Ja, een meubilair-geworden gast die alleen eens in de zoveel tijd om een trekje van je joint vraagt. Supergezelligquote:
hij moet ook nog van jou hebben. Heeft ie zelf niksquote:Op donderdag 21 december 2006 11:55 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, een meubilair-geworden gast die alleen eens in de zoveel tijd om een trekje van je joint vraagt. Supergezellig
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:36 schreef Thrilled het volgende:
Net klaar met lunchen![]()
2 zachte broodjes gehaktstaaf, met mayonaise offcourse, en een salade erbij, met voor ieder wat wilsasperge omgeven door een plakje ham, dit alles x 2, 2 schijfjes tomaat, 2 x augurk, 2x komkommer, een bolletje huzaren salade, de nodige korrels maïs, reepjes wortel, ui, en er zat salad dressing bij maar die heb ik dicht gelaten
en een vifitje voor de dorst
Klinkt goed!quote:Op donderdag 21 december 2006 12:36 schreef Thrilled het volgende:
Net klaar met lunchen![]()
2 zachte broodjes gehaktstaaf, met mayonaise offcourse, en een salade erbij, met voor ieder wat wilsasperge omgeven door een plakje ham, dit alles x 2, 2 schijfjes tomaat, 2 x augurk, 2x komkommer, een bolletje huzaren salade, de nodige korrels maïs, reepjes wortel, ui, en er zat salad dressing bij maar die heb ik dicht gelaten
en een vifitje voor de dorst
quote:Op donderdag 21 december 2006 12:46 schreef Stranger het volgende:
Zo, terug van de lunch.
Een kop koffie.
LoLquote:Op donderdag 21 december 2006 12:56 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb nog even wat kerstinkopen gedaan in de tussentijd.
lekker.quote:Op donderdag 21 december 2006 12:46 schreef Stranger het volgende:
Zo, terug van de lunch.
Een kop koffie.
Jup, heb alleen wel honger nu, had vanochtend nog even langs de supermarkt moeten gaan eigenlijk, maar ik was al te laat, omdat ik blijkbaar achteraan mocht sluiten in de rij voor de douche. Er wonen verdomme maar twee mensen bij mij in huis en dan moet ik nog een half uur wachten voor ik de badkamer kan gebruikenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |