We hebben een joker gehad die de grens over ging, dus een heks in een hutje moet makkelijk kunnen.quote:Op maandag 26 februari 2007 20:28 schreef Goover het volgende:
Hierna een een wat andere actie, miss iets anders dan dingen bouwen. Ik ga even op zoek naar beeldmateriaal.
Telt je als heks verkleden en in een hutje gaan zitten ook?![]()
Die komt dat vanavond wel. Dan gaan alleen wel de volgorde naar de knoppenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
We hebben een joker gehad die de grens over ging, dus een heks in een hutje moet makkelijk kunnen.
Thnx, moet ook zeggen dat dit versie 2 is, versie 1 is een jaar daarvoor gemaakt. Die had geen rook kanaal, dus die trok de lucht zelf eeb stuk minder aan. Die had gewoon een gat aan de bovenkant.. deze een mooie luchtsleufquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:56 schreef zoalshetis het volgende:
die houtoven ziet er goed uit dude!
Ik wist dat zo een post moest gaan komenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:00 schreef sanni het volgende:
Yo TS, is dit jouw manier om woodstock na te doen en het hele "peace&love = i
k ben 1 met de natuur gewouwel?![]()
Waar doe je dat dan? Zijn niet echt veel gebieden in NL waar je NIET weg geschopt wordt als 'wildkampeerder'..quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:23 schreef zoalshetis het volgende:
ik survival graag met vrienden. nemen we een mes en touw mee. dus ook geen cam...
paar dagen inventief zijn en overleven.
op de trugreis een mcwintersport.
in de ardennen, in wouden in oost duitsland, we maken wel altijd eerst een flinke voettocht om ver van de bewoonde wereld af te zijn. in nederland heb ik het eik nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:06 schreef Goover het volgende:
[..]
Waar doe je dat dan? Zijn niet echt veel gebieden in NL waar je NIET weg geschopt wordt als 'wildkampeerder'..
Dapper, mij niet gezien iigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
in de ardennen, in wouden in oost duitsland, we maken wel altijd eerst een flinke voettocht om ver van de bewoonde wereld af te zijn. in nederland heb ik het eik nog nooit gedaan.
Thnx.. er komt nog meer aan als het aan mij ligt.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:24 schreef EggsTC het volgende:
Cool topic.. eindelijk iemand die ns wat laat zien
Iemand die al bekeken?quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:14 schreef Goover het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=XFnmCUAPUHI&mode=user&search=
Sneeuwschans, Kasteel en kansloze humor...
Ik ski niet.. ik film en heb mee gebouwd
ben er mee bezig..quote:
Grappigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:46 schreef Norro-tje het volgende:
sc scouts/padvinders # 2 misschien kan je ook terecht in dit topic deel met sommige dingen
Jaaaaquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:03 schreef Goover het volgende:
Ik wist dat zo een post moest gaan komen
quote:Is een skischans bouwen, een muur van sneeuwblokken er voor bouwen en er dan doorheen ski-en al beter?
Skischans was best komischquote:
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:50 schreef sanni het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
Ik zal kijken of ik wat spannenders kan vinden.
[..]
ik ben altijd een sucka geweest voor skischansen en jack-ass acties.
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |