Wat is er dan?quote:Op maandag 22 januari 2007 15:02 schreef NrSiX het volgende:
ik wil nog steeds een boekje open doen over 1 collega omdat ik het gewoon sneu vindt voor mijn baas maar goed, ik heb zoiets van ik ben hier over 2 weken weg en ik vind het wel best allemaal =] hij komt er (hopelijk) nog wel een x achter.
Zijn best wel rare dingen gebeurd maar die ga ik niet allemaal hier neer zetten sorryquote:
lol, klinkt interessantquote:Op maandag 22 januari 2007 15:20 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Zijn best wel rare dingen gebeurd maar die ga ik niet allemaal hier neer zetten sorrywil het wel doen maar dan zou ik het zowizo na stage pas doen. Je weet nooit wie wat leest.
moeten we nog maar even wachten dusquote:Op maandag 22 januari 2007 15:20 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Zijn best wel rare dingen gebeurd maar die ga ik niet allemaal hier neer zetten sorrywil het wel doen maar dan zou ik het zowizo na stage pas doen. Je weet nooit wie wat leest.
Welkomquote:Op maandag 22 januari 2007 15:30 schreef ReMcOrE het volgende:
ook maar eens een TVP, zit nu in de 21e week van de 22, en post eindelijk een keer iets in deze Stage SC reeksmisschien kan ik nog in het overzicht, loop stage bij Center Parcs "De Eemhof " en doe dat op het gebied van A(dministratieve)O(rganisatie)
het bevalt prima, doordeweeks lekker slapen in een bungalow, lunch en avondeten gratis, bowlen/zwemmen etc. gratis, dus ik heb me tot nu toe goed vermaakt, maar ook wel blij als ik doordeweeks weer thuis ben (vriendin enzo...) heb trouwens de pagina bewerkt en mezelf toegevoegd, Pagina opslaan gedaan, dus ik zou er tussen moeten staanquote:Op maandag 22 januari 2007 15:33 schreef NrSiX het volgende:
Bevalt het een beetje dan? je kan jezelf via wiki toevoegen btw.. was dit topic je nooit eerder opgevallen?
studiegenoot (4e jaar HBO Bedrijfseconomie) had plek gevonden bij Huttenheugte, ik ff zoeken op de site, hadden ze nog een vacature op Administratie, ik bellen, was nog beschikbaar, maar tijdje later belden ze dat er toch geen plek was, maar wel op De Eemhof...dus ben ik hierheen gegaan, is ook 1,5 uur rijden...quote:Op maandag 22 januari 2007 15:35 schreef PieterBas het volgende:
Welkom![]()
Met dit tempo haal je nog wel het overzicht.. Stage lopen in een state of happiness.
Ik wou ook stage lopen bij het hoofdkantoor in Rotterdam, maar toen kreeg ik opeens deze stage op het vizier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |