dan wordt het wel heel rustig...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:02 schreef Stranger het volgende:
Volgende week worden er veel namen weggestreept op de lijst
Jep, er staan volgens mij ook een paar (heuleboel) inactive mensen in.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:02 schreef Stranger het volgende:
Volgende week worden er veel namen weggestreept op de lijst
Alles goed hier?? Lekker gegetenquote:
da's nog een flinke poos zegquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:13 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Alles goed hier?? Lekker gegeten
Ik wil in de lijst blijven!!Ik moet juli 2007 stage lopen!!
![]()
Misschien moeten we lijst maken met eervolle ex-stagiairs ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:11 schreef Goover het volgende:
[..]
Jep, er staan volgens mij ook een paar (heuleboel) inactive mensen in.
Miss na volgende week een clean sweep houden in het rijtje
Moet jij 2 verschillende maken dan??quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:13 schreef Stranger het volgende:
Ik heb maandag dus mijn eindpresentatie hier, en als het goed is is mijn stageverslag (tenminste voor het bedrijf), dan ook af, dus ga daarna thuis zitten werken aan mijn stageverslag voor school.
Ja hoor, met jou ?quote:
Ja, tot het einde van het schooljaar lesgeven!quote:
Nou, in principe hoef ik er meer eentje te maken, maar wat heeft mijn stagebedrijf er aan als ze lezen wat er in mijn stagepop staat, welke leerdoelen ik heb bereikt en blabla, die willen gewoon lezen wat ik heb gedaan met hun materieel, werkplek en geld in die 5-6 maanden. Oh en in hoeverre mijn opdracht is geslaagd natuurlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:17 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
Moet jij 2 verschillende maken dan??
Ik hoef er maar eentje (in ieders geval dat denk ik...)
Nieuw bedrijf kiezen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:20 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, tot het einde van het schooljaar lesgeven!
Ik denk erover om volgend jaar ook op deze school te blijven.. Het is zo leuk!
Wat vinden jullie, zelfde of een andere school waar je dan weer nieuwe dingen leert en zo uiteindelijk de juiste school kan kiezen die het beste bij je past.
Oftewel, zouden jullie een nieuw bedrijf zoeken of bij hetzelfde bedrijf bljiven?!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |