abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45441480
Dit jaar weer een stage SC, voor het onderbetaalde en mindergewaardeerde "volledige werknemers". We leven op koffie en frisdrank en we wachten weer op het weekend. Maar gelukkig hebben we dit topic nog.

De stagiairs:

ijsmeis Doet een Multimedia-stage. SvenM Doet een ICT-stage. Mathijz Loopt stage bij een lokale computerboer Sitethief Doet een ICT-stage. LunaticLaUrA Doet een Verslaggeefster-stage. T1andonly Doet geen ICT-stage. torpie Doet een Marketing-stage. ChatGirl Doet een Grafische-stage. alwaysthebest Doet een Deurwaarders-stage. francis997 Doet een ICT-stage. Mr.Chippie Doet een ICT-stage. plus20 Doet een ICT-stage. L3IPO Doet een ICT-stage. crackhead Doet een Toerisme-stage. sebaz Doet een Nieuwe Media Communicatie-stage. Qunix Doet een Webtechnologie-stage. Jstn Doet een ICT-stage. Ranja_Ranja Doet ook een ICT-stage. Zosk Doet een ICT-stage op een basisschool. NrSiX Sociaal Juridische / Personeelszaken-stage. ILCILA Doet een stage op voortgezet onderwijsschool. Freshthinking Doet een stage bij een regionaal dagblad. miss-scofield Doet een stage als docent. Rianne84 Doet een maatschappelijk werk stage. blrrrt Doet een stage commerciële binnendienst. PieterBas Doet een Bedrijfskundige Informatica stage bij een ontwikkelaar van Digital Signage systemen. Goover Doet een HBO Elektrotechniek stage bij de oosterburen. Thrilled Doet een Multimedia-stage. blue-102 Doet een BioInformatica stage. patries86 Doet een Spw4(Afstudeer)stage bij een dagactiviteitencentrum voor verstandelijk gehandicapten HansU Doet een HBo facility management stage Norro-tje Loopt stage bij een uitzendbureau. addie Doet een HBO stage bij een administratiekantoor. Theamerican Doet een ICT-stage. Koentje Doet een Marketing Communicatie-stage. Cuegirllie Doet een Bedrijfskundige Informatica stage bij een sociale werkplaats Stranger Doet een Bioinformatica stage LLX Doet een Communicatiestage -vedette- Doet een Commerciele Economie stage Kn3tt3r4 Doet een ICT-Stage MichielPH Doet vaktechnische elektronicastage. DenniZ224 Doet een Accountancy-stage. Renesite Doet een Administratie-stage Paulster Doet een productie/opnameleider-stage bij Endemol Nederland FJD Doet een logistieke stage in het buitenland. Katana Doet een Communicatie Stage. littledevilsc Doet een informatie dienstverlening en management stage. Loran Doet een Doet een Bedrijfskundige Informatica stage bij een groot bedrijf.

Stage SC history:

Stage SC #1 Stage SC #2 Stage SC #3 - Omdat iedereen het altijd druk heeft Stage SC #4 - Problemen met stages en verwerken van relaties Stage SC #5 - Nog 2 minuten Stage SC #6 Weekend afteltopic Stage SC #7 - Druk druk druk?! Stage SC #8 - Morgen weer :-| Stage SC #9 - Tot Maandag! Stage SC #10 De week is weer door de midden! Stage SC #11 - Tijd voor een meet! Stage SC #12 waarom maakt er niemand een nieuwe? Stage SC #13 Bijna weekend! Stage SC #14 nog 2 maanden voor de meeste! Stage SC #15. Wie is rianne? Stage SC #16 Met toezicht in het OLC Stage SC #17 Waar we tonks feliciteren Stage SC #18 - Schweinenschnitzel & Tonks is jarig *O* Stage SC #19 - Waar we zeuren en aftellen Stage SC #20 - ijsmeis terug van weg geweest! Stage SC #21 LACH THEAMERICAN LACH LACH!!! Stage SC #22 - WEEEEEEEEKEEEEEEEENNNNDDDDD Stage SC #23 De week is weer begonnen! Stage SC #24 - Spammen voor je leven! Stage SC #25 Het gaat nog niet snel genoeg! Stage SC #26 schiet toch eens op! ;P Stage SC #27 De helft is voorbij!! Stage SC #28 Dag Rianne :(!! Stage SC #29 - Waar iedereen te lui is een nieuwe te openen Stage SC #30 en weer eentje vol! Stage SC #31 Geef SvenM een leven Stage SC #32 Nog 4 dagen tot de vakantie! Stage SC #33 - Waar is tonks? Stage SC #34 Bezigheidstherapie topic Stage SC #35 - Op naar de 37 vandaag! Stage SC #36 - Nu ben ik ook blauw bij IJsmeis! Stage SC #37 op naar de 40 of niet? Stage SC #38 - Meer werken, minder spammen.. (maar nu niet) Stage SC #39 - incl. medelijden met vakantie-loze mensen! Stage SC #40 Daar waar het iets rustiger is geworden :) Stage SC #41 Allemaal de beste wensen! Stage SC #42 - Waar het langzamerhand weer drukker wordt Stage SC #43 - Waar iedereen lui is en geen nieuw deel opent Stage SC #44 En sommige stagiaires zijn bijna klaar! Stage SC #45 - HihihIHihIH

Let op! Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!

De OP is hier te vinden. Wil je erbij voeg jezelf dan toe in de OP

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"

)
)
)
)
)
)
(
(
)

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"
Views

* Artikel
* Overleg
* Bewerken
* Geschiedenis

Personal tools

* Aanmelden

Navigatie

* Hoofdpagina
* FOK!Wiki Mededelingen
* Culinesse à gogo
* Cultuur en Historie
* Digital Corner
* Gadgets
* Games & Consoles
* General Chat
* FOK!Userfoto's
* Fotografie
* Film, TV en Radio
* Lifestyle
* Muziek
* Nieuws en Achtergronden
* Onzin voor je leven!
* Ouder(s)
* Politiek
* Soaps, Showbizz & Sterren
* Theater, Taal en Kunst
* The Truth Is In Here
* Travel
* Uitgaan & Vrije tijd
* Werk, Geldzaken en Recht
* Wetenschap, Filosofie en Levensbesch.
* Recente wijzigingen
* Willekeurig artikel
* Help

Zoeken

Toolbox

* Referenties
* Volg links
* Upload
* Speciale pagina's
* Printer-vriendelijke versie

MediaWiki
pi_45441507
fipo en tvp in één
pi_45441566
Omg tonks, doe anders is die zooi normaal kopieren
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_45441580
ja heb ik gedaan denk ik . en nu kan ik hem niet meer wijzigen
pi_45441591
Ctrl + A > Ctrl + C > Ctrl + V > Alt + S
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_45441617
DIt is wel slecht
pi_45441624
Zelfs de menu's staan erin
pi_45441644
tvp
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_45441666
Sorry !!! maar door die fok bug kan ik hem niet veranderen
pi_45441674
en we zijn bij topic nummer 47
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_45441997
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 16:31 schreef PieterBas het volgende:
en we zijn bij topic nummer 47
dat moet een mod dan ff veranderen
pi_45442014
I ♥ PB
pi_45442069
Net als de OP
pi_45442347
volgende topic moet dan maar heten... na 2x 46 komt 48
pi_45442465
bijna weekend over 2 dagen en dan nog 5 dagen en dan school
SCHOOL
SCHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_45442499
Nog 1 dag
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 15:52 schreef NrSiX het volgende:
Ik trek het niet meer vandaag lol, ben net bijna in slaap gevallen echt erg, schrok in 1 keer met mijn hoofd omhoog (collega heeft niets gezien gelukkig). Nog nooit eerder gehad op stage lol
Net koffie gehad, en het is weer vol te houden
damn heb het net weer gehad.. omfg
-edit-
ik ga zo maar eens weg, word gehaald gelukkig!
btw OP = naar de klote
Zo niet.. dan toch!
pi_45442624
Ik ga ook pleite strax, laatste post hier.

Prettige avond en tot morgen mensjes
pi_45442789
Relaxed.. Krijg net een telefoontje.. dat me zusje me komt halen met de auto.. Geen 1,5 uur met de bus
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_45442897
Nog maar 2 dagen ja tonks? .
  Moderator woensdag 17 januari 2007 @ 17:45:07 #20
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45444474
Hoi
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_45444556
tvp,

ik ben weer thuis. Mijn prototype werkt

Nu nog 2 dagen om het verslag af te maken.
  Moderator woensdag 17 januari 2007 @ 17:55:31 #23
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_45444770
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 17:51 schreef Goover het volgende:
Natuurlijk ook weer een foto van het eten van vandaag!

[afbeelding]
Stelt dat patat voor?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_45444836
Pff, ik loop nu ook nog aan mijn eindrapport te werken

Mijn conceptrapport was te praktisch volgens mijn stagebegeleider (klopt ook wel want ik heb hem echt voor mijn stagebedrijf geschreven). Dus ik ben er nu wat theoretische modellen aan het ingooien en wat visgraatdiagrammen om een aantal problemen te analyseren e.d.
pi_45445185
Ik mag wel uit de OP gehaald worden. Ben sinds vrijdag klaar met mijn stage. Maandag gesprek gehad op school, en volgens mij was het wel goed. Ze hebben tenminste niet gezegd dat ik het níet gehaald had, maar ook níet dat ik het wél gehaald had. Lekker vaag weer.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')