Mijn centjes waren toen op (tijd ook trouwens) dus ik heb ze niet kunnen zien. Ik vind het wel erg gaaf!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:18 schreef T1andonly het volgende:
2 Many DJ's zijn geweldig. Ik heb ze tijdens Rock Werchter dit jaar ook weer mogen bewonderen.
wow, zit je al vol hehequote:Op donderdag 21 december 2006 11:07 schreef Zosk het volgende:
ik spam graag, maar dat mag niet meer dus dan maar niet. met mij is alles goed, net bij drie verschillende groepen 8 meegegeten met het kerstdineren met jou?
en zo hoort hetquote:Op donderdag 21 december 2006 11:26 schreef NrSiX het volgende:
[..]
wow, zit je al vol hehehier gaat alles prima, heb wel werk te doen maar als ik even hard ga werken ben ik in 1uur met alles klaar. Doe dus af en toe een btje
- Schaatsen op een (overdekte)schaatsbaan en daarna warme choko drinkenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:21 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Heeft iemand nog leuke ideeen om te gaan doen in de kerstvakantie? Een leuke dagbesteding ofzo ?
Niet zo gemeen voor de niet vakantie hebbende stage fok!-ers!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:44 schreef NrSiX het volgende:
heerlijk, eindelijk vakantie manheb dr echt zin in!
Ik ook, vandaag gaat ook superlang durenquote:Op donderdag 21 december 2006 11:44 schreef NrSiX het volgende:
heerlijk, eindelijk vakantie manheb dr echt zin in!
haha geweldig! heb je niets te doen ofz Gooverquote:Op donderdag 21 december 2006 11:44 schreef Goover het volgende:
Goovers grote getalletjes, optel, aftel en bijhoudpost:
Ik loop stage al:
82 werkdagen
Ik woon in Duitsland al:
122 dagen
Dat zijn:
bijna 19 weken
Ik ben daarvan:
3 weekenden
thuis geweest totaal:
8 dagen.
Ik moet nog:
14 werkdagen
En over:
30 dagen ga ik weer naar huis
Mijn volgende bezoek aan Nederland is over
1 nachtjes slapen.
Dan blijf ik:
11 nachtjes in NL
Daarna is het nog maar:
13 werkdagen
en
18 nachtjes slapen voordat ik weer naar NL kom.
Totaal heb ik dan:
99 dagen
stage gelopen.
en 152 dagen in Duitsland gewoond!
(kan er soms een dagje naast zitten)
Ik moet morgen ook nog...quote:Op donderdag 21 december 2006 11:44 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik ook, vandaag gaat ook superlang duren
3e dag al dat ik hem postquote:Op donderdag 21 december 2006 11:46 schreef NrSiX het volgende:
[..]
haha geweldig! heb je niets te doen ofz Goover![]()
![]()
Had je al gezegd inderdaad, maar ik heb ook al 300x gezegd dat ik dalijk om 5 uur vakantie heb, of misschien zelfs om 4 uur kersborrel school blablaquote:Op donderdag 21 december 2006 11:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook nog...
Maar ik denk dat ik zo ff ga regelen dat we na de lunch weg gaan.. (of had ik dat al verteld..)
en voor de NOG niet vakantie hebbende stage fok!-ers!quote:Op donderdag 21 december 2006 11:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Niet zo gemeen voor de niet vakantie hebbende stage fok!-ers!
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik moet morgen ook nog...
Maar ik denk dat ik zo ff ga regelen dat we na de lunch weg gaan.. (of had ik dat al verteld..)
Bij mij zitten er een aantal Rabo pin automaten in het gebouw verwerkt.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:49 schreef Goover het volgende:
We zitten al weer bijna vol trouwens hier.
Ik heb echt honger btw!! over 11 min eten en geld op halen bij de bankZe hebben hier gewoon een eigen bank filiaal van de BB bank
Huistoner ??quote:Op donderdag 21 december 2006 11:51 schreef Stranger het volgende:
Ik heb geen lunch, de huisstoner heeft alles opgegeten.
(ja we hebben een huisstoner die 4 nachten per week bij ons op de bank slaapt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |