te maken had wat betreft Audrey. Misschien wel voor een heel seizoen. Maar ben bang dat we er niet veel meer van horen. Dat met die drone was natuurlijk totaal niet spannend. Op dit moment ben ik zelfs gewoon voor Fayed en hoop ik dat die laatste bommen gewoon afgaan en dat Powers Boothe zn volledige nucleaire arsenaal op de wereld loslaat.
Dat lijkt me irritant. Is hier geen medicijn voor ofzo?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Bij mijn leven liep mn geluid niet gelijk met het beeld
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:03 schreef Myers het volgende:
Ook wel droog, een 'waarschuwingschot' met een kernbom
Nee, want ik download enkel goede versies.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:47 schreef Repeat het volgende:
ik zit nu te kijken, loopt gvd vanaf ongeveer 19 minuten het geluid niet meer synchroon
meer mensen last van?
ik had mn kristallen bol niet bij de hand toen ik begon met downloaden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, want ik download enkel goede versies.
Er is inmiddels wel een proper te vinden via nieuwsgroepen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik had mn kristallen bol niet bij de hand toen ik begon met downloaden.
nee geen last van.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:47 schreef Repeat het volgende:
ik zit nu te kijken, loopt gvd vanaf ongeveer 19 minuten het geluid niet meer synchroon
meer mensen last van?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:15 schreef DaMart het volgende:
Over die promo: ik las net op een ander forum datzegt iedereen dat het onzin is, is het toch zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahaha
Heb ik ook gehad met de crimson release, moet je even de proper binnenhalen inderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:47 schreef Repeat het volgende:
meer mensen last van?
Ja, die bron bleek dus wel betrouwbaar te zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:08 schreef Repeat het volgende:
dit dus:
[..]
zegt iedereen dat het onzin is, is het toch zohahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond deze aflevering wel redelijk overigens. Ik had ook last van dat brakke geluid, viel met enige regelmaat zelfs helemaal weg. Het had mij wel een stunt geleken als die tweede bom ook gewoon af was gegaan. Maar dat durfden de schrijvers niet aan blijkbaar. Volgende keer mag er trouwens wel weer wat meer Jack in van mij.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die bron bleek dus wel betrouwbaar te zijnhoe weten die lui dat dan? Echte insiders ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond deze aflevering wel redelijk overigens. Ik had ook last van dat brakke geluid, viel met enige regelmaat zelfs helemaal weg. Het had mij wel een stunt geleken als die tweede bom ook gewoon af was gegaan. Maar dat durfden de schrijvers niet aan blijkbaar. Volgende keer mag er trouwens wel weer wat meer Jack in van mij.
Een aantal mensen daar zegt de scripts in handen gehad te hebben. O, en die spoiler stond ook in een link die ik eerder heb gepost.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:03 schreef Repeat het volgende:
[..]
hoe weten die lui dat dan? Echte insiders ofzo?
had dan in ieder geval een toepasselijkere gebruikersnaam gekozen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:07 schreef Mr_Scofield het volgende:
hehe eindelijk is het me gelukt om een accountje aan te maken:p
ik volg dit topic al sinds begin seizoen 5 :p maar kon nooit meepostten.
nu is het eindelijk gelukt om een account te bemachtigen, moet trouwens de nieuwe ep nog zien;)
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:20 schreef CloudStrife het volgende:
Vond de aflevering wel redelijk, maar weer weinig Jack.
WTF is wrong with the writers!?
Naja, seizoen 3 was in het begin ook brak en begon eigenlijk pas vanaf 15 enorm gaaf te worden. Dus hopelijk ook met dit seizoen!
Seizoen 7 liever met geheel nieuwe cast, dus ook zonder Jack, en in een andere stad.
Jack gaat dood in aflevering 6.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Is er geen 24 NL topic ?
Heb net seizoen 1 afgekeken eindelijk. Ben nu bezig met ep1 van s2 erg leuk nog. Ben benieuwd hoe het verder gaat
Met de search kun je oude discussies over voorgaande seizoenen lezen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Is er geen 24 NL topic ?
Ben benieuwd hoe het verder gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |