abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45634297
Dit jaar weer een stage SC, voor het onderbetaalde en mindergewaardeerde "volledige werknemers". We leven op koffie en frisdrank en we wachten weer op het weekend. Maar gelukkig hebben we dit topic nog.

De stagiairs:

ijsmeis Doet een Multimedia-stage. SvenM Doet een ICT-stage. Mathijz Loopt stage bij een lokale computerboer Sitethief Doet een ICT-stage. LunaticLaUrA Doet een Verslaggeefster-stage. T1andonly Doet geen ICT-stage. torpie Doet een Marketing-stage. ChatGirl Doet een Grafische-stage. francis997 Doet een ICT-stage. Mr.Chippie Doet een ICT-stage. plus20 Doet een ICT-stage. L3IPO Doet een ICT-stage. crackhead Doet een Toerisme-stage. sebaz Doet een Nieuwe Media Communicatie-stage. Qunix Doet een Webtechnologie-stage. Jstn Doet een ICT-stage. Ranja_Ranja Doet ook een ICT-stage. Zosk Doet een ICT-stage op een basisschool. NrSiX Sociaal Juridische / Personeelszaken-stage. ILCILA Doet een stage op voortgezet onderwijsschool. Freshthinking Doet een stage bij een regionaal dagblad. miss-scofield Doet een stage als docent. Rianne84 Doet een maatschappelijk werk stage. blrrrt Doet een stage commerciėle binnendienst. PieterBas Doet een Bedrijfskundige Informatica stage bij een ontwikkelaar van Digital Signage systemen. Goover Doet een HBO Elektrotechniek stage bij de oosterburen. Thrilled Doet een Multimedia-stage. blue-102 Doet een BioInformatica stage. patries86 Doet een Spw4(Afstudeer)stage bij een dagactiviteitencentrum voor verstandelijk gehandicapten HansU Doet een HBo facility management stage Norro-tje Loopt stage bij een uitzendbureau. addie Doet een HBO stage bij een administratiekantoor. Theamerican Doet een ICT-stage. Koentje Doet een Marketing Communicatie-stage. Cuegirllie Doet een Bedrijfskundige Informatica stage bij een sociale werkplaats Stranger Doet een Bioinformatica stage LLX Doet een Communicatiestage -vedette- Doet een Commerciele Economie stage Kn3tt3r4 Doet een ICT-Stage MichielPH Doet vaktechnische elektronicastage. DenniZ224 Doet een Accountancy-stage. Renesite Doet een Administratie-stage Paulster Doet een productie/opnameleider-stage bij Endemol Nederland FJD Doet een logistieke stage in het buitenland. Katana Doet een Communicatie Stage. littledevilsc Doet een informatie dienstverlening en management stage. Loran Doet een Doet een Bedrijfskundige Informatica stage bij een groot bedrijf. Rena Doet een Toerisme-stage. ReMcOrE Doet een A(dministratieve)O(rganisatie)-stage.

Stage SC history:

Stage SC #1 Stage SC #2 Stage SC #3 - Omdat iedereen het altijd druk heeft Stage SC #4 - Problemen met stages en verwerken van relaties Stage SC #5 - Nog 2 minuten Stage SC #6 Weekend afteltopic Stage SC #7 - Druk druk druk?! Stage SC #8 - Morgen weer :-| Stage SC #9 - Tot Maandag! Stage SC #10 De week is weer door de midden! Stage SC #11 - Tijd voor een meet! Stage SC #12 waarom maakt er niemand een nieuwe? Stage SC #13 Bijna weekend! Stage SC #14 nog 2 maanden voor de meeste! Stage SC #15. Wie is rianne? Stage SC #16 Met toezicht in het OLC Stage SC #17 Waar we tonks feliciteren Stage SC #18 - Schweinenschnitzel & Tonks is jarig *O* Stage SC #19 - Waar we zeuren en aftellen Stage SC #20 - ijsmeis terug van weg geweest! Stage SC #21 LACH THEAMERICAN LACH LACH!!! Stage SC #22 - WEEEEEEEEKEEEEEEEENNNNDDDDD Stage SC #23 De week is weer begonnen! Stage SC #24 - Spammen voor je leven! Stage SC #25 Het gaat nog niet snel genoeg! Stage SC #26 schiet toch eens op! ;P Stage SC #27 De helft is voorbij!! Stage SC #28 Dag Rianne :(!! Stage SC #29 - Waar iedereen te lui is een nieuwe te openen Stage SC #30 en weer eentje vol! Stage SC #31 Geef SvenM een leven Stage SC #32 Nog 4 dagen tot de vakantie! Stage SC #33 - Waar is tonks? Stage SC #34 Bezigheidstherapie topic Stage SC #35 - Op naar de 37 vandaag! Stage SC #36 - Nu ben ik ook blauw bij IJsmeis! Stage SC #37 op naar de 40 of niet? Stage SC #38 - Meer werken, minder spammen.. (maar nu niet) Stage SC #39 - incl. medelijden met vakantie-loze mensen! Stage SC #40 Daar waar het iets rustiger is geworden :) Stage SC #41 Allemaal de beste wensen! Stage SC #42 - Waar het langzamerhand weer drukker wordt Stage SC #43 - Waar iedereen lui is en geen nieuw deel opent Stage SC #44 En sommige stagiaires zijn bijna klaar! Stage SC #45 - HihihIHihIH Stage SC #46 - Nu wel met een inhouds-op :+ Stage SC #47 - 2 dagen nog!!!!!!! Stage SC #48 De laatste week!

Let op! Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!

De OP is hier te vinden. Wil je erbij voeg jezelf dan toe in de OP

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"

)
)
)
)
)
)
(
(
)
Let op!
Dit is geen spam slowchat, graag je aan de regels houden! Hou het netjes en rustig, maak er geen wedstrijd van om z.s.m het topic vol te pompen!!

De OP is hier te vinden. Wil je erbij voeg jezelf dan toe in de OP

Afkomstig van FOK!wiki NL, de Vrije Encyclopedie. "http://wiki.fok.nl/index.php/StageSC"

[ Bericht 74% gewijzigd door Theamerican op 24-01-2007 16:41:49 ]
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_45634316
ken dat niet hoor zo ding maken
pi_45634361
okee oefenen dan en ik weet hetook niet precies hoe dat moet hoor
(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
pi_45634411
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:38 schreef Norro-tje het volgende:
okee oefenen dan en ik weet hetook niet precies hoe dat moet hoor
vaag die linkjes heb ik niet en die smile's
pi_45634439
Weer een nieuw topic
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_45634455
lol, ik dacht dat er geen nieuw topic kwam dus opende ook maar een nieuwe.
pi_45634500
heb hem iets verbeterd alleen nu staat alles naast elkaar
pi_45634556
tvp
pi_45634606
is al beter alleen die onderste links missen nu nog
(__/)
pi_45634655
foei, wat kletsen toch veel net goed en wel gewend aan #48, is #49 er alweer, heeft er dan niemand iets zinnigs te doen op stage

tvp'tje
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_45634693
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:46 schreef ReMcOrE het volgende:
foei, wat kletsen toch veel net goed en wel gewend aan #48, is #49 er alweer, heeft er dan niemand iets zinnigs te doen op stage

tvp'tje
heeft, had, niet meer. Wat maakt het allemaal ook uit.

Oja, lunch en koffie is altijd zinnig
pi_45634822
ik ga d'r vandoor zo, daaaag mensen

pi_45634880
ik ga ook beetje opruimen en dan ga ik ook zo doeiii
pi_45634895
Ik ga er ook zo vandoor
pi_45634897
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 16:51 schreef HansU het volgende:
ik ga d'r vandoor zo, daaaag mensen

Tot morgen
pi_45634980
5 uur.. Tijd voor iedereen om te vertrekken?

Ik mag nog een kleine 45 minuten

tvp, moet natuurlijk wel bijblijven.
"I am not retreating, I am advancing in a different direction."
pi_45635018
jeej ik blijf niet alleen , ik moet nog 34 minuten
(__/)
pi_45635242
moet je wel beetje blijven slowen he
(__/)
pi_45636060
Nog 30 minuten...
pi_45636562
TVP, vandaag me Tussentijdse toets gehaald
Welkom op FOK!
pi_45639000
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 17:48 schreef Zosk het volgende:
TVP, vandaag me Tussentijdse toets gehaald
Je sleutelbos waaraan ook de access key van je stage aan zit verliezen op je tweede dag is niet tof
  woensdag 24 januari 2007 @ 19:15:56 #22
88233 Steve
Still the best.
pi_45639227
Heeft weer iemand de <pre> tags weggehaald op de wiki. .

Ik kreeg net een mailtje dat ik mijn stage officieel met een voldoende heb afgesloten. Ik ben er helemaal vanaf. .
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_45640268
Alvast een tvptje voor morgen
-Wij zijn PSV , Wij zijn de beste!
-Landskampioen 2005-2008
pi_45640792
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:15 schreef alwaysthebest het volgende:
Heeft weer iemand de <pre> tags weggehaald op de wiki. .

Ik kreeg net een mailtje dat ik mijn stage officieel met een voldoende heb afgesloten. Ik ben er helemaal vanaf. .
Gefeliciteerd
pi_45640971
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 19:09 schreef Robertv het volgende:

[..]

Je sleutelbos waaraan ook de access key van je stage aan zit verliezen op je tweede dag is niet tof
Welkom op FOK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')