HAHAHAHA!quote:
Als dat zo is kan ik dus voorspellend dromen! Ben al begonnen aan m'n eerste zweverige boek!quote:Op maandag 5 maart 2007 09:27 schreef Sok41 het volgende:
Jupiler is naar mijn weten lekkerste bier
quote:Op maandag 5 maart 2007 09:36 schreef ReMcOrE het volgende:
Lienelien, ik wil even mijn excuses aanbieden.. Ik ben niet eens begonnen met kijken en heb het ook weer niet opgenomen
SORRY!
Ik dacht trouwens wel even dat er exact hetzelfde stondquote:Op maandag 5 maart 2007 09:34 schreef MichielPH het volgende:
Lienelien, ik wil even mijn excuses aanbieden.. Ik ben wel begonnen met kijken, maar ik ben voor de aftiteling weggezapt.
SORRY!
negeren is begeren toch ?quote:
gut, dan heb ik wel heul veel aanbiddersquote:Op maandag 5 maart 2007 09:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
negeren is begeren toch ?
Tijd voor rooibos thee of koffie![]()
als er weer eens niemand reageert (je had trouwens ook 4 posts binnen 9 minutenquote:Op maandag 5 maart 2007 09:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
gut, dan heb ik wel heul veel aanbidders
ja, ik was een beetje verward door die 2 posts die toch echt door dezelfde persoon geschreven lijken te zijn enzoquote:Op maandag 5 maart 2007 09:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als er weer eens niemand reageert (je had trouwens ook 5 posts binnen 9 minuten) dan denk je er gewoon aan dat iedereen je begeert
ben nu zelf druk bezig met onderzoeksaanpak uitwerken, wil dat deze week echt af hebben, en liefst ook nog heel wat doen aan de Quick-Scan...
Eigenlijk zijn we met z'n allen stiekem een beetje verliefd op je.. Ssssst!quote:
mja, op m'n bon bon bloc zeker!quote:Op maandag 5 maart 2007 09:56 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we met z'n allen stiekem een beetje verliefd op je.. Ssssst!
(en op haar BBBquote:Op maandag 5 maart 2007 09:56 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn we met z'n allen stiekem een beetje verliefd op je.. Ssssst!
Je BBB maakt het meer tot een haat/liefde-verhouding.quote:
Wij hebben een melk biscuits (framboosquote:Op maandag 5 maart 2007 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
vandaag WEER geen BBB hiermaar wel een Knopper
daar kan Tien niet aan tippenquote:
1 muesli reep van de AH met chocolade en Sultana's naturelquote:Op maandag 5 maart 2007 10:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij hebben een melk biscuits (framboos). Ook ff 1 mee genomen voor Damzkieee
![]()
Kleine kinderen moet je tevreden houden met een koekje, vandaarquote:
ben je al een keer teruggepakt voor de koud-water-in-de-thee-actie???quote:Op maandag 5 maart 2007 10:16 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kleine kinderen moet je tevreden houden met een koekje, vandaar!
de eerste paar weken 10.000 en een marktaandeel van 0,1quote:Op maandag 5 maart 2007 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien: wat zijn de 'normale' kijkcijfers dan? (gemiddeld...)
hoezo ineens een viervouding aandeel dan? (of heeft dat te maken met allemaal Fok!-kers die wachten op de aftiteling?quote:Op maandag 5 maart 2007 10:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
de eerste paar weken 10.000 en een marktaandeel van 0,1
Zaterdag marktaandeel van 0,4
Maar dit was dan ook pas de 6e aflevering
Haha! Neej nog niet, die jongen weet ''nog'' niks.. Nog steeds keihard 1-0 voor dusquote:Op maandag 5 maart 2007 10:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ben je al een keer teruggepakt voor de koud-water-in-de-thee-actie???
Ja, ik moet maar weer eens vaker mee boodschappen gaan doen. Omdat mijn moeder geen rijbewijs heeft, ging in vaak mee met boodschappen doen. De grote boodschappen passen namelijk niet allemaal in de vakken van haar ubergrote fietstasquote:Op maandag 5 maart 2007 10:15 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: wat aardig van jou
@ PieterBas: jij weer met je chocolade muesli reep
@ lienelien: wat zijn de 'normale' kijkcijfers dan? (gemiddeld...)
Nee, vorige week hadden we zelfs 91.000 kijkers, maar toen was het takkeweer. Gewoon samenloop van omstandigheden enzoquote:Op maandag 5 maart 2007 10:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoezo ineens een viervouding aandeel dan? (of heeft dat te maken met allemaal Fok!-kers die wachten op de aftiteling?)
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haha! Neej nog niet, die jongen weet ''nog'' niks.. Nog steeds keihard 1-0 voor dus!
We zitten nu ff een plan uit te werken voor de secretaresse, ff zeggen dat ene mevrouw C. (Carla) Hond heeft gebeld (lees:zeehond) en dan t nummer van Pieterburen zeehondencentrum dr onder!
doet me denken aan deze: http://media.putfile.com/bellen-met-ahquote:Op maandag 5 maart 2007 10:25 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Haha! Neej nog niet, die jongen weet ''nog'' niks.. Nog steeds keihard 1-0 voor dus!
We zitten nu ff een plan uit te werken voor de secretaresse, ff zeggen dat ene mevrouw C. (Carla) Hond heeft gebeld (lees:zeehond) en dan t nummer van Pieterburen zeehondencentrum dr onder!
jarig? Gefeliciteerdquote:
bij dezequote:Op maandag 5 maart 2007 10:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jarig? Gefeliciteerd!
Feliciteer mij ook ff met mijn 2000e post!
Tnx voor de link, zal m thuis ff bekijkenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij deze(tsjek trouwens de link ff voor een geintje waar jullie ook mee bezig zijn
...)
en Fugie was gisteren jarig, dus ook nog gefeliciteerd
Normaal is het juist andersoms.. Kind gooit alles in het karretje en mama zet alles weer netjes terugquote:Op maandag 5 maart 2007 10:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
doet me denken aan deze: http://media.putfile.com/bellen-met-ah
@ PieterBas: ik heb nu een beeld voor ogen dat je ma vanalles in het karretje doet en jij alles net zo mooi weer terugzet
Gefeliciteerdquote:Op maandag 5 maart 2007 10:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jarig? Gefeliciteerd!
is gewoon een mp3-bestand, je hoort een telefoongesprek... wss heb je geen Quick-Time als je dat niet kunt luisterenquote:Op maandag 5 maart 2007 10:43 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tnx voor de link, zal m thuis ff bekijken, hier werkt dat kreng niet
!
Zitten geen boxen aan/inquote:Op maandag 5 maart 2007 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
is gewoon een mp3-bestand, je hoort een telefoongesprek... wss heb je geen Quick-Time als je dat niet kunt luisteren
misschien lukt het wel als je hier 'Doel opslaan als...' doet--> http://uploadfile.putfile(...)sslash5914014478.mp3
quote:Op maandag 5 maart 2007 10:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jarig? Gefeliciteerd!
dank dankquote:Op maandag 5 maart 2007 10:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
bij deze(tsjek trouwens de link ff voor een geintje waar jullie ook mee bezig zijn
...)
en Fugie was gisteren jarig, dus ook nog gefeliciteerd
@PieterBas: dank jequote:
Het stage topic is goed voor je post countquote:Op maandag 5 maart 2007 11:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
@PieterBas: dank je![]()
Whoops: moest dit editten in mijn vorige bericht!
Dat zowiezo, ben van 4 pd naar 5 pd gegaanquote:Op maandag 5 maart 2007 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het stage topic is goed voor je post count
Stage in het algemeen is sowieso goed voor je post count.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:17 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het stage topic is goed voor je post count
quote:Op maandag 5 maart 2007 11:22 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Stage in het algemeen is sowieso goed voor je post count.
* ReMcOrE is het volkomen met MichielPH eensquote:Op maandag 5 maart 2007 11:22 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Stage in het algemeen is sowieso goed voor je post count.
Doe je weer leuk meequote:Op maandag 5 maart 2007 11:32 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
* ReMcOrE is het volkomen met MichielPH eens(heeft zelf 14 posts per dag, dit is nummer 1646...)
iedereen nieuwe schermen op kantoor ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2007 11:35 schreef Goover het volgende:
Ik ben er ook weer, heb net even 25 tft schermen opgehaald. Over een uurtje al weer lunchen
wanneer heb ik dat gezegd dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 11:40 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Doe je weer leuk mee! Hoe was t feest waar je heen ging zat. ? Weer helemaal uit je dak?
![]()
Ooooh, dan is t een kleine vergipsing van mijn kantquote:Op maandag 5 maart 2007 11:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wanneer heb ik dat gezegd dan?en als ik dat gezegd heb, dan heb ik wss vrijdag gezegd, want toen ben ik weggeweest en zaterdagavond zat ik gewoon thuis
Welterustenquote:
Tikte verkeerde in, ook nog niet helemaal wakkerquote:
Was dat niet Katana, die naar Trance Energy gingquote:Op maandag 5 maart 2007 11:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooooh, dan is t een kleine vergipsing van mijn kant! Je ging toch naar een of ander stampfeest ofzo?
![]()
kan in #62 niet terugvinden dat ik dat gezegd heb, wanneer heb ik dat gezegd dan?quote:Op maandag 5 maart 2007 11:44 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ooooh, dan is t een kleine vergipsing van mijn kant! Je ging toch naar een of ander stampfeest ofzo?
![]()
jaa en nog iemand ging daar heen?! Dacht dat ReMcOrE dat was..quote:Op maandag 5 maart 2007 11:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Was dat niet Katana, die naar Trance Energy ging![]()
Stage SC #61 Fok! macht stagiaires fro (Katana)quote:Op maandag 5 maart 2007 11:52 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
jaa en nog iemand ging daar heen?! Dacht dat ReMcOrE dat was..
Je (of iemand anders) hebt t geloof ik donderdag gezegd, vrijdag was ik er de hele dag niet..
Aaah, zit ik toch echt ff fout.. Mijn excusesquote:Op maandag 5 maart 2007 11:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Stage SC #61 Fok! macht stagiaires fro (Katana)
en
Stage SC #61 Fok! macht stagiaires fro (Sok41)
ik ben zelf ook naar een stampfeestje geweest (vind trance trouwens niet onder stampmuziek vallen) maar dat was vrijdagavond al
zo is mijn 'bijnaam' ook tot stand gekomenquote:Op maandag 5 maart 2007 12:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aaah, zit ik toch echt ff fout.. Mijn excuses!
Neej, ik in principe ook niet maar wist de naam van dat feest niet meer en aangezien je naam nogal lijkt op hardcore en in je onderschrift hardstyle staat dacht ik het ff..
flink doorposten haal je mij nog wel in ookquote:Op maandag 5 maart 2007 11:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat zowiezo, ben van 4 pd naar 5 pd gegaan![]()
![]()
Pas maar op, straks haal ik je nog in![]()
weer 1 post dichterbijquote:Op maandag 5 maart 2007 12:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
flink doorposten haal je mij nog wel in ook
of je daar nou blij mee moet zijnquote:Op maandag 5 maart 2007 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weer 1 post dichterbijheb wel hoger gemiddelde dan jou trouwens
niet dat ik er 'blij' mee ben, was gewoon een opmerkingquote:
Hoe was je stampfeest?quote:Op maandag 5 maart 2007 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
niet dat ik er 'blij' mee ben, was gewoon een opmerking
heeft er trouwens niemand interesse in mijn stampfeestje van vrijdagavond???![]()
![]()
![]()
Nee, die schermen worden hier verbouwd en geleverd bij onze producten.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iedereen nieuwe schermen op kantoor ofzo?ik heb net m'n
thee op, lunchen gaat pas over 2 uurtjs gebeuren ongeveer
Tijd voor koffie?quote:
ik heb totaal geen last vanquote:Op maandag 5 maart 2007 12:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, maar ik ben het wel met je eens:![]()
nog 1 maand en 9 dagen (5 weken en 5 dagen) tot het ECHTE, ECHTE werk: In Qontrol: Sound Expanderquote:Op maandag 5 maart 2007 12:22 schreef Fugie het volgende:
over een klein maandje timewarp, dat is het echte werk
K heb de bammetjes ook weer opquote:Op maandag 5 maart 2007 12:52 schreef PieterBas het volgende:
Even een boterham pakken hoor
ja, wrijf het er maar inquote:Op maandag 5 maart 2007 12:52 schreef PieterBas het volgende:
Even een boterham pakken hoor
Ja, daar kwam ik ook achter toen ik de melding zag dat ik niet 2x hetzelfde bericht in één topic mag plaatsenquote:Op maandag 5 maart 2007 12:26 schreef Goover het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, maar ik ben het wel met je eens:![]()
Neenee, koffie is viesch.quote:
Arme jijquote:Op maandag 5 maart 2007 12:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, wrijf het er maar inik 'mag' pas over een half uur aan de bammetjes
Oef, das niet zo best.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:09 schreef miss-scofield het volgende:
Hoi allemaal!!
Hoe gaat het hier?
Hier niet zo best.. zaterdag is een leerling uit 4vwo omgekomen bij een auto-ongeluk..School is in een grafstemming, veel leerlingen hebben verdriet. Echt een klote dag!
Datum: Vrijdag 2 Maart 2007quote:Op maandag 5 maart 2007 13:00 schreef Sok41 het volgende:
Ik meende het wel hoor, hoe was je feest vrijdag en btw ik ga waarschijnlijk ook naar Inq..
quote:Op maandag 5 maart 2007 13:22 schreef MaddoxX het volgende:
damn wat een verhaal.. dat ga ik niet lezen
quote:
dan lees je alleen het oordeel, dan ben je snel klaarquote:Op maandag 5 maart 2007 13:23 schreef lienelien het volgende:
en spreek je dat dan eigenlijk uit als gewoon stefan, of juist als estefan, zoals gloria estefan?
ja, gewoon, die wirwar van namen van nummers en bamiblokkenquote:Op maandag 5 maart 2007 13:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
[..]
dan lees je alleen het oordeel, dan ben je snel klaarwat snap je dan niet lienelien (voorbeeld)
? en je moet het uitspreken als es-tee-fan, zoals gloria
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |