abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44217916
Dit jaar weer een stage SC, voor het onderbetaalde en mindergewaardeerde \\\"volledige werknemers\\\". We leven op koffie en frisdrank en we wachten weer op het weekend. Maar gelukkig hebben we dit topic nog.

De stagiairs:

Thrilled Doet een Multimedia-stage.

tonks Doet een ICT-stage.

ijsmeis Doet een Multimedia-stage.

SvenM doet een ICT-stage.

Sitethief Doet een ICT-stage.

LunaticLaUrA Doet een Verslaggeefster-stage.

T1andonly Doet geen ICT-stage.

Mathijz Loopt stage bij een lokale computerboer

torpie Doet een Marketing-stage.

ChatGirl Doet een Grafische-stage.

alwaysthebest Doet een Deurwaarders-stage.

francis997 Doet een ICT-stage.

Mr.Chippie Doet een ICT-stage.

plus20 Doet een ICT-stage.

L3IPO Doet een ICT-stage.

crackhead Doet een Toerisme-stage.

sebaz Doet een Nieuwe Media Communicatie-stage.

Qunix Doet een Webtechnologie-stage.

Jstn Doet een ICT-stage.

Ranja_Ranja Doet ook een ICT-stage.

Zosk Doet een ICT-stage op een basisschool.

NrSiX Sociaal Juridische / Personeelszaken-stage.

ILCILA Doet een stage op voortgezet onderwijsschool.

Freshthinking Doet een stage bij een regionaal dagblad.

miss-scofield Doet een stage als docent.

Rianne84 Doet een maatschappelijk werk stage.

blrrrt Doet een stage commerciële binnendienst.

PieterBas Doet een ICT-stage

Goover Doet een HBO Elektrotechniek stage bij de oosterburen.

blue-102 Doet een BioInformatica stage.

Stage SC history:

Stage SC #1

Stage SC #2

Stage SC #3 Omdat iedereen het altijd zo druk heeft

Stage SC #4 problemen met stages en verwerken van relaties

Stage SC #5 Nog 2 minuten

Stage SC #6 Weekend afteltopic

Stage SC #7 Druk druk druk?!

Stage SC #8 Morgen weer :-|

Stage SC #9 Tot Maandag!

Stage SC #10 De week is weer door de midden!

Stage SC #11 Tijd voor een meet!

Stage SC #12 Waarom maakt er niemand een nieuwe?

Stage SC #13 Bijna weekend!

Stage SC #14 Nog 2 maanden voor de meeste!

Stage SC #15 Wie is Rianne?

Stage SC #16 Met toezicht in het OLC

Stage SC #17 Waar we honger lijden

De OP is hier te vinden. Wil je erbij voeg jezelf dan toe in de OP

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_44217942
Hier weer verder
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_44217943
pi_44217956
Ja hallo
pi_44217969
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:30 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

zwijnenschnitzel
pi_44217988
hallo weer.

en over dat vlees eten: door vlees te eten werden onze hersenen groter en werden beter in het zien van oorzaak-gevolg. en we zijn toen ook recht op gaan lopen, zodat we in de verte de antilopes, ofwel het avondeten, konden zien enzo.
pi_44218025
TVP
Welkom op FOK!
pi_44218032
helloooooooooooooooo zijn we weer nog 5 uur en 20 minuten mensen
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_44218033
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:38 schreef Rianne84 het volgende:
hallo weer.

en over dat vlees eten: door vlees te eten werden onze hersenen groter en werden beter in het zien van oorzaak-gevolg. en we zijn toen ook recht op gaan lopen, zodat we in de verte de antilopes, ofwel het avondeten, konden zien enzo.
pi_44218051
quote:
hallo weer.

waarom weet je dat?
pi_44218073
dit gaat mij te ver
Welkom op FOK!
pi_44218098
Weet je wat ik met net realiseerde?

Het is alweer donderdag! Heb echt het idee dat ik eergisteren nog weekend had Lekker snelle week dus.
pi_44218104
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:40 schreef nicomart het volgende:

[..]

waarom weet je dat?
ik heb een boek gekocht 'waar komen wij vandaan'. van een wetenschapper die de evolutie in kaart heeft gebracht. en daar wordt dus ook in uitgelegd waarom we recht op gingen lopen, hoe onze huidskleuren zijn ontstaan e.d. ook staat erin waar de eerste mens leefde en hoe we verspreid zijn over de wereld. vond het een interessant boek en het staat interessant in mijn boekenkast
pi_44218141
Het is inderdaad gelukkig donderdag. De week bijna om en da's wel nodig want het heeft lang genoeg geduurd qua me proberen te vermaken terwijl ik vrij weinig te doen heb.
pi_44218153
quote:
hallo weer.

ok ok, jij wint

Maar ik ben een carnivoor
pi_44218172
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:44 schreef T1andonly het volgende:
Het is inderdaad gelukkig donderdag. De week bijna om en da's wel nodig want het heeft lang genoeg geduurd qua me proberen te vermaken terwijl ik vrij weinig te doen heb.
Aan het eind van deze week kan ik eindelijk zeggen dat mijn programma af is, en dan heb ik nog twee à drie weken om het programma te gebruiken en daar leuke conclusies over te verzinnen, en vervolgens nog 2 à drie weken voor het schrijven van een verslag.
pi_44218199
Project voor de volgende periode is al geregeld. Urenregistratie, wachtwoorden registratie maken (webbased) appeltje eitje
pi_44218200
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:44 schreef T1andonly het volgende:
Nog 1 nachtje slapen, en dan is het al weer vrijdag.

Vrijdag betekend 2 dingen, aan het einde van de dag is het weekend EN dan staat de grill wagen bij de suppermarkt! Dus lekker halve haan en portie patat eten
pi_44218235
Net Terug Van de wasstraat, blijft suPer kicken om in een brandweervoertuig rond te rijden

Zometeen lekker eten, zal wel broodje gehaktstaaf worden met mayo, en een vifitje

Woensdag de volgende brandweerwagen
pi_44218271
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:46 schreef Goover het volgende:

[..]

Nog 1 nachtje slapen, en dan is het al weer vrijdag.

Vrijdag betekend 2 dingen, aan het einde van de dag is het weekend EN dan staat de grill wagen bij de suppermarkt! Dus lekker halve haan en portie patat eten
Valt het jezelf op dat je al een beetje Duits begint te brabbelen

met je Suppermarkt, het is verdomme geen soepmarkt
pi_44218295
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:42 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

ik heb een boek gekocht 'waar komen wij vandaan'. van een wetenschapper die de evolutie in kaart heeft gebracht. en daar wordt dus ook in uitgelegd waarom we recht op gingen lopen, hoe onze huidskleuren zijn ontstaan e.d. ook staat erin waar de eerste mens leefde en hoe we verspreid zijn over de wereld. vond het een interessant boek en het staat interessant in mijn boekenkast
Ok.. ik ben het eensch met beide stellingen op het einde
pi_44218309
Daar ben ik weer..

Ben nu bezig met mijn handleiding voor het software pakket aan het aanpassen.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_44218365
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:48 schreef SvenM het volgende:

[..]

Valt het jezelf op dat je al een beetje Duits begint te brabbelen

met je Suppermarkt, het is verdomme geen soepmarkt
Dat heeft niets met duits te maken Ben dislectieschch (En niet zo een klein beetje ook )
pi_44218400
Ik ben bezig met 'n item voor 'n nieuwsbrief te herschrijven. Dat is opzich wel te doen, alleen kheb m'n creativiteit thuisgelaten.
pi_44218411
quote:
Op donderdag 7 december 2006 11:51 schreef Goover het volgende:

[..]

Dat heeft niets met duits te maken Ben dislectieschch (En niet zo een klein beetje ook )
Woops
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')