Wij hebben een melk biscuits (framboosquote:Op maandag 5 maart 2007 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
vandaag WEER geen BBB hiermaar wel een Knopper
daar kan Tien niet aan tippenquote:
1 muesli reep van de AH met chocolade en Sultana's naturelquote:Op maandag 5 maart 2007 10:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij hebben een melk biscuits (framboos). Ook ff 1 mee genomen voor Damzkieee
![]()
Kleine kinderen moet je tevreden houden met een koekje, vandaarquote:
ben je al een keer teruggepakt voor de koud-water-in-de-thee-actie???quote:Op maandag 5 maart 2007 10:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kleine kinderen moet je tevreden houden met een koekje, vandaar!
de eerste paar weken 10.000 en een marktaandeel van 0,1quote:Op maandag 5 maart 2007 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien: wat zijn de 'normale' kijkcijfers dan? (gemiddeld...)
hoezo ineens een viervouding aandeel dan? (of heeft dat te maken met allemaal Fok!-kers die wachten op de aftiteling?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
de eerste paar weken 10.000 en een marktaandeel van 0,1
Zaterdag marktaandeel van 0,4
Maar dit was dan ook pas de 6e aflevering
Haha! Neej nog niet, die jongen weet ''nog'' niks.. Nog steeds keihard 1-0 voor dusquote:Op maandag 5 maart 2007 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben je al een keer teruggepakt voor de koud-water-in-de-thee-actie???
Ja, ik moet maar weer eens vaker mee boodschappen gaan doen. Omdat mijn moeder geen rijbewijs heeft, ging in vaak mee met boodschappen doen. De grote boodschappen passen namelijk niet allemaal in de vakken van haar ubergrote fietstasquote:Op maandag 5 maart 2007 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: wat aardig van jou
@ PieterBas: jij weer met je chocolade muesli reep
@ lienelien: wat zijn de 'normale' kijkcijfers dan? (gemiddeld...)
Nee, vorige week hadden we zelfs 91.000 kijkers, maar toen was het takkeweer. Gewoon samenloop van omstandigheden enzoquote:Op maandag 5 maart 2007 10:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo ineens een viervouding aandeel dan? (of heeft dat te maken met allemaal Fok!-kers die wachten op de aftiteling?)
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haha! Neej nog niet, die jongen weet ''nog'' niks.. Nog steeds keihard 1-0 voor dus!
We zitten nu ff een plan uit te werken voor de secretaresse, ff zeggen dat ene mevrouw C. (Carla) Hond heeft gebeld (lees:zeehond) en dan t nummer van Pieterburen zeehondencentrum dr onder!
doet me denken aan deze: http://media.putfile.com/bellen-met-ahquote:Op maandag 5 maart 2007 10:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haha! Neej nog niet, die jongen weet ''nog'' niks.. Nog steeds keihard 1-0 voor dus!
We zitten nu ff een plan uit te werken voor de secretaresse, ff zeggen dat ene mevrouw C. (Carla) Hond heeft gebeld (lees:zeehond) en dan t nummer van Pieterburen zeehondencentrum dr onder!
jarig? Gefeliciteerdquote:
bij dezequote:Op maandag 5 maart 2007 10:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jarig? Gefeliciteerd!
Feliciteer mij ook ff met mijn 2000e post!
Tnx voor de link, zal m thuis ff bekijkenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij deze(tsjek trouwens de link ff voor een geintje waar jullie ook mee bezig zijn
...)
en Fugie was gisteren jarig, dus ook nog gefeliciteerd
Normaal is het juist andersoms.. Kind gooit alles in het karretje en mama zet alles weer netjes terugquote:Op maandag 5 maart 2007 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doet me denken aan deze: http://media.putfile.com/bellen-met-ah
@ PieterBas: ik heb nu een beeld voor ogen dat je ma vanalles in het karretje doet en jij alles net zo mooi weer terugzet
Gefeliciteerdquote:Op maandag 5 maart 2007 10:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jarig? Gefeliciteerd!
is gewoon een mp3-bestand, je hoort een telefoongesprek... wss heb je geen Quick-Time als je dat niet kunt luisterenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tnx voor de link, zal m thuis ff bekijken, hier werkt dat kreng niet
!
Zitten geen boxen aan/inquote:Op maandag 5 maart 2007 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is gewoon een mp3-bestand, je hoort een telefoongesprek... wss heb je geen Quick-Time als je dat niet kunt luisteren
misschien lukt het wel als je hier 'Doel opslaan als...' doet--> http://uploadfile.putfile(...)sslash5914014478.mp3
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jarig? Gefeliciteerd!
dank dankquote:Op maandag 5 maart 2007 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij deze(tsjek trouwens de link ff voor een geintje waar jullie ook mee bezig zijn
...)
en Fugie was gisteren jarig, dus ook nog gefeliciteerd
@PieterBas: dank jequote:
Het stage topic is goed voor je post countquote:Op maandag 5 maart 2007 11:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
@PieterBas: dank je![]()
Whoops: moest dit editten in mijn vorige bericht!
Dat zowiezo, ben van 4 pd naar 5 pd gegaanquote:Op maandag 5 maart 2007 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het stage topic is goed voor je post count
Stage in het algemeen is sowieso goed voor je post count.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het stage topic is goed voor je post count
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:22 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Stage in het algemeen is sowieso goed voor je post count.
* ReMcOrE is het volkomen met MichielPH eensquote:Op maandag 5 maart 2007 11:22 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Stage in het algemeen is sowieso goed voor je post count.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |