Doe je weer leuk meequote:Op maandag 5 maart 2007 11:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE is het volkomen met MichielPH eens(heeft zelf 14 posts per dag, dit is nummer 1646...)
iedereen nieuwe schermen op kantoor ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2007 11:35 schreef Goover het volgende:
Ik ben er ook weer, heb net even 25 tft schermen opgehaald. Over een uurtje al weer lunchen
wanneer heb ik dat gezegd dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 11:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe je weer leuk mee! Hoe was t feest waar je heen ging zat. ? Weer helemaal uit je dak?
![]()
Ooooh, dan is t een kleine vergipsing van mijn kantquote:Op maandag 5 maart 2007 11:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wanneer heb ik dat gezegd dan?en als ik dat gezegd heb, dan heb ik wss vrijdag gezegd, want toen ben ik weggeweest en zaterdagavond zat ik gewoon thuis
Welterustenquote:
Tikte verkeerde in, ook nog niet helemaal wakkerquote:
Was dat niet Katana, die naar Trance Energy gingquote:Op maandag 5 maart 2007 11:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooooh, dan is t een kleine vergipsing van mijn kant! Je ging toch naar een of ander stampfeest ofzo?
![]()
kan in #62 niet terugvinden dat ik dat gezegd heb, wanneer heb ik dat gezegd dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 11:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooooh, dan is t een kleine vergipsing van mijn kant! Je ging toch naar een of ander stampfeest ofzo?
![]()
jaa en nog iemand ging daar heen?! Dacht dat ReMcOrE dat was..quote:Op maandag 5 maart 2007 11:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was dat niet Katana, die naar Trance Energy ging![]()
Stage SC #61 Fok! macht stagiaires fro (Katana)quote:Op maandag 5 maart 2007 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jaa en nog iemand ging daar heen?! Dacht dat ReMcOrE dat was..
Je (of iemand anders) hebt t geloof ik donderdag gezegd, vrijdag was ik er de hele dag niet..
Aaah, zit ik toch echt ff fout.. Mijn excusesquote:Op maandag 5 maart 2007 11:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Stage SC #61 Fok! macht stagiaires fro (Katana)
en
Stage SC #61 Fok! macht stagiaires fro (Sok41)
ik ben zelf ook naar een stampfeestje geweest (vind trance trouwens niet onder stampmuziek vallen) maar dat was vrijdagavond al
zo is mijn 'bijnaam' ook tot stand gekomenquote:Op maandag 5 maart 2007 12:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aaah, zit ik toch echt ff fout.. Mijn excuses!
Neej, ik in principe ook niet maar wist de naam van dat feest niet meer en aangezien je naam nogal lijkt op hardcore en in je onderschrift hardstyle staat dacht ik het ff..
flink doorposten haal je mij nog wel in ookquote:Op maandag 5 maart 2007 11:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat zowiezo, ben van 4 pd naar 5 pd gegaan![]()
![]()
Pas maar op, straks haal ik je nog in![]()
weer 1 post dichterbijquote:Op maandag 5 maart 2007 12:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
flink doorposten haal je mij nog wel in ook
of je daar nou blij mee moet zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weer 1 post dichterbijheb wel hoger gemiddelde dan jou trouwens
niet dat ik er 'blij' mee ben, was gewoon een opmerkingquote:
Hoe was je stampfeest?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet dat ik er 'blij' mee ben, was gewoon een opmerking
heeft er trouwens niemand interesse in mijn stampfeestje van vrijdagavond???![]()
![]()
![]()
Nee, die schermen worden hier verbouwd en geleverd bij onze producten.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iedereen nieuwe schermen op kantoor ofzo?ik heb net m'n
thee op, lunchen gaat pas over 2 uurtjs gebeuren ongeveer
Tijd voor koffie?quote:
ik heb totaal geen last vanquote:Op maandag 5 maart 2007 12:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, maar ik ben het wel met je eens:![]()
nog 1 maand en 9 dagen (5 weken en 5 dagen) tot het ECHTE, ECHTE werk: In Qontrol: Sound Expanderquote:Op maandag 5 maart 2007 12:22 schreef Fugie het volgende:
over een klein maandje timewarp, dat is het echte werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |