my god!! I'm jealous!!! have fun iig, maar dat zual geen rpobleem zijn denk ik!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:39 schreef Sok41 het volgende:
Laatste post voor mij vandaag, moet even snel wat afmaken zodat ik op tijd weg kan.. Alvast goed weekend iedereen, ik iig wel cause of Trance Energy !
Hooi
I know the feelingquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:59 schreef octopussy het volgende:
hoi![]()
![]()
ben moe
heb honger
geen zin
wil naar huis![]()
thank god it's friday
Is dat niet oplosbaar?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:03 schreef Jvvianen het volgende:
Iemand een woordenboekje bij de hand?
Water dilutable - wtf moet dilutable betekenen?
Watergebaseerd denk ik, zoiets?
quote:dilute
verb diluted, diluting
1. To decrease the concentration of a solute in a solution by adding more solvent, especially water.
2. To reduce the strength, influence or effect of something.
Thesaurus: water down, diffuse, attenuate, cut, reduce, weaken, decrease, mitigate, temper; Antonym: concentrate.
adj
1. chem.
Said of a solution: containing a relatively small amount of solute compared to the amount of solvent present.
Thesaurus: watered down, weak, diluted, thin, adulterated; Antonym: concentrated.
Derivative: dilutable
adj
Etymology: 16c: from Latin diluere, dilutum to wash away.
hehe, mijn planning was ook redelijk fucked up, stage, proefafstuderen en afstuderen in opeenvolgende periodes terwijl er normaal tussen stage en afstuderen 1,5 jaar tijd zit ofzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:58 schreef Fugie het volgende:
11 april afstuderen, das drie weken na mijn laatste stage dag
same here..helaas nog tot 5 uur en morgen ook nog de hele dag verplicht op een congres aanwezig zijn..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:59 schreef octopussy het volgende:
hoi![]()
![]()
ben moe
heb honger
geen zin
wil naar huis![]()
thank god it's friday
stage == afstuderen, 11 april mijn eindpresentatiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:18 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
hehe, mijn planning was ook redelijk fucked up, stage, proefafstuderen en afstuderen in opeenvolgende periodes terwijl er normaal tussen stage en afstuderen 1,5 jaar tijd zit ofzo.
wat ga je doen met afstuderen?
[..]
same here..helaas nog tot 5 uur en morgen ook nog de hele dag verplicht op een congres aanwezig zijn..![]()
Heb van dat topic een tvptje gemaaktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:16 schreef Goover het volgende:
Als jullie nog willen weten hoe kansloos ik buiten het stage topic ben
Goover's 'Ludieke Experimenten en Exercities'
Al Wikipedia op gekeken?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:24 schreef Jvvianen het volgende:
Is er ook nog een expert aanwezig op het gbied van DIN?
Kan iemand dan in het kort uitleggen waarvoor de letter staat en waarvoor het cijfer?
Mn duits is niet zo goed
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:55 schreef n8 het volgende:
zoo lunchpauze is alweer voorbij, iedereen t een beetje naar z'n zin? Ik zie dat jullie je tijd nuttig hebben besteed door het uitbreiden van woordenschattengoed bezig!!
Hier hebben ze het gebruik om om 14 uur te stoppen met werken op vrijdagIk denk alleen dat ik nog wel ff doorga, aangezien ik 'on the roll' ben!!
![]()
hehe lol, ik doe hier niets anders dan aan me scriptie werken, wat dus best nuttig is voor m'n eigen toekomstquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:58 schreef Goover het volgende:
[..]
meteen stoppen om 14:00!! idioot!
![]()
Hier gewoon werken tot 16:30, dan tot 17:00 wachten op de borrel
Ook nog je laatste dag... dan zou ik helemaal geen zin hebben om langer door te gaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:02 schreef n8 het volgende:
[..]
hehe lol, ik doe hier niets anders dan aan me scriptie werken, wat dus best nuttig is voor m'n eigen toekomsten t is toch me laatste dag hier
![]()
Wat levert mij dat opquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:07 schreef n8 het volgende:
Btw, is er iemand die zich hier heel erg verveeld en een hele mooie avatar voor me wilt maken? eentje met bewegende plaatjes, sterretjes iod? Ik ben er zelf niet zo'n held mee...
Nog maar 3,5 uur en dan is het weekendquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:19 schreef kipknots het volgende:
Nog maar een dag en het is weer weekend.![]()
En ik zit eens een keer niet brak op m'n stage.
Morgen Belgisch/ Nederlands Studenten Kampioenschap Indoor Atletiek in Gent..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:33 schreef n8 het volgende:
okee, om m maar ff in te koppen: wat zijn jullie plannen voor t weekend?
natuurlijk ga ik zowel vanavond als morgenavond feesten en dronken worden...
.... verder zondag naar t 'House-of-terror' een museum over budapest van 1944-1989 best aardig denk ik....
en maandag ben ik vrij![]()
Vanavond full moon party in een strandtent, morgen m'n eerste capoeira training en daarna waarschijnlijk een dagje strand, zondag m'n introductieduik en daarna weer tot een uur of 12 feesten bij een strandtent.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:33 schreef n8 het volgende:
.... verder zondag naar t 'House-of-terror' een museum over budapest van 1944-1989 best aardig denk ik....
Nee, ik zit in Curacaoquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:43 schreef n8 het volgende:
strandparty's zijn de best!!! doe je dat in nl? waar dan? Ik ga er nog wel een paar in griekenland iod hebben dit jaar![]()
Hier ziet het er naar uit dat het ieder moment kan gaan regenenquote:
Niet gaan duiken als je de avond ervoor gezopen hebt hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:47 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nee, ik zit in Curacao
's avonds voordat je naar huis gaat nog even snel het water in duiken helpt trouwens goed om weer nuchter te worden![]()
Nah, ik ben niet totaal achterlijk.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:57 schreef octopussy het volgende:
[..]
Niet gaan duiken als je de avond ervoor gezopen hebt hoor![]()
maar Curacao![]()
ikwilookdatte!
Volgens is dat niet al te bestquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:08 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet totaal achterlijk.
Een huisgenoot van me trouwens wel, die ging donderdag na een nacht zuipen en een paar uur slaap voor het eerst duiken nadat hij z'n brevet had gehaald. Is toen ook gelijk naar 37 meter gedoken, de dieptemeter van z'n buddy was kapot en die dacht dat ze op een meter of 15 zaten.![]()
mja sommige mensen...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:08 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nah, ik ben niet totaal achterlijk.
Een huisgenoot van me trouwens wel, die ging donderdag na een nacht zuipen en een paar uur slaap voor het eerst duiken nadat hij z'n brevet had gehaald. Is toen ook gelijk naar 37 meter gedoken, de dieptemeter van z'n buddy was kapot en die dacht dat ze op een meter of 15 zaten.![]()
morgen net als de rest van de medewerkers hier naar het partijcongres, van 12 tot 9..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:33 schreef n8 het volgende:
ik vind jou helemaal niet aardig meerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:47 schreef kipknots het volgende:
[..]
Nee, ik zit in Curacao
's avonds voordat je naar huis gaat nog even snel het water in duiken helpt trouwens goed om weer nuchter te worden![]()
Tuurlijk, kom maar langs.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 15:11 schreef n8 het volgende:
[..]
ik vind jou helemaal niet aardig meerdaten?
![]()
Ik zit hier nog 18 minuten.. had wel verwacht eerder naar huis te gaan..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:35 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
En Goover, in het vorige topic.. feliciteerde je mij.. Ik had 2 examens afgenomen. Daarbij bedoelde ik bij leerlingen uit 4 TL![]()
Alles goed hier, iedereen al naar huis?
hehe, je kunt natuurlijk ook naar budapest komenquote:
Weekendje weg?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:43 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zit hier nog 18 minuten.. had wel verwacht eerder naar huis te gaan..
Vanavond tas in pakken, anders wordt het morgenochtend zo gehaast.
Soort van. Morgen Belgisch/Nederlands Studenten Kampioenschap Atletiek Indoor in Gent, en 's-avonds is er een feest. Moet morgen om 9.45 uur weg, dus niet heel veel tijd om alles nog te gaan inpakkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:13 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Weekendje weg?
(Sorry, ik heb niet alles terug gelezen)
Fijn weekend allemaal!
Maar daar kan je geen romantische strandwandeling bij zonsondergang makenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:01 schreef n8 het volgende:
[..]
hehe, je kunt natuurlijk ook naar budapest komen![]()
Gaaf!!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 18:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Soort van. Morgen Belgisch/Nederlands Studenten Kampioenschap Atletiek Indoor in Gent, en 's-avonds is er een feest. Moet morgen om 9.45 uur weg, dus niet heel veel tijd om alles nog te gaan inpakken
btw 2000ste post![]()
zow, was ik ook weerquote:
zo hoort het ookquote:Op zaterdag 3 maart 2007 20:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zow, was ik ook weerniet errug veel gemist zei ik, niet bijgelezen, ga hier wel weer verder
Net terug van Gent. Gelukkig niet al te brak, hoewel.. om 8 uur 's-morgens opstaan om te ontbijten en om 9.30 in de auto te stappen en 2 uur terugrijden naar huis..quote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:44 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Gaaf!!Ga je/ Gaan jullie winnen?!?! Cool!! En zondag ben je lekker brak dus
![]()
Veel plezier, geniet ervan en veel succes!
Btw 737ste post![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 16:35 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi
En Goover, in het vorige topic.. feliciteerde je mij.. Ik had 2 examens afgenomen. Daarbij bedoelde ik bij leerlingen uit 4 TL![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 20:45 schreef ReMcOrE het volgende:
@ PieterBas: idd knap dat je 2 keer evenhard kunt gaanwel jammer dat je geen medaille hebt gekregen, wel goed dat je 1e bent geworden
Kamers hier zitten gelukkig niet op slot. Als ik 5 min te vroeg ben dan kan ik alleen het hele gebouw niet in.. want dan gaat het allarm afquote:Op maandag 5 maart 2007 09:04 schreef francis997 het volgende:
goedemorgen..ik zit eindelijk op mn kamertje...ik was de eerste van mijn kamertje en heb geen sleutel..dus heb ff iedereen op de afdeling langsgelopen om te vragen of ze een sleutel hadden.
Wij hebben zo'n soort sleutel waarmee we het gebouw in kunnen, hoeven we nergens op te wachtenquote:Op maandag 5 maart 2007 09:06 schreef Goover het volgende:
[..]
Kamers hier zitten gelukkig niet op slot. Als ik 5 min te vroeg ben dan kan ik alleen het hele gebouw niet in.. want dan gaat het allarm af
whahahahahaquote:Op maandag 5 maart 2007 09:09 schreef MichielPH het volgende:
Goedesmorgens!
Is Jupiler lekker voor iemand die altijd Heineken of Dommolsch drinkt? Om de één of andere reden heb ik vannacht gedroomd dat ik gekocht heb omdat het in de aanbieding was.
Goedemorgen allemaalquote:Op maandag 5 maart 2007 09:09 schreef MichielPH het volgende:
Goedesmorgens!
Is Jupiler lekker voor iemand die altijd Heineken of Dommolsch drinkt? Om de één of andere reden heb ik vannacht gedroomd dat ik gekocht heb omdat het in de aanbieding was.
gedronken bedoel je?quote:Op maandag 5 maart 2007 09:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Goedemorgen allemaal
Even over bier gesproken. Volgens de kenners wordt het beste bier in Belgie gebrouwen/geschonken.. maar wat ik zaterdagavond heb gesproken.. was echt te smerig voor woorden.![]()
HAHAHAHA!quote:
Als dat zo is kan ik dus voorspellend dromen! Ben al begonnen aan m'n eerste zweverige boek!quote:Op maandag 5 maart 2007 09:27 schreef Sok41 het volgende:
Jupiler is naar mijn weten lekkerste bier
quote:Op maandag 5 maart 2007 09:36 schreef ReMcOrE het volgende:
Lienelien, ik wil even mijn excuses aanbieden.. Ik ben niet eens begonnen met kijken en heb het ook weer niet opgenomen
SORRY!
Ik dacht trouwens wel even dat er exact hetzelfde stondquote:Op maandag 5 maart 2007 09:34 schreef MichielPH het volgende:
Lienelien, ik wil even mijn excuses aanbieden.. Ik ben wel begonnen met kijken, maar ik ben voor de aftiteling weggezapt.
SORRY!
negeren is begeren toch ?quote:
gut, dan heb ik wel heul veel aanbiddersquote:Op maandag 5 maart 2007 09:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
negeren is begeren toch ?
Tijd voor rooibos thee of koffie![]()
als er weer eens niemand reageert (je had trouwens ook 4 posts binnen 9 minutenquote:Op maandag 5 maart 2007 09:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
gut, dan heb ik wel heul veel aanbidders
ja, ik was een beetje verward door die 2 posts die toch echt door dezelfde persoon geschreven lijken te zijn enzoquote:Op maandag 5 maart 2007 09:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als er weer eens niemand reageert (je had trouwens ook 5 posts binnen 9 minuten) dan denk je er gewoon aan dat iedereen je begeert
ben nu zelf druk bezig met onderzoeksaanpak uitwerken, wil dat deze week echt af hebben, en liefst ook nog heel wat doen aan de Quick-Scan...
Eigenlijk zijn we met z'n allen stiekem een beetje verliefd op je.. Ssssst!quote:
mja, op m'n bon bon bloc zeker!quote:Op maandag 5 maart 2007 09:56 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we met z'n allen stiekem een beetje verliefd op je.. Ssssst!
(en op haar BBBquote:Op maandag 5 maart 2007 09:56 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we met z'n allen stiekem een beetje verliefd op je.. Ssssst!
Je BBB maakt het meer tot een haat/liefde-verhouding.quote:
Wij hebben een melk biscuits (framboosquote:Op maandag 5 maart 2007 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
vandaag WEER geen BBB hiermaar wel een Knopper
daar kan Tien niet aan tippenquote:
1 muesli reep van de AH met chocolade en Sultana's naturelquote:Op maandag 5 maart 2007 10:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij hebben een melk biscuits (framboos). Ook ff 1 mee genomen voor Damzkieee
![]()
Kleine kinderen moet je tevreden houden met een koekje, vandaarquote:
ben je al een keer teruggepakt voor de koud-water-in-de-thee-actie???quote:Op maandag 5 maart 2007 10:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kleine kinderen moet je tevreden houden met een koekje, vandaar!
de eerste paar weken 10.000 en een marktaandeel van 0,1quote:Op maandag 5 maart 2007 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien: wat zijn de 'normale' kijkcijfers dan? (gemiddeld...)
hoezo ineens een viervouding aandeel dan? (of heeft dat te maken met allemaal Fok!-kers die wachten op de aftiteling?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
de eerste paar weken 10.000 en een marktaandeel van 0,1
Zaterdag marktaandeel van 0,4
Maar dit was dan ook pas de 6e aflevering
Haha! Neej nog niet, die jongen weet ''nog'' niks.. Nog steeds keihard 1-0 voor dusquote:Op maandag 5 maart 2007 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben je al een keer teruggepakt voor de koud-water-in-de-thee-actie???
Ja, ik moet maar weer eens vaker mee boodschappen gaan doen. Omdat mijn moeder geen rijbewijs heeft, ging in vaak mee met boodschappen doen. De grote boodschappen passen namelijk niet allemaal in de vakken van haar ubergrote fietstasquote:Op maandag 5 maart 2007 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: wat aardig van jou
@ PieterBas: jij weer met je chocolade muesli reep
@ lienelien: wat zijn de 'normale' kijkcijfers dan? (gemiddeld...)
Nee, vorige week hadden we zelfs 91.000 kijkers, maar toen was het takkeweer. Gewoon samenloop van omstandigheden enzoquote:Op maandag 5 maart 2007 10:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo ineens een viervouding aandeel dan? (of heeft dat te maken met allemaal Fok!-kers die wachten op de aftiteling?)
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haha! Neej nog niet, die jongen weet ''nog'' niks.. Nog steeds keihard 1-0 voor dus!
We zitten nu ff een plan uit te werken voor de secretaresse, ff zeggen dat ene mevrouw C. (Carla) Hond heeft gebeld (lees:zeehond) en dan t nummer van Pieterburen zeehondencentrum dr onder!
doet me denken aan deze: http://media.putfile.com/bellen-met-ahquote:Op maandag 5 maart 2007 10:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haha! Neej nog niet, die jongen weet ''nog'' niks.. Nog steeds keihard 1-0 voor dus!
We zitten nu ff een plan uit te werken voor de secretaresse, ff zeggen dat ene mevrouw C. (Carla) Hond heeft gebeld (lees:zeehond) en dan t nummer van Pieterburen zeehondencentrum dr onder!
jarig? Gefeliciteerdquote:
bij dezequote:Op maandag 5 maart 2007 10:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jarig? Gefeliciteerd!
Feliciteer mij ook ff met mijn 2000e post!
Tnx voor de link, zal m thuis ff bekijkenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij deze(tsjek trouwens de link ff voor een geintje waar jullie ook mee bezig zijn
...)
en Fugie was gisteren jarig, dus ook nog gefeliciteerd
Normaal is het juist andersoms.. Kind gooit alles in het karretje en mama zet alles weer netjes terugquote:Op maandag 5 maart 2007 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doet me denken aan deze: http://media.putfile.com/bellen-met-ah
@ PieterBas: ik heb nu een beeld voor ogen dat je ma vanalles in het karretje doet en jij alles net zo mooi weer terugzet
Gefeliciteerdquote:Op maandag 5 maart 2007 10:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jarig? Gefeliciteerd!
is gewoon een mp3-bestand, je hoort een telefoongesprek... wss heb je geen Quick-Time als je dat niet kunt luisterenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tnx voor de link, zal m thuis ff bekijken, hier werkt dat kreng niet
!
Zitten geen boxen aan/inquote:Op maandag 5 maart 2007 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is gewoon een mp3-bestand, je hoort een telefoongesprek... wss heb je geen Quick-Time als je dat niet kunt luisteren
misschien lukt het wel als je hier 'Doel opslaan als...' doet--> http://uploadfile.putfile(...)sslash5914014478.mp3
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jarig? Gefeliciteerd!
dank dankquote:Op maandag 5 maart 2007 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij deze(tsjek trouwens de link ff voor een geintje waar jullie ook mee bezig zijn
...)
en Fugie was gisteren jarig, dus ook nog gefeliciteerd
@PieterBas: dank jequote:
Het stage topic is goed voor je post countquote:Op maandag 5 maart 2007 11:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
@PieterBas: dank je![]()
Whoops: moest dit editten in mijn vorige bericht!
Dat zowiezo, ben van 4 pd naar 5 pd gegaanquote:Op maandag 5 maart 2007 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het stage topic is goed voor je post count
Stage in het algemeen is sowieso goed voor je post count.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het stage topic is goed voor je post count
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:22 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Stage in het algemeen is sowieso goed voor je post count.
* ReMcOrE is het volkomen met MichielPH eensquote:Op maandag 5 maart 2007 11:22 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Stage in het algemeen is sowieso goed voor je post count.
Doe je weer leuk meequote:Op maandag 5 maart 2007 11:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE is het volkomen met MichielPH eens(heeft zelf 14 posts per dag, dit is nummer 1646...)
iedereen nieuwe schermen op kantoor ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2007 11:35 schreef Goover het volgende:
Ik ben er ook weer, heb net even 25 tft schermen opgehaald. Over een uurtje al weer lunchen
wanneer heb ik dat gezegd dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 11:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe je weer leuk mee! Hoe was t feest waar je heen ging zat. ? Weer helemaal uit je dak?
![]()
Ooooh, dan is t een kleine vergipsing van mijn kantquote:Op maandag 5 maart 2007 11:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wanneer heb ik dat gezegd dan?en als ik dat gezegd heb, dan heb ik wss vrijdag gezegd, want toen ben ik weggeweest en zaterdagavond zat ik gewoon thuis
Welterustenquote:
Tikte verkeerde in, ook nog niet helemaal wakkerquote:
Was dat niet Katana, die naar Trance Energy gingquote:Op maandag 5 maart 2007 11:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooooh, dan is t een kleine vergipsing van mijn kant! Je ging toch naar een of ander stampfeest ofzo?
![]()
kan in #62 niet terugvinden dat ik dat gezegd heb, wanneer heb ik dat gezegd dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 11:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooooh, dan is t een kleine vergipsing van mijn kant! Je ging toch naar een of ander stampfeest ofzo?
![]()
jaa en nog iemand ging daar heen?! Dacht dat ReMcOrE dat was..quote:Op maandag 5 maart 2007 11:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was dat niet Katana, die naar Trance Energy ging![]()
Stage SC #61 Fok! macht stagiaires fro (Katana)quote:Op maandag 5 maart 2007 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jaa en nog iemand ging daar heen?! Dacht dat ReMcOrE dat was..
Je (of iemand anders) hebt t geloof ik donderdag gezegd, vrijdag was ik er de hele dag niet..
Aaah, zit ik toch echt ff fout.. Mijn excusesquote:Op maandag 5 maart 2007 11:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Stage SC #61 Fok! macht stagiaires fro (Katana)
en
Stage SC #61 Fok! macht stagiaires fro (Sok41)
ik ben zelf ook naar een stampfeestje geweest (vind trance trouwens niet onder stampmuziek vallen) maar dat was vrijdagavond al
zo is mijn 'bijnaam' ook tot stand gekomenquote:Op maandag 5 maart 2007 12:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aaah, zit ik toch echt ff fout.. Mijn excuses!
Neej, ik in principe ook niet maar wist de naam van dat feest niet meer en aangezien je naam nogal lijkt op hardcore en in je onderschrift hardstyle staat dacht ik het ff..
flink doorposten haal je mij nog wel in ookquote:Op maandag 5 maart 2007 11:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat zowiezo, ben van 4 pd naar 5 pd gegaan![]()
![]()
Pas maar op, straks haal ik je nog in![]()
weer 1 post dichterbijquote:Op maandag 5 maart 2007 12:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
flink doorposten haal je mij nog wel in ook
of je daar nou blij mee moet zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weer 1 post dichterbijheb wel hoger gemiddelde dan jou trouwens
niet dat ik er 'blij' mee ben, was gewoon een opmerkingquote:
Hoe was je stampfeest?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet dat ik er 'blij' mee ben, was gewoon een opmerking
heeft er trouwens niemand interesse in mijn stampfeestje van vrijdagavond???![]()
![]()
![]()
Nee, die schermen worden hier verbouwd en geleverd bij onze producten.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iedereen nieuwe schermen op kantoor ofzo?ik heb net m'n
thee op, lunchen gaat pas over 2 uurtjs gebeuren ongeveer
Tijd voor koffie?quote:
ik heb totaal geen last vanquote:Op maandag 5 maart 2007 12:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, maar ik ben het wel met je eens:![]()
nog 1 maand en 9 dagen (5 weken en 5 dagen) tot het ECHTE, ECHTE werk: In Qontrol: Sound Expanderquote:Op maandag 5 maart 2007 12:22 schreef Fugie het volgende:
over een klein maandje timewarp, dat is het echte werk
K heb de bammetjes ook weer opquote:Op maandag 5 maart 2007 12:52 schreef PieterBas het volgende:
Even een boterham pakken hoor
ja, wrijf het er maar inquote:Op maandag 5 maart 2007 12:52 schreef PieterBas het volgende:
Even een boterham pakken hoor
Ja, daar kwam ik ook achter toen ik de melding zag dat ik niet 2x hetzelfde bericht in één topic mag plaatsenquote:Op maandag 5 maart 2007 12:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, maar ik ben het wel met je eens:![]()
Neenee, koffie is viesch.quote:
Arme jijquote:Op maandag 5 maart 2007 12:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, wrijf het er maar inik 'mag' pas over een half uur aan de bammetjes
Oef, das niet zo best.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:09 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi allemaal!!
Hoe gaat het hier?
Hier niet zo best.. zaterdag is een leerling uit 4vwo omgekomen bij een auto-ongeluk..School is in een grafstemming, veel leerlingen hebben verdriet. Echt een klote dag!
Datum: Vrijdag 2 Maart 2007quote:Op maandag 5 maart 2007 13:00 schreef Sok41 het volgende:
Ik meende het wel hoor, hoe was je feest vrijdag en btw ik ga waarschijnlijk ook naar Inq..
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:22 schreef MaddoxX het volgende:
damn wat een verhaal.. dat ga ik niet lezen
quote:
dan lees je alleen het oordeel, dan ben je snel klaarquote:Op maandag 5 maart 2007 13:23 schreef lienelien het volgende:
en spreek je dat dan eigenlijk uit als gewoon stefan, of juist als estefan, zoals gloria estefan?
ja, gewoon, die wirwar van namen van nummers en bamiblokkenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
[..]
dan lees je alleen het oordeel, dan ben je snel klaarwat snap je dan niet lienelien (voorbeeld)
? en je moet het uitspreken als es-tee-fan, zoals gloria
Is dat die van.. Bitches & Ho's, coke in my nose?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Showtek. toen ze om 03.00 klaar waren, had ik toch een beetje een minder gevoel, teveel commerciele platen (Bitches & Ho's, Green Stuff, Shizzle My Dizzle) maar toch ook wel een paar lekkere, denk aan FTS, Shout Out, Brain Crackin' Remix, Lawn Mower, Cocaine MF (Showtek Remix) dus dat was dan wel weer errug geslaag
een setje met 2 gezichten zeg maar...
komt goed, ga zo eerst lunchenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, gewoon, die wirwar van namen van nummers en bamiblokken
thuis blijven geen optiequote:Op maandag 5 maart 2007 13:29 schreef Sweetbeach het volgende:
Ben v/h weekend best grieperig geweest en ben nu nog (zwaar) verkouden. O Ik had 't vanaf vanochtend best koud dus wat heb ik gedaan:
We hebben in dit bedrijf promotie-teams, die komen af en toe, doen een pakje aan en gaan dan straat op voor reclame uit te delen etc... Ik wist toevallig waar die pakjes lagen, heb er 1 in mijn maat gepakt (lkkr dik t-shirt) en onder mijn 'normale' kleding aangedaan![]()
![]()
nu is 't niet meer zo koud.. verder zit ik hier nog met een sjaal ... alleen nog koude handenojha en verwarming hoger zetten heeft geen zin, heb ik hier niet....
wat werkt niet?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:48 schreef Goover het volgende:
lalala het werkt gvd niet.. lalala
Moet dat nou in de naam van de Heer ?quote:Op maandag 5 maart 2007 13:48 schreef Goover het volgende:
Mijn project.. werkte prima bij de server die windows draaid, maar als hij wordt aangestuurd door een DOS systeem werkt hij minder. En ik kan de verschillen niet vinden dus ik heb geen idee waar ik kijken moet.quote:
GatVerDamme!quote:
Als-ie het echt niet meer doet moet je er gewoon een hele hoge spanning opzetten en dan kijken welke condensatoren ploppen en welke IC's gaan gloeien.. Heb je er toch nog een beetje plezier van gehad!quote:Op maandag 5 maart 2007 13:48 schreef Goover het volgende:
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:12 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Als-ie het echt niet meer doet moet je er gewoon een hele hoge spanning opzetten en dan kijken welke condensatoren ploppen en welke IC's gaan gloeien.. Heb je er toch nog een beetje plezier van gehad!
Jij kon langer in bed blijven liggen.. maar moet iets langer door werken. Wij staan iets eerder op en mogen eerder weg. (zijn wel paar uitzonderingen die EN wat later komen EN eerder weg gaan... ) Ik zit hier iig 8,5 uur per dag, incl half uurtje pauze wat op 15min neer komt meestal.quote:
Ik begin liever eerder, hoorquote:Op maandag 5 maart 2007 14:19 schreef Goover het volgende:
[..]
Jij kon langer in bed blijven liggen.. maar moet iets langer door werken. Wij staan iets eerder op en mogen eerder weg. (zijn wel paar uitzonderingen die EN wat later komen EN eerder weg gaan... ) Ik zit hier iig 8,5 uur per dag, incl half uurtje pauze wat op 15min neer komt meestal.
Tsja... verder heb jij wel een super leuke stage (naar mijn idee dan).quote:
Kloptquote:Op maandag 5 maart 2007 14:23 schreef Goover het volgende:
[..]
Tsja... verder heb jij wel een super leuke stage (naar mijn idee dan).
Ehm, 9u15 t/m 18u15 (soms later)quote:Hoeveel uur op een dag zit je er nu uiteindelijk?
rebelquote:Op maandag 5 maart 2007 14:36 schreef Roycoooooo het volgende:
Wij van 8.15-16.45(16.40 stiekem, anders halen we de trein niet)
quote:Op maandag 5 maart 2007 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
zoals beloofd, voor Sok41:
mooi feestje, zeer dik geluid, D-Block & S-te-Fan mooiste set, Showtek zowel goede als slechte tracks en Beholder & Balistic ook netjes. en veel dikke (nieuwe) platen gehoord!
Ik herken geen enkel nummer uit die lijstquote:Op maandag 5 maart 2007 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
-lijst-
Ik gelukkig ook nietquote:Op maandag 5 maart 2007 15:00 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik herken geen enkel nummer uit die lijst
ik alleen cocaine, maar zal wel weer een remix oid op zijn gemaaktquote:Op maandag 5 maart 2007 15:00 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik herken geen enkel nummer uit die lijst
hmm..neuh...quote:Op maandag 5 maart 2007 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Goover / lienelien: zal ik ff een linkje plaatsen om 1 van die nummers te luisteren?(ik beloof dat het de moeite waard is
Je mag het doen, maar zal denk ik niet echt in de smaak vallen bij ons... Lien en ik hebben een vergelijkbare muziek smaak, en ik denk niet dat die nummers daar binnen zullen vallen...quote:Op maandag 5 maart 2007 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Goover / lienelien: zal ik ff een linkje plaatsen om 1 van die nummers te luisteren?(ik beloof dat het de moeite waard is
ff zwaarquote:Op maandag 5 maart 2007 15:12 schreef lienelien het volgende:
wat is het nou? Zwaar, of ff?
Uiteraardquote:Op maandag 5 maart 2007 15:15 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Goover: aan je onderschrift te lezen kun je nog wel eens gelijk hebben![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:17 schreef Goover het volgende:
[..]
Uiteraard
Nu maar hopen dan lienelien het niet erg vind dat ik haar muziek smaak met die van mijzelf vergelijk. Maar ik denk dat ik dat wel kan / mag doen.
en wat versta je daaronder?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:28 schreef kipknots het volgende:
De muziek op feesten hier is trouwens bagger. Echt iedere tent waar je heen gaat draait precies dezelfde nummers. Vrijdag nog even zitten kijken bij Marcella, zelfs daar heb ik alle standaard house hitjes gehoord.![]()
Jammer dat de rest van de wereld dat dan weer niet eens is met julliequote:Op maandag 5 maart 2007 15:38 schreef ReMcOrE het volgende:
zoals wij altijd zeggen: foute hitjes...
quote:Op maandag 5 maart 2007 15:35 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en Roycoooooo maar spammen, waar was jij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
Hoezo dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:40 schreef Sok41 het volgende:
Ik zit niet echt comfy meer, nog 1:15 en ik weet dat ik straks een discussie ga hebben met mn mokkel.. zucht*
Die komt ieder feest een keer of 3 langs volgens mijquote:Op maandag 5 maart 2007 15:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
steek je handen in de luch voor de motorcity enzo, denk ik
Tsja lastig, ik vind altijd dat je moet doen wat je nu wil. En niet te veel moet nadenken, want dan kan je bezig blijven...quote:Op maandag 5 maart 2007 15:45 schreef Sok41 het volgende:
Mja, om een lang verhaal kort te maken.. Ik leerde haar half jaar geleden kennen en werden goede vrienden, nu afgelopen week ging het bijna verder dan vrienden maar zij weet t nog niet zeker omdat ze bang is dat onze vriendschap op de klippen loopt aangezien we mekaar vaak spreken en zien..
/Edit: On the bottom line, we hebben dus gewoon een goede band..
Dat nummer komt me echt de neus uit.. Op het schoolfeest rond hemelvaart werd die nummer door al gedraaid..quote:Op maandag 5 maart 2007 15:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
steek je handen in de luch voor de motorcity enzo, denk ik
Leuk ja, ali bquote:Op maandag 5 maart 2007 15:45 schreef kipknots het volgende:
[..]
Die komt ieder feest een keer of 3 langs volgens mij![]()
Als het nou een goede detroit techno track was geweest...
Erger nog is dat ook Ali B en partysquad populair zijn.
Het is lastig om na zo een situatie alles weer 'zoals vroeger' te krijgen. Maar het kan wel. Ik heb ook een ex waar ik nu net zo goed contact mee heb als voor onze relatie...quote:Op maandag 5 maart 2007 15:49 schreef Sok41 het volgende:
Denk dat het ongeveer ook gaat worden wat ik straks ga zeggen.. Als ze het dan eigenlijk niet wil denk ik eigenlijk alsnog dat ik er een deuk aan over houd =/
Al bijna The Killers he?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:52 schreef Damzkieee het volgende:
jaquote:
Ik nietquote:Op maandag 5 maart 2007 15:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Al bijna The Killers he?
Heb jij er ook al zin in? Ik moet hun laatste cd nog een beetje meer gaan luisteren, Hot Fuss ken ik 10 keer beter..
je zit op curacao toch ?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:55 schreef kipknots het volgende:
[..]
ja
Ach ja, gelukkig hebben ze hier om 6 uur happy hour en blikjes bier, dus na een uurtje of twee ben ik zo zat dat ik het allemaal wel leuk ga vinden![]()
indeed, 49 minutenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:13 schreef Goover het volgende:
Alsof het stage topic een kick nodig heeft
ff het topic vol makenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:13 schreef Goover het volgende:
Alsof het stage topic een kick nodig heeft
Wat geef jij voor les dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:18 schreef miss-scofield het volgende:
- 4 min!!
Leerling is nog bezig met toets, vind het lullig om d'r weg te sturen
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:18 schreef Goover het volgende:
Ik heb al de hele dag een decoupeerzaag naast mijn bureau liggen en nu pas vraagt een collega hier waar dat voor is.
Die heb ik mee genomen om zometeen wat te klussen op mijn kamer, dan hoef ik niet eerst naar huis te fietsen om dat ding te halen...
Goed bezigquote:Op maandag 5 maart 2007 16:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
nog ruim 1,5 uur..
Maar dan heb ik wel in één dagje tijd een heel item gemaakt![]()
Wij hebben alleen op woensdag de zaag mee, maar als je er al op maandag naar gaat zitten kijken duurt de week langquote:Op maandag 5 maart 2007 16:18 schreef Goover het volgende:
Ik heb al de hele dag een decoupeerzaag naast mijn bureau liggen en nu pas vraagt een collega hier waar dat voor is.
Die heb ik mee genomen om zometeen wat te klussen op mijn kamer, dan hoef ik niet eerst naar huis te fietsen om dat ding te halen...
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij hebben alleen op woensdag de zaag mee, maar als je er al op maandag naar gaat zitten kijken duurt de week lang
Vrijdag naar school toequote:Op maandag 5 maart 2007 16:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij hebben alleen op woensdag de zaag mee, maar als je er al op maandag naar gaat zitten kijken duurt de week lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |