mazzelaar...quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:12 schreef HansU het volgende:
Mijn dag begon trouwens goed. Ik stond echt met een verschrikkelijk lekker wijf in de lift vanochtend
De 1e vijf minuten hier heb ik zitten nadenken waarom de lift het niet begaf en ik dus samen met haar opgesloten zou zitten.
Wat zou het mooi zijn geweest als vervolgens er een verschrikkelijke natuurramp uitbrak en alle andere mensen dood zouden zijn zodat ik samen met haar de wereld opnieuw moest bevolken.
Ik weet iig al wat ik vanacht ga dromen
Google is je vriend..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:29 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Hoelang heeft dat ritje in de lift geduurd, volgens mij zit je er nog steeds in vast
OT:
Mijn stageverslag kan ik beter later uitbestedenhet schiet maar niet op.
Had ik maar een stukje kunnen rijden in de lift. Nu ben ik enkel 5 verdiepingen omhoog gebracht. Niet eens tijd om iets anders omhoog te krijgen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:29 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Hoelang heeft dat ritje in de lift geduurd, volgens mij zit je er nog steeds in vast
OT:
Mijn stageverslag kan ik beter later uitbestedenhet schiet maar niet op.
Alle arbeids ondersteunende processen, tastbare zaken in het kantoorgebouw, ziekenhuis, school e.d.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:38 schreef Theamerican het volgende:
yo weer nieuw topic heb lang geduurd dit keer mensen
@Hansu die stage van jou Facility managment wat houd dat precies in?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:01 schreef Gutz het volgende:
also, het is al weer 1 over 12... tijd om naar huis te gaan...
Ik ben net op mn stage aangekomen. Is er niets om te doen, maar om naar huis te gaan is ook weer zo wat. Moet toch mn uren makenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:01 schreef Gutz het volgende:
also, het is al weer 1 over 12... tijd om naar huis te gaan...
Ik ook.. maar ja.. moet toch mijn uurtjes makenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:11 schreef Teije het volgende:
Iedereen kan gewoon midden op de dag van hun stage weglopen behalve ikniet eerlijk.
aah okequote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:52 schreef HansU het volgende:
[..]
Alle arbeids ondersteunende processen, tastbare zaken in het kantoorgebouw, ziekenhuis, school e.d.
Zoals telefonie, schoonmaak, ict, catering, beveiliging, parkeerbeheer, gebouwbeheer.
Iemand moet die personen managen.
gefeliciteerd, ik ook trouwensquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:39 schreef Goover het volgende:
Net terug van de lunch, gebakken visje met remoulade saus, sla en aardappelsaladeIk heb iig weer lekker gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |