Ik vind S2 juist veruit het beste seizoen. S4 was wel erg slecht ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:56 schreef drGoeroe het volgende:
Maar alle even seizoenen zijn tot nu toe minder geweest. Seizoen 2, seizoen 4 en nu ook seizoen 6. Daar waar 1, 3 en 5 echt briljant waren. Dat zijn mijn favorieten in ieder geval.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:03 schreef Myers het volgende:
Ook wel droog, een 'waarschuwingschot' met een kernbom
Idd, geen enkele twijfel kwam er bij mij op dat die drone niet zou ontploffen, en dat lag niet aan de uitzonderlijke capaciteiten van Jackquote:Op dinsdag 20 maart 2007 18:58 schreef Myers het volgende:
Hoeft geen spoilers meer hoor. Ik vond het ook wel tof toen Jack zei dat hij iedereen op gaat zoeken wie daar mee te maken had wat betreft Audrey. Misschien wel voor een heel seizoen. Maar ben bang dat we er niet veel meer van horen. Dat met die drone was natuurlijk totaal niet spannend. Op dit moment ben ik zelfs gewoon voor Fayed en hoop ik dat die laatste bommen gewoon afgaan en dat Powers Boothe zn volledige nucleaire arsenaal op de wereld loslaat.
Dat lijkt me irritant. Is hier geen medicijn voor ofzo?quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Bij mijn leven liep mn geluid niet gelijk met het beeld
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 19:03 schreef Myers het volgende:
Ook wel droog, een 'waarschuwingschot' met een kernbom
Nee, want ik download enkel goede versies.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:47 schreef Repeat het volgende:
ik zit nu te kijken, loopt gvd vanaf ongeveer 19 minuten het geluid niet meer synchroon
meer mensen last van?
ik had mn kristallen bol niet bij de hand toen ik begon met downloaden.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, want ik download enkel goede versies.
Er is inmiddels wel een proper te vinden via nieuwsgroepen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
ik had mn kristallen bol niet bij de hand toen ik begon met downloaden.
nee geen last van.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:47 schreef Repeat het volgende:
ik zit nu te kijken, loopt gvd vanaf ongeveer 19 minuten het geluid niet meer synchroon
meer mensen last van?
quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:15 schreef DaMart het volgende:
Over die promo: ik las net op een ander forum datzegt iedereen dat het onzin is, is het toch zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahaha
Heb ik ook gehad met de crimson release, moet je even de proper binnenhalen inderdaad.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 21:47 schreef Repeat het volgende:
meer mensen last van?
Ja, die bron bleek dus wel betrouwbaar te zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:08 schreef Repeat het volgende:
dit dus:
[..]
zegt iedereen dat het onzin is, is het toch zohahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond deze aflevering wel redelijk overigens. Ik had ook last van dat brakke geluid, viel met enige regelmaat zelfs helemaal weg. Het had mij wel een stunt geleken als die tweede bom ook gewoon af was gegaan. Maar dat durfden de schrijvers niet aan blijkbaar. Volgende keer mag er trouwens wel weer wat meer Jack in van mij.
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die bron bleek dus wel betrouwbaar te zijnhoe weten die lui dat dan? Echte insiders ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond deze aflevering wel redelijk overigens. Ik had ook last van dat brakke geluid, viel met enige regelmaat zelfs helemaal weg. Het had mij wel een stunt geleken als die tweede bom ook gewoon af was gegaan. Maar dat durfden de schrijvers niet aan blijkbaar. Volgende keer mag er trouwens wel weer wat meer Jack in van mij.
Een aantal mensen daar zegt de scripts in handen gehad te hebben. O, en die spoiler stond ook in een link die ik eerder heb gepost.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:03 schreef Repeat het volgende:
[..]
hoe weten die lui dat dan? Echte insiders ofzo?
had dan in ieder geval een toepasselijkere gebruikersnaam gekozen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:07 schreef Mr_Scofield het volgende:
hehe eindelijk is het me gelukt om een accountje aan te maken:p
ik volg dit topic al sinds begin seizoen 5 :p maar kon nooit meepostten.
nu is het eindelijk gelukt om een account te bemachtigen, moet trouwens de nieuwe ep nog zien;)
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:20 schreef CloudStrife het volgende:
Vond de aflevering wel redelijk, maar weer weinig Jack.
WTF is wrong with the writers!?
Naja, seizoen 3 was in het begin ook brak en begon eigenlijk pas vanaf 15 enorm gaaf te worden. Dus hopelijk ook met dit seizoen!
Seizoen 7 liever met geheel nieuwe cast, dus ook zonder Jack, en in een andere stad.
Jack gaat dood in aflevering 6.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Is er geen 24 NL topic ?
Heb net seizoen 1 afgekeken eindelijk. Ben nu bezig met ep1 van s2 erg leuk nog. Ben benieuwd hoe het verder gaat
Met de search kun je oude discussies over voorgaande seizoenen lezen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Is er geen 24 NL topic ?
Ben benieuwd hoe het verder gaat
Spannend is 't zeker niet nee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Jezus mina wat een gedrocht van een aflevering... Dit seizoen doen ze echt meer aan spanningsafbraak dan aan opbouw...
Mwoah, liever dat dan dat ze niks zeggen en er binnen 1 minuut zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:40 schreef Kloon het volgende:
Waarom zaten die gasten die de bom bestuurden zo dichtbij CTU eigenlijk, ging echt nergens over.
Nouja, waar ze ook zijn in LA, ze zijn er altijd in 5 minuten.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mwoah, liever dat dan dat ze niks zeggen en er binnen 1 minuut zijn.
Anders konden ze de satellite feed van CTU natuurlijk niet blockz0rzen, doh.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:40 schreef Kloon het volgende:
Waarom zaten die gasten die de bom bestuurden zo dichtbij CTU eigenlijk, ging echt nergens over.
Alsof ze daarvoor zo close moeten zijn, in vorige seizoenen konden ze alles aftappen van welke plek ook.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:53 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Anders konden ze de satellite feed van CTU natuurlijk niet blockz0rzen, doh.
Russen enzeau.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:54 schreef Kloon het volgende:
[..]
Alsof ze daarvoor zo close moeten zijn, in vorige seizoenen konden ze alles aftappen van welke plek ook.
Ik neem verder aan dat Milo de mol is.
Zou echt cliché en out of character zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:59 schreef kreischer2000 het volgende:
Denk dat Karen Wayen wakker maakt die de nucleaire aanval dan blokkeert waarna Wayne dood gaat...
Dat zit er wel aan te komen ja... zoo vreselijk voorspelbaar.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:59 schreef kreischer2000 het volgende:
Denk dat Karen Wayen wakker maakt die de nucleaire aanval dan blokkeert waarna Wayne dood gaat...
Dat hebben we in seizoen 2 al voor zien komenquote:Op woensdag 21 maart 2007 22:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dat zit er wel aan te komen ja... zoo vreselijk voorspelbaar.
Ja, Audrey is niet dood, ze beginnen die film in china, Audrey terug, dan naar LA.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:20 schreef Zhenar het volgende:
Oh, en wie kreeg er bij de Adrey Raines = dood onthulling nog meer een "kijk eens welk balletje we alvast aan het rollen brengen voor de 24 film"-vibe?![]()
As usual: the odd numbers are best...quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:18 schreef Kloon het volgende:
Maar zoals iemand al zei, seizoen 1, 3 en 5 waren geniaal, 2, 4 en 6 zijn om te huilen.
Seizoen 2 was veel beter dan seizoen 4 en 6. En eigenlijk ook wel beter dan 3.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
As usual: the odd numbers are best...
Nee.quote:Op woensdag 21 maart 2007 23:09 schreef Skull-splitter het volgende:
2 was ronduit kut.
Dat was inderdaad ronduit belachelijk.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:18 schreef Zhenar het volgende:
Dit is echt de meest debiele terroristische organisatie ooit:
Ze hebben drones die vanaf de hele wereld bestuurd kunnen worden. En waar houdt de persoon die de nucleair-drone bestuurt zich schuil? OP VIJF FUCKING MINUTEN AFSTAND VAN HET CTU HOOFDKWARTIER!![]()
![]()
![]()
Idd, ik raakte daar helemaal van in de war. Dacht dat ik een ep had gemist ofzoquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:11 schreef Merkie het volgende:
Ligt het overigens aan mij, of is er daadwerkelijk helemaal niets gezegd over de toestand van Sjarrel?
Maar de wereldbedreigende onverlaten zitten alijd in LA. Dom hoorquote:Op donderdag 22 maart 2007 00:07 schreef TwyLight het volgende:
Het is toch CTU LA, niet CTU NY
Hier vrees ik nog het meeste voor. Van alle slechte dingen die ze nog kunnen doen om dit seizoen nog slechter te maken, is dit misschien wel de ergste.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:59 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik realiseerde mij gisteren pas, dat die zeikende trut dus ook een zus van David Palmer was.quote:Op donderdag 22 maart 2007 08:36 schreef Richardfun het volgende:
Vond em deze week zeker tof, maar ik vrees voor volgende week. Veel gemiep met die zus van Wayne , mark my words.
Wie is Sjarrel?quote:Op donderdag 22 maart 2007 00:11 schreef Merkie het volgende:
Ligt het overigens aan mij, of is er daadwerkelijk helemaal niets gezegd over de toestand van Sjarrel?
Ik moest ook even rekenen, maar ik neem aan dat hij Charles (Logan) bedoelt.quote:
Zeer herkenbaar, ik liep zelfs weg om te telefoon op te nemen en 24 niet eens te pauseren. Ook niet teruggekeken wat ik gemist had. Ik zou zeggen, na dit seizoen er maar mee kappenquote:Op donderdag 22 maart 2007 15:01 schreef cora4034 het volgende:
Ik merk terwijl ik 24 kijkm, ik gewoon zit te internetten en denk, ach die bom onploft toch niet.... Het is niet spannend genoeg
Zowiezo eerst XP Media center op je pc zetten en dan je 360 als media center extender gebruiken, maar dan kan je nog geen avi's streamen, dus dan moet je daar iets op zien te vindenquote:Op donderdag 22 maart 2007 13:44 schreef Armageddon het volgende:
Even een vraagje hè, ik heb een hdtv en een xbox360. Is het mogelijk dat ik 24 hdtv kwaliteit download en via mijn pc naar de xbox360 naar mijn hdtv de boel kan bekijken?
Zo ja, zou iemand zo vriendelijk willen zijn mij dit uit te leggen?
Dat gebeurd zoiezo niet, Sutherland heeft nog een contract voor 2 seizoenen ook.quote:Op donderdag 22 maart 2007 15:05 schreef RedFever007 het volgende:
Inderdaad, Jack is veel te rustig! Hoeveel boeven heeft Jack nu koud gemaakt? niet echt veel![]()
[..]
Zeer herkenbaar, ik liep zelfs weg om te telefoon op te nemen en 24 niet eens te pauseren. Ook niet teruggekeken wat ik gemist had. Ik zou zeggen, na dit seizoen er maar mee kappen
Bedankt voor de link, had hem gemist op E!quote:Op donderdag 22 maart 2007 17:50 schreef juniorL het volgende:
ik heb een reportage over 24 gevonden dat onlangs is uitgezonden op E!
Ik vond het best wel interressant. de reportage duurt ongeveer 50 min en is in 5 delen gehakt.
veel plezier!
http://www.twentyfour.tv/cms/index.php?option=com_content&task=view&id=87&Itemid=2
YWquote:Op donderdag 22 maart 2007 19:29 schreef drGoeroe het volgende:
[..]
Bedankt voor de link, had hem gemist op E!
Grappig toch, hoe meningen zo kunnen verschillen. Ik vond 2 namelijk wel erg goed, en 3 echt verschrikkelijk (al denk ik bij al de positieve reacties die ik lees ook wel eens dat ik 'm nog maar eens opnieuw moet gaan bekijken). Ik was blij dat het daarna wel weer beter werd. Maar inderdaad heeft dit seizoen het niet. Ik zit ook steeds andere dingen te doen tijdens het kijken, had ik vorige seizoen echt helemaal niet, nooit. Ik heb wel nog steeds de hoop op superafleveringen in het tweede deel van dit seizoen.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:56 schreef drGoeroe het volgende:
Daar zit wat in Terecht, ik denk ook inderdaad nog wel dat het seizoen nog een goed einde krijgt met bloedstollende afleveringen. En zoniet zullen ze geen andere keus hebben dan het in seizoen 7 geweldig te doen.
Maar alle even seizoenen zijn tot nu toe minder geweest. Seizoen 2, seizoen 4 en nu ook seizoen 6. Daar waar 1, 3 en 5 echt briljant waren. Dat zijn mijn favorieten in ieder geval.
Ik oordeel misschien ook uiteindelijk te hard over seizoen 2, ik moet alleen altijd denken aan de verhaallijn van Kim en daarop gebaseerd was het een vreselijk seizoen. Maar de verhaallijn met George en dat meisje waarvan je nooit ziet aankomen dat zij de kwaadaardige is waren geweldig.quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:38 schreef StArcheo het volgende:
[..]
Grappig toch, hoe meningen zo kunnen verschillen. Ik vond 2 namelijk wel erg goed, en 3 echt verschrikkelijk (al denk ik bij al de positieve reacties die ik lees ook wel eens dat ik 'm nog maar eens opnieuw moet gaan bekijken). Ik was blij dat het daarna wel weer beter werd. Maar inderdaad heeft dit seizoen het niet. Ik zit ook steeds andere dingen te doen tijdens het kijken, had ik vorige seizoen echt helemaal niet, nooit. Ik heb wel nog steeds de hoop op superafleveringen in het tweede deel van dit seizoen.
China. Rusland.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 08:55 schreef dapluiz het volgende:
Haha idd, ze zijn echt te bang om een lang te noemen, tenzij er een land bestaat die "your country" heet
Dat lijkt me pas een grote fout.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:12 schreef Myers het volgende:
Dat zou toch een stuk spannender zijn lijkt me. Krijg je als season cliffhanger dat WO3 begint en er overal kernbommen worden afgevuurd.
ook best wel slecht eigenlijk. Ze sluiten af met een cliffhanger dat logan er bijna aan gaat en de aflevering erna rept niemand met een woord over 'mquote:Op vrijdag 23 maart 2007 01:12 schreef Myers het volgende:
Volgens mij gaan we nooit meer iets van Logan vernemen. Het kwam niet eens voor bij de 'Previously on 24'. Echt zo zonde, het was zo'n toffe character.
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:26 schreef drGoeroe het volgende:
In het laatste deel van die E! reportage:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*ril*
Tonnie? Filmpjes?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:13 schreef -Mo- het volgende:
Verbaast me ook niks dat Tonnie nog op die filmpjes te zien is. Die gast moet echt ff een leven vinden.
Nee, doen we al sinds het eerste seizoen 5 topic.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:26 schreef SunChaser het volgende:
Is dat hip of zo, de karakters Sjek, Sjarrel, Tonnie en Klowie noemen?
Volgens mij hebben ze erg sterk aan Bush gedacht toen ze hem schreven.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:12 schreef thettes het volgende:
Ik vind die vice president toch echt de slechtste character ooit. Alle overgebleven geloofwaardigheid wordt door hem vergooid. Hij is wel een slechterik, maar ook nog een domme. Iemand die echt nooit zo'n functie zou kunnen bereiken. Zelfs als straks weer blijkt dat hij achter de schermen wel een meesterbrein is blijft het ongeloofwaardig, want zoals hij in de omgang is red je het gewoon niet in de politiek.
Tony is niet echt goed wijs als je die filmpjes ziet iddquote:Op vrijdag 23 maart 2007 21:13 schreef -Mo- het volgende:
Verbaast me ook niks dat Tonnie nog op die filmpjes te zien is. Die gast moet echt ff een leven vinden.
Ik persoonlijk vind het steeds net wat minder leuk worden per seizoen tot S5. Die is echt super. Maar S6 spant echt de kroon, zelfs S4 was nog beterquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Is er geen 24 NL topic ?
Heb net seizoen 1 afgekeken eindelijk. Ben nu bezig met ep1 van s2 erg leuk nog. Ben benieuwd hoe het verder gaat
quote:Op donderdag 22 maart 2007 20:26 schreef drGoeroe het volgende:
In het laatste deel van die E! reportage:Ja... en Bill zegt daarna dat hij in de eerste drie afleveringen alleen maar Chinees spreekt omdat dat het enige is wat jack op dat moment nog kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get it?
My soul is painted like the wings of butterflies
hihi, spreek je na episode 16 nog wel een keerquote:Op zaterdag 24 maart 2007 02:12 schreef thettes het volgende:
Ik vind die vice president toch echt de slechtste character ooit. Alle overgebleven geloofwaardigheid wordt door hem vergooid. Hij is wel een slechterik, maar ook nog een domme. Iemand die echt nooit zo'n functie zou kunnen bereiken. Zelfs als straks weer blijkt dat hij achter de schermen wel een meesterbrein is blijft het ongeloofwaardig, want zoals hij in de omgang is red je het gewoon niet in de politiek.
Geinig, van die halve-spoilersquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:39 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
hihi, spreek je na episode 16 nog wel een keer![]()
Het zegt nog niets mijn opmerkingquote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geinig, van die halve-spoilers. Doe eens niet.
Nee, maar tijdens de aflevering zelf wordt het je dan ineens duidelijk, terwijl je dat nog helemaal niet wilt. En wat is verder het nut van zulke halve spoilers?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:44 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Het zegt nog niets mijn opmerking
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:07 schreef qu63 het volgende:
voor de gein even de coördinaten opgezocht waar die drone heen zou moeten
klik(rond 25:45 zie je de coördinaten..)
toch wel grappig dat Jack em dus binnen een paar meter met een snelheid van iets van 250 Mph om kan laten draaien en laten landen tegen die kraan
Denk eens na.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:44 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Het zegt nog niets mijn opmerking
Who caresquote:Op zondag 25 maart 2007 00:58 schreef SunChaser het volgende:
We hadden het kunnen weten dat t zo slecht zou worden toen we het in t eerste kwartier zagen. Jack komt na 2 jaar in een kerker in China te hebben gezeten zonder health- en dentalcare terug in LA, hoort dat ie wordt uitgeleverd aan de badguys die m willen vermoorden maar denkt: ik wil wel netjes sterven en scheert in 10 minuten zijn baard van 2 jaar af en kn ipt zelf een mooie coupe. Heeft ie ook nog gedoucht in dat kwartier, anders zal Jack toch enorm moeten stinken nu, hoelang hij zich al niet heeft gewassen.
Ja, wat een vals wijf was dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |