dan wordt het wel heel rustig...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:02 schreef Stranger het volgende:
Volgende week worden er veel namen weggestreept op de lijst
Jep, er staan volgens mij ook een paar (heuleboel) inactive mensen in.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:02 schreef Stranger het volgende:
Volgende week worden er veel namen weggestreept op de lijst
Alles goed hier?? Lekker gegetenquote:
da's nog een flinke poos zegquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:13 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Alles goed hier?? Lekker gegeten
Ik wil in de lijst blijven!!Ik moet juli 2007 stage lopen!!
![]()
Misschien moeten we lijst maken met eervolle ex-stagiairs ?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:11 schreef Goover het volgende:
[..]
Jep, er staan volgens mij ook een paar (heuleboel) inactive mensen in.
Miss na volgende week een clean sweep houden in het rijtje
Moet jij 2 verschillende maken dan??quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:13 schreef Stranger het volgende:
Ik heb maandag dus mijn eindpresentatie hier, en als het goed is is mijn stageverslag (tenminste voor het bedrijf), dan ook af, dus ga daarna thuis zitten werken aan mijn stageverslag voor school.
Ja hoor, met jou ?quote:
Ja, tot het einde van het schooljaar lesgeven!quote:
Nou, in principe hoef ik er meer eentje te maken, maar wat heeft mijn stagebedrijf er aan als ze lezen wat er in mijn stagepop staat, welke leerdoelen ik heb bereikt en blabla, die willen gewoon lezen wat ik heb gedaan met hun materieel, werkplek en geld in die 5-6 maanden. Oh en in hoeverre mijn opdracht is geslaagd natuurlijkquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:17 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
Moet jij 2 verschillende maken dan??
Ik hoef er maar eentje (in ieders geval dat denk ik...)
Nieuw bedrijf kiezen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:20 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, tot het einde van het schooljaar lesgeven!
Ik denk erover om volgend jaar ook op deze school te blijven.. Het is zo leuk!
Wat vinden jullie, zelfde of een andere school waar je dan weer nieuwe dingen leert en zo uiteindelijk de juiste school kan kiezen die het beste bij je past.
Oftewel, zouden jullie een nieuw bedrijf zoeken of bij hetzelfde bedrijf bljiven?!
![]()
Ik zou hier echt graga willen blijven werken en mijn eindstage lopen. Maar ik denk dat je toch het meeste leert als je naar 'n ander bedrijf gaat. Ookal zal dat wel wat minder goed bevallen als hier.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:20 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Oftewel, zouden jullie een nieuw bedrijf zoeken of bij hetzelfde bedrijf bljiven?!
![]()
Okay..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:22 schreef HansU het volgende:
[..]
Nieuw bedrijf kiezen.
Het mag van mijn school niets om 2 maal stage te lopen in dezelfde sector. Zodat je breedt georienteerd raakt.
Mijn huidige stagebedrijf zou me graag ook hebben voor mijn afstudeerstage volgende jaar.. maar ik weet niet hoe school daar over denkt. Ik zou het wel willenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:20 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ja, tot het einde van het schooljaar lesgeven!
Ik denk erover om volgend jaar ook op deze school te blijven.. Het is zo leuk!
Wat vinden jullie, zelfde of een andere school waar je dan weer nieuwe dingen leert en zo uiteindelijk de juiste school kan kiezen die het beste bij je past.
![]()
die dingen moet ik ook, maar doe ze er ook voor het bedrijf bij. Gelukkig hoef ik het verslag niet perse in het engels te doenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:21 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou, in principe hoef ik er meer eentje te maken, maar wat heeft mijn stagebedrijf er aan als ze lezen wat er in mijn stagepop staat, welke leerdoelen ik heb bereikt en blabla, die willen gewoon lezen wat ik heb gedaan met hun materieel, werkplek en geld in die 5-6 maanden. Oh en in hoeverre mijn opdracht is geslaagd natuurlijk
Plus dat het voor mijn stagebedrijf in het engels moet, en alle reflectie/stagepop/logboeken/evaluatiecrap voor school kunnen ook in het nederlands. Hoe goed ik ook in engels ben, het schrijven in nederlands gaat altijd een stuk sneller.
Nou ja, het is ook niet echt een verslag dat wij moeten schrijven, maar meer een portfolio, en die moeten we dan in de eerste week na onze stage verdedigen, het verslag is dus gewoon net als alle reflectiebullshit een onderdeel van het portfolio.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:27 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
die dingen moet ik ook, maar doe ze er ook voor het bedrijf bij. Gelukkig hoef ik het verslag niet perse in het engels te doen
Dat gezeik heb ik ook.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:28 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook niet echt een verslag dat wij moeten schrijven, maar meer een portfolio, en die moeten we dan in de eerste week na onze stage verdedigen, het verslag is dus gewoon net als alle reflectiebullshit een onderdeel van het portfolio.
Ach, ik vind het niet erg om te doen, over het algemeen ben ik redelijk goed in het schrijven van bullshit (zijn die bijna 40000 posts op fok toch nog ergens goed voor geweest).quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:35 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat gezeik heb ik ook.
Wat waren je leerdoelen, wat heb je geleerd. Wat ga je volgende keer anders doen....
Reflectie
Portfolio
Leerdoelen
Dat heb ik.. Ik moet straks een 360o reflectie gaan houden, wat dat ook mag zijn...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:35 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat gezeik heb ik ook.
Wat waren je leerdoelen, wat heb je geleerd. Wat ga je volgende keer anders doen....
Reflectie
Portfolio
Leerdoelen
Dan moet je voor een volle college zaal gaan staan. Een paar slokken rum drinken en 15 rondjes rond een bezem rennen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat heb ik.. Ik moet straks een 360o reflectie gaan houden, wat dat ook mag zijn...
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:41 schreef HansU het volgende:
[..]
Dan moet je voor een volle college zaal gaan staan. Een paar slokken rum drinken en 15 rondjes rond een bezem rennen.
Wat er dan met je gebeurt heet reflecteren.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:41 schreef HansU het volgende:
[..]
Dan moet je voor een volle college zaal gaan staan. Een paar slokken rum drinken en 15 rondjes rond een bezem rennen.
Wat er dan met je gebeurt heet reflecteren.
Hoor ik van veel mensen dat ze dat allemaal moeten doen. Bij ons zou het ook moeten maar gebeurt niet en wordt ook niet gecontroleerd.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:35 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat gezeik heb ik ook.
Reflectie
Portfolio
Leerdoelen
je vergeet competentiesquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:35 schreef HansU het volgende:
[..]
Dat gezeik heb ik ook.
Reflectie
Portfolio
Leerdoelen
niemand houdt het bij. Iedereen verzint op de laatste dag gewoon een stukje. 5% ofzo neemt dat reflecteren serieus.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:47 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
[..]
Hoor ik van veel mensen dat ze dat allemaal moeten doen. Bij ons zou het ook moeten maar gebeurt niet en wordt ook niet gecontroleerd.
Hou het voor de zekerheid maar klein beetje bij anders gaan ze daar bij het afstuderen weer over zeuren.
Dus ben benieuwd wat ze doen als bijna niemand het helemaal bijgehouden heeft
Scherpquote:
Inderdaad ja, hoe kon ik die nou vergeten.quote:
iddquote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:58 schreef HansU het volgende:
Inderdaad ja, hoe kon ik die nou vergeten.
Competent zijn om een reflectie verslag volslagen uit je duim te zuigen is een pré.
Ik zal ervoor gaan sparen, duurt nog een poosje voordat ik dat papiertje haal.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:13 schreef wickedweirdo het volgende:
Draag dan ook ergens zo'n sneaky spycamera.. ik wil de reacties wel zien
leren is nou ook niet bepaald mijn favoriete activiteit.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:21 schreef Norro-tje het volgende:
hehe hele dag aan het leren geweest zo meteen tentamens , wel weer dagje vrij van stage,
Tussen nu en mei moet je alleen nog die verslagjes maken en een paar tentamens te doen?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:24 schreef Norro-tje het volgende:
pff ik in mij weer de volgende, wel mijn stage verslagen maken in tussen tijd
Afwisseling zijn ze dan ook niet erg sterk in.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:45 schreef PieterBas het volgende:
Dit jaar helemaal geen tentamens.. alleen verslagen en presentaties.
Dit 'schooljaar' helemaal geen school, alleen 2 stageperiodes...quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:45 schreef PieterBas het volgende:
Dit jaar helemaal geen tentamens.. alleen verslagen en presentaties.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:22 schreef PieterBas het volgende:
Haha.. Ik krijg net een PM, dat ik een FIFA zitzak gewonnen heb, bij een prijsvraag op Fok!Games
lekker zeg..ik heb het hele jaar stage 3 dagen en 2 dagen schoolquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Dit 'schooljaar' helemaal geen school, alleen 2 stageperiodes...
Nee, door de minor die ik gedaan heb, moest ik een verslag gaan schrijven.. omdat ons project bij Xerox Nederland gecancelled werd (na 5 - 6 weken) hadden we nog 3 weken om met een nieuw project verzinnen en uit werken.. maar goed, het lectoraat wou steeds andere dingen in en uit het nieuwe project.. Dus na 10 weken hadden wij nog niks, en toen moest ik op stage.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:50 schreef HansU het volgende:
[..]
Afwisseling zijn ze dan ook niet erg sterk in.
Lekker hoe je 10 weken hebt versplit door van kastje naar muur gestuurd te wordenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee, door de minor die ik gedaan heb, moest ik een verslag gaan schrijven.. omdat ons project bij Xerox Nederland gecancelled werd (na 5 - 6 weken) hadden we nog 3 weken om met een nieuw project verzinnen en uit werken.. maar goed, het lectoraat wou steeds andere dingen in en uit het nieuwe project.. Dus na 10 weken hadden wij nog niks, en toen moest ik op stage.
Moet toch maar weer eens langs dat het lectoraat gaan, hoe ik toch aan mijn puntjes ga komen![]()
het grappig is dat ik het nieuwsbericht nooit heb gezien.. terwijl ik toch dagelijks op Fok Games komtquote:
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
het grappig is dat ik het nieuwsbericht nooit heb gezien.. terwijl ik toch dagelijks op Fok Games komt![]()
Moest even mijn adresgegevens doorsturen en dan zou het goed komen..
maar waar laat ik dat ding!!![]()
Meteen proberen weg te jatten! Pauper!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:59 schreef HansU het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
Ik kan hem best gebruiken
Ja, het was wel goed bedoeld ofzo. We moesten een begin maken met het opzetten van een Wiki (of iets anders wat gebruikt kan worden voor kennisdeling). Maar pas in week 9 werd het pas duidelijk wat ze nou eigenlijk wouden..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:57 schreef HansU het volgende:
[..]
Lekker hoe je 10 weken hebt versplit door van kastje naar muur gestuurd te worden![]()
Kijk. Ik hou wel van voetbal dusquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Meteen proberen weg te jatten! Pauper!
Maar ik heb nog wel een plekje op mijn kamer hoorBeetje jammer dat ik niet van voetbal hou, wel van games
![]()
gezellie!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:12 schreef NrSiX het volgende:
damn ik ga vanavond een repo posten over mijn dag met foto's.. klotezooi
wat is een repoquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:12 schreef NrSiX het volgende:
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:12 schreef NrSiX het volgende:
mazzelpik.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:52 schreef Zosk het volgende:
Heel de tijd op die andere basisschool geweest, wel een stuk verder gekomen maar het wil nog niet lukken. Kan ik donderdag weer terug![]()
En nu mag ik naar huis, tot morgen![]()
![]()
Ja, doe je bestquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:18 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
iemand nog goede tips voor eindverslag of eindpresentatie ofzoo....
begrijpbaar, tot morgenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:24 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
ga naar huis..
Hou die 6 minuten niet meer vol...
Tot morge
Kijk, dat is nou eens een mooi vooruitzicht.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:47 schreef PieterBas het volgende:
Nog 30 minuten.. en dan lekker in de file staan
Op zich is het niet zo'n ramp.. Ik ben er ondertussen wel aangewend.. Beetje meeblerren met de radio.. of cd..quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:54 schreef HansU het volgende:
[..]
Kijk, dat is nou eens een mooi vooruitzicht.
Ik ga m'n pc-tje maar eens uit zetten.
Tot morgen
ja stage lopen 4 dagen in de week, en een dag in de week colleges erbijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 14:25 schreef HansU het volgende:
[..]
Tussen nu en mei moet je alleen nog die verslagjes maken en een paar tentamens te doen?
Of moet je ook nog stage lopen of colleges volgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |