quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:56 schreef Roycoooooo het volgende:
TT!
Net weer een heerlijk stukje gebak gehad![]()
Ein opdracht, Ein betrieb, Ein Afstudeerfuhrer!quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:56 schreef Xtreem het volgende:
Afstuderen macht frei
Ik had er nog een 9,6 voor gehaald ook.. Het was dan ook MAVO C niveau. Later ook nog op D niveau moeten doen, dat was dan weer een 7,5quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:46 schreef ReMcOrE het volgende:
@ PieterBas: heerlijk, zo'n fout en niet te verstaan accent
Met mij gaat het goed hoor.. Het zal wel minder zijn als je een Waal krijgt.. Vlaams met een Frans accent.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Haha, gelukkig geef ik Nederlands, en zal dat probleem niet komen! Alleen zou het een Belg kunnen zijn, maar dat is niet zo!Het komt helemaal goed dus!
Hoe is het met jou?
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:00 schreef PieterBas het volgende:
Even verder gaan waar mee ik bezig was
[..]
Ik had er nog een 9,6 voor gehaald ook.. Het was dan ook MAVO C niveau. Later ook nog op D niveau moeten doen, dat was dan weer een 7,5
mavo.
[..]
Met mij gaat het goed hoor.. Het zal wel minder zijn als je een Waal krijgt.. Vlaams met een Frans accent..
Ik ga nu de helpfile een facelift geven.. Pff.. 170 pagina's controleren op fouten.. screenshots maken etc..
Kreeg deze week ook 2 keer gebak aangeboden i.v.m jubileum ofzo, het was alleen spijtig dat het niet te vreten was.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:56 schreef Roycoooooo het volgende:
TT!
Net weer een heerlijk stukje gebak gehad![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:00 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ein opdracht, Ein betrieb, Ein Afstudeerfuhrer!
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:03 schreef Sok41 het volgende:
Heb ik wat gemist trouwens.. TT ?
Topic titelquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:03 schreef Sok41 het volgende:
Heb ik wat gemist trouwens.. TT ?
Ja, hoor. Heftige film. Kijk hier maar eensquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:05 schreef Goover het volgende:
@lienelien, ik ken de film niet, klinkt een beetje dramatisch.. heb je jezelfs wel beetje vermaakt? (lees: was het de moeite van het wachten waard?)
quote:The story of the battle of Iwo Jima between the United States and Imperial Japan during World War II, as told from the perspective of the Japanese who fought it.
ja, ik weet dat TT topictitel isquote:
Geen muziekje aan ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:11 schreef AversusZ het volgende:
bah, bijna iedereen waarbij ik op de kamer zit is afwezig vandaag. Saai![]()
Wij zitten hier ook maar met zn 2tjesquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:11 schreef AversusZ het volgende:
bah, bijna iedereen waarbij ik op de kamer zit is afwezig vandaag. Saai![]()
lekkerquote:
Wat gebruik je? VNC?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:19 schreef Sok41 het volgende:
Het zal ongetwijfeld wel eens naar boven gekomen zijn, maar door verveling heb ik iets gedaan om het voor mn zelf makkelijker te maken;
Ik heb mijn thuis pc ingesteld zodat ik vanaf andere plekken en naartoe kan en dan gewoon op mn eigen pc werken of ja... msn,mp3,googletalk etc~
Het is vrij simpel in te stellen, als mensen geďnteresseerd zijn moeten jullie het maar even weten want dat schrijf ik wel even een Readme.. Dan heb ik iig wat te doen
Heb je daar lastige programma's voor nodig ofzo?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:19 schreef Sok41 het volgende:
Het zal ongetwijfeld wel eens naar boven gekomen zijn, maar door verveling heb ik iets gedaan om het voor mn zelf makkelijker te maken;
Ik heb mijn thuis pc ingesteld zodat ik vanaf andere plekken en naartoe kan en dan gewoon op mn eigen pc werken of ja... msn,mp3,googletalk etc~
Het is vrij simpel in te stellen, als mensen geďnteresseerd zijn moeten jullie het maar even weten want dat schrijf ik wel even een Readme.. Dan heb ik iig wat te doen
Hmm ja, ik zal steeds als ik even tijd heb en straks in de pauze wel even alles uitschrijven. Ik ga het nu niet in losse stukjes doen terwijl ik steeds even weg moet om iemand te helpen want dan kom je er niet uit.. Het is wel vrij simpel hoorquote:
Goedemorgenquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:47 schreef MichielPH het volgende:
Nogmaals goedemorgen dan maar.
Laat of niet? En je gaat om 16.30 naar huis?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:50 schreef ReMcOrE het volgende:
over 1 uur en 40 minuten lunchen(
thee is al 20 minuutjes geleden
)
begin om 09.00, 11.15 tot 11.30 koffie/thee-pauze, 13.30 tot 14.00 lunchpauze en om 16.00 naar huisquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:54 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Laat of niet? En je gaat om 16.30 naar huis?
is 4 uur werken, pauze, 4 uur werken en dan naar huis...netjesquote:Op donderdag 1 maart 2007 11:59 schreef Damzkieee het volgende:
Oeh had ik toch liever wat eerder pauze gehad
Wij:
8.15 beginnen, 12.15-13.00 +/- pauze, en 16.40 naar huis
volgens school is de stageperiode van 12 februari t/m 29 juniquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:03 schreef Damzkieee het volgende:
MAar van 9-16 = geen 8 werkuren per dag
Ehm, ik ben er gewoon 5 dagen, hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:12 schreef ReMcOrE het volgende:
als wij voor school wat moeten doen (boeken halen, of afspraak op school) dan kunnen wij ook gewoon 'wegblijven'en wij houden ons ook enigzins aan de tijden hoor, we beginnen gewoon een uur later en we gaan een uur eerder weg
@ lienelien: jij moet dus 55 uur per 4 dagen maken???(13,75 uur per dag) of moet jij dan 44 uur maken in die 4 dagen dat je er bent?
Helaas kan Windows XP Home niet als host functionerenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:22 schreef Sok41 het volgende:
- Remote desktop verhaal -
Of vista home premiumquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:37 schreef Deimento het volgende:
[..]
Helaas kan Windows XP Home niet als host functioneren![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:37 schreef Deimento het volgende:
[..]
Helaas kan Windows XP Home niet als host functioneren![]()
en dat houdt in?quote:
Dat je alleen met Windows XP Professional / Vista Business / Ultimate/ Enterprise zo'n sessie kan starten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
en dat houdt in?(in n00b-taal)
nog 50 minuten tot de lunch!!!
Maar andersom niet, dus je kan niet op een Windows XP Home pc komenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:42 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb Windows XP Home Edition op m'n laptop hier, maar kan wel verbinding maken met een Extern Bureaubladdat bedoel je toch?
ow, dat bedoelde PieterBas dus waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:44 schreef Deimento het volgende:
[..]
Maar andersom niet, dus je kan niet op een Windows XP Home pc komen![]()
Yepquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:45 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ow, dat bedoelde PieterBas dus waarschijnlijk ook
dus dat staat ook in relatie met deze post van mij: Stage SC #61 Fok! macht stagiaires fro ???quote:
op kantoor?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:59 schreef mr_cucumber het volgende:
hehe, er gaat hier ineens een tom tom tegen me praten 'na 50 meter rechtsaf'
Beetje de weg kwijt ofzoquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:59 schreef mr_cucumber het volgende:
Nu vraag ik me of je t nog uitgevoerd heb ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:59 schreef mr_cucumber het volgende:
Ik heb/houd maar 15 minuten pauze per dag..quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:27 schreef ReMcOrE het volgende:
@ lienelien: sorry, had verkeerd gelezen over het aantal werkdagen van jouen jij werkt dus ongeveer 45 uur (pauzes meegerekend) per week
Vindt je dat niet een beetje erg weinig?? Ook gelet op de arbo-omstandighedenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb/houd maar 15 minuten pauze per dag..
quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik heb/houd maar 15 minuten pauze per dag..
quote:
jwel, maar dat is hier normaalquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vindt je dat niet een beetje erg weinig?? Ook gelet op de arbo-omstandigheden![]()
Mja, och. de werkdruk is niet gigantisch hoog ofzo, alleen rond deadline tijdquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:10 schreef ReMcOrE het volgende:
dat van die pas is niet slechtmaar mag je wel meer pauze houden dan die 15 minuutjes dan, want ik hou dat echt niet vol!
@ AverusZ: broodje bal
dus je werkt per dag 4 uur in de trein EN je zit nog van 08.45 tot 17.30 op kantoor?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:12 schreef Xtreem het volgende:
Zal ik dan maar 'ns werktijden patsen?
Van 8.45 tot 17.00 of 17.30, inclusief een half uur pauze.
maar..... Ik werk in de trein, en ik heb 2x 2uur reistijd per dag
hoeveel krijg jij per maand?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:14 schreef Sok41 het volgende:
Zoveel werken vind ik helemaal niet erg ALS ik betaald zou worden teminste.. Stage is huilen met de pet op af en toe.
Ik werk ongeveer 2,5 uur per dag in de trein ja...quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus je werkt per dag 4 uur in de trein EN je zit nog van 08.45 tot 17.30 op kantoor?
dus eigenlijk gewoon extra werken? buiten normale (en betaalde) werktijden om?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:16 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik werk ongeveer 2,5 uur per dag in de trein ja...
Buiten normale tijden om ja...quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus eigenlijk gewoon extra werken? buiten normale (en betaalde) werktijden om?
Ja, hoor. Best overleefbaar. Rond 16u/16u30 krijg ik meestal een dipje (dat merken jullie ook vast wel aan mequote:Op donderdag 1 maart 2007 13:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus je werkt per dag 4 uur in de trein EN je zit nog van 08.45 tot 17.30 op kantoor?
@ lienelien: maar zoals het nu gaat bevalt het je wel gewoon?(15 minuten pauze enzo)
ja, ik vond het ook best ver, maar kan ook zijn dat de verbinding gewoon beetje k*t isquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:25 schreef Damzkieee het volgende:
Pfoe 2x 2uur reistijd, hadden ze geen stages dichterbij?
Verbinding is eigenlijk vrij goed....quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:25 schreef Damzkieee het volgende:
Pfoe 2x 2uur reistijd, hadden ze geen stages dichterbij?
goede instellingquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Verbinding is eigenlijk vrij goed....
Tilburg -Den bosch (7 minuten overstaptijd)
Den Bosch - Amsterdam zuid (5 minuten overstaptijd)
Amsterdam zuid - sneltram Amstelveen
Dichterbij? Jawel, maar als je graag in een bepaalde hoek/sector wilt afstuderen, wil je toch graag bij een van de beste bedrijven uit die hoek zitten.....
Meestal welquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
goede instellingmaar je moet dus elke dag van Tilburg naar Amstelveen toe?
Achjaquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:44 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Ik krijg iets van 180 per maand voor 180 uur werken.. Sigh 1 euro per uur dus ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |