moet je tot 22:18???quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:18 schreef kipknots het volgende:
'Gelukkig' heb ik nog 7 uur te gaan, misschien dat ik vanmiddag nog iets kan doen.
Jaaaa???quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jullie raden het nooit! er is vandaag een nieuwe stagiaire bijgekomen.....LEKKER WIJF!!
dat schreeuwt natuurlijk om foto'squote:Op donderdag 1 maart 2007 15:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
Jullie raden het nooit! er is vandaag een nieuwe stagiaire bijgekomen.....LEKKER WIJF!!
Nog maar iets korter als een uurtjequote:
Nee, ik zit in curacaoquote:
FOTO'squote:Op donderdag 1 maart 2007 15:22 schreef OxygeneFRL het volgende:
wtf, wat voor sport beoefen jij als t zolang stil ligtquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:33 schreef ReMcOrE het volgende:
nog maar 27 minuten, vanavond alleen nog ff trainen (voor het eerst sinds de zomerstop)
hij's gewoon luiquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
wtf, wat voor sport beoefen jij als t zolang stil ligt?
Blijf je toch gewoon ff heeeeeeeeeerlijk overwerkenquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:37 schreef AversusZ het volgende:
putverdurie, begint het net te regenen hier en ik ga zo weg
Het betrekt hier ook aardig, terwijl het de hele dag mooi weer is. Kunnen we zo nog door de regen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:37 schreef AversusZ het volgende:
putverdurie, begint het net te regenen hier en ik ga zo weg
Ben gekke henkie nietquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:39 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Blijf je toch gewoon ff heeeeeeeeeerlijk overwerken![]()
haha...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
@ PieterBas: neem jij de rol van lienelien over?
@ AverusZ: hier is het droog, licht bewolkt, maar waait wel alsof het niks kost
@ Roycoooooo / AverusZ: ik was 5 maanden op stage bij Center Parcs, doordeweeks niet thuis, dus donderdagavond niet kunnen trainen... sinds kort doordeweeks dus weer thuis, maar had afgelopen 2 weken geen zin (was ook snipverkouden) dus daarom is vanavond weer voor het eerst
Nee idd. En zelf loopt roycooooo te zeuren dattie eerder weg wilquote:
Hij heeft geen poezelig handjequote:Op donderdag 1 maart 2007 15:39 schreef ReMcOrE het volgende:
@ PieterBas: neem jij de rol van lienelien over?
het is ReMcOrEquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:49 schreef Damzkieee het volgende:
@Recmcore, dus hjet is niet zoals op de reclame?
Zwembad dan? Je kan toch wel baantjes trekken daar sochtends voor je stage?
Dat je helemaal in een oase van rust komtquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is ReMcOrEmaar goed ... wat wordt er allemaal in de reclame gemeld dan?
ik ben in de 22 weken dat ik er was, eerlijk waar, maar 1 keer wezen zwemmen, de maandag van de 22e weekna het werk werd vaak niks, omdat je dan geen zin had, lekker hangen in de bungalow, en het zwembad was 's ochtends pas om 10.00 geopend, en ik begon om 09.00
dat is er dus ook wel, maar veel dingen zijn seizoensafhankelijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 15:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Dat je helemaal in een oase van rust komt! Dat er genoeg te beleven is, voor jong en oud..
Prettig Weekend..quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is er dus ook wel, maar veel dingen zijn seizoensafhankelijk
KLAARRRRRR voor deze week, prettig weekend allemaal(blijf thuis wel doorposten hier
)
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is er dus ook wel, maar veel dingen zijn seizoensafhankelijk
KLAARRRRRR voor deze week, prettig weekend allemaal(blijf thuis wel doorposten hier
)
Enschedeeeeeeeeeeeee, begint nu idd aardig bewolkt te wordenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:03 schreef Sok41 het volgende:
Haha bij iedereen begint het donker te worden en regenen terwijl hier 5 min geleden heel fel de zon is begonnen met schijnen.. Waar zitten jullie dan allemaal?
<<Zeeland>>
/edit: Fijn weekend rem
Rotterdam begint ook aardig bewolkt te rakenquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Enschedeeeeeeeeeeeee, begint nu idd aardig bewolkt te worden![]()
K ben over een uurtje thuis, heerlijk die beentjes lang uitquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:11 schreef MichielPH het volgende:
Als ik thuis was geweest was ik nu in slaap gesukkeld.
Wil naar huis!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |