quote:BOEM, HEADSHOT!!! Of nog harder? Twee dagen voor het start schot voor het leerbedrijf wat ik met een team moet realiseren, gaat onverwachts niet door... De hoofddirecteur van Lost Boys "had er geen zin meer in". Dit komt nogal heel hard aan, niet alleen bij mij. Met de team gaan we door met hetzelfde idee, alleen binnen school. Nadeel is dat we geen naam hebben, zoals op onze CV. Jammer maar helaas.
Dat is echt klote..quote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dit is een historisch meetpunt topic, 50 delen alweer.
Best kut dat jaquote:Op maandag 29 januari 2007 16:42 schreef NrSiX het volgende:
Tering Verslag Printen .. als het klaar zou zijnik ga weer verder.
idd dat zijn er ongeveer 10 per maandquote:Op maandag 29 januari 2007 16:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dit is een historisch meetpunt topic, 50 delen alweer.
goede morgenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:00 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
idd dat zijn er ongeveer 10 per maand![]()
![]()
dat bedoel ik tegenwoordig zit er geen tempo meer in we doen bijna een week over een topic misschen is iedereen eindelijk serieus aan de gang of hebben ze een fok verbod gekregenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:07 schreef HansU het volgende:
[..]
goede morgen
Stage SC Starte in september, das is inderdaad 5 maanden. 50/5=10 Je zou zeggen dat het er sneller zou gaan. Ik herinner me een dag dat we 3 topics vol hebben gelult.
wat waren we toen hard aan het werk... op Fok!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:07 schreef HansU het volgende:
[..]
goede morgen
Stage SC Starte in september, das is inderdaad 5 maanden. 50/5=10 Je zou zeggen dat het er sneller zou gaan. Ik herinner me een dag dat we 3 topics vol hebben gelult.
flinke productiviteit hadden we toen, ik had een post gemiddelde over de 100 per dag, en dan alléén in dit topicquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
wat waren we toen hard aan het werk... op Fok!
op fok wel ja maar moet nu echt even mijn bedrijfsanalyse klaarmaken had al een amand af gemoeten maar het schiet met de tekst als ik alleen maar in fok typ, al heb ik het concerpt wel alleen her en der wat bij schavenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
zo hoog kom ik nou echt weer niet hooguit 10.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:17 schreef HansU het volgende:
[..]
flinke productiviteit hadden we toen, ik had een post gemiddelde over de 100 per dag, en dan alléén in dit topic
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
hebben ze de lift nog niet uitgevonden in dat Oostblok land ofzoquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:50 schreef FJD het volgende:
We blijven bezig
Ondertussen heb ik koffiegevonden. Moet vier trappen op en vier trappen af maar dan heb ik wel koffieGisteren aardig dagje gehad, niet super maar goed. Vandaag maar eens goed wat werk doen
Ja wel maar daar wil je niet dood in gevonden wordenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:54 schreef HansU het volgende:
hebben ze de lift nog niet uitgevonden in dat Oostblok land ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |