Zo is t maar net Damzkieee!!quote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:44 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik krijg iets van 180 per maand voor 180 uur werken.. Sigh 1 euro per uur dus ..
Ohh geen vergoeding, dan zijn die werktijden van jou ook wel te begrijpenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:49 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kreeg bij Center Parcs 310 euro netto voor 152 uur per 4 weken... nu krijg ik geen vergoeding
maar eerst...LUNCH
ontvanger in je comp, zender *ergens* en comp vangt dat op net zoals bij een radio zeg maarquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:51 schreef miss-scofield het volgende:
hooiii
Vraagje van een vriendinnetje! Jullie ICT-nerdsmoeten dat wel weten!!
Draadloos internet.. hoe zit dat, hoe werkt het en hoeveel kost het ongeveer?
Thanks![]()
Wil je echt draadloos internet.. dat je wanneer je in de middle of nowhere nog even routenet kan checken.. of een draadloos netwerk.?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:51 schreef miss-scofield het volgende:
hooiii
Thanks![]()
Roycoooooo en Damzkieee doen samen een afstudeerproject voor CE bij een groot electrotechniekbedrijf.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:51 schreef miss-scofield het volgende:
hooiii
Thanks![]()
Voor thuis, er zijn 2 computers en een snoer door het hele huis is niet handigquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Wil je echt draadloos internet.. dat je wanneer je in de middle of nowhere nog even routenet kan checken.. of een draadloos netwerk.?
Sorryquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Roycoooooo en Damzkieee doen samen een afstudeerproject voor CE bij een groot electrotechniekbedrijf.
![]()
Nou vooruit dan maarquote:
Netwerkje dus.. sommige internet providers bieden installatie van het draadloze netwerk en internet bij het nemen van een abbo..quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:54 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Voor thuis, er zijn 2 computers en een snoer door het hele huis is niet handig
Maar moet je apart een kastje kopen en abbo nemen, of gaat dat samen?
Geen HBO, mbo niv 4..quote:
We snappen het nog nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Netwerkje dus.. sommige internet providers bieden installatie van het draadloze netwerk en internet bij het nemen van een abbo..
Haha het is vrij simpel hoor... Ik zal eens rond browsen voor een goed kope deal voor julliequote:Op donderdag 1 maart 2007 13:58 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
We snappen het nog niet![]()
![]()
Kan je een linkje voor me zoeken ofzo, met prijzen en weet ik watHahaha!
Thanks!
Ahh, nee oké. Da's wel een verklaringquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:58 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Geen HBO, mbo niv 4..
Maar ik probeer het positief te blijven bekijken, nog 1-1.5 jaar en ik ben van school af en dan verdien ik normaal.. Tot dan heb ik de medemens (oa jullie) om me er doorheen te slepen![]()
Kheb eerlijk gezegd liever wat extra geld om me eerdoorheen te slepenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:58 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Geen HBO, mbo niv 4..
Maar ik probeer het positief te blijven bekijken, nog 1-1.5 jaar en ik ben van school af en dan verdien ik normaal.. Tot dan heb ik de medemens (oa jullie) om me er doorheen te slepen![]()
Ik vind het aan de ene kant wel beetje absurd, ik hoef van school maar 32 uur in de week te doen en ik zit hier aan 45.. Ik heb het overlegd met mn stage begeleider maar hij wilt continuiteit en wil mij geen dag in de week vrij geven.. Naaierijquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ahh, nee oké. Da's wel een verklaring
MBO-ers krijgen hier 150, HBO-ers 275.
Aan de ene kant wel, heb je een contract afgesloten met het bedrijf of....? Dan kan je dr weinig van zeggen als je stage begeleider dat eist..quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:04 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik vind het aan de ene kant wel beetje absurd, ik hoef van school maar 32 uur in de week te doen en ik zit hier aan 45.. Ik heb het overlegd met mn stage begeleider maar hij wilt continuiteit en wil mij geen dag in de week vrij geven.. Naaierij?
Mja, best stom. Of gewoon een á 2 weekjes korter stagelopen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:04 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik vind het aan de ene kant wel beetje absurd, ik hoef van school maar 32 uur in de week te doen en ik zit hier aan 45.. Ik heb het overlegd met mn stage begeleider maar hij wilt continuiteit en wil mij geen dag in de week vrij geven.. Naaierij?
Kan ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:02 schreef Roycoooooo het volgende:
Bedoeld ze niet gewoon een router??
Druk een draadloos netwerkontvanger (hoe noem je zo'n geval ook alweer) achter in je computer, installeren en klaar..
Ik heb hier al wat voor ze staan, er waren goedkopere bij maar moet natuurlijk wel beetje werken zonder ruis.. Kom uit rond de 90-100 euro voor 1 accespoint en 2 wireless nw-kaarten. Als je er maar 1 moet kost het rond de 70 euro..quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:02 schreef Roycoooooo het volgende:
Bedoeld ze niet gewoon een router??
Druk een draadloos netwerkontvanger (hoe noem je zo'n geval ook alweer) achter in je computer, installeren en klaar..
Linkjequote:Op donderdag 1 maart 2007 13:58 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
We snappen het nog niet![]()
![]()
Kan je een linkje voor me zoeken ofzo, met prijzen en weet ik watHahaha!
Thanks!
Ik heb express de overeenkomst nog niet getekend omdat ik het er niet mee eens ben, maar ik kan hem niet overhalen.. Stijfkop,quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, heb je een contract afgesloten met het bedrijf of....? Dan kan je dr weinig van zeggen als je stage begeleider dat eist..
Draadloos dus met router.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Kan ookWe weten er niks vanaf!
De bedoeling is iig dat een computer op zolder en op de eerste verdieping internet moeten hebben, zonder dat er een snoer de trap op moet
Ja, dat kan dat gewoon met een router.. Hebben wij ook thuis, k heb dan een laptop waar al een netwerkkaart in zit. En boven 2 pc's waar we gewoon een netwerkkaart in hebben gebouwd (is heel simpel), werkt perfect!quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:06 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Kan ookWe weten er niks vanaf!
De bedoeling is iig dat een computer op zolder en op de eerste verdieping internet moeten hebben, zonder dat er een snoer de trap op moet
Hmmm, maakt het wat ingewikkelderquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:07 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik heb express de overeenkomst nog niet getekend omdat ik het er niet mee eens ben, maar ik kan hem niet overhalen.. Stijfkop,
Nu 2 weken.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:10 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hmmm, maakt het wat ingewikkelder! Hoelang ben je dr al werkzaam?
Dan ben je net zo goed nerd hoor..quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:53 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Roycoooooo en Damzkieee doen samen een afstudeerproject voor CE bij een groot electrotechniekbedrijf.
![]()
neej, dat nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:12 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Nu 2 weken.
//Maarja zou jij op dag 1 zeggen "Ik wil maar 32 uur werken"
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:13 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Dan ben je net zo goed nerd hoor..
Jup, in principe wel! Hebben wij ook, heb ik je toch geholpen als geen ict-nerd zijndequote:Op donderdag 1 maart 2007 14:18 schreef miss-scofield het volgende:
Hmmm, ietsje wijzer! We gaan idd wel naar de winkel, daar vragen.
In principe hoeven we dus alleen een netwerkkaart en router te kopen, want we hebben al een internetabbo.
Zou contact op nemen me je school of met de stagecoordinator / docent die je begeleid en je probleem voorleggen. Maar als school zegt dat je 32 uur moet werken en je het bedrijf ligt dwars is dat wel erg vervelend. Geeft al wel een indicatie over hun beleid en omgang met personeel als ze er niet over willen praten. Meeste bedrijven schikken wel in voor tevreden personeel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:12 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Nu 2 weken.
//Maarja zou jij op dag 1 zeggen "Ik wil maar 32 uur werken"
quote:
en er trots op!quote:MichielPH doet een vaktechnische elektronicastage.
Wij doen niks met electronicaquote:
name please!quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wij doen niks met electronicaEen commerciële stage bij een technisch dienstverlener (4e van Nederland, dat wel)
Het probleem was, toen ik voor gesprek ging hier was mn coördinator op vakantie en wist ik helemaal niet wat ik wel of niet moest. Ik heb dinsdag contact met hem opgenomen en hij zei dat 32 uur minimaal was MAAR dat het wel aan het bedrijf lag of ik zolang ook mocht. Dat moesten hun verder bepalen..quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:24 schreef AversusZ het volgende:
[..]
Zou contact op nemen me je school of met de stagecoordinator / docent die je begeleid en je probleem voorleggen. Maar als school zegt dat je 32 uur moet werken en je het bedrijf ligt dwars is dat wel erg vervelend. Geeft al wel een indicatie over hun beleid en omgang met personeel als ze er niet over willen praten. Meeste bedrijven schikken wel in voor tevreden personeel.
het komt er dus een beetje op neer dat je zwaar de l*l bent en dus gewoon zoveel uur moet gaan werkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Het probleem was, toen ik voor gesprek ging hier was mn coördinator op vakantie en wist ik helemaal niet wat ik wel of niet moest. Ik heb dinsdag contact met hem opgenomen en hij zei dat 32 uur minimaal was MAAR dat het wel aan het bedrijf lag of ik zolang ook mocht. Dat moesten hun verder bepalen..
moet je tot 22:18???quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:18 schreef kipknots het volgende:
'Gelukkig' heb ik nog 7 uur te gaan, misschien dat ik vanmiddag nog iets kan doen.
Jaaaa???quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jullie raden het nooit! er is vandaag een nieuwe stagiaire bijgekomen.....LEKKER WIJF!!
dat schreeuwt natuurlijk om foto'squote:Op donderdag 1 maart 2007 15:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jullie raden het nooit! er is vandaag een nieuwe stagiaire bijgekomen.....LEKKER WIJF!!
Nog maar iets korter als een uurtjequote:
Nee, ik zit in curacaoquote:
FOTO'squote:Op donderdag 1 maart 2007 15:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
wtf, wat voor sport beoefen jij als t zolang stil ligtquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:33 schreef ReMcOrE het volgende:
nog maar 27 minuten, vanavond alleen nog ff trainen (voor het eerst sinds de zomerstop)
hij's gewoon luiquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
wtf, wat voor sport beoefen jij als t zolang stil ligt?
Blijf je toch gewoon ff heeeeeeeeeerlijk overwerkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:37 schreef AversusZ het volgende:
putverdurie, begint het net te regenen hier en ik ga zo weg
Het betrekt hier ook aardig, terwijl het de hele dag mooi weer is. Kunnen we zo nog door de regen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:37 schreef AversusZ het volgende:
putverdurie, begint het net te regenen hier en ik ga zo weg
Ben gekke henkie nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Blijf je toch gewoon ff heeeeeeeeeerlijk overwerken![]()
haha...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
@ PieterBas: neem jij de rol van lienelien over?
@ AverusZ: hier is het droog, licht bewolkt, maar waait wel alsof het niks kost
@ Roycoooooo / AverusZ: ik was 5 maanden op stage bij Center Parcs, doordeweeks niet thuis, dus donderdagavond niet kunnen trainen... sinds kort doordeweeks dus weer thuis, maar had afgelopen 2 weken geen zin (was ook snipverkouden) dus daarom is vanavond weer voor het eerst
Nee idd. En zelf loopt roycooooo te zeuren dattie eerder weg wilquote:
Hij heeft geen poezelig handjequote:Op donderdag 1 maart 2007 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
@ PieterBas: neem jij de rol van lienelien over?
het is ReMcOrEquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:49 schreef Damzkieee het volgende:
@Recmcore, dus hjet is niet zoals op de reclame?
Zwembad dan? Je kan toch wel baantjes trekken daar sochtends voor je stage?
Dat je helemaal in een oase van rust komtquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is ReMcOrEmaar goed ... wat wordt er allemaal in de reclame gemeld dan?
ik ben in de 22 weken dat ik er was, eerlijk waar, maar 1 keer wezen zwemmen, de maandag van de 22e weekna het werk werd vaak niks, omdat je dan geen zin had, lekker hangen in de bungalow, en het zwembad was 's ochtends pas om 10.00 geopend, en ik begon om 09.00
dat is er dus ook wel, maar veel dingen zijn seizoensafhankelijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat je helemaal in een oase van rust komt! Dat er genoeg te beleven is, voor jong en oud..
Prettig Weekend..quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is er dus ook wel, maar veel dingen zijn seizoensafhankelijk
KLAARRRRRR voor deze week, prettig weekend allemaal(blijf thuis wel doorposten hier
)
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is er dus ook wel, maar veel dingen zijn seizoensafhankelijk
KLAARRRRRR voor deze week, prettig weekend allemaal(blijf thuis wel doorposten hier
)
Enschedeeeeeeeeeeeee, begint nu idd aardig bewolkt te wordenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:03 schreef Sok41 het volgende:
Haha bij iedereen begint het donker te worden en regenen terwijl hier 5 min geleden heel fel de zon is begonnen met schijnen.. Waar zitten jullie dan allemaal?
<<Zeeland>>
/edit: Fijn weekend rem
Rotterdam begint ook aardig bewolkt te rakenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Enschedeeeeeeeeeeeee, begint nu idd aardig bewolkt te worden![]()
K ben over een uurtje thuis, heerlijk die beentjes lang uitquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:11 schreef MichielPH het volgende:
Als ik thuis was geweest was ik nu in slaap gesukkeld.
Wil naar huis!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |