nou gefeliciteerdquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:24 schreef SvenM het volgende:
Mijn topic nummer 966287 en die van jou 966288
Praat over je WoW char, dan komt alles goedquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:22 schreef Stranger het volgende:
Eindelijk
nog twee-en-half uur voor mijn presentatie, en ookal is het maar een test, ben nu al zenuwachtig
Mijn muziek-afreageerlijstje: http://www.last.fm/user/Stranger82/
Whahaha, is daar wat mis mee dan?quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:29 schreef SvenM het volgende:
Whaha, Je hebt Jan Smit bovenaan staan!!!!
dankzij sven was ik er al achter dat ik te laat was hoor, scheelde weinig.. doet er verder ook niet toequote:Op donderdag 11 januari 2007 12:31 schreef ijsmeis het volgende:
tvp!
"my active topics" is veel lieverquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:35 schreef Stranger het volgende:
Een terugvindpost, voor retards die alleen maar op fok navigeren via hun active topics.
zeker, kan je altijd makkelijk zien of er gereageerd is op iets wat je eerder gepost hebt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 12:36 schreef wickedweirdo het volgende:
[..]
"my active topics" is veel liever![]()
das waarquote:Op donderdag 11 januari 2007 12:38 schreef HansU het volgende:
[..]
zeker, kan je altijd makkelijk zien of er gereageerd is op iets wat je eerder gepost hebt.
Maar dan niet vergeten zo nu en dan te kijken of er interessante nieuwe topics zijn natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |