Daar wordt een stagair idd vrolijk vanquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:25 schreef Jvvianen het volgende:
Zakenlunches for the win
Dikke uitsmijter en paar biertjes.... das een baas waar je wat mee kan
quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:25 schreef Jvvianen het volgende:
Zakenlunches for the win
Dikke uitsmijter en paar biertjes.... das een baas waar je wat mee kan
Tot morgenquote:
je hebt bijna nooit tijd om ff te internetten?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:16 schreef Zosk het volgende:
oooow, nee man! mijn stage is al lang voorbij![]()
maar ik kan dit topic niet missen! op school hebben we geen internet tijdens het project en dat is bijna altijd dusja![]()
snap hem niet helemaalquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:20 schreef Zosk het volgende:
nope, ze trekken gewoon in de patchkast onze eilanden eruit en dan moeten we ons netwerkje verder afbouwen![]()
wss heel dom antwoord: maar kun je de kabel er zelf niet weer indoen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:25 schreef Zosk het volgende:
nou, we hebben eilanden met 4 computers, zeg maar een soort hub. En daarvan trekken ze gewoon de patchkabel eruit. betekend dat je niet op het schoolnetwerk kan, dus geen internet. Gewoon heel de dag niet![]()
jullie moeten je eigen netwerk fixen ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:31 schreef Zosk het volgende:
haha ja dat zou inderdaad kunnen, maar aangezien je op je eigen netwerk (met 4 computers in jou projectgroep) aan het werk bent, heb je zelf een eigen server met een DHCP, die stuurd IP's naar alle computers. Stel nou dat je die patchkabel erin doet, dan stuurd jou DHCP met foute gegevens (omdat het een heel ander netwerk is) alle computers binnen dat netwerk een IP, fout IP in dit geval en dan ligt heel de ICT academie plat![]()
wij werken dus gewoon de hele dag aan ons netwerk en policy's etc. etc. duurt wel ff![]()
en als jullie je netwerk klaarhebben, dan kun je met je 'eiland' wel gewoon internetten? (ik ben een n00b, vandaar de vragenquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:35 schreef Zosk het volgende:
ja, 2 servers met 2 clients in dit geval. Dus internet kan gewoon niet tijdens dat![]()
en wat kun je dan met die LAN-verbinding? bestanden uitwisselen ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:37 schreef Zosk het volgende:
nope, dan is het gewoon een lan-verbinding tussen die 4 computersbrb ff eten
![]()
ja onder anderequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en wat kun je dan met die LAN-verbinding? bestanden uitwisselen ofzo?eet ze
dan is de productiviteit cker wel hoog daarquote:
daar heb je wel weer een puntquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:22 schreef Zosk het volgende:
ach, het gaat ook deels over ICT stages, moeten veel studenten ook een server opbouwen volgensmij![]()
ja he, vond ik ook alquote:
Nicequote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:42 schreef Sok41 het volgende:
!!! Ik ga ook Katana ! Can't wait fuck sake :p
Denk dat ik het meeste in de main zal staan, vind het top dat Gielen als laatst draait word de nacht iig goed afgesloten. Wel spijtig dat Fijneman intussen ook draait, ik kies dan toch voor gielen :pquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |