Het is lastig om na zo een situatie alles weer 'zoals vroeger' te krijgen. Maar het kan wel. Ik heb ook een ex waar ik nu net zo goed contact mee heb als voor onze relatie...quote:Op maandag 5 maart 2007 15:49 schreef Sok41 het volgende:
Denk dat het ongeveer ook gaat worden wat ik straks ga zeggen.. Als ze het dan eigenlijk niet wil denk ik eigenlijk alsnog dat ik er een deuk aan over houd =/
Al bijna The Killers he?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:52 schreef Damzkieee het volgende:
jaquote:
Ik nietquote:Op maandag 5 maart 2007 15:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Al bijna The Killers he?
Heb jij er ook al zin in? Ik moet hun laatste cd nog een beetje meer gaan luisteren, Hot Fuss ken ik 10 keer beter..
je zit op curacao toch ?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:55 schreef kipknots het volgende:
[..]
ja
Ach ja, gelukkig hebben ze hier om 6 uur happy hour en blikjes bier, dus na een uurtje of twee ben ik zo zat dat ik het allemaal wel leuk ga vinden![]()
indeed, 49 minutenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:13 schreef Goover het volgende:
Alsof het stage topic een kick nodig heeft
ff het topic vol makenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:13 schreef Goover het volgende:
Alsof het stage topic een kick nodig heeft
Wat geef jij voor les dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:18 schreef miss-scofield het volgende:
- 4 min!!
Leerling is nog bezig met toets, vind het lullig om d'r weg te sturen
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:18 schreef Goover het volgende:
Ik heb al de hele dag een decoupeerzaag naast mijn bureau liggen en nu pas vraagt een collega hier waar dat voor is.
Die heb ik mee genomen om zometeen wat te klussen op mijn kamer, dan hoef ik niet eerst naar huis te fietsen om dat ding te halen...
Goed bezigquote:Op maandag 5 maart 2007 16:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
nog ruim 1,5 uur..
Maar dan heb ik wel in één dagje tijd een heel item gemaakt![]()
Wij hebben alleen op woensdag de zaag mee, maar als je er al op maandag naar gaat zitten kijken duurt de week langquote:Op maandag 5 maart 2007 16:18 schreef Goover het volgende:
Ik heb al de hele dag een decoupeerzaag naast mijn bureau liggen en nu pas vraagt een collega hier waar dat voor is.
Die heb ik mee genomen om zometeen wat te klussen op mijn kamer, dan hoef ik niet eerst naar huis te fietsen om dat ding te halen...
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij hebben alleen op woensdag de zaag mee, maar als je er al op maandag naar gaat zitten kijken duurt de week lang
Vrijdag naar school toequote:Op maandag 5 maart 2007 16:34 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij hebben alleen op woensdag de zaag mee, maar als je er al op maandag naar gaat zitten kijken duurt de week lang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |