quote:
Ik nog 5quote:Op maandag 15 januari 2007 10:30 schreef Theamerican het volgende:
mensen nog 10 werkdagen en dan gaan we zingen springen fluiten gek doen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik moet ook nog ong. 6 maanden...tot eind juni.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:35 schreef Norro-tje het volgende:
en ik moet nog 6 maand das nog bijna 160 dagen
Op maandag je laatste dag? Apartquote:Op maandag 15 januari 2007 10:34 schreef Kn3tt3r4 het volgende:
allerlaatste stage dag vandaag..
Er is al een hele dyslectie discussie geweest. Ik geloof een deel geleden ergens. In ieder geval, ik heb er ook last vanquote:Op maandag 15 januari 2007 10:17 schreef FJD het volgende:
Ik maak zelf ook genoeg van dat soort fouten maar deze was te makkelijk om te laten schieten
Hehe probleem met lootjes/loodjes is dat je spellcheck ze niet ziet. Dan heb ik er zelf ook niet zo'n probleem mee. Sommige mensen maken er een sport van om zo min mogelijk spell checks te gebruiken terwijl ze weten dat ze veel spelfouten maken. Dat terwijl er tegenwoordig zelfs in Firefox een Nederlandse spell check zitquote:Op maandag 15 januari 2007 10:53 schreef Goover het volgende:
Er is al een hele dyslectie discussie geweest. Ik geloof een deel geleden ergens. In ieder geval, ik heb er ook last van
Ik heb 1 dag extra vrij genomen in de kerstvakantie. Dan was ik 2 weken vrij. Ik moet een aantal presentaties geven en die zijn op maandag ingepland, dus kwam het zo het beste uitquote:Op maandag 15 januari 2007 10:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Op maandag je laatste dag? Apart
Vrijdag is mijn laatste dag hierAls alles goed gaat en af is, dan is vrijdag misschien zelfs maar een half dagje
Ik moet er nog 5.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:43 schreef francis997 het volgende:
[..]
ik moet ook nog ong. 6 maanden...tot eind juni.
en ben nu bezig met reflectieverslagen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |